roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@dolfijn ik ben idd ook benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren bij jullie hoor ;)

@pooh fijn dat je je weer wat beter voelt!!

@hier nog geen ongi, maar zal wel komen vandaag denk ik want vloeide net alweer wat meer...

2. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Goedemorgen iedereen...

Ons avondje was gezelli.. Lekker gegeten bij de Griek..
    Daarna lekker naar huis..

Dus niet te lang weg geweest. Oma en Opa waren gezelli hier aan het oppassen

En ze heeft zo lekker uitgeslapen.. Half 9!! Zo relax!
    Nu gaan we lekker aan de fruit..

Hoe gaat het hier?

@Stamper hoe was jullie avond?

@sas, nou moet er ook niet aan denken hoor!! pfff..
    Oja,, wat is kienen:)

@mama van Shaun.. Oh bah he.. ik heb pas ook problemen gehad met vrienden.. pfff.. Maar het lag aan mij.. ik was veranderd... ik ben anders bla bla bla..

@Pooh, blij dat je rugpijn wat gezakt is..

Kep jullie niet op facebook, maar je mag mij ook toevoegen hoor..
    Mariska de Snoo denk wel dat je me zo kan vinden..
    Kep heeel veeel vrienden.. Maar een hoop zijn van Gardens op Time.. Dat speel ik op facebook.. Ook zo leuk spel.. hihi..

@dolfijn... Gefeliciteerd met je verjaardag!

Verder krijg ik vandaag visitie en ik kan niet wachten tot donderdag! dan de sleutel....
    Zo zin in!!!

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat jullie een fijne avond hebben gehad mariska!
    en oh lekker uit kunnen slapen!

kienen is geloof ik bingo :)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh is je profiel foto dan waar jullie met zijn 3tjes opstaan?

5. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Ja dat zijn wij.. Maar ook nog een oude foto van haar hoor..
    Heb niet zo heel veel foto's er op staan..

Hoop niet dat de ongi gaat doorzetten..

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    heb je toegevoegd...wel niks over zp he ;)

7. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    fb is ineens populair :)

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zeker...van hyves ben ik geen lid meer ;)

9. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemiddag meiden,

@Dolfijn, GEFELICITEERD meid....30!!! Ben ook benieuwd wat manlief allemaal gedaan heeft :D... Fijne dag....
    @Sasje, ik duim ook dat het niet door gaat zetten hoor!!!
    @Mama, wat jammer dat Shaun het zo erg vind ergens anders slapen...heb je dan wel eigen slaapzak/dekentje mee?? Scheelt misschien vertrouwde geur!!!
    @Pooh, ik heb mijn ei nooit echt gevoeld...maar wat ik btje hoor, klinkt dat wel als een ei!!! Noujah afwachten meid!! En het is weer een prachtig schilderij geworden :D...
    @Mariska, ook ff gezellig weggeweest...en dan nog heerlijk uitgeslapen...!! En spannend donderdag de sleutel...!!
    @Ikke, hoe is het met jou en Jenthe???
    @Smyl, lekker avondje gehad?

@nou een gezellig avondje gehad, nadat we gegeten hadden kwam mijn zusje nog naar het restaurant/café en besloten om nog even naar Alkmaar...(de stad) te gaan. Daar was mijn zwager en beste vriend van manlief ook...dus mooi de kroeg in!! Was errug gezellig...om half 3 waren we thuis.... helemaal gesloopt!!!
    Wel raar hoor, thuis komen en Vince zijn kamertje in kijken en hij ligt er niet!
    Zijn nu nog aan het wachten tot hij thuis komt :S... Mijn ouders komen hem thuis brengen maar ze vinden het veels te gezellig denk ik..want hij is er nog niet en ik word een beetje ongeduldig!

Liefs

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha stampertje wat fijn dat het goed is gegaan meid en jullie een leuke avond hebben gehad :)
    hup bellen naar die opa en oma hoor.....en zeggen dat ze per direct moeten komen :)

11. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Nou ze kwamen om 12:50...had ze net een berichtje gestuurd of ze hem nog thuis kwamen brengen of dat ik hem moest komen halen. hahaha..
    MAar ze waren even met hem naar het strand mijn broertje naar zijn werk brengen en hebben ze daar even een bakkie gedaan!

