Hoi iedereen. Net ff snel bijgelezen.. Zit weer op me tel.. Manlief heeft de tab.. @sas.. Jeetje wat en nare dingen zeg! Pff.. Blijf idd gewoon sterk! En ik blijf ook duime voor jullie!! @waar kan je zien hoe vaak een naam is uit gegeven? ? @de rest sorry dat ik niet reageer verder.. Maar op je tel is het zo rot teruglezen.. Hihi.. Ga morgen ff alles goed lezen.. Trusten..
meiden, ik ben naar cursus laatste keer en dan is die gelukkig klaar....moest eigenlijk nog een jaar er achteraan voor diploma maar stichting heeft het stop gezet omdat er zoveel onenigheid over is....wahahahha wat een giller!!!! afgelopen 2 nachten al slecht geslapen maar afgelopen nacht was ergste...lijkt wel of ik nu ook al opvliegers krijg......
Goedemorgen, @Sas, veel succes met je laatste dagje cursus!! En dat is idd wel heel "dom" dat ze het nu stop zetten...zonde van dat jaar!!! Baaleh van het slapen meid! Yeah Vince kan terug rollen ...het lukt niet altijd want dan ligt zijn arm in de weg...en hij begint zich kleine stukjes vooruit te bewegen.... zo leuk die ontwikkeling!! xxx
wat een rust hiero.....zo ik ben weer terug..... heb nu wel hoofdpijn......en vanavond naar de kroeg...bacchus uitroepen morgen weer werken!
@Sas, wat is bacchus uitroepen?????? @hier, huis (noujah woonkamer) weer helemaal schoon!! En al was opgevouwen en nu weer een nieuwe aan!! Moet me er altijd toe dwingen maar als het dan gedaan is, ook wel weer lekker ... Ga zo ff met Vince langs me werk... Liefs
hehhe...is voor de carnaval...dat is een grote groep jongens....die echt heel erg veel drinken en dus de bachus is er 1 die ook heel veel kan drinken
als je het ff googeld dan staat het beter uitgelegd...is idd ook van vroeger uit dus de bachus heeft ook zon kleren aan hehe
@ sasje wat erg voor je schoonzus zeg heel veel sterkte en dan heb je zelf ook nog eens het gevoel dat je ongi toch wil komen ik blijf stug doorduimen veel plezier vanavond ik hoop dat je ondanks de hoofdpijn toch kunt genieten verder heb ik even niet terug gelezen omdat jullie allemaal zeggen dat ik even moet vertellen hoe het met mij gaat nou hier komt ie hier gaat het wel goed hoor heb nog wel eens momenten vooral gisteren een hele slechte dag een forum genootje van een ander topic waar ik mee klets heeft zeer waarschijnlijk een miskraam ze moet volgende week terug maar de kans dat het goed is lijkt klein dus dat was heel confronterend dan komt het verdriet heel erg boven nu gaat het wel weer goed hoor hier nog in afwachting van ongi dus we wachten rustig af ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend ga lekker met mijn mannetje genieten
@Twinkel, fijn te horen dat het goed met je gaat!! En tuurlijk zal je er nog "vaak" aan terug denken!! En er zullen altijd momenten zijn dat het je raakt meid...het is ook niet niks!!! Maar hopelijk word je snel zwanger en kan je heerlijk gaan genieten!! Knuff...fijn weekend en geniet met je mannetje!! @Sas, ik zal het eens opzoeken...maar klinkt erg gezellig ... @Vince net nog maar even op bed gelegd, hartstikke moe...dan maar wat later naar bed...hij heeft ook weekend hahaha... Liefs
ja is ook erg gezellig maar ik ga mooi met de auto..want ik weet hoe het anders weer gaat @twinkle ff een knuffel voor jou meid!
@Sas, hahaha...dan kan je idd beter met de auto gaan!! En wat zal je lekker fris wakker worden dan morgen ...
plan is alweer gewijzigd ga toch met de fiets hehe....kan ik er toch een paar drinken....maar niet te veel stop ligt bij 10.....
