Nee, ik hoorde het pas net. Ze wilde wachten met vertellen tot de goede echo Pooh. Fijn dat de uitslagen goed ewaren maar inderdaad.. wat dan?? Operatief is inderdaad eng, maar als je dan geen last meer hebt.. Ik ga Ninthe badderen en dan lekker uit eten!
oei pooh dat zou ik ook niet zo zien zitten nee.....lijkt me erg eng.....je ogen zijn je toch erg dierbaar!! @smyltje he wat shit zeg
Hallo meiden, @Twinkel, hoe gaat het met jou deze week meid?? Hoevoel je je met de nieuwe hormonen?? En lukt het met spuiten?? @Sasje, jij al een voorgevoel??? Wil je niet nu al op de zenuwen jagen hoor @Smyl, jeetje wat een naar nieuws van je vriendin! Heftig zeg...En wat een goed nieuws voor vriendlief, dat heeft hij zeker een goede eerste indruk achter gelaten Maar dat is idd wel een lastig punt refferentie bij baas vandaag halen...hmmm Hoe is het met Ninthe? Owjah veel plz met uiteten... @Dolfijn, jij lekker gewerkt?? En bonusdochter echt geen contact meer met jullie?? En hoe gaat het met bonuszoon zijn suiker??? @Ikke, jij lekker gewerkt?? Hoop voor je niet al te druk vanwege onderbezetting?! Hoe gaat het met Jenthe...zag dat ze al loopt achter de loopkar...wat super zeg!! @Laurier, jammer dat je ons verlaat meid!! Wens je wel al het goeds voor dit jaar!! En hoop heel snel dat je op een "roze" wolk terecht mag komen... @Mama Es... hoe is het met Shaun vandaag?? Nog veel last van zijn tandjes?? Hoe zit het eigenlijk met jullie huissie? Al opzoek naar wat anders? Jullie moeten er toch binnenkort uit?? Sorry als ik me vergis hoor.. @Mom, lekker aan het genieten met vriendlief (en zoon)...Knuff... Hoop dat ik iedereen heb gehad!!! Anders sorry... Hier gaat het rustig aan weer wat beter... Manlief zijn uitslag is zo goed als weg en voelt zich ook weer wat beter...morgen nog wel een dagje thuis even goed uitzieken... Vince gaat ook wat beter... net voor het slapen gaan 38.4..zonder zetpil, dus het is gelukkig aan het zakken...nu hopen dat het snel helemaal wel weg is! Zo de werkweek is voorbij...lekker weekend... Morgen maar aan de schoonmaak! Liefs
Smyltje:Eet smakelijk! Smyltje: Fijn dat het met manlief weer beter gaat! Nu alleen Vince nog... Het lijkt idd wat te zakken, hoop dat hij de nacht goed doorkomt. Geef hem een kusje van me. Lekker op de bank vanavond.
nee geen idee...heb wel veel last van ongi steken....maar goed dat kan natuurlijk nog niet...pff nog 1.5 week geduld...
Lieve meiden Ik zou 02-1-12 om 7.00uur ingeleid worden omdat er dus op 1-1-12 geconstateerd was dat ik te weinig vruchtwater had en te lage bloeddruk... Maar de kleine besloot eerder te komen... 02-01-12 om 02.00 uur begonnen de weeen, om 3.30 uur naar het zkh. Om 5.35 uur is P.im geboren! 4280 gram en 56 cm lang! Sem is een hele lieve trotse broer die graag overal mee wil helpen! Ik ga nu lekker genieten van ons gezinnetje, tot gauw! -xxx-
hey zeepaardje...sow hey dat is een snelle bevalling geweest wel fijn lijkt me hehe!!! hopelijk kom je snel een foto plaatsen!! en geniet lekker van jullie ventjes