Flink met hem geknuffeld en nu ligt ie alweer in bed..hij was erg moe!! Hij heeft het super gedaan en heerlijk geslapen bij opa en oma!

Hij heeft weer een onwijze rothoest...van de week toch maar weer even na laten kijken bij de dokter!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh hehe oh jammer dat hij dan nu weer meteen gaat slapen :)
    maar goed je hebt wel eerst ff met hem kunnen knuffelen! en fijn dat alles goed is gegaan...toch altijd weer een geruststelling!

13. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    MamaEs: Gefeliciteerd met zijn halve verjaardag! En wat raar van je vriendin. Ben je nog verhaal wezen halen?

Sasje: Oh ik hoop dat het niet doorzet!

Mariska: heb je toegevoegd. Lekker zeg, eten bij de griek. Hier geen grieks restaurant, dus moet het met tapas doen, ook zo erg

Stampertje: Jullie hebben dus wel echt genoten samen. Wat lekker zeg!

Met mijn meisje even de speeltuin in voor het huis. Ziet ze haar klasgenootje. "Mam, ga even vragen of hij ook buiten wil spelen". Jongetje had geen zin, maar wel om bij hem thuis te spelen. Nu is ze daar aan het spelen, helemaal alleen... Voor het eerst ergens spelen... En ik zit hier... Manlief is op zolder bezig, die heeft ineens de gang weer te pakken.
    Wel raar zo! Ze is wel eens bij de buren ofzo, maar dat is vertrouwd en dichtbij. Nu is ze een paar huizen verderop.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    o pooh hehe.....je kunt toch anders dadelijk ff binnen lopen daar en ff gaan checken hoe dat het gaat? :)
    zijn ze net zo oud?

meiden ik ben werken!

15. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik reageer vanaaf verder nu met Shaun bezig zijn maar wilde even het verschil laten zien

16. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

hoi meiden,

even berichtje van mij...

vandaag even naar me opa en oma geweest, was fijn om er even te zijn...

Voel mezelf alleen niet echt lekker...
    tja weet niet precies wat het is, maar me billen doen mega pijn... ontlasting doet ook erg veel pijn geen aambeien maar toch erg vervelend!

Zit dus ff niet zo lekker in me vel...

knuffels

17. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Kep jullie toegevoegd hoor!!
    Gezelli op FB, kep nog wel hyves.. Maar daar doe ik bijna niks mee.. Me tweets komen wel automatisch op hyves te staan...

@Zeepaartje.. Jeetje joh.. vervelend zeg..
    Lekker veel vitamintjes nemen! en rust..

@mama van shaun... wat gaaf!

@sas, nee zeg niks op fb over zp..

@pooh.. ohhh ik snap het.. Noelle mag van jeroen pas naar buiten als je 21 is.. en hij zoekt wel ffies een man voor dar.. hahaha...
    hier is het wel leuk om te spelen, maar er is ook een sloot in de buurt.. en dat vind ik toch wel eng..

@stamp.. heerlijk he, als ze dan weer thuis zijn. Lekker knuffelen en zo.. heerlijk! Kvind het al k*t om te werken.. pfff

@hier.. ik ga lekker ffies eten maken. Noelle heeft net gegeten.
    Lekker soeppie met brood..Heerlijk...

Tot vanaaf..

18. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

@Pooh, en hoe is het gegaan? Je meisje lekker uit spelen geweest?! en dat zal idd raar zijn...maar ze wordt nu toch echt wel heeeel groot hoor!!!
    @Mama...Gefeliciteerd met zijn half jaar!! Vond het wel bijzonder hoor! En wat leuk gemaakt!
    @Sasje, idd heerlijk geknuffeld :D...
    @Mariska dat heb ik ook hoor, vind werken leuk, maar vind het verschrikkelijk om bij mijn ventje weg te zijn!!!
    @Dolfijn, hoop dat je een gezellig feestje hebt!
    @Zeepaardje, wat baaleh meid... hoop dat het snel beter wordt!! Misschien roosvicee laxo halen, met helpen van de ontlasting??? Denk om jezelf he en geef het optijd aan als er iets niet goed gaat!!! Knuff... Pim doet het nog wel goed???

