Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad! Twinklestar: wachten op ongi en dan starten met puregon Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 Zeepaardje; Met hoeveel weken en dagen ben jij ook alweer bevallen?
Haha leuk om te horen Pooh Was alweer een tijd geleden dat ik een foto had geplaatst dus werd weer eens tijd Hopelijk kan iemand je helpen in je topic!
wat een leuke foto's ikke.. Ik zal snel ook wel ffies wat van Noelle hier plaasten.. Vandaag hier slaap probleem.. Ze heeft van 11 tot 12 gesplapen.. doet ze nooit... kon haar niet wakker houden.. en nu wil ze gewoon geen middag slaapje doen.. en ze is kapot.. en ik ook hahaha..
ze slaapt hoor.. ze was nu wel ff aan het huilen.. maar niet zo overstuur als vanmiddag. pfff tis wel een oude foto.. ik moet nog alles even bijwerken.. heb er nog zo veel op camera staan en telefoon.. Bekijk bijlage 214041
Mariska: Zo te zien een vrolijk kindje! Heb mijn vraag gesteld in de temperatuurkaartjes. 2 reacties en beide denken dat ik geen ei heb gehad. Dat tempen maakt het er niet duidelijker op!
nou pooh ik heb dat idd ook al eens gedacht dat jij misschien ook wel helemaal geen eisprong hebt uit je zelf..hoe ik daar bij kom? maar nu vanaf dat je de maansteen hebt heb je toch ook echt witvloed of niet?
Ja, wit vloed, zere borsten na de eisprong voelt een beetje als stuwingen, buikpijn rond mijn eisprong. Dacht juist dat nu eindelijk mijn lijf weer doet wat het hoort te doen...
misschien volgende rond ovu testen gebruiken...en dan gebruik ze ff als jij denkt dat je je eisprong zou hebben ongeveer....kijken of er een streep komt...??
Hey meiden, Nou ben weer klaar met werken deze week!!! Jippie!!! @Ikke, super mooie foto's van Jenthe...wat een mooie meid!!! @Pooh, hoop gewoon dat je er na deze maand niet meer over na hoeft te denken...je wilde niet eventueel er een keertje naar laten kijken door de gyn he??? @Twinkel, al ongi meid??? En hoe is het verder? @Mariska, was duidelijk niet helemaal wakker zie het nu in je banner staan hoe je meissie heet ... Wat een leuke naam Noelle... En wat een schatje!!! @Smyl, drukke week weer??? @Ikke, hoe is het met jouw ongi eigenlijk?? Werkt deze pil beter?? @Vince betere dag op kdv gehad (gelukkig)...heb net mijn ouders gebeld...manlief en ik gaan zaterdag gezellig even uit eten en Vince dan voor het eerst logeren!!! Owh wat heb ik het er moeilijk mee..maar wel even goed om er samen uit te gaan!! Liefs...
oh stampertje....haha nog nooit geweest uit logeren ? dat wordt dan wel tijd he haha!!! je moet ook lekker tijd maken voor jullie 2 saampjes hoor!
@Sas, ja ik weet het!! Echt te erg.... maar heb hem gewoon het liefst bij me...en we hebben mazzel dat het een makkelijke/goede slaper is dus het is niet echt dat je geen tijd 's avonds hebt voor mekaar!!! Maar idd ook belangrijk om 's avonds er af en toe eens op uit te gaan!!! .....
HERE I COME TO SAVE THE DAAAAYYY Volgens mij red je t prima zonder mij pooh Maar als ik zo kijk, is alleen die 1e tempdip afwijkend. Anders was t een mooi kaartje. Als je temp nu doorstijgt en hoog lijft, zou t kunnen dat ff toch je ei zoet. Anders zou je idd zoals sas zei misschien eenn ronde ovutesten kunnen gebruiken. Hoop echt voor je dat je wel een eisprong hebt hoor!! En wat heeft je meisje t goed gedaan bij de tandarts! Knap hoor Ikke. Lekkker een vrij dagje! En mooie fotos hoor! Mariska. Leuke foto! En heerlijk op vakantie! Hier zijn we er nog steeds niet uit.. Sasje. Hoop dat je hoofpijn niks naars betekent hoor Stamp. Haha, nu pas logeren? Ninthe is al best vaak geweest. Heb ik bewust al snel gedaan, anders zou ik t alleen maar moeilijker gaan vinden haha. Wel lekker ff weg samen! Dolfijn. Ook druk druk druk?! Hier. Pffffffffff drukke week, drukke kids gehad zeg. Ze moeten er weer ff inkomen. Volgende week rapportgesprekken. Gelukkig is de MRvergadering afgezegd van morgen! Morgen mn fiets!!!
hey smyl, je hebt goed je best gedaan zeg en jeeejjjj morgen de fiets....dus meteen vrijdag met de fiets te werk? ?
@ Pooh; Hmm jammer dat je nu niet meer duidelijkheid hebt door t tempen... Hoop ook dat je wel gewoon een eisprong hebt hoor! En is het echt uitgesloten om er even naar te laten kijken? @ Stamp; Mijn ongi, tja het is echt deze strip afwachten en ik slik m nu net een week, vorige keer was t ook na 9 dagen. Heb wel de hele tijd het gevoel dat ik ongi ga worden, heel vervelend! Spannend Vince uit logeren!!! @ Smyl; Druk druk druk jij. Is t nog gelukt met je weegschaal? @ Logeren; Jenthe is nog nooit wezen logeren hoor... We gaan er weleens samen uit 's avonds maar dan komt er iemand hier oppassen. Moet er niet aan denken om haar 's ochtends niet te kunnen knuffelen Komt wel een keer.... (Ook omdat ze zo slecht sliep hoor, dat wil je iemand niet graag aandoen)
whahahaha moet echt lachen om jullie..... ben benieuwd hoe ik zal zijn denk toch wel dat als het hier zover is de kleine wel eens ergens gaat slapen want wij willen even goed op tijd nog een pilsje kunnen gaan drinken hoor