he wat een gedoe vriendin ligt weer in het zh...of ja ligt er niet in maar moest afgelopen donderdag op controle vk. en had weer veel te hoge bloeddruk dus doorgestuurd naar het zh. daar weer urine, bloedonderzoek en ctg gehad, alles oke. vandaag weer terug. nu was ctg en urine weer goed maar gyn wilde toch dat ze nu eerst weer bloed deden prikken omdat ze zich zo slecht blijft voelen. ook voelt ze af en toe weeeen spannend!! maar is maar 1 keer in het half uur ofzo...en dit had ze donderdag ook al....dus nu afwachten of bloed oke dan mag ze weer naar huis....
Ik lig weer in bed hoor hopelijk voel ik me snel beter! Goed zo pooh Goed getempt Sasje. Spannend! Hoeveel weken is ze nu? Stamp. Ninthe vindt boodschappen doen al prachtig haha (vooral de spiegel boven de kassa ). Ik ga tukken..
Slaap lekker Smyltje, ik hoop dat je snel opknapt! @Pooh; geen verstand van tempen, maar er gebeurd in elk geval wel wat! Spannend! @Sasje; hoop dat alles goed mag gaan bij vriendin! 37wk is verder prima, dus benieuwd hoelang ze nog door mag lopen.. Doe haar de groetjes! @Stampertje; als het weer het toelaat is gewoon wandelen en evt langs kinderboederij een goeie optie, maar bij minder weer vind ik het zelf ook altijd lastig dus kan je helaas niet aan goede ideeen helpen.. misschien even topic openen? zijn er vast wel meer die ideetjes hebben! @Hier; nog niet helemaal lekker, gisteren ineens heel veel last van me buik ook niet echt super geslapen: beau was erg onrustig.. maar het had een reden: 2e tandje komt er door! Gisteren heerlijk dagje met Beau en manlief gehad in Emmeloord (wist het niet Pooh, anders had ik je even gecontact!) maar erg genoten! Vandaag nog even wat dingen op de markt halen als Beau weer wakker wordt.. hij ligt er al vanaf 11u in.. En dan hoop ik dat het binnenkort beter weer wordt, want ik ben wel klaar met de regen en de wind.. geef mij maar sneeuw of zon Dit is voor mij al niet de beste tijd van het jaar Blijft vreemd omstreeks mijn en mijn broertjes geboortedag.. Ach, komt vast wel goed! Fijne dag allemaal! xx
@dolfijn, dan doe maar zon meid want sneeuw hou ik niet van aangezien ik er de hele tijd veel doorheen moet met de auto met de carnaval wordt het koud/sneeuw zeggen ze....
@Smyl, lekker ff bij tukken!!! En Vince vind bs doen ook gezellig hoor... alleen wilde ff een keer wat anders doen!! @Dolfijn, gezellig dagje gehad dus!!! En jah het weer...wordt er ook niet vrolijk van...doe dan maar ff 2weken flink vriezen en sneeuw hebben we dat ook weer gehad... (vind het alleen eng rijden met sneeuw en gladheid)... @Pooh, ben ook zo voor jouw aan het duimen...zou toch mooi zijn als deze maand begint met allemaal zwangere meiden ... @Sasje, Vince kan nog niet echt loszitten en ook niet kruipen dus denk dat hij daar nog niet echt wat aan heeft!! Wat naar voor je vriendin zeg.... hoop dat alles goed is.... @Twink, hoe is het met jou meid??? @Ikke, ook alles goed? @Misschien morgen ff naar de kinderboerderij....dat is wel een goed idee..maar dan moet het idd wel droog zijn!!! Of misschien het zee-aquarium...Denk dat hij dat ook wel leuk vindt!! Liefs...
Nou ben weer wakker. Met een tussenstop van een half uur wakker. Krij nu van vriendje 2 cracotjes en een kop thee. Ff kijken of dat goed valt! Dolfijn. Ik heb ook altij erg moeite met de herfst en winter maar jij hebt er dan nog meer narigheid bij Stamp. Zeeaquarium is ook een leuk idee!
oh hopelijk blijft dat binnen smyltje en voel je je weer iets beter!! @hier vriendin is weer naar huis en moet morgen weer terug....
@Smyl, en alles nog binnen gehouden?? Hoe gaat het nu??? @Sas, hoop dat alles helemaal goed is met vriendin en de kleine!! Morgen weer afwachten dus.... Liefs
ja ben net ff bij dr op de thee geweest maar ze voelt zich gewoon niet lekker...en waar dit vandaan komt??? dat weten ze helaas niet...... is gewoon afwachten helaas...
