wat een rust hier.... trouwens dolfijn...ik zag dat ik op jou verjaardag kan testen laat dat ff een mooie verjaardag worden!!
@ Stamp; Ohh wat fijn dat Vince geen koorts meer heeft!!! Is het nog gelukt in huis? Erg altijd he? Heb je vrij kun je in huis aan de gang . @ Smyl; En geslaagd voor een mamafiets? Ik heb er ook een, echt fijn! @ Sasje; Oh wat balen dat je niet langer kon slapen Hier vannacht veel regen en harde wind! @ 2e kindje; Hebben het er laatst nog over gehad, ten eerste willen/moeten we eerst verhuizen want hier geen plek meer. Ten 2e merk ik dat het weer wat meer begint te kriebelen, maar tegelijker tijd ook weer niet. Toch nog een beetje bang om hoe het de vorige keer is gegaan. Maar denk misschien over 1 jaar weer.....
Zit in de auto onderweg naar de fietsenwinkel! Hopelijk een mooie fiets uitzoeken! Saje. Hier wachten we nog even met een 2e hoor. Hebben ook maar 2 slaapkamerrs dus eerst verhuizen owh en dan heb je nog aardig kunnen uitslapen! Die bui was hier om half 5 vanmorgen!! Eten. Waren hier vlakbij te eten. Voor carpaccio, hoofd varkenshaas en na een minitoetje. Heel culinair! Erg lekker! Zo, we zijn er!
Hier; vanmorgen Jenthe naar zuslief gebracht en toen lekker met z'n 2en de stad in. Lekker samen een broodje gegeten. Niew fietsstoeltje (yepp) gekocht voor Jenthe en nog wat kleine dingen die we moesten hebben. Net met z'n 3en gegeten en nu ligt Jenthe erin. Met zus is het goed gegaan met oppassen! Volgende week donderdag nog een keer proberen. Nu even kijken naar een nieuw abonnement voor nieuwe mobiel Fijne dag meiden!
hey hey, @ikke ja dat maakt het ook zo lastig he..... maar nog 1 jaar wachten hehe dat is nog wel ff @smyltje hopelijk vind je een fijne fiets meid!!! en ook jullie wachten nog wel eventjes...oke had wel verwacht dat mochten de 1e kindjes 1 jaar worden dat er dan voor een 2e gegaan zou gaan worden...dan zitten er misschien 2 jaar tussen of iets korter of iets langer
@ pooh en zeepaartje ik had alleen inknip hechtingen en die deden al pijn bah vond dat zo niks he dan liever nog een keer shaun eruit persen haha @ Smyl gezellig dat jullie het samen leuk hebben gehad mmmmm ennuh mooie fiets (zag hem op fb en luxe niet trappen haha) ik ga rond maart kijken voor een fiets eerst verhuizen en shaun goed kunnen zitten @ Ikke geniet van het jullie momentje @ Sasje zie je hond al helemaal voor me met zijn bot haha @ Mom leuk dat je even langskwam (gelukkig gaat het super tussen jullie) @ stamper gelukkig zijn je beide mannen weer de oude @ 2e kindje ik zou het geweldig vinden om vroeg weer te beginnen meer zodat ze kunnen spelen samen en echt samen opgroeien dus als het aan mij ligt over 3 maadnen vriendlief wilt op dit moment helemaal geen 2e en wilt alles geven en doen voor Shaun maar als hij er een wilt over 3/4 jaar dus we hebben nu afgesproken als Shaun 2 wordt hebben we het erover en als we dan willen stoppen we dan en anders helemaal niet dan blijft Shaun alleen. @ Hier Shaun voelt zich wat beter hij eet en slaapt weer normaal dus het ergste is voorbij en hij is over 10 dagen gewoon een half jaar (betekent ook dat het over een half jaar zomer is hahahahha)
@ Sasje; Werkse meid! @ MamaEs; Wat gaat de tijd snel he?! Ohh ik kan niet wachten tot het weer zomer is @ 2e kindje; Hier moet ook eerst mijn menstruatie weer normaal gaan doen.... Nu denk ik over een jaar weer kijken maar wie weet denk ik er over een half jaar wel anders over
Mamaes. Moet evengoed fietsen hoor haha. Is alleen net alsof je steeds wind mee hebt. Sasje. Zou het qua leeftijd wel leuk vinden, maar in de praktijk.. kleine hummel en dan weer zwanher.. pfff. En wat ik al zei, eerst verhuizen! Ikke. Fijn dat t goed ging bij je zus!
