roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ook hier opgestaan met hoofdpijn :( dat is niet zon goed teken eerlijk gezegd..maar goed het is nog een week he!

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; we houden hoop en duimen door voor een extra mooie verjaardag ;) succes vandaag!

@Stampertje; hoop dat het beetje te doen is meis vandaag.. knuf! en mooie foto's van gisteren.. goed idee voor als ik weer eens bij mijn moeder ben :D

@Smyltje; weer op tijd op zag ik op FB ;) heerlijk wakker meisje!

@Pooh; nog genoten van de muziek verder? fijn dat manlief er zo blij mee is! en je meisje ziet er super stoer uit op haar rolschaatsen! zou ook een helm op doen of vasthouden hoor.. eng idee als ze op haar hoofd zou vallen!

@Zeepaardje; wat een mooie foto van Pim :) fijn om hem nu even te mogen bekijken! Hoop dat jij snel weer op mag knappen.. klinkt allemaal niet echt fijn, hou je rust goed in de gaten! Fijn dat Sem zo'n lieve grote, trotse broer is!

@Ikke; beetje geslapen meis? hoop dat hoofdpijn weer is gezakt!

@Hier; lange avond gehad gisteren.. Beau werd om 23u wakker en bleef maar huilen :( zo sneu.. hij had duidelijk veel pijn aan zijn tandje.. kon weinig goeds doen, hij wou gewoon niets.. dus uiteindelijk maar paracetamol gegeven en om 01u is hij eindelijk weer gaan slapen.. toen in één keer door tot 07.15u vanmorgen.. dus dat was wel weer lekker.
    Vandaag weer het gewone leven: jongens naar school en wij ook weer gewoon bezig..

Fijne dag allemaal meiden! xx

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh germ wat hebben de kleintje toch veel last van de tandjes he :(
    dat ze maar snel allemaal doorkomen hoor!

@mamaes hoe gaat het bij jou???

4. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hoi allemaal.

Ik ben er weer eens een keer.. te Lang geleden, maar zo druk druk..Mijn meissie is alweer 10 maanden. Er gaat zo hard...

Hoe gaat her hier?
    Zijn hier als kids van 10 maanden.. Ben erg benieuwd hoe jullie voedings- en slaap schema's zijn...

Ik ga proberen om nu well hier gezelli te kletsen hoor..

XXX

5. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hoi sas

Zie nu pas je bericht staan..
    Ik ga voor je duimen dat dit jullie jaar wordt hoor!!

Knuf

En ik schaam me echt dat ik hier niet vaker komt...
    Het was zo gezelli altijd met jullie kletsen...

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Oh nee hoor, we duimen echt nog even een week flink door meid!

@ Dolfijn; Oh wat zielig dat Beau zo'n last heeft van zijn tandje :( Heb je al chamodent geprobeerd? Nog wat van bonus dochter gehoord? En er al over uit wat jullie met de spullen doen?

@ Stamp; Ojee toch niet ziek aan het worden he? Hopelijk trek je het een beetje vandaag!

@ Mariska; Hey wat leuk om weer eens wat van je te horen! Hoe gaat het met jullie?
    Jenthe is ruim 10 maanden en haar schema is ongeveer zo;

07.00u fles 180+6
    08.00/09.00u brood + water
    10.00u fruit + water
    12.00 brood + fles 180+6 (ze drinkt niet alles op)
    15.00u koekje + thee
    17.30u groente + water en na yoghurt
    19.30u fles 210+7

Slapen doet ze meestal na het fruit een uurtje en na het brood ongeveer 2 uur.

7. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Vind het eigenlijk weg gezelli om weer hier te zijn!

Hier is het schema zo..
    Tussen 7 en 8 fles 210 +7
    10:00 uur fruit + flesje water..,paar dat zijn maar een paarkleine slokjes.
    12:00 uur brood en fles 180 + 6
    15:30 - 16:00 stukje fruit.. peer vind ze erg lekker en wat water
    17:30 uur Groente + toetje. En dan ook maar een paar slokjes water
    20:00 uur fles 180+6

Thee wil ze nog niet echt.. maar ga het wel weer een x proberen.. koekjes daar stuk ze gewoon in.. vind dat zo emg om te geven...

Zie dat er nog wel wat bekende zijn.. leuk dat jullie al zo lang kletsen...

8. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    En ze slaap na hasr brood.. ongeveer 2a3 uurtjes...

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sorry maar ik weet niet meer wie je bent?

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Houdt moed meid, jij bent altijd zo positief,laat dat nu niet vallen hoor! Snap ook wel dat je tevens bang bent voor teleurstellingen, maar heb er nog een beetje vertrouwen in! Kom op meis!

Dolfijn: Oh wat sneu voor Beau! Sommige tandjes doen veel meer pijn dan de anderen, of komt er soms een kiesje? Fijn dat de paracetamol wel werkte. Voor hem ook prettig als hij een goede nacht maakt. Geef hem een kusje van me.

