roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    fijn dat die foto's je zo goed doen Sasje :) ik wordt ook elke keer vrolijk van dit mooie ventje!

Nog eentje om het af te leren..

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha hij lijkt echt super veel op jou zeg!!

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha ik heb precies zulke foto's maar dan Met Jenthe erop natuurlijk ;) Klapt Beau ook de hele dag door? En hij lijkt echt super veel op jou ja!!! Hopelijk is hij snel van t bijten af want dat lijkt me idd geen pretje :( Hoop ook dat jullie t nou eens n keer rustiger krijgen wat alle problemen met iedereen betreft!

4. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Hoi iedereen..

Nee wij gaan nog niet voor de tweede..
    Vind alleen de pul nu erg onhandig..
    We gebruiken dan gewoon condooms..

Vandaag maar eens werken.. Hopelijk op een drukke dag..

Zit nu in de bus.. Tikken op mobiel..
    Maar dat is helemaal ienniemiennie.. Hihi..

Tot vanaaf..

5. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hallo...

Wat nou Beau niet orgineel... Vince is pas niet origineel!! Is 219x aangegeven!!!!HUH!!! hahahhaa...
    (En wij dachten nog wel dat we origineel waren :D)...

@Sasje, okeey nou spannend...hoop dat het voor je s-zus goed is!!
    Maar ook voor jou meid...ik duim heeeeeeel hard!!

@Dolfijn,, wat een heerlijk kereltje is het toch..en zo blij :D... Genieten!!!!
    En hoop dat het bijten snel voorbij is...kan me voorstellen dat je nu niet heel relaxed voed...

@Smyl, enenenenenene al gefietst??

Ga zo ff koppie doen bij meid van de zwangerschapscursus...
    Tot vanavond...xxx

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    zo, Ninthe sliep om 10 voor 1 ein-de-lijk dus die zal wel wat later wakker worden..
    de keuken is gesopt (zelfs bovenop de afzuigkap haha), vaatwasser draait, de was zit in de droger en heb nu bijgelezen.
    verder ben ik hier al sinds 30 december bezig met mijn levensloop rekening (nu ik toch tijd heb, komt t verhaal haha). ik heb via mijn werk een levenslooprekening. hier wordt elke maand een bedrag opgestort vanaf mijn loon wat ik over een jaar ofzo wil gaan gebruiken om een dag minder te werken (gedurende 1 schoaljaar). nu kreeg ik eind november te horen dat dit afgeschaft gaat worden en dat als je wilt doorsparen er op 31 dec 3000 euro op moest staan. aangezien ik al geld op had genomen (overbrugging van zwangerschapsverlof en vakantie) miste ik 450 euro. dus brief gestuurd dat ik wilde dat dit overgemaakt zou worden naar mn levensloop. die mevrouw telefonisch nog gesproken en het zou overgemaakt worden. NIET dus! op 30 dec kwam ik erachter dat t niet gestort was dus ik bellenbellenbellen maar iedereen op vakantie. ben sindsdien bezig met bellen,mailen,bellen blabla bla. wat blijkt nou... hebben ze ipv die 450 in te houden van mn loon, 450 gestort!! dus ipv 450 (bruto) minder loon gehad te hebben, heb ik dus eigenlijk 900 teveel gehad!! werd er dus net weer over gebeld maar word er niet veel wijzer van. de een zegt dat er niks meer aan gedaan kan worden en de ander zegt dat het nog wel gestort kan worden (we zijn per 1 jan overgestapt naar een nieuw loonbedrijf). ik ga morgen wel weer bellen,mailen,bellen,mailen. wat het gevolg is? dat ik dus nu niet meer verder kan sparen! ik wilde dit wel nog heel graag, dus ga er zeker werk van makern. door een (best wel grote ) fout van dat bedrijf, kan ik nu niet meer verder sparen. ben hier nog wel even zoet mee denk ik zomaar.. zo, dat was mijn verhaal :)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jee wat ingewikked smyltje....
    ik dacht dat die hele regeling ermee stopte?
    of is dat weer iets anders?

8. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    dank jullie meiden :D Beau lijkt idd veel op mij (zelfde bolle wangen :))
    Hij klapt inderdaad de hele dag door, zelfs als hij 's avonds of 's nachts wakker wordt begint hij meteen te handje-klappen :) haha heel leuk om te zien!

@Mariska; werkze vandaag!

@Stampertje; gezellig! veel plezier! en ach, als jullie die naam nou gewoon de mooiste vonden dan geniet je toch net zo veel als die andere 218 :D

@Smyltje; jeetje meis, wat balen dat het nu allemaal zo loopt! kan me goed voorstellen dat het je flink pissig maakt! maar hier ben je idd nog wel even zoet mee ben ik bang! Sterkte!