Hallootjes... @Smyl, wat een super fiets zeg...heerlijk lijkt me dat... Zal wel een prijskaartje aanhangen of valt het mee?! En hoe gaat het met Ninthe? Nog koorts? @Ikke, fijn dat het goed ging met Jenthe bij je zus...en gezellig ff met manlief weg geweest!!! @Dolfijn, hoe is het met je boefje?? En qua afvallen nu alleen nog even niet snoepen en wil morgen dat Weight watchers halen...maar dan niet met een dieetiste gewoon eerst zelf proberen... Het gaat om 7kilo wat blijft hangen en er maar niet afgaat... @Vince heeft zijn eerste echte tand!! Hij zit voor onder in zijn mond!! Zal dan toch daar de koorts mee te maken gehad hebben!!! En wat betreft een 2de, we weten het niet echt... Denk eerst Vince wat zelfstandiger...dat ie kan lopen enzo... Dus als ie ruim 1,5jaar is ofzo... En aan de andere kant...heb ik veel mensen in de omgeving waar de kids wat dichter op elkaar zit en dat is ook wel heel leuk!! Dus jaaah... de kriebels heb ik nog niet...dus daar wachten we op en dan maar weer eens bespreken ... Liefs
Stampertje: kan gebeuren toch. Wat fijn dat het goed gaat met je mannen. Eindelijk! Mag ook wel een keertje zeg. Mom: Fijn weekend alvast meid. Wat heerlijk dat jullie zo verliefd zijn. Sasje: Hè rot dat je niet uit kon slapen. Hoe gata het met de steken in je buik? Ikke: Wat fijn dat het oppassen zo goed ging! Geeft ook gelijk aan dat het met je zus ook beter gaat. SMyltje: Klinkt lekker zeg! En wat een mooie fiets. Heb de foto even bekeken! MamaEs: Inknippen ken ik dan niet. Ik had ook door waarschijnlijk een nageltje een flinke jaap aan de binnenkant en een kleintje in mijn schaamlip. Moest zelfs gekeken worden of het niet helemaal door was naar de endeldarm. Bloed kwam er met golven tegelijk uit. Door de thuisbevalling waren de middelen om te hechten ook niet optimaal. Dus de leeslamp erop en proberen te hechten. Gelukkig gelukt anders had ik naar het ziekenhuis gemoeten... Maar fijn is echt anders...En dan die hechtingen. Net alsof er visdraad binnenin zit. Na een paar dagen bleken de knoopjes ook los te zitten en heeft de vk ze ook thuis weer verwijderd. Een half jaar weer, het verbaasd me elke keer weer hoe snel het gaat. Ook jij lijkt nog maar net bevallen! Fijn dat het met hem weer beter gaat! Hier: Bij ons begon het pas te kriebelen toen ons meisje 2 was. Leek me wel handiger als ze wat groter was zodat ik voor de baby net zoveel tijd zou hebben als dat ik voor haar heb gehad. Zij zou dan naar school gaan als de baby 1 jaar zou zijn. En ook voor de kosten, twee kinderen in de luiers kost nog al wat. En dan nog de spulletjes die je soms net nier door kan geven zoals een autostoel, wandelwagen, enz. Erg duur allemaal. Maar de handen vrij hebben voor de baby was de grootste reden. De hele dag gewerkt, morgen nog een dagje en dan weer weekend. 't is wel weer even wennen, drie dagen werken.
