roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Goed nieuws!

Mama. Wat rot dat hij er zoveel last van heeft :(

Sas. Werk ze!

Hier. Zou net naar vriendin haar huis gaan kijken, werden we gebeld door kdv dat Ninthe weer dikke koorts heeft dus die hebben we maar meteen opgehaald..
    Ze is wel vrolijk hoor, gekke meid :)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje Ninthe is wel aan het kwakkelen he? :( Hopelijk is ze snel weer helemaal beter!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hey meiden,

Ik ga niet reageren op de discussie van Laurier en Sasje maar ben blij dat je blijft Sasje! :D
    en Lau; ik doe echt me best om te reageren, maar kan gewoon niet alles bijhouden.. zal er beter op letten! Goed dat je het aangeeft, dat mag natuurlijk altijd.. alleen zal er dan wel gereageerd worden :)

@Smyltje; bah, Ninthe alweer koorts? ik hoop dat het ze snel weer volledig opknapt!

@MamaEs; jammer dat hij zoveel last van z'n tandjes heeft.. hopelijk is hij er snel weer doorheen!

@Ikke; wat een super fijn nieuws! fijn dat alles goed was!

@Sasje; werkze meis en bedankt voor je PB :D

@Pooh; hoe was je dag werken? hoop dat je er beetje doorgekomen bent ;)

@Biancje; wat een mooie foto's van je mannetje en wat is hij groot geworden! Fijn weer wat van je te zien!

@Zeepaardje; lekker aan het genieten meis?

@Stampertje; hoe is het met jou en Vince? ik hoop dat alles goed gaat!

@Hier; wat een weer vandaag! jeetje, vind er echt niets aan.. laat het dan maar winter worden!
    Dus de hele dag binnen gezeten, muv bezoek aan therapeut.. het ging eigenlijk wel goed. Ze vond dat ik heel natuurlijk had gereageerd en niets verkeerds. Ik moet alleen heel alert zijn op het gedeelte "laat maar" en blijven aangeven wat de dingen met mij doen (iets wat ik heel lastig vind!) Dus weer even de dingen terug gehaald zoals 'geleerd' en over twee weken terug om te kijken of het beter gaat nu we ze weer even op hebben gehaald.
    Ik moet wat meer vertrouwen in mijzelf en in mijn eigen gevoel hebben vond ze :)
    Gesprek samen met manlief gaat er ook nog komen, maar eerst wil ze zeker weten dat ik me weer goed kan verwoorden.. dus daar nu eerst maar eens mee bezig.

Nu even rustige avond proberen te houden, beetje hoofdpijn..
    Beau ligt er gelukkig al weer lekker in..
    Het gaat trouwens super ZONDER lactulose :D 3x per dag een poepbroek zonder hele harde ontlasting.. en dat terwijl hij nu al 5 dagen geen lactulose heeft gehad.. Echt heel blij mee dat het nu eindelijk gaat zoals het moet gaan!

Fijne avond meiden, en ik denk aan jullie allemaal! (ook degenen die ik niet heb genoemd in mijn bericht :p)

Knuffels! xx

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

@Laurier, sorry meid dat ik niet gereageerd heb!! Totaal niet zo bedoeld...probeer ook altijd op jouw(iedereen) te reageren...maar helaas niet gedaan....!!! En wil er uiteraard ook voor jou zijn meid!!! Dikke knuffel...
    Verder ga ik niet op de discussie in meiden!!!

@Dolfijn, wat fijn dat het goed gaat met Beau zijn ontlasting!!! En fijn dat het goed ging bij de therapeut...hoop dat je zo weer lekker in je vel komt...
    @Mama es....baaleh dat Shaun niet helemaal zich zelf is zeg!!! Hoop dat ie snel weer de oude is...en ik heb hier ook chamodent...werkt wel moet ik zeggen...
    @Ikke, wat fijn dat het tot zover goed is met s-zus!!! En ook fijn te lezen dat het met jouw zus beter gaat!!!
    @Smyl, Ninthe ook koorts...baaleh...veel sterkte met je meissie!!
    @Biancje, wat is Quint groot!!!! Wat een prachtig ventje... leuk als je even komt laten weten hoe het met je/jullie is!
    @Sasje, prachtig zeg die site tabel..erg mooi!
    @Pooh, en hoe gaat het met je meissie met de nachten???
    @Zeepaardje, Pim alweer een dag oud....hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn...

@Nou Vince nog steeds koorts...zat vanavond op 39.9...vind het maar niks hoor.... maarjah met zetpil te bed gegaan...Nog een dag werken en dan kan ik zelf voor mijn lieffie zorgen! Manlief lijkt beter, vanmorgen wel uitslag maar dat trok weg en nu (nog) niet..