Sas: Heb 'm benut, als het mijn ei was... Wat naar voor vriendin dat ze maar blijft kwakkelen. Gelukkig is ze al ver genoeg, maar toch fijner als de baby nog even blijft zitten. Smyltje: En is het cracotje en thee blijven zitten? Stampertje: Een zee-aquarium is ook een heel goed idee! Al die kleuren kunnen de meeste kinderen zo erg boeien, net televisie. Als hij straks ietsje ouder is dan is sprookjeswonderland in Enkhuizen ook echt een aanrader, ook qua prijs. geloof 7,50 entree. En voor kleintjes echt ontzettend leuk! Daar kan hij zich wel een dag vermaken... Dolfijn: We moeten echt eens afspreken zeg, 't is toch eigenlijk wat dat we zo dicht bij elkaar wonen en nog steeds niet afgesproken hebben. Gisteren kon ik toch ook niet,moest werken helaas. Lastig dat je zo'n last hebt van je winterdip, en dan ook nog de geboortedag van je broertje. Dat blijft een moeilijke periode en zal ook niet meer overgaan. Hij blijft voor altijd in je gedachten en hart. Ik heb juist helemaal geen last van een winterdip dit jaar. Juist omdat het nog zolang mooi weer is geweest en het tot nu toe ook nog best wel meevalt. Even met mams meegeweest naar haar vriendin in het zkh. Manlief is uit het werk doorgereden. Hij had gereageerd op een versterker voor zijn gitaar op MP. Een hele goede (heb ik gehoord hoor) voor echt een spotprijsje. En ja, als een klein kind, hij wil hem uiteraard direct hebben. Dus zonder eten zo doorgereden. En ik heb vanavond een optreden van de muziek... Met wat pech moet ik straks ook nog mijn meisje weg brengen bij mijn schoonouders om op te passen... Niet zo handig, ik snap wel dat hij hem gelijk wil hebben, maar dit is ook zo'n gedoe. Kan de muziek niet afzeggen, we kwamen al tekort en heb me suf geoefend.
hehe pooh....mannen en wachten bestaat niet hopelijk is hij nog op tijd terug, moest hij ver rijden? en goed dat je het benut hebt...nu anders maar gewoon weekje lang om de dag klussen ofzo...zit je altijd goed
Denk niet dat hij het gaat redden. Hij moest naar leeuwarden, toch al gauw een uurtje rijden. En ik moet om half negen weg... Tja, mannen. De versterker was van een man die overleden is. De familie had 'm op MP gezet, zonder enig idee van prijs. Nieuw kost ie over de 500 en nu 185. Dus manlief was bang dat ie 'm toch voor een hogere prijs zou verkopen aan een ander. Hij ging accoord met het eerste bod en gauw daarna stroomden de hogere biedingen binnen. En manlief denkt: als ik 'm heb,kan ie ook niet meer verkocht worden. En gelijk heeft hij, alleen moet dat echt nu???
@Sasje, vervelend dat je vriendin zich zo voelt!! Hopen dat de kleine zich maar snel laat zien dan ... @Pooh, jaaah mannen...heb er hier ook eentje zitten die zo is hoor!!! En je meissje dus naar s-ouders gebracht???/ Ging de muziek goed?! En heel goed...flink klussen meid ... @Dolfijn..baaleh van je winterdipje!!! Hoop dat het snel beter gaat meid...en Beau ook wat last van zijn mondje...heb er hier ook eentje!! Dikke knuffel voor hem... @Zeepaardje...nog lekker aan het genieten meid?? Leuke kraamverzorgster?? @Mama van Shaun..hoe is het met jou?? En met Shaun? Tanden al door?! @Vince best veel last van zijn doorkomende tandje!! Wat is dat tandje scherp zeg!!! Verder eet ie wat minder, zijn broodje voor de helft en zijn avond eten na een paar happen hoeft ie ook niet meer! Najah zal wel weer over gaan... Lekker met manlief flesje wijn open gemaakt...en ff gezellig avondje... Liefs
hoi meiden Ben ik weer even... Zo Pim doet het super goed... overdag zo'n 3,5 uur tussen de voedingen en 's nachts zo'n 4,5/ 5 uur! We kunnen dus lekker bijtanken. hij huilt alleen als hij honger of een vieze broek heeft... Heel tevreden maar pittig mannetje... weet wat hij wil... Hij slaapt alleen op zijn zij Kraamverzorgster lief en leuk mens, alleen mega chaotische...! Doet 10 dingen te gelijk en maakt uiteindelijk nog niks af Sem is een erg trotse broer die overal mee wil helpen, hij doet het ook erg lief allemaal! Gister nare dag gehad, ben ruim een liter bloed verloren met de bevalling ... zit aan de ijzertabletten... Paar keer bijna flauwgevallen en wat lijkwit, kon alleen maar op bed liggen... zo rot om geen controle over je lichaam te hebben! Gelukkig gaat het nu beter, al moet ik het erg rustig aan doen en goed op me lichaam letten. Knuffels voor jullie meiden!
Goedemorgen!!! @Zeepaardje, dat is idd rot!!! Doe je rustig aan en maar goed naar je lichaam luisteren! En wat super dat Pim het zo goed doet!!! En Sem lieve grote broer...klinkt allemaal super meid!!! Lekker genieten... @Pooh,Sprookjesbos ken ik jaa...is dichtbij ons...geloof zo'n 20min rijden!! Nog even wachten en kunnen we daar ook heen!! Wat een lekker weer is het buiten...zonnetje schijnt... Denk dat we na Vince zijn broodje gaan rijden...en dan hopen dat hij wat in de auto slaapt... Liefs...
Het wordt iets later...manlief net wakker..en Vince nu al aardig moe... Als hij wakker wordt flesje...en dan gaan we ...