@Vince weer ziekkies...:s..Erg benauwd, flink hoesten, en zit nu op 38.5...Ook dronk hij zijn fles niet op...niks voor hem! Morgen maar even bezoekje aan de dokter!! We hebben ook zijn bedje bij ons op de kamer gezet, met die benauwdheid heb ik hem het liefst zo dicht mogelijk bij ons! Ook even gestoomd en zetpil!! En flink ingesmeerd met Luuf...hoop dat het helpt...

@werk, iemand vroeg nog hoe het was gegaan op mijn werk...maar ik mag meegaan lopen met de coördinator en kijken waar er werk blijft liggen en wat ik leuk vind! En daar mag ik mij dan in gaan verdiepen... Dus ben hier erg blij mee, kan ik voor mezelf ook gaan uitzoeken wat ik eigenlijk wil! Nu is mijn bazin zo'n 14wk zwanger via IUI en verschrikkelijk ziek vanaf dag 1, echt verschrikkelijk!! Ze ligt nu in het zkh omdat ze gewoon helemaal uitgedroogd was, dus dat gaat niet goed... hoop zo dat ze snel kan genieten van haar zw-schap!
    Maar nu is het zo dat ik van de week al flink wat taken op me moet gaan nemen!! Ben benieuwd!

Zo heeeeel verhaal hihihi!!
    Owjah ben een Kilo kwijt in 2wk!! Ben trots op mezelf...alleen vandaag eten we pizza...naja morgen gaan we weer verder :D...

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Ik wete dat ik daar zo even binnen kan lopen, maar moet ook vertrouwen hebben in haar. Ze wilde daar wel binnen spelen, en dan is het ook goed. En mijn moedergevoel, dat is mijn probleem. Als het ergens niet goed voelt zal ze er ook niet naar binnen gaan, en dit voelde blijkbaar goed. Werkse meid. Ik duim nog steeds op volle toeren. Meer versnellingen zitten er niet op...

Dolfijn:En, hoe was het feestje??

Mariska: Dat gevoel heb ik ook, maar vind van mezelf dat ik ook naar haar gevoel moet luisteren. Ben zelf veel te beschermd opgevoed. Kwam het dorp niet uit en dat voor een heel klein polder-dorp, tot mijn twaalfde en toen moest ik eens een kleine stad verderop naar school op de fiets. Alsof ik door hartje Amsterdam moest fietsen, wat was dat eng!. Dat wil ik haar niet aandoen. Wil haar wel het gevoel meegeven dat ik vertrouwen heb in haar en haar gevoel, al kost me dat soms enorm veel moeite.

MamaEs: Wat een wereld van verschil! Wat maar over een half jaar, moet je dan zien wat hij kan. Van een hulpeloze baby die alleen maar kon poepen, plassen en huilen, naar zo'n klein mannetje... Gaat snel hé?

Zeepaardje: Oh bah wat een ellende. Hoop dat je gauw weer makkelijk naar de wc kan, al gekeken voor "hulpmiddeltjes" bij de natuurwinkel?

Ik heb het uitgehouden tot half 5 en ben toen gaan kijken. Nou, zij wilde nog lang niet naar huis... Dus het was ook goed. Wat hadden die twee een hoop lol samen. Ik dacht dat ze niet zoveel samen optrokken, maar ze hebben elkaar helemaal gevonden. Het jongetje is een buitenlands jongetje en praat maar heel weinig nederlandse woorden, toch begrijpen die twee elkaar helemaal. Grappig met kinderen...

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: We waren tegelijk! Wat knap van je dat je al een kilo kwijt bent, probeer vol te houden en wees niet teleurgesteld als je een keer niks afgevallen bent. Wat rond voor je bazin dat ze zo ziek is. Wat verschillend kan een zwangerschap toch verlopen. Wel een mooie kans voor jou om aan alles even goed te snuffelen.

Deel Deze Pagina