Ik ben sinds gister weer begonnen met afvallen....!! Valt me nu al zwaar..ben zo'n snaaikont!!!

Liefs...

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Lekker toch, uitslapen,! Alleen wat kun je dat kusje dan missen hé? Rot dat de koorts toch weer opgelopen is. Kinderen kunnen gek reageren op koorts. Het ene moment lijkt er niks aan de hand, het andere moment storten ze helemaal in en zijn ze moe en hangerig.

Biancje: Fijn dat je even langskomt! Hoe gaat het met jullie? Wat is Quint veranderd zeg! Wat een lekker bol koppie. Nog maar eventjes en hij is ook al weer 1 jaar oud...

MamaEs; Wat gemeen zijn die doorkomende tandjes ook zeg! Er bestaat chamodent en dentinox. De eerste zijn druppels , de laatste is spul dat je met een wattenstokje op het tandvlees smeert, daar waar de pijn zit. Als het ene niet werkt, misschien kun je het andere proberen. Geef Shaun een kusje!

Ikke: Goed nieuws dus allemaal. Nog even februari afwachten maar gelukkig lijkt alles goed te zijn. Weer een hele opluchting.

Sasje: Meid, ben blij dta je je woorden terug hebt genomen en dat we je niet hoeven te missen hier. Werkse voor nu!

Dolfijn: las dat de poes weer terecht is. Meid wat zullen jullie haar gemist hebben. Weet hoe het is, hier is onze kat ook wel eens uit logeren geweest (bij de buurvrouw op zolder achteraf). Maar wat kun je dan zoeken zeg!
    Blijf het knap van je vinden dat je zelf weer naar therapie bent gegaan. Hoop dat je weer wat handvatten hebt om hou vast aan te hebben. Fijn dat het zo goed gaat met het poepen. Voor Beau vast een hele opluchting. Hoop dat het goed blijft gaan!!

Stampertje: Knap van je, weer afvallen. Echt heel fanatiek of alleen minder snoepen? Succes! En wat sneu voor vince, hoop dat hij en manlief nu wel snel opknappen.

Laurier: Vind het vervelend dat je het zo voelt. Snap ook dat je door je drukke baan nu niet meer dagelijks op zp te vinden bent. Je hebt toen ook aangegeven dat je daar even je weg in moet vinden, werken, huishouden en tijd voor je mannetje. Hoop dat je nog wel blijft komen.

De hele dag gewerkt. Manlief heeft nichtje niet kunnen bereiken vandaag, dus helaas geen avondje bioscoop. Jammer, had me er nu wel een beetje op verheugd. Na het eten maar even naar ah geweest, HAMSTEREN!!!
    Morgen ben ik vrij, en zou ik even koffie gaan drinken bij vriendin. Haar meiden hebben ook nog vakantie. Kunnen de kids lekker even samen spelen. En wij lekker bijkletsen.

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@pooh jammer dat jullie avondjes samen niet doorging...misschien wel al meteen wat regelen met nichtje voor volgende week misschien?

@dolfijn fijn dat het gesprek is meegevallen meid!! het gaat helemaal goed komen!!

@smyltje oei hoe gaat het nu met ninthe?

@stampertje hoe jij het goed in de gaten met vince meid?
    anders toch maar ff naar de ha toe hoor!!

@hier ik kruip mijn bedje in! truste!

7. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ Pooh geef hem morgen een kusje van je hij slaapt nu (eindelijk)

weltrusten allemaal

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje:Lekker gewerkt? Nichtje heeft nu vakantie en mag nu 's avonds oppassen. Alleen de andere dagen moet manlief werken en is pas om half 7 thuis. We zijn dan te laat voor de film die om kwart voor 7 begint. Als we de late film nemen dan heeft nichtje er niks aan, ze vind het juist zo leuk om ons meisje naar bed te brengen enzo. En ik vind dat het dan ook te laat wordt voor haar., ze is nog maar 13.

MamaEs: Is goed, laat hem nu maar lekker slapen. Hoop dat hij ene goede nacht heeft. Masser je het tandvlees ook met een vingertandenborsteltje bijvoorbeeld. Kan soms ook nog wel eens een beetje helpen. Of laten bijten op een nat, koud washandje. Het badstof is ook wat ruw, en masseert dan ook. Het koude water maakt het koud, wat de pijn weer verzacht.
    Hoe zit het met de tandenpoep?

Ik ga zo ook slapen. Welterusten allemaal.

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Iedereen lekker geslapen??

Ga zo ff Vince wakker maken en fles geven...kijken hoe het met hem is...daarna ga ik te werk en zijn manlief en Vince weer samen thuis...
    Mijn laatste werkdagje deze week....