@ Pooh tanden poep nee volgens mij niet gister een luier die echt natte poep was ik hoorde het gewoon haha verder alleen avond eten luiers hij heeft veel gehuild vandaag slaapt nu weer eet zijn laatste fles van 19.00 uur ook niet die hoeft hij niet meer. nee een oogoperatie lijkt mij zelf ook niks bah. @ Smyltje ik duim voor je vriend ohhh een mama fiets leuk die ga ik voor mijn verjaardag halen in maart (als we dan verhuisd zijn wil hem niet hier met al die inbraken) @ Stamper het meisje waar ik nu van huur is na 2 jaar ook zwanger geworden dus wilt ze dit huis verkopen (er staan nu 4 huizen in dit deel van de straat te koop) ik wil weg rond maart Shaun slaapt bij ons op de kamer erg gezellig maar hij zingt wat af en daar liggen wij wakker van haha. wil hem gewoon een eigen kamer geven, dus mijn doel is maart. Gelukkig voelt Vince zich wat beter
@ Pooh; Oeh nee een oog operatie is ook niet mijn eerste keus, zoals sas al zegt het zijn toch je ogen.... Maar goed wie weet is het wel een kleine ingreep met weinig risico's en tja als het daardoor we beter gaat Hmm lastig... @ Smyl; Oh bah wat erg voor je vriendin Zoiets lijkt me toch zo erg om mee te maken! Bah! Zijn jullie lekker uit eten geweest? @ Stamp; Blij te horen dat het met manlief beter gaat en nu Vince nog helemaal van de koort af... Heeft hij verder nog ergens last van of is het puur de koorts? En ja Jenthe gaat ineens hard, ze loopt al heel snel langs de bank en tafel! @ Dolfijn; Fijn dat de therapeut vond dat je goed gereageerd hebt! Toch fijn om te horen lijkt me! Wat super dat Beau het zo goed doet zonder de lactulose!!! Hopelijk blijft hij dit doen en zijn jullie ervan af! En heeft manlief nog een fles moeten geven? Dus jij nog moeten kolven? Hoe gaat het daar nu mee? Een tijd geleden kon je niet zoveel kolven toch? @ Zeepaardje; Fijn even iets van je te horen! En idd een snelle bevalling! Was die van Sem ook snel? Geniet lekker van je 3 mannen!!!! @ Sasje; hmm geen idee of die ongi steken nu al wat kunnen betekenen, ik hoop het voor je @ MamaEs; Ja kan me voorstellen dat jullie het fijn zouden vinden als Shaun een eigen kamer heeft, hopelijk vinden jullie rond maart wat! Hier alles goed, druk weer op het werk. Volgende week lijkt het iets rustiger te worden gelukkig... Morgen gaat Jenthe even naar mijn zus, kunnen vriendlief en ik lekker even met z'n 2en de stad in en kan zij mooi kijken of het oppassen lukt! Mijn neefje van 13 is thuis dus die kan mooi helpen als het niet gaat, ben benieuwd! Jenthe is druk aan het lopen langs de banken en tafel! Ze kan het ook ineens super snel Pff mis de baby-tijd wel hoor Maar ook dit is super om te zien en mee te maken! Ze wordt gewoon al een echt klein meisje Nou meiden ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Fijne avond meiden!
Sasje: Spannend. Klinkt wel goed die steken. Die heb je anders nooit toch? Ik duim nog een tandje sneller voor je. Het wachten duurt zo lang... Durf er eigenlijk niet naar te vragen, bang om jou de zenuwen te geven. Zeepaardje:fijn om even kort iets van je te lezen. Dat was een snelle bevalling zeg! En fijn dat het toch helemaal zelf op gang is gekomen. Super dat Sem zolief is voor Pim. Knuffel voor je beide mannetjes. MamaEs: Tandenpoep herken je heus wel. Dun, slijmerig, okergeel en stinkt zuur. Meurt echt de pan uit! Kon je maar iets voor hem doen hé?! Je voelt je zo machteloos. Hoop dat jullie snel een leuk huisje vinden!
thx meiden ja foto wil me niet lukken ook op hyves niet... zal snel proberen als ik meer tijd heb is echt genieten nu zo sem bevalling duurde 7uur nu 3,5uur knuffels
Jammer dat het niet lukt Zeepaardje, maar het is vast een heerlijk mannetje om te zien Oh dus de bevalling van Sem was ook al snel! Heerlijk!!! Heb je veel last/ hechtingen?
