Ik dacht van te voren dat ik ook super makkelijk zou zijn...maar vind het verschrikkelijk om mijn mannetje weg te brengen!! Maar goed...we zullen zien hoe het gaat!!! @Ikke, dat heb ik dus ook... maar wij gaan in maart naar een concert van Anouk! En dan moet ie uit logeren...dan doe ik liever nu even oefenen..(voor mezelf ) dan dat je in Arnhem zit en niet weg kan.... Okeey...nog even afwachten of deze pil werkt...hoop het voor je meid!
Ik ben weer gestoot met de pil.. wat een kut ding is dat.. Als ik ongi was mega erge buikpijn. Nu nergens last van.. en ik vergeet hem ook steeds.. Dus weg ermee @logeren. Wij zijn een paar dagen naar new york geweest.. voor een vriend was ons die 30 werd en een surprise party had.. Noooooooit meer zo lang weg.. nooooit meer..
Stampertje: ik hoop dat je hem niet zo erg gaat missen dat het je avondje samen beïnvloed. Wel even lekker om met z'n tweetjes te zijn. En gaat het niet, dan haal je 'm toch gewoon weer op! Smyltje: Oh meid je bent een schat. Had 3 reacties op mijn berichtje bij de temperatuurkaartjes, maar die zeiden alle drie dat ik geen ei heb gehad. De moed zonk me in de schoenen. Maar er is dus toch nog wat hoop! Was juist zo blij dat mijn lijf weer op orde was. Reddende engel in nood!!! En wat gaaf, eindelijk je fiets! Wel eerst even flink fietsen zonder Ninthe en met buggydrager en buggy. Dat fietst toch echt even anders met dat gewicht aan de zijkant en zo'n zware fiets. Vooral met opstappen, en dat fietsstoeltje (tenminste, als je 'm voorop hebt). Wel fijn hoor! Maakt je gelijk een heel stuk mobieler. Nu maar hopen dat het niet gaat vriezen zoals voorspelt... Ikke: Het blijft een hoop gedoe hé met die pil. Dolfijn: hoe is het met jullie meid? Maandag jarig! Zeepaardje: Hoe gaat het met Pim en Sem? En met jezelf? Het bloedverlies al minder geworden? En je baarmoeder? Nee meiden, we gaan echt de medische molen niet in. Dan blijft het bij ons meisje. Ben zo blij met een gezond meisje, blijkbaar is er dan een reden waarom we geen tweede krijgen. En ovulatietestjes... hmm lijkt me allemaal zoveel gedoe, wil het graag nog even uitstellen. Net even bij mijn schoonouders geweest. Mams haar vriendin heeft een zware operatie gehad vlak voor oud&nieuw. Nu zat er in haar buik een flinke ontsteking, even lag ze flink kritiek. Met spoed geopereerd. Nu lijkt ze weer stabiel. Hoop dat het zo blijft. Mams is eerste contact persoon, dus om half 6 werd ze vanochtend gebeld. Sinds die tijd is ze alleen maar druk geweest met visite afzeggen, familie bellen etc. Ook was laatst de portemonnee gestolen van die vriendin in het ziekenhuis, dus ook nog bezig met de aangifte enzo. Heb haar maar even flink geknuffeld. Vanavond dus ook maar slapen met de telefoon op vol volume, als ze er heen wil omdat het toch weer mis is, dan ga ik met haar mee.
Hmm pooh, hoop niet dat ik dan valse hoop geef! En ovutestjes kan altijd nog! Je kan me ook via fb een berichtje sturen, krijg ik t heel snel op mn tel! Heb een fb telefoon Sas. Werk ma-di-wo VRIEZEN??? NEEEE! Ik wil fietsen! Ik ga tukken
@ poohbeer sterkte meiddat is geen fijn nieuws zeg voor je schoonmoeder van temp kaartjes heb ik geen verstand gelukkig smyltje wel ook bij de tandarts geweest ik ben maandag geweest en mag over een half jaartje weer terug zag dat jij nog een keer terug moest dacht ik @ mariska ik weet ook nog wie je bent hoor ben er al heel lang bij zie dat je gestopt bent met de pil gaan jullie voor een tweede kindje? als dat zo is spannend gefeliciteerd met jullie nieuwe huis @ sasje nog steeds zo'n last van hoofdpijn ik wel gaat niet over hoop dat het geen teken is van je ongi meid mijn duimen draaien morgen je schoonzus weer bloedprikken spannend zeg maar las dat je wel dacht dat het goed was heel fijn zeg mijn duimen draaien nog hoor @ ikke wat lekker onverwachts lekker vrij daar heb je vast van genoten en dat jenthe nog nooit heeft gelogeerd hoef je je niet voor te schamen hoor ik zou het ook moeilijk vinden het komt vanzeld een keer als het goed voelt geniet jij maar lekker van jullie mooie meisje @ smyltje succes met je drukke week heeft vriendlief al iets vernomen van het gesprek hij heeft gehad voor de nieuwe baan? en hoe voel je je verder want je was van de week toch weer niet zo lekker hoop dat je weer helemaal bent opgeknapt hoe bevalt de nieuwe fiets heerlijk @ stampertje