Jullie ook allemaal een fijne (werk)dag...
    Liefs

10. laurier

laurier Niet meer actief

Ook ik zit met open mond alle berichtjes hier te lezen.....

De meiden die er voor mij zijn echt zo super ontsettend bedankt!!!!!!!!!! Dikke knuffel

Het is wel duidelijk voor wie jullie de keuze maken (geld alleen voor de meiden met de opmerking dat als er iemand weg moet dat het niet sasje is dus dat zegt wel genoeg), ook al zeggen jullie er voor iedereen te willen zijn.....

En ja dit is idd al de 2e keer dat ik me zo voel en de 2e keer het gevoel heb dat ik niet hier mijn gevoelens over mag uiten en dat doet mij zo vreselijk veel verdriet....
    Ik dacht idd ook dat we er voor elkaar zouden zijn............

Vindt het ook erg verdrietig det er wordt gezegt dat ik niet reageer dus ook niet kan verwachten dat anderen reageren, ik zeg duizendmaal sorry tegen jullie elke keer weer en voel me zo vreselijk schuldig dat ik er niet helemaal meer elke dag voor jullie kan zijn en waarom moet ik dit dan nog zo horen?

Na alles wat ik voor jullie ook heb gedaan vindt ik dit wel allemaal erg hard.

Maar goed ik zal ophouden mijn gevoelens naar jullie meiden te uiten waarbij ik dacht dat ik dat kon en dat zp hiervoor was...
    Maar sorry dames dan voeg ik me wel uit aangezien mijn leven en de medische wereld waar wij in zitten niet rozengeur en manenschijn is en daar heb ik ook niet voor gekozen en als het anders kon zou ik echt veel liever hier vrolijke berichtjes plaatsen en door en door gelukkig zijn verder.............
    Hoe vreselijk veel verdriet het mij ook allemaal doet......

En nogmaals van mijn kant SORRY dat ik er niet elke dag voor jullie allemaal steeds kan zijn aangezien ik het zo vreselijk druk heb met mijn werk en dat ik jullie het idee geef dat ik jullie allemaal in de steek laat, ik heb keer op keer echt vreselijk mijn best gedaan om dat absoluut niet te laten gebeuren...

xxx

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden!

Hopelijk heeft iedereen beetje geslapen..
    Hier wat minder, Beau vond het nodig om tussen 02.30 en 03.40 wakker te zijn ;) maar daarna wel lekker geslapen.

@Stampertje; succes met het afvallen! wat doe je er precies aan? als het vooral niet snoepen is, gun jezelf dan 1x per wk een momentje waarop het wel mag.. dan is het veel langer vol te houden! Hoop dat Vince wat is opgeknapt! Werkze vandaag!

@Pooh; poes idd weer terecht: zo fijn! zeker opgelucht! en ook met Beau zijn ontlasting.. vind het toch wel prettig dat het nu 'gewoon' loopt! Jammer van jullie avondje samen, maar begrijp wel dat het voor nichtje buiten de vakanties om niet lukt, ze is idd nog maar 13 ;)
    Gezellig dagje vandaag! Geniet ervan!

@Sasje; lekker gewerkt gisteren? ik hoop dat je lekker hebt geslapen daarna.. en met mij komt het idd vast wel weer goed :p

@MamaShaun; hoop dat Shaun lekker heeft geslapen! ik heb vorige keer eigenlijk niets gedaan bij het tandje van Beau, hij kwam er redelijk makkelijk door geloof ik.. benieuwd hoe het verder gaat!

@Ikke; beetje kunnen slapen meis? ik hoop dat Jenthe een rustige nacht heeft gehad!

@Smyltje; hoe is het met Ninthe vandaag? ik hoop dat ze weer wat is opgeknapt!

@Lau; vandaag weer aan het werk? of even een rustig dagje? Succes/ geniet ervan!

@Biancje; hoe is het allemaal gegaan met het helmpje van Quint? dat hebben we nu helemaal gemist ;)

@Twinkle; beetje bijgekomen van alle vreemde dagen? ik hoop dat jullie er samen beetje doorgekomen zijn! KNUF

@All; zo aan het werk.. Beau ligt er nog in, ben benieuwd wanneer hij wakker gaat worden ;) anders moet manlief de fles maar geven (en ik dus kolven ;))

Fijne dag allemaal!

xx

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Werkse vandaag!

Laurier:Ik vind het heel vervelend dat jij dit zo voelt. Vind het dan ook heel erg jammer dat je besluit om hier niet meer te komen. Hoop af en toe van elkaar te horen op facebook, hyves of waar dan ook.

Dolfijn: werkse.

