roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sasje; heerlijk weekend meis! Gaan jullie nog wat doen?

@ Stampertje; Het was ook nog wel redelijk weer om te wandelen! Lekker!

Hier gewerkt en weer druk. Morgen en zondag ook werken en hopelijk wat minder druk... Morgen na het werk snel douchen en dan naar s-ouders, verjaardag van s-vader.
    Pff druk dus weer....

Zo lekker zuurkoolschotel maken :D

Ohja nog even vertellen; Jenthe is dol op frietjes :D We hadden gister Mcdonalds gehaald en Jenthe had haar eten al op dus ik zout van frietje afgehaald en aan haar gegeven en lekker dat ze het vond! Haha 3 frietjes op.
    Tja over 2 maanden mag ze toch bijna alles eten dus nu maar vast laten wennen aan andere smaken ;)

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad!
    Laurier: rond april 2012 oproep voor pesa.
    Twinklestar: wachten op ongi en dan starten met puregon

Zwanger

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!!
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey

@ikke oh lekker mac donalds ;) nog ff en dan een happy meal erbij :)
    pff weer hele weekend werken....hopelijk gaat het do ook weer goed bij je zus met jenthe zodat je weer door de weeks kunt gaan werken!

@ stampertje zo een hele trip gemaakt dus!
    hoe gaat het met lijnen?

@hier niet echt plannen...of ja morgenavond weer pokeren en voor de rest niks!

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Wij geven Ninthe vaak ook al van alles om te proeven hoor *qals ze dr eigen eten op heeft en wij gaan eten). Slasaus, sateschnitzel etc ;)

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Ikke...Jenthe weet nu al wat lekker is hahaha...
    @Smyl, lekker doen hoor...dan went ze al aan het "echte" eten...

@Sas, nog plannen van het weekend?? En lijnen...ja het lukt op zich wel om overdag niet te snoepen...maar het is meer 's avonds...en als je dan op de weegschaal gaat staan en er is niks af...werkt niet echt mee!!
    Heb echt een hekel aan afvallen...!!!!!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja bij mij lag het ook veelal aan de chips...ik ben toch wel 5 kg kwijt.
    nu op dit moment let ik er ff niet meer zo op, maar wil binnenkort het programma wel weer echt verder gaan volgen van sonja...misschien ook een optie voor jou?
    stok achter de deur?

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    trouwens en s avonds het honger gevoel...herken ik helemaal hoor...maar ik eet dan nu ipv chips fruit....

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Lekker laten lachen hoor! En wat een superkado zeg! Zo'n moederfiets is al onwijs duur, laat staan een electrische!

Dolfijn: Wat naar dat ze geen contact meer wil. Hoop dat ze ooit van gedachten. Lijkt me erg moeilijk. Je bent wel flink druk geweest zeg!

Ikke: hoe was je werkdag? Wat gezellig, samen frietjes eten. Lekker doen hoor, ze moet gewoon alles leren eten. De gezonde dingen, en de iets minder gezonde dingen. Nou ja, het is gewoon aardappel, best gezond toch??!

Sasje: Geniet van je weekend! Je hebt het weer meer dan verdiend.

Stampertje: Lekker zeg, zo even wandelen en nog combineren met het nuttige. Lastig hé dat afvallen. Wij eten 's avonds best wel laat (half zeven), dus ik heb 's avonds geen lekkere trek. Scheelt veel in het snoepen, en gewoon niet in huis halen. Scheelt ook een hoop.

Weer hard gewerkt vandaag. Nu eindelijk weekend. Net even bij manlief op het werk geweest, even een kusje gebracht. Hadden we even zin in, we hebben hem gemist vandaag.
    Morgen overdag even met mams mee naar Amsterdam, haar vriendin ligt in het zkh. 's avonds naar de muziek, optreden bij één van de muzikanten, wordt 50 en hij heeft een kroeg. Wordt vast gezellig.

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh meiden, willen jullie even meekijken naar mijn temp kaartje in mijn banner. Mijn temp is vanochtend ineens gekelderd naar 36,4. Zou ik dan morgen mijn ei hebben, waarschijnlijk. Misschien vanavond manlief nog maar even aan zijn haren de slaapkamer in sleuren....

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Jeetje die is flink gedaald zeg :$ Nou ik zeg; veel plezier vanavond :D

@ Smyl; Lekker he als ze zo dingen mee gaan eten :)

Zo lekker the voice kijken :D

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal morgen op de comp kijken hoe mijn tempkaartje eruit zag. Is wel snel na je ongi! Maar tot dusver ziet je kaartje er mooi uit. Temp je nu wat preciezer qua tijdstip of niet? Heb je al andere afscheiding?

