Stampertje: Fijne dag vandaag! Zeepaardje: Jammer dat de kraamhulp een chaoot is. Wel super dat Pim het zo goed doet,Jullie hebben al een goed ritme zo te lezen. Luister goed naar je lichaam meid. En wees voorzichigtig. Hier: Ben net mijn bed uitgerold. 't was gisteravond iets te gezellig, half twee thuis. En ja hoor, meisje al vroeg weer aan mijn bed. Maar dit keer had ik echt geen zin om eruit te gaan. Dus n bed genomen. En dat duurde maar even om madam was weer aan het rondhobbelen, Echt slapen doe je dan nog niet. Wat een heerlijk weer vandaag! Ik ga naar buiten zo! Manlief is helemaal blij met zijn nieuwe versterker voor zijn gitaar. Wat een joekel van een ding is dat zeg, en ook nog eens loodzwaar. Staat nu midden in de kamer, eens even kijken hoe ik dat ding op een elegante manier de zolder op krijg....
@ Sasje; Ohh spannend met je vriendin! Wel heel vervelend dat ze zich steeds niet lekker blijft voelen . Hoe is het met jou? @ Dolfijn; Jeej Beau zijn 2e tandje Ik heb ook echt genoeg van dit weer hoor, geef mij maar mooi het zonnetje. Al besloten wat jullie met de spullen van bonus dochter gaan doen? Dikke knuffel voor jou! @ Pooh; Lekker wat langer blijven liggen en wat leuk dat manlief zo blij is met zijn versterker! Scheelt echt een hoop geld ja! @ Stampertje; Veel plezier vandaag! @ Smyl; Hoe voel jij je vandaag meis? En Ninthe? @ Zeepaardje; Oh wat balen dat je je zo voelt ik weet er helaas alles van Doe rustig aan meis en luister echt goed naar je lichaam! Super dat Pim het zo goed doet! En Sem de trotse grote broer! Hoelang is manlief vrij? En tot wanneer het je kraamhulp? @ Twinkle; Hoe is het met jou meis? Hier net zeik nat geregend op de weg naar huis Gister ook al op de heen én terug weg! Bah helemaal gehad met dit weer, geef mij maar zon! Gister verjaardag van schoonvader gehad, waren pas laat thuis en vandaag dus weer gewerkt. Morgen en dinsdag lekker vrij
hey meiden, sorry dat ik er nu pas ben...maar gisteren dus gaan kaarten en jaaaa ik ben 3e geworden dus inschrijfgeld van vriendlief en mij terug want waren maar met 14 pers. vanmorgen ff meteen om 10 uur naar mijn ouders toe gegaan want had ik al 1 week niet meer gezien. daar was ik om half 12 van terug...toen samen met de hond vriendlief wakker gemaakt die heeft een kater! toen kleine neefje gebeld om te vragen of hij vanavond mee wilde naar de mac...maar toen begon schoonzus te huilen dat hun laatste ivf niet gelukt was dus ik ff mee huilen...maar ze had alleen vrijdag minimaal bloed verlies gehad, en gisteren wat meer en nu vandaag ook nog wat....ik begon te twijfelen aan haar verhaal...en zij was standvastig om niet te testen....dus ik heel voorzichter van tja ik weet niet maar ik zou toch maar ff testen voor de zekerheid voordat je weer tabletten moet gaan slikken voor de eventuele terug plaatsing van embryo wat in vriezer ligt.....en tja ze had geen test enz....nou die heb ik ook nog wel hoor dus tja toen begon ze ook te twijfelen! dus wij erna toe met de test wat ik nog had liggen....en ja POSITIEF!!!!!! wat zijn we blij voor hun!!!!!!! ze geloven het nog niet natuurlijk en ook het zh wilt haar morgen zien....bloedprikken om hcg te meten en ze moeten er ook vanuit kunnen gaan dat bloedverlies ook niet goed kan zijn....dus wordt een spannende tijd.....24 janauri hebben ze de 1e echo..... sorry ik reageer ff verder nergens op want heb wel gelezen maar weet eigenlijk niet meer wat.....
Oh Sas wat spannend zeg!!! Pfff dan duurt 24 januari wel heel erg lang.... Hopelijk zit alles gewoon goed! Ik ga duimen!