@Sasje; hoe is met vriendin? hoop dat alles goed gaat!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

hier net sms van schoonzus....helaas niet goed.
    ze had nu nog minder hcg dan maandag :(
    hoe of wat verder weet ik niet want ze is aan het werk, en wilde niet bellen omdat ze al de hele tijd aan het huilen is!!
    oh men wat vind ik dit erg voor hun :(

@vriendin, ze is vandaag weer op controle geweest bij gyn.
    ze is nu ook overgenomen door de gyn.
    volgende week moet ze weer terug, en net weer bloed en urine moeten inleveren.morgen de uitslag hiervan ,dus dat is weer even afwachten.
    ik denk zelf persoonlijk dat de kleine man pas in week 39 of zelfs pas week 40 gaat komen...en zal me niks verbazen als die nog iets later komt...maar dit zal afhankelijk zijn hoe dat ze zich blijft voelen natuurlijk :)
    ze hoopt zelf dat hij nu a.s. zaterdag gaat komen :) dus we wachten maar af!

10. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Oh bah Sas wat naar :(

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Oh bah Sasje :( wat naar!

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stamper: Wat lekker zeg om zo uitgeslapen te hebben, hadden jullie het even nodig!

Ikke: Ja, mijn temp stijft. Maar niet te vrieg gejuigd, nog steeds geen ei gevonden... Heb ook even gauw gekeken, mijn meisjes naam is 45!! keer gegeven. Dat had ik niet verwacht??! Mijn naam staat er niet tussen, dat is wel weer leuk dus!

Dolfijn: Wat een leuke foto's, kom je gauw weer posten! En oei die tandjes... mijn meisje had ze al met 4 maanden, nou ook leuk, not! Is hij zich bewust van zijn tandjes? En weet hij dat hij jou zeer doet als hij bijt? Het is wel te zien wie zijn mama is!

Mariska: Condooms, vind dat zulke ondingen. (ja, ik weet het, ze zijn nuttig) Maar wat een onderbreking vind ik dat altijd.

Smyltje: Wat een gedoe met die spaarloonregeling. Is het nou echt zo moeilijk om een keer iets goed te doen???
    En hoe is het nu met je fiets, heb je 'm? Ik was benieuwd of je wat geschreven had, maar je houdt alles voor jezelf. Kom op, fietst ie lekker?!

Sas: Wat een naar nieuws van je schoonzus. En het leek nog wel goed, wat erg voor hun!
    Morgen dus de uitslag van je vriendin, ook weer spannend
    Hoe gaat het nu met jou? Is je buikpijn weer gezakt of houdt het aan?

Ik heb weer een dagje hard gewerkt, maar wel lekker. Alleen een spier verdraaid in mijn pols, ofzo. Voelt echt niet fijn bij bepaalde bewegingen of draaien. Hoop dat het ook weer terug draait, dan is het vast weer over.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik denk dat het ook hier niet goed is :( krijg beetje bij beetje meer ongi steken...

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Sas. Wat rot voor je s-zus! Hoop dat t bij jou niet doorzet hoor!!! Ik duim extra hard

Pooh. Heb m net opgehaald bij s-ouders! Daar werd ie geleverd. Nog niet op kunnen fietsen :( Morgen hopelijk!! Dan kom ik uiteraard vertellenn hoe ie rijdt ;)

Owh ja, vriendlief helaas niet aangenomen. Hij baalt er erg van :(

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow wat jammer smyltje van de baan...

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje;wat jammer! Ben benieuwd hoe het morgen gaat, je eerste rondje!

Sas: Oh meid, ik hoop het toch niet hé?
    Ik duim door hoor!!!

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
  18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

lieve meiden

sorry dat ik er nauwelijks ben, maar overdag druk met de kids en 's avonds ben simpelweg te moe om achter de pc te kruipen...
    en wil ik gewoon genieten met manlief...

hehe bloedverlies wordt minder mag nu ook wel
    vannacht om 23.30 uur fles gegeven toen kwam die pas op 8.15uur!
    We hebben dus heerlijk geslapen!

knuffels xxx

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Zeepaardje: Wat fijn dat Pim al zo goed doorslaapt. geniet lekker van al je mannen!

Smyltje: Welterusten

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sasje, wat K*T voor schoonzus...wat erg zeg...eerst denken dat het fout gaat, dan toch weer hoop en nu toch echt mis!! Bahbahbah... Hoop dat het voor jou heeeeeel positief mag gaan zijn meid!!! Ik blijf duimen en hoop houden... Knuff...
    @Smyl, wat een gedoe meid...wel goed dat je er achteraan gaat!! En heel veel plz met fietsen :D...
    @Pooh, dat is idd wel weinig 45x en jij hebt helemaal een originele naam :D...
    @Zeepaardje, uiteraard begrijpelijk dat je tijd voor je mannen nodig hebt...Fijn dat het bloeden minder wordt... Geniet lekker meid...en dikke knuff...
    @Twink hoe is het???
    @Mama van Shaun, hoe gaat het met jullie??? Shaun zijn tand al door???
    @Dolfijn, wat een schatje die Beau (of had ik dat al gezegd?) :D...hoe gaat het eigenlijk nu tussen jou en manlief?? Weer alles helemaal top???
    @Ikke, hoe gaat het met jullie?? Jenthe ook alles goed?
    @Mom, lekker aan het genieten met vriend??/ Huis al verkocht??

@vanavond vergadering gehad...pff duurt altijd erg lang...van 19 tot 22uur...

Vince rolde vanmiddag zelf terug...zou fijn zijn als ie dat helemaal door heeft :D hahaha...
    Liefs

Deel Deze Pagina