Ik ga slapen!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Je probeer elke dag rond 7 uur te tempen. Heb vanochtend dan ook een paar keer getemperatuurd achter elkaar, maar hij bleef 36,4 aangeven. Dacht even dat het aan mijn thermometer lag.
    Dus ik heb geen idee waar het aan ligt.
    De kalender geeft aan dat mijn ei waarschijnlijk zondag zal zijn volgens de voorspelling, maar ja, dat is een voorspelling. En mijn temp is nu gezakt. Geen overmatige/andere afscheiding. Wel wat gevoelige onderrug, maar dat kan ook komen door het werken. Misschien verkeerd gezeten ofzo. Blijft een zwakke plek...

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!

@Pooh, je temp is idd in ene erg gezakt! Heb echt geen idee meid! Sorry...
    @Smyl, heb je je fiets trouwens al? Of moet je hem nog ophalen?? Nog even van je weekje genieten en dan maandag weer te werk!
    @Dolfijn, hoe is het met Beau? Gaat zijn ontlasting nog steeds goed?

@Vince was er weer lekker optijd bij vanmorgen 7:10uur...pfff! Ben best moe!!!
    Vandaag verjaardag van mijn achternichtje...

Liefs

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik krijg m donderdag mn fiets!

Hier vannacht wéér overgegeven. Ging mn bed uit om een rennie te halen maar toen kwam aller er al uit. Toen ik voor Ninthe eruit ging, zakte ik bijna door mn benen, heb verhoging en het klamme zweet brak me uit! Hoop dat ik niet nu nog ziek ga worden. Vanavond feestje van opa die wordt 80, morgen familieborrel en maandagweer werken!

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    smyltje; Dat klinkt toch echt als griep. Ga maar weer gauw je bed in en probeer uit te zieken. Beterschap meid!

Hier: Iets wat laat geslapen:p Meisje om zeven uur huilen dat ze in haar bed had geplast. Gelukkig een klein plasje, dus nieuwe lakens erop en nog even verder dommelen.
    Vanmiddag naar Amsterdam... Heb de slaap eigenlijk nog niet uit.

Temp is wel gestegen naar 36,7! Zou het mijn ei zijn??

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, had ook op fb gereageerd!! Maar wat ontzettend baaleh meid!!! Heel veel beterschap!! En donderdag je fiets!! Joepiie :D...

@Pooh, hoop het voor...voor alle zekerheid maar flink aan de klus :D....

@Vince werd 8uur alweer moe...dus ben ook lekker nog even mijn bedje ingedoken...toen werden we 9.30 wakker!! Heerlijk!!

We willen graag wat leuks doen met Vince morgen...maar even niet zwemmen omdat hij van de week ziek is geweest...maar hebben jullie andere suggesties????

Liefs

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ pooh heb je vanmorgen eerst getempt en daarna pas het bed gaan verschonen of anders om???
    want dan kan hij ook meteen hoger worden als je dingen gaat doen zeg maar....nou ja spannend..ik zeg de komende dagen maar klussen meid ;)
    dan zou je overigens wel een perfecte cyclus hebben he....:)

@smyltje oh jeej dat klinkt niet goed.....beterschap meid en vandaag lekker in bed blijven liggen!

@stampertje een idee voor morgen.....tjee zou het niet weten..dacht aan een binnenspeeltuin of hoe die ook heet zoals ballorig ofzo?

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, dank je wel voor het meedenken!! Maar voor Ballorig is Vince nog te klein (vind ik)....Wel leuk als ie wat groter is :D...

Jij nog wat leuks doen???

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh vind je...daar hebben ze toch een ballenbak e.d.?
    dacht dat ze daar ook wel dingetjes hadden voor hele kleintjes...tenminste ik ken er genoeg die ook met kleintjes er naar toe zijn gegaan...

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Tja, wat je zelf al zegt. Hij is nog erg klein. Alles wat kleur heeft is leuk. Misschien de kinderboerderij, kinderen zijn altijd dol op dieren. Wel goed de handjes schoon houden als hij de diertjes heeft geaaid.

Sasje: Ik temp altijd als allereerste. Had meisje gezegd dat ik er aan kwam, ze kon dus twee tellen wachten. Tja, het was nu toch al nat, daar gingen die twee seconden ook niet meer bij helpen.
    Probeer er nu extra nauwkeurig mee te zijn omdat Smyltje dat zei, dat tijd veel uit kon maken.

Deel Deze Pagina