@Sasje, owh wat spannende tijd voor ze!!! En als het om mezelf zou gaan zou ik 2weken best lang vinden hoor!!! Wel nog met neefje naar de Mac geweest??? @Ikke, drukke dagen weer gehad dus...maar nu weer lekker bijtanken!!! @Hier echt heerlijk dagje gehad...Na het slaappie van Vince naar zee-aquarium..echt een aanrader met kleintjes...wat vond hij de vissen mooi!!! Toen naar mijn broertje zijn stage gegaan...werkt bij een strandpavilijoen...20min verder op...daar lekker ff gelunched!! Toen nog een wandeling langs het strand.... En nu gesloopt!!! Maar heerlijk zo'n dag!!! Liefs
Stampertje: Leuk zo het zeeaquarium. Echt alle kinderen reageren daarop! Leuk dagje zo, lekker uitwaaien aan het strand! Sas: Spannende tijd voor hen. Hoop dat het goed mag blijven gaan. Ikke:Mooi waardeloos die regen! Bleh. 't is ook net herfst nu. Wij zijn even bij zus op verjaardag geweest. Meisje op haar rolschaatsjes, ging hartstikke goed. Binnenkort eerst maar even een helm kopen dan kan ze het ook eens helemaal zelf proberen. Nu houden we haar goed vast, als ze op haar hoofd valt....Moet er niet aan denken. Kunnen we van de zomer ook eens kijken of we haar zijwieltjes een beetje hoger kunnen zetten.
hoi meiden morgen laatste dag kraamhulp...manlief moet om 5uur al weg werken is deze maand wel de vrijdagen lekker vrij! ik blijf te veel bloed verliezen, erg vervelend, baarmoeder zakt ook nog niet voldoende... hmm heb ik weer.. morgen overleggen met de verloskundige... pooh; als sem bij ons in bed komt, komt er van slapen ook niks meer terrecht ikke; het is ook zulk rotweer sasje; wat spannend voor schoonzus stamp; fijn dat jullie genoten hebben van de vissen xxx
Ben ik ook ff. Gister toch naar vjd opa geweest. Bijna niks gegeten, maar was wel gezellig. Vandaag uitgeslapen (Ninthe was te logeren) en daarna een familie nieuwjaarsborrel. Nu ff Ninthe de fles geven en naar bed brengen. Kom zo reageren!
@Zeepaardje, lief dat je even op ons reageert!! Baaleh van je bloedverlies!! Hoop dat het niet al te erg is dat je weer terug naar zkh moet ofzo iets!!! Knuff meid...en wat een super schatje is Pim!!! @Pooh, zag de foto op fb...wat knap van je meisje!!! En idd maar even een helm op, kan ze rustig proberen gaan.... @Smyl, toch gezellig even geweest...hoe gaat het nu? Kan je alweer normaal eten???
@ Stamp; Leuke foto's meid, zag ze al op fb! Jammer dat wij ver weg wonen van het zeeaquarium! @ Zeepaardje; Oh wat balen van je bloedverlies Ben benieuwd wat de vk zegt morgen! Wat leuk om Pim eindelijk te zien! Wat een mooi mannetje! Hier; Knallende koppijn Lig er op tijd in vanavond....
hey meiden, @stampertje fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad!! @smyltje hoe gaat het vandaag meid? @zeepaardje oh balen van je bloedverlies...ben benieuwd wat de vk zegt! @pooh oh idd maar ff een helm kopen want als ze vallen, vallen ze vaak op het hoofd inderdaad @hier idd net terug van de mac..pff vol gegeten...en bleh ik ben zoooo moe!!! dus ga zo mijn bedje op zoeken!
Zo, Ninthe slaapt. Sasje. Wat spannend!! Pooh. Zag de foto op fb, lief hoor! Stamp. Had ook jouw foto's al bekeken, fijn dat t gezellig was! Zeepaardje.fijn iets van je te horen. Hopelijk is het bloedverlies snel minder. En wat een leuke avatar! Stamp. Vandaag nergens meer last van gehad.. heel gek! Als ik iemand vergeten ben, sorry!
Zeepaardje: Wat gaat zo'n kraamweek toch snel! Morgen sta je er weer alleen voor. Denk dat je wel veel hulp krijgt van Sem. Vervelend dat je baarmoeder niet goed krimpt. En al dat bloedverlies. Wel op tijd aan de bel trekken hoor! Smyltje: Fijnd at je weer ietsje beter voelt. gefeliciteerd met je opa, hoe oud is hij geworden? En hoezo ziet mijn temp kaartje er goed uit? Wat lees jij eruit wat ik niet zie, of bedoel jij mijn waarschijnlijke ei? Was wel erg vroeg. Vandaag heb ik wat last van "buikpijn", lijkt mij meer dat ik vandaag mijn ei heb.... Ikke: Oie hoofdpijn, paracetamolletje? Slaap lekker voor sraks en ik hoop dat het dan ook gauw zakt. Sas: Ooohh lekker, mac!!! Ga lekker op tijd naar bed! Hier: Net meisje in bad gedaan, die ligt nu lekker. Manlief is zijn nieuwe versterker aan het testen, heb dus achtergrond muziek. Klinkt wel goed zeg!
Goedemorgen meiden, Hier "rot" geslapen...iedere keer wakker en draaien en wakker en .....pfffff!!! Ook wakker geworden met koppijn..en heb het errug koud!!!! Bah...Maar goed..ga zo te werk en zal er dus weer minder zijn aankomende 3dg!! Liefs