Zo, was ff de stad in boodschapje doen. Stamp. Fiets was idd prijzig, maar was kraamcadeau van mn schoonouders moet alleen nog zelf een fietstas kopen, maar we hebben er wel een voorzitje bij met windscherm en buggydrager. Helemaal happy! (Al lacht iedereen me uit op fb haha) Pooh. Ja, dat zal zeker wennen zijn 3 dagen!
@Sasje; laat het dan inderdaad maar een heel mooi verjaardagskado voor mij zijn Kunnen we samen genieten! Werkze meis! @Stampertje; yeah! een echte tand door! dan is het tandenpoets-tijdperk aan gebroken Beau ligt altijd in een deuk als ik zijn tandje ga poetsen.. Succes met afvallen, ik weet wat het is als die laatste kilo's net niet lukken. @Smyltje; ik zag je fiets op FB en ik het lijkt me geweldig Lekker als je wind tegen hebt vooral Laat ze maar lachen, dan kan jij teruglachen als het zo waait als vandaag! @Pooh; zal inderdaad even wennen zijn om weer drie dagen te werken: succes morgen nog en geniet daarna lekker van je weekend! @Mom; fijn weer wat van je te lezen meis! en heerlijk om zo verliefd te zijn @Ikke; bedankt voor je waarschuwing: ik heb een oudere stoel via MP dus geldt niet voor mij. Fijn dat oppassen goed is gegaan en dat jullie even lekker tijd samen hebben gehad. @2e.. het kriebeld hier wel.. maar manlief is duidelijk: er komt geen tweede vind het nogsteeds wat lastig, maar geniet gewoon wat extra van Beau @Hier; gewoon dagje gehad: huis schoongemaakt, was gedraait en gevouwen, moet eigenlijk nu nog strijken maar dat komt wel.., boodschappen gehaald, eten gekookt, Beau op bed, gekolft en nu even zitten.. Morgen hopelijk wat beter weer zodat we even lekker een dagje weg kunnen.. Weet niet meer wie het vroeg: maar bonusdochter wil idd helemaal geen contact meer, tenminste we hebben nogsteeds niets vernomen.. ook niet op ons nieuwjaars smsje Blijft lastig en manlief heeft vandaag de afspraken die nog voor haar stonden afgebeld: hij wil zich niet meer inzetten voor haar als zij geen contact opneemt.. was wel even moeilijk. Zitten alleen nu nog met heel veel spullen die zij en haar vriend hier op hadden geslagen weten niet zo goed wat we er nu mee moeten.. het staat ons best in de weg namelijk.. Ach, komen we ook vast wel uit! Fijne avond allemaal meiden! en slaap lekker, ik hoop dat de storm iedereen haar rust laat pakken! xx
Oh wat vervelend Dolfijn Hopelijk veranderd ze toch snel weer van gedachten... Meiden ik ben werken, zal wel weer een lange dag worden... Jenthe heeft uitgeslapen tot 07.45u Fijne dag allemaal!
Goedemorgen... @Smyl, wat een super cadeau van schoonouders zeg!! Nou ik geef je groot gelijk!!!! Veel plz met zwemmen! @Dolfijn, wat verschrikkelijk zo!! En ik had er naar gevraagd lief dat je het nog even verteld! Zag dat Beau super geslapen heeft...heerlijk voor je zeg!!! @Ikke, werkse... @Sasje, hoe is het? @Pooh, hoe gaat het met jou en je meisje??? Liefs
hey meiden, zo ik heb weekend @dolfijn he wat jammer dat bonusdochter niks meer van zich laat weten je hoopt toch dat het weer goed komt!! misschien haar bellen/smsen wat er met de spullen moet...en anders verkopen maar weer ja dat zou een mooi verjaardags kado zijn he
Wat een rust vandaag..iedereen is druk denk ik!!! @Sasje, geniet lekker van je weekend meid!!! @hier lekker gewandeld met vince even naar het winkelcentrum en terug...ben je toch ruim 1,5uur onderweg!!! Even tandenspeeltjes voor Vince gehaald, rompers en pyama!!! ...zo nog even de was ophangen en dan heerlijk relaxen... Liefs