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden! Ben al wakker vanaf half 6 :( Ninthe niet hoor! Die pas kwart over 7. Ze heeft goed geslapen (met zetpil). Net 38.1 en hangerig, dus dat wordt wéér niet zwemmen vandaag :( Straks wel visite van vriendin.
    Oooooowh en dat had ik nog niet gezegd! Vriend werd meteen om half 3 al gebeld over zn sollicitatie :D Hij mag vrijdag op 2e gesprek! Goed teken :D

Dolfijn. Wat super dat t nu zo goed gaat zonder lactulose! Bij Ninthe werkt de thermometer al haha (was blij dat er vanmorgen nog een luier onder dr billen lag hihi)

Stamp. Hoe is t met Vince?

Pooh. Jammer dat jullie avondje niet door ging :(

Sasje. Lekker geslapen? Nog last van je buik?

Ikke. Hoe gaat t met jou verder? Jenthe is al lekker aan t stappen zag ik op fb, gaat hard he!

Laurier. Vind t wel jammer dat je besluit niet meer te komen :( Denk dat dit allemaal een beetje uit de hand gelopen is. Kan me niet voorstellen da dit de bedoeling is geweest (van wie dan ook)

Vanavond gaan vriendje en ik lekker uit eten (zouden vorige week maar toen was ik natuurlijk ziek) en morgen kijken voor een mamafiets!!

14. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Tja Laurier, jammer dat je weer zo moet reageren... Jij vraagt om uitleg waarom sommige mensen niet op jou hebben gereageerd en dan geef ik daar eerlijk antwoord op en ga je zo reageren :( Jammer en niet eerlijk, je moet wel snappen dat Sasje hier elke dag is en heel erg met iedereen meeleeft dus ja dan vind ik het niet kloppen als door dit Sas weg zou gaan... Ook jij mag gewoon blijven! Maar goed ik hou het hier bij ik moet naar m'n werk. Knuff...

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

pff hier zakt me de moed van in de schoenen eerlijk gezegd...wat is dat nou weer voor een post....:(
    je vraagt om ieders mening..die krijg je van verschillende personen en dan vervolgens krijgen we zon vreemde berichten...jammer maar je vraagt feedback dus dan krijg je deze ook...jammer dat je hierdoor niet meer komt....

@iedereen werk ze meiden!!

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Sorry, ik ben het helemaal vergeten te vragen hoe het afgelopen was. Maar vrijdag dus het tweede gesprek! Dan heeft hij zeker een goede indruk achtergelaten!
    Duim vrijdag weer voor hem!
    Ninthe wil maar niet erg opknappen. Hoop dat ze niet te lang zo blijft kwakkelen.

De wasmachine draait weer en de boel weer een beetje opgeruimd. Ook het weer knapt hier weer een beetje op. Laten we hopen dat dat zo blijft want van gisteren werd ik niet echt vrolijk...

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend smyltje....hopelijk krijgt hij de baan :)

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, hoop het ook! het enige vervelende is, is dat ze zijn huideige baas ook willen spreken als referentie.. uhhhh ja, die weet natuurlijk van niks! eerst vrijdag het 2e gesprek maar afwachten en dan kijken we wel weer verder.

vriendin is weer weg. vertelde dat ze een paar weken terug een curretage heeft gehad :( bij de 12weken echo bleek er geen kindje te zitten, was al mis gegaan bij bevruchting maar was wel ingenesteld. ze voelde zich ook echt zwanger, baarmoeder groeide en alles.. zo sneu :(

over ff ruim een uurtje mijn collega ophalen om op kraamvisite te gaan bij mn andere collega.

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jeetje zeg :(wist je dat ze zwanger was?
    of kwam je er ook nu pas achter?
    he dat is het ergste wat je kan overmaken zo iets :(

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje:Oei, referentie opvragen bij zijn baas... Dat is wel even een probleem. Dan moet hij zijn baas vertellen dat hij gesolliciteerd heeft...
    En wat erg voor je vriendin. 12 weken lang op een roze wolk geleefd.

Ben al een paar dagen aan het bellen met de oogarts voor de bloeduitslagen, werd net door de arts zelf gebeld. De uitslagen waren goed. Er is dus niks mis met de spieren en de zenuwen. Nu wil hij gaan kijken of er operatief iets te doen is aan dat oog... WAT???
    Binnenkort weer een afspraak om te kijken hoe nu verder, maar operatief, gatsie. Dat zie ik dan weer niet zo zitten, lijkt me erg eng! Maar die hoofdpijn en pijn op het oog wordt ik ook zo zat, om nog maar te zwijgen van alle vragen, je oog zit dicht heb je het ontstoken ofzo??? Zie je nu dan wel goed? En het ziet er nog eens raar uit ook!

Deel Deze Pagina