Mariska: Leuk dat je er bent. Zo te horen heb je al eerder meegekletst hier, denk dat dat was voordat ik hier kwam.Of, laat mijn geheugen me compleet in de steek???

Hier: Huishouden doe, was me weer suf. Boodschappen gehaald voor vanavond, nieuwjaarsborrel bij de muziek. Zo even het huis weer een beetje doen. Morgen weer werken. Meisje is weer naar school, ook hier het gewone leven weer. (Heb toch liever de schoolvakanties, mis haar gezelligheid)

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Oh gelukkig ik ben niet de enige die nu heel hard zit te denken...

12. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Ik zat meer bij stoppen met de pil..
    Daarna ben ik maar een paar x geweest in de roze kletskoppen..

Geef niks hoor sas...is ook alweer zo lang geleden...

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Mariska was 1 dag na mij uitgeteld, ze ging toen trouwen....

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zag dat we wel vriendjes zijn mariska...dus ergens ken ik je dan wel van ja :)
    maar het zegt me verder even niks, maar wel gezellig dat je weer komt kletsen hoor!

@pooh veel plezier op de borrel meid!!
    en tja niet de moed laten hangen....moeilijk he! zeker als je weer verkeerde tekens door krijgt maar goed...je lichaam doet vreemde dingen zie schoonzus :)
    nog ff geduld!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken....wish me luck!

vandaag nieuwe bewoonster....en vanavond komt er 1 terug van 2 weken vakantie..dus dat wordt reuze gezellig.....not!

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo meiden hier ben ik ook weer even ben al even niet geweest heb al een paar dagen flinke hoofdpijn en erg verkouden maar gaat wel weer over verder gaat het eigenlijk wel goed:) manlief heeft het ook goed te pakken hij heeft gisteren de hele dag op bed gelegen vandaag gaat het een stuk beter gaat vanavond gewoon aan het werk:( bikkel

ik heb een aantal dingen gemist zie ik wel wat een pagina's zijn het elke keer zeg:$

@ ikke hier gaat het goed hoor op de hoofdpijn en de verkoudheid na:D als deze ronde voorbij is weer prikken voelt wel dubbel moet ik zeggen was deze maand anders 20 weken zwanger geweest maar nu ga ik weer spuiten:( hoe gaat het met jou en Jenthe wat groeit ze hard zeg

@ stampertje volgens mij was jij de gene die vroeg hoe het met puregon spuiten ging maar ben nog niet begonnen meiss ik ga na deze cyclus weer beginnen met spuiten;) wat een leuke foto's van Vince zeg een wijs mannetje

@ dolfijn wat sneu voor Beau zeg en voor je zelf ook niet fijn:( wat kunnen ze een last hebben van die tandjes zeg hoop dat het snel voorbij is meiss;) en wat vervelend dat stiefdochter helemaal niet meer iets van zich laat horen kan begrijpen dat je manlief zijn handen ervan af trekt maar dubbel zal het zeker gevoeld hebben een hele dikke knuffel

@ sasje wat naar he die hoofdpijn ik weet er alles van soms is het om gek van te worden:( nog een weekje wachten spannend hoor ik weet dat je er niet zo veel mee bezig bent maar ik duim heel hard voor je meiss;) en voor je schoonzus duim ik ook dat het allemaal goed blijft gaan

@ poohbeer dan heb je je ei wel heel vroeg gehad ja wat kan een cyclus toch raar in elkaar zitten zeg;) je lichaam doet wat het doet niet altijd een voordeel:) wat een stoere meid hebben jullie toch hoop dat ze snel een broertje of zusje mag krijgen dan kan ze heel stoer laten zien dat ze een flinke grote zus is

@ mama es hoe gaat het met jou en Shaun ik las dat de bedoeling is dat je dit jaar rond maart wil verhuizen als ik het goed onthouden heb:) hoop dat jullie een leuk huisje kunnen vinden

@ mom wat fijn dat met jou en vriendlief alles zo goed gaat en met de kleine man van je vriend ook:D blij om te lezen dat jullie zo gelukkig zijn;) mag ik vragen of de kinderwens van jou al weer een beetje naar boven komt?

@ biancje hoe gaat het met jou en Quint?

@ zeepaardje is zag een foto van jullie pim op hyves wat een mooi mannetje zeg ben helemaal gesmolten:D wat balen dat je wel vloed zeg ik hoop dat het snel stopt doe rustig aan meiss en geniet

@ mariska wat leuk eens wat van je te horen dat is lang geleden wat gaat de tijd toch snel 10 maanden is jullie meisje alweer:)

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Ik weet hoe lastig het soms is. Bij buien zie ook ik het wel eens niet meer zitten, maar kom op hoor. Ik blijf hoop houden!!! Werkse, zal aan je denken vandaag!

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje I wish you luck

19. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882