nee geen ongi en heb ook geen idee hoelang het gaat duren we wachten af wat spannend zeg je mannetje wegbrengen om te logeren lijkt me ook een hele stap hoor meiss @ mama es goed dat je trouw reageerd hoop dat jullie snel een huisje hebben en het reageren beloond gaat worden hoe is het met shaun gegaan vandaag heeft hij beter gegeten @ dolfijn hoe gaat het met jou vandaag een goede werkdag gehad en hoe gaat hett met de lieve kleine grote beau wat gaat de tijd toch hard zeg hij is wel veranderd zeg echt een knap mannetje @ laurier ik vind het heel jammer dat je er niet meer bent maar begrijp je keuze er is een hele discussie geweest en vind het heel jammer dat het met vertrek is afgelopen ik vind dat dat niet had gehoeven weet dat ik je zal missen hier we hebben een hoop mooie maar ook heel verdrietige momenten met elkaar gedeeld je heb ondanks dat je hier niet zo vaak kwam via sms of msn altijd laten weten dat je aan me dacht ga je hier missen meiss gelukkig hebben we msn en kunnen we zo kontakt houden
ik heb mijn best weer gedaan sommige reactie's een beetje laat ik lees iedere keer een stuk dus vandaar dat sommige reactie's wat laat zijn
Twinkle: Vind het superlief dat je op ons allemaal reageert, maar ik wil zo graag weten hoe het met jou gaat. En dat meld je dan weer niet Dus voortaan andersom. Eerst vertellen wat jij hebt meegemaakt en dan op ons reageren (of je laat het laatste zitten). Fijn dat jij pas over een half jaar terug hoeft. Heb je wat meer mazzel dan ik... Smyltje: Nee hoor, je geeft me geen valse hoop. Vele plezier met fietsen, hier waait het flink, maar daar zul jij een stuk minder last van hebben... Ik ga aan het werk. Tot vanavond!
goedemorgen meiden, @mariska....jullie gebruiken nu geen voorbehoedsmiddel? dus op de gok dat je niet zwanger raakt? of willen jullie graag al een 2e? @twinkle idd hoe gaat het met jou???
Goedemorgen, @Sasje, je s-zus vandaag echo??? Hoe gaat het met jou??? HOe is je gevoel...duim heeeeel hard voor je meid!!! @Twink, lief dat je reageerd meid!! En hoop snel (nooit eerder gezegd) dat je ongi zo snel mogelijk komt!! Knuff... @Smyl, have fun met je fiets! @Mariska, dat lijkt me idd heel moeilijk geweest zijn!! paar dagen bij Noelle vandaan! @hier lekker uitgeslapen, Vince werd pas 8.30 wakker!!! Heerlijk!! Liefs
nee ze moet vandaag bloedprikken...als deze oke is, krijgen ze de 24e een echo hmm ik ben bang dat het niet goed is....nadat ik vannacht naar de wc geweest was kreeg ik toen pijn van onderen kan het niet beschrijven...en nu ook wat ongi buikpijn....
ik hoop het niet hoor Sasje: ik wil een mooi verjaardags kado! en blijf dus voor je duimen.. KNUF meis!
Misschien wel grappig; op deze site kun je kijken hoevaak een naam is gegeven in 2011! Jenthe is maar 32 keer gegeven met de onze erbij dus http://www.svb.nl/Images/Kindernamen%202011%20-%20alfabetisch.pdf
ik wil je ook graag een mooi verjaardags kado gegeven dolfijn! alleen heb ik dit zelf in de hand helaas..... we wachten maar af...denk dat ik zondag ga testen mocht ik dan nog niet ongi zijn.
@Sasje; ik weet dat je het niet in de hand hebt meis.. maar ik gun het je zo! hoop dat je zondag mag gaan testen, zodat we dan samen een feestje mogen vieren.. ik duim in elk geval stug door! @Ikke; gaat goed hoor meis, alleen erg druk.. tja, verjaardag: wordt 30 dus er wordt ineens van alles geregeld (onzin ) moest werken, heel veel was doen (wassen, drogen, vouwen, strijken), en wat kleine prob's met onze bonuszoon en schoondochter.. maar alles weer op de rit, bonuszoon moet vanmiddag naar HA: veel lichamelijke klachten dus eerst maar eens uitgebreid onderzoek. Gisteren met schoondochter naar kapper geweest: jeetje wat is zij daar van op geknapt! was een jaar niet geweest dus dat scheelde wel heleboel. Zelf ben ik echt weer mega kort Beau vond het maar niets, hij kan het van achteren niet meer beet pakken Tweede tandje van Beau is helemaal door, en hij heeft helaas het bijten ontdekt Dus aan beide tepels al een wondje.. en zeer dat dat doet!!!!! Dus nu erg opletten en niet echt ontspannen tijdens voeden, hoop maar dat het snel voorbij gaat! Knuffel voor allemaal en sorry dat ik er zo weinig ben deze week.. xx
haha je hebt een glimlach op mijn gezicht getoverd dolfijn wat een leuke fotos!! dat maakt mijn dag weer goed!!! oh jee beau en bijten das niet zo best......