@ Stamp; Ik vroeg het van je werk, maar mooi dat het zo kan meid! En wat fijn dat het goed is gegaan met Vince en jullie een lekker avondje hebben gehad! Wat balen dat hij weer ziek is Idd morgen maar naar laten kijken en lekker bij je houden! Succes! @ Pooh; Wat leuk dat je meisje het zo naar haar zin had bij het jongetje! Weer een stukje loslaten voor jou.... Ennuh je temp blijft nu wel hoog he?! @ Sasje; Nou ik hoop gewoon dat ik morgenavond een pb krijg Teminste ik ga er even vanuit dat je het niet meteen hier neer zet ivm vriendin... Sorry meiden de rest weet ik even niet meer....
@Pooh, we waren idd tegelijk hahaha!! En goed van je dat je het zolang hebt volgehouden!! En ja kinderen kunnen hele verhalen met gebaren en een paar woorden hebben!!! Wat leuk dat ze het zo goed konden vinden samen!!! En ik vind het verschrikkelijk voor haar!! En dan zit ze nog niet eens op de helft!! Je hoopt voor iedereen toch een mooie/fijne zwangerschap toe... ze is er nu al klaar mee (begrijpelijk)... Ze is ook een echte work-a-holic en nu aan bed gekluisterd!!!
Zo ben ik ook even. Vandaag uitgeslapen, ff snel naar mn werk geweest (rapporten klaarmaken) en toen krgen we visite van mn oom en tante. Gingen pas om 5 uur weg! Stamp. Wat rot voor haar! Hoop dat ze zich snel beter voelt. En Vince ook! Sas. Ik hoop echt dat je ongi niet doorzet hoor!! Mijn duimen draien ook op volle toeren hoor! En er brand weer een kaarsje! Pooh. Wat een spannende dag! En wat leuk dat ze elkaar zo goed begrijpen Mama. Jeej, shaun een half jaar! Mariska. Ik heb je nog niet op fb.. Dolfijn. Je bent toch morgen jarig? Dat staat iig op fb.. Hoop dat ik niemand vergeten ben. Ben vandaag niet zo lang van stof. Sorry!
Ikke:En laat dat loslaten nou net iets zijn waar ik niet echt goed in ben, of eigenlijk helemaal niet goed in ben. Wat lief dat je mijn ff kaartje steeds bekijkt. Het gekke is, ik heb deze keer helemaal geen last van mijn borsten. Normaal na de eisprong altijd het gevoel als een beetje bij stuwingen. En nu helemaal niks... ook zo vaag! Heb dus werkelijk geen idee welke kant dit opgaat, alles is anders dan normaal. Kan dus ook zijn dat ik geen ei heb gehad zoals ff ook zegt. Stampertje: en de 12 weken is ze ook al voorbij, meestal gaan dan een aantal kwaaltjes weg. Hoop toch niet dat ze dit haar hele zwangerschap houdt. Meld je morgen even hoe het met Vince is en wat de HA heeft gezegd. Geef hem een kus! Smyltje: Werken op zondag? En veel mensen maar roepen dat het leven van een basisschool leraar/lerares een eitje is met al die vakanties...
@Smyl, druk dagje gehad dus!!! Werkse weer morgen! @Pooh, wie weet is het wel een goed teken!!! Ik hoop het zo... @Sas, nog geen ongi???? ik duimduimduim...ben morgen wel aan het werk dus kan pas 's avonds komen kijken, maar denk aan je meid! @Ikke, lief dat je het vroeg van het werk! @Pooh, manlief moet morgen met Vince naar de ha, want ik moet al te vroeg te werk! Daarna gaat ie naar oma...maar heb manlief ook de opdracht gegeven dat ik het gelijk wil weten wat de ha zegt..als het lukt laat ik het even weten en anders is het pas 's avonds!!! Zo net even het eten gemaakt voor morgen...Vince eet aardappels, wortel en doperweten ...en manlief broccoli, gebakken aard en stroganof tartaar... Fijne avond!! En weltruste...xxx
ff snel want ben aan het werk, maar nog geen ongi idd....dus we wachten maar af...vloei wel wat meer..em heb nu ook weer wat meer steken
@ Sasje ik heb alleen hyves voor de spelletje en foto's, ik blijf duimen @ Pooh gelukkig heeft je meisje het leuk gehad met dat jongetje
@dolfijn van harte gefeliciteerd meid!!! en goed verwend???? @hier is nog alles rustig.....ga vanavond testen mocht dit nog nodig zijn.....
