roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mariska, ik heb dat topic toen gestart, maar het is al bijna 2 jaar geleden ;) maar wat fijn dat jullie het huisje hebben gekregen!!
    oh lekker op vakantie....waar gaat de reis naar toe?
    en lijkt me trouwens erg leuk werken op een reisbureau!

@ikke oh heerlijk jullie hebben al geboekt...als ik het allemaal hoor krijg ik ook weer zin om te gaan ;)

@pooh en hoe ging het bij de tandarts?

@hier het gaat goed hier hoor...nog aantal dagen geduld ;)
    vakantie....tja vorig hebben we gezegd toen we van portugal terug kwamen dat de volgende vakantie curaqao gaat worden.....en we zijn er nog niet over uit wanneer dit te doen omdat vriendlief eigenlijk vast zit aan de bouwvak...en wilt hij bijv in maart vakantie nemen dan is dit onbetaald....dus blijft om het even dat het in bouwvak natuurlijk veel duurder is.....als we echt weg gaan nog dit jaar..wil ik misschien wel naar tenerife of gran canaria......al was portugal ook echt een hele mooie vakantie dus daar gaan we ook 100 procent zeker nog na terug hehe....lastig dus!

2. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ sas; Oh ja curacao wil ik ook nog een keer heen! Tja lastig met vriendlief zijn vakantie...
    Vandaag moet schoonzus weer bloedprikken toch? Spannend!!!

Wij hebben samen met s-zus een caravan en die staat gestald in Italie. S-zus gaat waarschijnlijk net 2 weken voor ons dus kan de caravan mooi blijven staan :D

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:
    Sasje24:

NOD
    : Mom23 (1e kindje, ronde 9)
    : Poohbeer (2e kindje, ronde 13)

: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,)

mmm
    Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad!
    Twinklestar: wachten op ongi en dan starten met puregon

Zwanger

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!!
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    uhm nee morgen moet ze bloedprikken, maar ik denk dat het wel helemaal in orde is hoor!

ja erg handig dat de caravan dan daar kan blijven staan ;)

@hier krijg nu ook weer hoofdpijn :(

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ohja het is woendag, ben gelijk helemaal van slag omdat ik vrij ben ;)

Hmm hoop niet dat dat een voorteken is die hoofdpijn van jou....

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    normaal gesproken wel......

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Dat was een aangename verrassing, zomaar vrij! Hebben jullie een caravan in Italië??! Oh lekker!

Mariska: Leuke baan lijkt mij, werken bij een reisburo.

Dolfijn: Werkse vandaag. Fijn dat je even langskwam.

Stampertje: Werkse

Hier: Voor dag en dauw al bij de tandarts voor controle. Meisje deed het helemaal super. Goed haar mondje open. 20 tandjes en kiesjes, het gebitje is compleet, maar dat wisten we allang. Zo'n lieve tandarts, samen tellen.
    Ik was er minder goed aan toe, 2 gaatjes en waarschijnlijk een ontsteking onder mijn opgebouwde kies, vandaar ook telkens kiespijn. Ben ik weer lekker mee. Volgende keer dus gaatjes vullen en een foto maken van de kies. nu alles maar even gelaten voor wat het is, niet zo fijn als mijn meisje erbij is.
    Dus over twee weken weer terug...
    Daarna lekker een ontbijtje gehaald bij de hema en een kadootje gescoord voor nichtje die 2 wordt dit weekend.
    Moest haar ook maar even verwennen, ze deed het zo goed!

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: Ik duim stug door hoor. Houdt moed meis, knuffel van mij.

Oja, snapt iemand iets van mijn temp kaartje. Het lijkt wel of ik 2 keer een ei hebt gehad... Heel erg vaag!

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik zat net te kijken Pooh maar ik snap er ook niks van.... Sorry wou dat ik je kon helpen.....
    Balen dat je weer terug moet naar de tandarts :( Maar wel super goed van je meisje!!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik kan je helaas ook niet helpen pooh...daar heb ik ook nooit wat van gesnapt...en volgens ff had ik nooit een ei....maar goed dat klopt misschien ook wel in mijn geval ;)
    wachten tot smyltje online komt...of ff topic openen in de tempkaartjes gedoe..misschien dat daar iemand je kan helpen?
    en wat goed van je meisje bij de tandarts zeg!! knap!

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Wij gaan naar Tunesië.. samen met de ouders van me man en zijn zussie..
    Djerba..ben erg benieuwd hoe het daar is..