Zo ben ik ff. Leuke drukke dag gehad! Gezwommen en gefietst met r! (Zie foto fb). Twinkle. Fijn te lezen dat t goed met je gaat. Het zal denk ik ng wel lang met vlagen terugkomen.. Sas. Veel plezier! Mariska. Ikke had een link gezet een paar pagina's terug! Pooh. Als je je 1e tempdip weghaalt, herkent ff dan je ei? Stamp. Wat leuk he die ontwikkeling! Nu hij zoveel gaat bewegen zal ie misschien zo wel een gewichtsdaling hebben. Hebben de meeste baby's dan Zeepaardje. Gewoon lekker genieten meis!! Wij zijn hier nog wel ff Rest.. uhhhhhhhhhh weet t niet meer haha
fijn dat je een fijne dag hebt gehad smyltje oh hier nu weer twijfel.....ik heb nog 3 kwartier om het me te bedenken...of het toch de auto wordt of toch de fiets
Ik meld me ook even vandaag @ Sas; Haha tja lastige keus meid! En als je er een paar drinkt kan geen kwaad hoor mocht het zo zijn dat je zwanger bent Ennuh ik wil je geen valse hoop geven maar ik had een paar dagen voor mijn posi test ook echt ongi pijn, dus zolang je geen bloed verliest heb ik nog hoop hoor! @ Smyl; Ja zag de foto op fb! Lekker he weg op de fiets! En wat ingewikkeld met je levesloop zeg.... succes meis! @ Twinkle; Fijn om even te horen hoe het met je is! Kan me voorstellen dat het nu allemaal weer even extra terug komt en dat zal ook wel een tijd zo blijven... Ik merk ook nog steeds als ik bij een klein baby-tje in de buurt ben dat ik veel terug denk aan mijn bevalling en dan juist de minder leuke kant.... Knuff!!! @ Stamp; Haha het hangt er ook erg vanaf waar je woont hoor waar een naam vaak gegeven wordt. Ik zal even kijken of ik de site nog weet waar je dat kunt zien dan plaats ik m wel even. Hoe is het trouwens afgelopen met jouw gesprek over een andere functie in je werk? Of heb ik dat gemist Hier gewerkt vandaag. Nu erg last van m'n onderrug en buik Hoop niet dat mijn ongi nu alweer komt hoor.... Zo lekker TVOH kijken en morgen en zondag weer werken dus weinig online....
Stampertje:Wat goed dat hij het nu echt kan! Scheelt een hoop werk voor jou! Sas: Fijne avond. Enne, die opvlieger klinkt goed! Wat suf trouwens van die cursus. Krijg je nu wel een deelcertificaat om aan te tonen dat je deel hebt genomen ofzo? Twinkle: Hé wat erg voor je forumgenootje. En logisch dat bij jou dan alles weer boven komt. Dikke knuffel van mij meid! Fijn dat je ook even laat weten hoe het met je gaat, ook al is het niet altijd goed. We zijn er voor je! Smyltje: Vond ze het leuk het fietsen? Heb het net geprobeerd, maar er komt dan nog steeds geen kruis. Heel vaag, heb er net alleen een zooitje van gemaakt, zal 'm morgen weer even recht zetten. Hier: Weer hard gewerkt. Meisje eet op vrijdag altijd bij opa en oma en als manlief werkt eet ik daar ook. Maar vanavond was manlief vrij dus zouden wij met z'n tweetjes thuis eten en zij bij opa en oma. Kreeg ik vanmiddag telefoon op het werk, was het mijn meisje: Mama, ik wil bij jou eten en dan eten we spaghetti! Dus 3 x raden wat wij gegeten hebben. Wat een schatje is het toch ook. En opa en oma hadden mooi het nakijken met de 2 andere nichtjes die daar ook altijd eten... Ik blijf "buikpijn" houden aan de rechterkant, boven mijn heup. Soort eipijn. Heel raar...
Ohh Pooh ik heb goede hoop voor jou hoor deze keer! En je temp weer hoog En wat lief van je meisje!!!
Ikke: Hij was vanochtend weer gezakt naar 36,6 (was 36,8) FF wil maar geen ei aangeven, ook niet na de tip van Smyltje om mijn eerste daling weg te halen. Nu is mijn FF even een zooitje, zal morgen mijn lijstje weer even aanpassen. Ging aanpassen op de tip van Smyltje maar drukte een beetje verkeerd.... Ben ook zo handig!
Hmm zou k*t zijn als je geen ei hebt pooh!! Sasje. En? Auto of fiets? Hoe was t feestje? Ninthe was om half 7 al wakker Moeeee!