Ei: Sasje24: NOD : Mom23 (1e kindje, ronde 9) : Poohbeer (2e kindje, ronde 13) : Sasje24 ( 1e kindje, ronde 17,) mmm Sasje24: 31-12-2011 IUI gehad! Twinklestar: wachten op ongi en dan starten met puregon Zwanger Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 20/02 CB Prikjes!!! Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 23/01 CB Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 26/01 CB Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 26/01 CB Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 13/02 CB Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56
Hey Hey Hoe is het hier? hier alles goed! Weer lekker een hoop bijlezen hihi.. @stamp... wat goed zeg! ik wil ook afvallen. doe jij een dieet of gewoon lekker normaal eten.. Nou zo te lezen ga je ook heerlijk eten vanaaf! @pooh.. ik kom uit een grote drukke stad.. Ben de jongste dus ik mocht gewoon heel veel.. Maar toch vind ik het super eng.. Maar moet haar toch een keer loslaten.. Gelukkig is ons balkon juist op de sloot gericht, dus als ze daar spelen kan ik haar mooi waarschuwen en zo.. hihi.. @smyl.. Hebben we nu wel elkaar op facebook.. Ik heb er een paar toegevoegd? je kan me vinden onder Mariska de Snoo bah, op zondag naar school om te werken.. Toch best zwaar he, juf zijn.. @sasje, hoe is het met je? Hopelijk gaat het goed? En geen ongi.. Duim voor je hoor! @hier.. Nu lekker bij me paps en mams thuis.. Noelle ligt lekker te slapen. Blijf hier ook vanaaf lekker eten.. Mannetje heeft van zijn werk Cursus Duits.. Hij moet met veel Duitse bedrijven werken. Heb gister me facebook bijgewerkt.. Heb het spel gardens of time er uit gehaald. Het is een leuk spel,, maar de laatste tijd veranderde niet zo veel.. En ik was het ineens zat.. Ook dat er onbekende mensen op je profiel staan.. Dus ik heb iets van 100 mensen verwijderd uit me lijst.. hihi.. Nog 3 nachtjes en dan de sleutel van ons nieuwe Villa hahaha Kan niet wachten.. zo leuk! zin in om het te verbouwen.. kussies
hallo meiden hier ben ik ook weer @ sasje ik lees nog geen ongi owwwwwww meis wat spannend ik ben heel hard aan het duimen succes met testen hoop op roze verder heb ik niet echt bijgelezen maar zal even vertellen hoe het hier gaat het gaat goed hoor zoals ik vorige week schreef heb ik echt even een slechte dag gehad maar gaat nu weer goed ben nog steeds in afwachting van mijn ongi vandaag op dag 26 nog steeds regelmatig hoofdpijn en heb af en toe wel ongi krampen maar dat heb ik al vanaf mijn cyclus is begonnen dus daar kan ik niks van maken
@ sasje dankje wel dat hoop ik natuurlijk ook voor jou we hebben elkaar net even op msn gesproken maar toch hier ook even plaatsen dat ik er echt van baal
even snel bijgelezen... pooh; erg leuk hoe met elkaar communiceren ook al spreken ze elkaars taal niet... vind ik ook altijd zo leuk met vakanties...sem had vorig jaar 2 franse vriendinnetjes en een lol haha sasje; meid wat rot voor je twinkle; hoop dat je snel weer op roze mag! dolfijn gefeliciteerd meid hier; pim draait het dag/nacht ritme om... vannacht heel de nacht brullen en krijsen vannacht om 3.45u fles en om 7.45u fles toen slapen tot nu toe!!!! had hem 12.45u wakker gemaakt voor fles maar nog geen 30 gedronken (normaal 120) we kunnen onze lol weer op vannacht! knuffels voor jullie