Is idd erg leuk werk op een reisburo... je ziet de leukste en de mooiste reizen voorbij komen.. en er staat van alles op je verlang lijstje...

@poohbeer.. oh bah andarts.. ik moet nu ook weer.. maar ben er zo bsng voor.. echt erg..

@ikke.. wast leuk Italië.. als wij geen huis hadden. Denk ik dat we ook weer naar Italië hadden gegaan..
    2010 ook daar geweest. Daar ook ten huwelijk gevraagt in Rome. Toscane is echt zo leuk..

@sasje.. balen he die bouwvak.. wij zitten er ook aan.. manlief heeft ook nog we wat dagen naast de bouwvak. Vandaar dat we nog ff een weekje gaan in mei.

12. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Stomme tab... hij maakt ook zelf woorden...:x

13. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh Tunesie, Djerba daar is Jenthe gemaakt :D haha ik vond het een beetje tegenvallen eerlijk gezegt.... Vind Egypte leuker!

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Grappig, egypte trekt mij helemaal niet. Lijkt me geen mooi land, maar ben er nog nooit geweest. Italie lijkt mij geweldig, wil ergens heen waar de zon schijnt. En ooit zou ik nog wel een keer naar indonesie willen. Maar dat staat gewoon op mijn verlanglijstje, ooit zal het er vast wel een keer van komen...

Die temp kaartjes... Wacht gewoon af wat Smyltje er over vertellen kan. Hopelijk kan zij me verder helpen. FF heeft ook nog geen ei gevonden. Ook zo raar....

15. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Egypte wil ik ook nog wel een keer naartoe hoor.. Maar dan naar Luxor. Hurhgada ben ik al geweest en dat is niet zo bijzonder..

Maar Tempkaartjes.. Weet niet eens wat het is:(:)
    Schaam me dood...

zit nu ff op de computer, dat is makkerlijker tikken..

Had gister een goede vriendin van mij aan de tel.. Ze gaan nu beginnen met IVF.. ze heeft nu ook die puregon spuiten gehad.. zeg ik dat goed??
    Haar iui is ook mislukt.. :(
    Hopelijk lukt bij haar wel het IVF...

Heeft iemand daar ook ervaring mee of iets er over gehoord van bekende??

16. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    zit ff stoppen met de pil topic te lezen.. Maar dat was toch wel een grote groep wat we daar hadden..
    Wel leuk om het zo terug te lezen..
    En dan al weer bijna 2 jaar geleden..
    Wat gaat de tijd hard! ppfff
    ik wordt oud.. hahaha..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @Hier ik heb net een afspraak gemaakt bij een soort paranormale man...of ja...hij helpt mensen met dingen!
    ik kom er 1 keer in 3 a 4 jaar voor dingen en hij helpt me dan altijd goed...dus hopelijk kan hij me nu helpen met het zwanger worden...misschien dat hij mijn lichaam meer in balans kan gaan brengen!

@ivf.....tja ik krijg nog maar 4 iui's en dan moeten we ook over naar ivf....

18. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Hopelijk helpt het. Maar als je tot nu toe goede ervaringen hebt gehad, zal dat nu ook wel helpen.

Mariska, dan heb je nog even wat te lezen. Lees je roze kletskoppen deel 1 tot en met 6 ook bij??? hihi. En die temp kaartjes, ik ben net begonnen met tempen. Heb er dus ook helemaal geen verstand van. Wat moet ik zonder smyltje??

Tempen: heb mijn kaartje even bij temperatuurkaartjes gezet, Wacht nog op een reactie van iemand....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb je goed gedaan pooh er zijn er vast genoeg die er veel van snappen ;) zal zo eens ff kijken of er al iemand heeft gereageerd...

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; Ja Italie is ook echt heel mooi hoor! Gezellige plaatsjes overal. Wij zitten aan het gardameer bij Lazise, echt heel leuk!

@ Mariska; Ja beste vrienden hebben hun 2-ling via ivf, anders even op internet kijken, is veel over te vinden... En Hurghada zijn wij ook geweest, vonden het wel erg leuk maar wij gingen dan ook mee met een surfleraar van het hotel dus meer tussen de lokale bevolking. Sharm el sheik ook geweest was ook wel leuk maar zou er niet snel naar terug gaan...

Oh even mij meisje showen hoor :)
    De 2e is na het eten van een boterham met smeerkaas en dan het liedje 'klap eens in je handjes doen'..... Dus ook 'op je mooie bolletje allebei' :)

Deel Deze Pagina