roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

nee het is toch de auto geworden ;) denk doe maar verstandig...maar goed er zijn er bij ons in de groep die weten dat we in het mmm traject zitten....dus dan weet je gewoon dat ze het niet durven te vragen maar wel denken en kijken zal ze zwanger zijn :(
    nou ja meiden...ik denk echt dat het niet gelukt is...ik had ook gisteren weer enorme buikpijn....en vloei nu ook weer wat meer...dus denk echt dat het niet gelukt is...mocht ik morgen vroeg nog kunnen testen dan zal ik dit zeker doen...maar ben bang dat dat voor niks zal zijn.

@pooh balen zeg....misschien is het wel een innesteling die je voelt..en klopt er niks van ff ;)

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Sasje; ik hoop dat je morgen toch mag gaan testen! ik duim door.. en knap dat je met de auto bent gegaan.

@Smyltje; dat was zeker vroeg!

@Pooh; we gaan gewoon duimen!

@All; druk weekend ivm verjaardag.. dus niet zoveel aanwezig..
    Sorry hiervoor!

Denk aan jullie allemaal en dikke knuffel van mij en Beau! xx

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    voor jou alvast veel plezier dolfijn....maak er een leuk feestje van :)

4. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Sas, hoop dat je een gezellige avond hebt gehad! En hoe ben je heen gegaan??
    @Pooh, owh wat lastig dat ff!!! Hoop wel echt dat je een ei hebt, anders zou dat toch heel raar zijn...je bent toch ook zwanger geworden van je meisje?!
    En Vince kan het wel terug rollen, maar wilt ook nog heel vaak terug en dan ligt zijn arm in de weg..dus ben evengoed nog veel met hem in de weer hahaha...
    @Dolfijn, hoe gaat het bij jou??? En met Beau?
    @Smyl, super leuke foto's meid op fb!! Wat is die Ninthe toch een onwijze pretletter!!!
    @Ikke, hoop dat je niet binnenkort alweer ongi wordt hoor... zou fijn zijn als deze pil wel goed is!!
    @Twinkel, jij bent vast lekker aan het genieten met manlief!! Fijn weekend meid!

@Vince prima geslapen, 8.15wakker! Vandaag even winkelen en boodschappen doen...dan als Vince gegeten heeft, hem wegbrengen naar opa en oma!!!

Liefs

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje als je 1tje kindje hebt, wat wel op de gewone manier is verwekt, wilt dit niet zeggen dat nr ook op een normale manier gaat lukken!

ik praat met een meisje hier op het forum heeft ook 1 zoontje, maar nu bij de 2e bleek dat er niks meer klopte van haar hormoon huishouding.ze is nu van de 6e iui zwanger geraakt!!!
    en zie mijn schoonzus...die is dan wel van de 1e iui zwanger geraakt bij 1e kindje...maar nu al 6 iui's gehad en 3 ivf.....

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    smyltje: Je was al vroeg op zeg!

Sas: Meid, het klinkt allemaal niet zo goed, maar toch duim ik door. Je lijf kan je ook voor de gek houden...

Dolfijn: Een heel fijn weekend.

Stampertje: Ja, werd wel zwanger van mijn meisje, maar ook dat heeft bijna een jaar geduurd... Dus ook heel lang. Heb ook lang ontpilt.
    Je lastig hé, die armpjes. Soms doe ze wat je wil, maar vaker zitten ze volledig in de weg.
    Dus jullie brengen de dag ook saampjes door... Spannend, hoop dat je het allemaal volhoudt!

Zo, mijn ff lijstje is weer op orde. Mijn temp daalt en stijgt nog steeds. T'is niet echt regelmatig, die temp.
    Wel lekker geslapen, maar ben nog moeier opgestaan dan dat ik er in ging...
    Vanmiddag verjaardag vieren van oom en nichtje

7. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    goedemorgen iedereen..

zo druk! gister druk, vandaag druk druk.. pfff..
    morgen lekker ffies rustig..

Hoe is het hier..
    gister nog The Voice gekeken?
    Me favo Chris zit er nog in.. Alleen jammer dat Niels er uit is..

Fijn Weekend allemaal..
    Vanavond gaan we lekker uit eten met ze tweetjes.
    Opa en oma komen hier gezelli oppassen..

Tot morgen

knuf voor iedereen..

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mariska: Veel plezier samen! Wel even lekker, met z'n tweetjes eruit!

Hier: Heb flinke last van mijn onderrug. Man, het lijkt wel alsof ik ongi ben. En ik moet nog naar verjaardag ook... Bleh, heb geen zin.

9. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas/pooh, heb het ook wel vaker gehoord hoor, alleen blijf het zo apart vinden!! Of je lichaam na de zwangerschap alles op zijn kop heeft gezet!!! Maar blijf heel hard duimen hoor!!! Alleen het lichaam is toch af en toe heel raar!
    @Mariska, gezellig...wij gaan ook uiteten, alleen gaat Vince voor het eerst uit logeren!! Veel plz in ieder geval...
    @Pooh, dank je..maar denk dat het wel goed gaat komen!! Heb woensdag een potje zitten janken en dat heeft enorm opgelucht en nu kan ik het redelijk goed aan (denk ik :D)...
    @Dolfijn, hele fijne verjaardag meid!!! Vier je het morgen ook???

