@ Sasje: Meis wat onwijs balen!! knuffel!! @ Twinkel: Mij gezien?? waar?? en nee heb jou dan niet gezien @ Zeepaardjes: balen dat hij zijn ritme omgooit... succes
@ sasje ow nee wat balen zeg meiss ook dat nog wat kut zeg @ zeepaardje wat vervelend dat pim zijn ritme omgooit hoop dat hij snel weer veranderd @ mom ik zag je bij de makro of heb ik me vergist
nou ja ik zal het nog mooier gaan maken.....het bedrijf waar vriend werkt is failliet of ja vanaf vrijdag. of we dan nog deze week zijn loon krijgen...??? als goed is maken ze wel meteen een doorstart......
ik moest wel even kijken hoor en twijfelde eerst toch nog een keer kijken en zei ineens tegen manlief he dat is mom van zp ja jammer dat je me niet hebt gezien zat achter jullie in het restaurant jullie waren druk in gesprek dus heb jullie niet gestoord @ sasje ow wat kut zeg nog meer slecht nieuws hoop dat de doorstart doorgaat dan krijgen jullie in ieder geval vriendliefs geld
Echt n blue monday voor jullie Sas Hopelijk krijgt vriendlief wel gewoon z'n geld!. Wisten jullie wel dat t slecht ging of komt t als totale verrassing? Hele dikke knuffel voor jou!
Sasje. Wat een dubbele rotdag!! Dikke knuffel!! Twinkle. Heb ik jou op fb?? Zeepaardje hopelijk draait pim zn ritme snel weer om!! Hoe is t met bloeden?
nee komt als verrassing, er is wel gezegd geworden dat als er nog een strenge winter zou komen...maar die is er nu niet geweest
Hmm wat raar sasje! Is er een kans dat hij met de dorstart kan blijven? Owh en Ninthe is vandaag alweer 9 maanden! Nu ben ik officieel ontzwangerd...
jaja dat is wel toegezegd inderdaad, maar goed als puntje bij paaltje komt weet je het toch ook niet zeker.
Hey meiden, FF snel... Nee, Sasje, wat ontzettend oneerlijk en K*T en vals en niet terecht!! Owh meid had het je zooooo gegund!!! Hele super dikke reuze knuffel voor jou!!!! @Twinkel, Hoop dat je snel ongi wordt meid en op naar nieuwe kansen!!! Dikke knuff... @Mariska, zag een recente foto van Noelle, wat een leuk meisje!!! Wat een nacht gehad zeg...pfff...ben ieder uur wakker geweest...Vince heel veel hoesten!! Echt zielig!!! Vanmorgen langs dokter geweest ze kunnen niet veel doen! Alleen als ie langer als 3dg koorts houd dan terug...maar vandaag geen koorts alleen verhoging!! Dus nu, Luuf gesmeerd, neusspray, bed omhoog en ui naast zijn bed!! En hopen dat het snel over gaat... Ik ga nu ook te bed!! Ben gesloopt!! Liefs
Oh Sasje, wat ontzettend balen allemaal! ik heb veel aan je gedacht dit weekend en hard doorgeduimd.. maar helaas dat het niet heeft mogen baten.. en dan het rot nieuws van je vriend, hoop dat de doorstart meteen door mag gaan zodat hij wel gewoon salaris ontvangt! @All; bedankt voor alle lieve berichtjes meiden! echt super! ik heb een hele fijne verjaardag gehad (gisteren gevierd, vandaag echt jarig) dus tja, nu toch echt 30 hihih ach, went wel weer! Manlief heeft de kamer mega versierd, mij een diadeem opgegeven met het cijfer 30 , een mega grote kaart geschreven omdat hij met iedereen geld in gezameld had: ik mocht een nieuw fototoestel uitzoeken! Vandaag meteen gedaan: de Nikon Coolpix S6200 is het geworden en er is nog voldoende over om ook nog een telefoon uit te zoeken Zo lief van iedereen! En mams neemt me een dagje mee shoppen om mijn assorti weer wat uit te breiden nu ik zo ben af gevallen ook erg blij mee! Vandaag dus lekker op pad geweest met manlief en Beau.. heerlijk genoten! Probeer vanaf morgen weer actief mee te doen en op iedereen te reageren, maar ga nu even rustig op de bank hangen.. dikke knuffel voor allemaal! xx