Zo, net terug van eten, het was heeeerlijk! Lekker een samen-momentje. Nu snel mn bed in! Zeepaardje. Fijn even iets van je te horen!! Rest. Hoop dat ik mrgen nog ff tijd heb, drukke dag! Xx
ikke nee gelukkig niet al lag pim er met zijn handje voor, had hele lange nagels en heeft mij vanbinnen erg verwond, uur bezig met hechten puur de binnenkant dan nog de buitenkant nagels zijn al geknipt terwijl ze dat normaal nooit doen... xxx
Zeepaardje:Vervelend van die binnen hechtingen. Weet er alles van, helaas. Vond dat hechten toen echt een hel! Erger dan bevallen, hoewel dat bij jou ook geen eitje geweest kan zijn, met zo'n 8 ponder. Ben benieuwd naar de foto's! Lijkt Pim op Sem?
Ook ik ken ze die inwendige en uitwendige hechtingen en idd het is geen pretje Pff als ik eraan denk Gelukkig gaat alles goed en zijn jullie lekker aan het genieten! @ Smyl; Fijn dat jullie even lekker een samen-momentje hebben gehad! Wij morgen Slaap lekker!
SMyltje:Weer terug van het lekkere eten! Waar zijn jullie geweest? Wle even fijn, lekker met z'n tweetjes.
Goedemorgen! @Zeepaardje, leuk even wat van je te lezen!! Ben ook erg benieuwd naar Pim.... hoop dat het lukt om binnenkort een foto te plaatsen ... Baaleh van die hechtingen meid...had ze alleen buiten vanwege knip, maar vond het ook verschrikkelijk!!! Wat fijn dat Sem trotse grote broer is!!! Geniet lekker meid... @Smyl, gezellig meid.... wat heb je allemaal te doen vandaag ... @Pooh, bedacht dat ik jouw gister helemaal gemist had in mijn lijstje...maar wat baaleh dat ze het misschien operatief willen doen....artsen weten wel wat ze doen maar toch!!!! @Ikke, owh gezellig jij vanavond ff gezellig met vriendlief! @Sasje, het duurt idd nog even voor je mag testen...maar heb hoop dat die steekjes wat betekenen.... @yeah Vince zijn koorts is eindelijk weg...(nu dan) 36.8... En manlief gaat ook goed, blijft vandaag dan nog een dagje thuis om even goed bij te tanken.... Vandaag het huis aan kant maken...pfff wat een enorme rotzooi hier!!! Liefs
Meiden!!!!!! Hier ben ik ook weer even!! Heb alles wel bijgelezen hoor, dat doe ik trouw!! @ Zeepaardje: VAN HARTE GEFELICITEERD MET PIM!!! geniet er maar van je gezinnetje! @ stampertje: fijn dat vriendlief en vince weer aan de betere hand zijn! Succes met het huishouden vandaag. @ Sasje: dit wordt jouw jaar meid.... dat MOET gewoon!!! @ ikke: zag op fb al een filmpje van jenthe dat ze loopt.... wat is het toch een lekker ding! @ Mamaes: arme Shaun, hoop dat zijn tandjes snel doorkomen. @ Dolfijn: hoe gaat het met jou en Beau? @ Pooh: Las dat je meisje het snachts goed doet zonder luier... wat een kanjer! En verder voor iedereen een knuffel!! Hier alles prima... druk druk druk. Tussen vriendlief en mij gaat het nog steeds super.. en zijn totally in love. Heerlijk!! Dit weekend is bonuszoon er weer. Gezellige drukte dus.
goedemorgen meiden, pff ik dacht vanmorgen heerlijk te kunnen uitslapen eerst al vanmorgen om half 9 de hond met zijn bot aan het gooien op tegel vloer dus dat klinkt lekker hard....daarna kei harde regen, wind en onweer....dus tja dat was mijn slaapje dan @zeepaardje oh dat zijn beide snelle bevalling geweest dus!! en balen dat je zoveel hechtingen nodig hebt gehad @stampertje fijn dat de koorts bij vince weg is, en dat manlief zich ook weer beter voelt hopelijk wordt jij nu niet ziek geniet van jullie dagje vrij samen! @smyltje en waar hebben jullie gegeten? leuk dat het gezellig was! @ ikke voor jullie ook vanavond heel veel plezier samen! geniet er van!! @meiden de meeste willen nog graag een 2e kindje he....ik zie dat jullie kleintjes alweer bijna 1 jaar worden....wanneer willen jullie voor een 2e gaan? of zijn jullie er nog helemaal niet mee bezig?