@Baal een beetje...heb van die Aapies sloffen besteld voor Vince, nu hebben we ze nog steeds niet binnen (maandag besteld) dus ik mail gestuurd, maar ze konden niet vinden dat we hadden betaald. Nou ik weet het wel zeker...het is toch echt afgeschreven!
    Het gaat bij ons nou nooit zoals het moet met internetbestellingen!!
    Hoop dat we ze nog snel binnen krijgen!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Kun je als bewijs niet iets van een printscreen e-mailen van je bankafschrift.
    Houdt je haaks meid en laat het gemis niet je avond verpesten. Vince vermaakt zich heus wel. En als er iets is dan bellen ze echt wel!

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Dit klinkt heel wijs en ervaren. Maar mijn allereerste keer zonder ons meisje was ook een ramp, janken en haar missen. We zouden uit eten gaan, maar zijn na het hoofdgerecht maar naar huis vertrokken om haar op te halen. Zo'n stoere mama ben ik dus ook niet...

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey meiden,

zo zo vanavond is een avondjes dat en stampertje en mariska saampjes iets met manlief gaat doen zonder kleintjes :)
    hopelijk gaat het jullie beiden goed af!!

@pooh hoe voel jij je nu verder?
    ik duim hoor!

@hier pff ik ben net pas thuis vanuit het werk....ben echt helemaal op nu :( morgen ook weer eerder werken....:(

13. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, bedankt voor je lieve woorden :D...en voor je steun!! hahaha... We hebben hem net weggebracht!! Dikke kus gegeven...en in mijn hoofd maar een btje gedaan alsof ik moet werken en hem straks weer ophaal hahaha...dus gaat nog best goed :D... Zo omkleden en dan eten!!

@Sasje, dat is idd een lange dag...

Meiden... Zie jullie morgen weer..
    Liefs

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Veel plezier stamp!

15. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ Pooh geen ei huh maar je temp dan (niet dat ik er verstand van hebt) ik had wel altijd (een half uur lang hele erge steken in mijn zij echt pijn dat was mijn ei)

@ Stamper veel plezier met jullie avondje samen, tandje is niet door (zie niks maar voel wel wat)

@ Shaun slaapt niet ergens anders hij is dan bank ook al ben ik erbij we oefenen nu door het op de dag te doen maar hij ligt echt krijsend helemaal overstuur in het bedje dan

@ Twinkel hoe gaat het met jou?

@ naam 2011 Shaun is 7 keer gebruikt en raylen 2

@ Smyltje neee zonde van vriendlief :(:(

@ Sasje duim duim duim meis ik heb hoop knuffel

@ Hier vandaag verjaardag gehad vriendin deed heel raar, ze was met een andere vriendin aan het praten en hoorde ze zeggen nee sssst wat ik zou met haar gaan (nou er was geen ene andere vrouw daar). Ging over de huishoudbeurs ze gaat ineen met een ander en durft het mij niet te zeggen. Later zei die ander ja we gaan naar de hhb zegt mijn vriendin, wat zei ik nou sttttt en keken ze naar mij.
    Ik ga met penvrienden dus had me niet eens uitgemaakt het gaat om de manier hoe

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ff snel een bericht van mij...ik heb net besloten om niet te gaan testen morgen.
    mocht ik maandag nog niet ongi zijn, test ik maandagavond samen met vriendlief.
    nu kruip ik mijn bedje in...kom net terug van het kienen :)

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Misschien wel verstandiger. volgens je banner kan je pas over 3 dagen testen. Dus je hebt dan kans dat ie morgen nog niet uitslaat. Ik duim gewoon een dagje langer voor je. Vind het best weer heel erg spannend. Hoe voel je je nu??

Stampertje: ik hoop dat je een leuke avond hebt gehad.

MamaEs: wat sneu van je vriendin. Is het een echte vriendin of meer een iesje-meer-dan-een-kennis-vriendin? Zo leer je je vrienden wel kennen...

Hier; verjaardag gehad. De rugpijn is wat gezakt. Oom was erg blij met het schilderij van mijn meisje (foto op fb). "t was ook echt weer een waar kunstwerk geworden. Zo lekker naar bed, ben wel moe en gesloopt.

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff ben in het topic aan het lezen over een man wat maar nog niet terug naar huis is gekomen vanuit suriname :( allemaal beetje erg vaag moet ik zeggen bleh moest er echt niet aan denken hoor!!1

@pooh...ik zit eigenlijk vandaag al op dag 14 he...en mijn banner loopt 1 dag verkeerd....maandag zit ik op dag 16....en heb normaal een lf 16....

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: En hoe is het vandaag? Sorry ik was even vergeten dat het verschoven was.

Stampertje: Hoe was jullie avond, gezellig gehad zo met z'n tweetjes?

Dolfijn: Las op fb dat je naar de slaapkamer was verbannen voor allerlei mysterieuze dingen. En wat had manlief georganiseerd?

Mariska< Hoe was jullie avondje?

Hier: Lekker geslapen. Toch weer wat opgeknapt. Voelde me gisteren niet echt top.

20. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ pooh nee is een echte vriendin (dat dacht ik dan) zij was ook de eerste die Shaun zag en wist dat hij er was

@ Sasje hoe gaat het met je vandaag?

@ Dolfijn gefeliciteerd met je verjaardag

@ Hier Shaun is 6 maanden gewoon alweer een half jaar (klein feestje)

Deel Deze Pagina