Goedemorgen!! Het was een iets betere nacht als gisteren!! Tot 3uur prima geslapen, maar daarna Vince aantal keer wakker!! Hij is zo enorm aan het hoesten en zijn neus zit ook vol...En benauwd...dat hij af en toe (zo lijkt het) gewoon adem te kort heeft!! En dan even moet zoeken hoe hij ook al weer met ademen!! Zo sneu!! Hopen dat ie snel weer beter is!! Ga zo te werk...hopen dat ik de dag doorkom!! Liefs
Sasje: Blue Monday, nou dat geldt wel voor jullie. Wat een verschrikkelijke kl*te nieuws allemaal. Ik had zo gehoopt dat je dit jaar goed kon beginnen. En dan ook nog het bedrijf van je vriend failliet. Ik hoop dat de doorstart snel van start gaat en je niet maanden moet wachten tot alles rond is. Zeepaardje: Oei, dag en nacht omdraaien. Hoe krijg je dat weer goed?? Smyltje: Ontzwangerd, voelt het voor jou ook zo? Stampertje: Hé daar kun je dan weer net niks mee met zo'n diagnose. Hopelijk knapt hij snel op, maar na zo'n nacht lijkt het er nog niet echt op. Dolfijn: Wat ben je verwend!!! Wat lief van iedereen. EN nu behoor je echt bij de club van 30ers. In september kom ik je clubje versterken hoor! Wat gaaf zeg een nieuwe camera, goed oefenen en dan verwacht ik snel weer een paar mooie kiekjes van Beau Gisteren hard gewerkt en laat thuis. Paps had hutspot gemaakt en wat extra, dus eten mee gekregen. Daarna door naar verjaardag. Sas, ook al ben ik gisteren niet online geweest, heb wel heel hard aan je gedacht!
Vaag, FF heeft nu een doorbroken kuis neergezet bij afgelopen vrijdag. Dat is dag 16 van mij cyclus... beetje laat! Klopt volgens mij niks van.
goedemorgen meiden, jullie zijn lief!! @dolfijn je bent heel goed verwend dat hoor ik al...en dan nu een gsm met whats app @pooh hmm vaag van ff....misschien heb je deze keer een late eisprong...dan heb je of een hele korte lf...of een langere cyclus nu! @stampertje oh ik hoor de meiden op in een ander groepje over een snot zuiger...deze moet erg fijn zijn voor de kleintjes...hehe @ hier net gebeld, morgen uitgangsecho en uitleg over het spuiten
nou net gebeld naar dusseldorf. komt er op neer dat ik het ivf gebeuren vergoedt krijg, maar dat ik vervolgens de cryo's, bloedprikken, bepaalde behandelingsmethode,intake zelf moet betalen. als ik er vanuit ga alleen al narcose voor punctie a 240.- speciale manier van bevruchten a 160.- intake 65.- zit ik al op 465.- euro's dan zit het bloedprikken er nog niet want dat zal ook wel hoogoplopen, en de cryo's niet. en dan heb ik het nog niet over de medicatie die misschien wl helemaal/of gedeeltelijk vergoedt wordt...dus pff..toch wel heel erg veel geld dus om zelf bij te moeten gaan betalen....ook nog eens wachtlijst t/m mei voor intake.daarna is geen wachtlijst meer en kun je per direct starten met ivf procedure, dus dan zou ik eerst de iui's af kunnen maken. heb ook net naar maastricht gebeld,maar daar moet ik vanmiddag of morgenmiddag naar terug bellen voor intake te plannen en om te checken wat daar de wachtlijst is...anders wil ik in maart of april wel een afspraak daar hebben.
@hier zo heb net ff mijn huilkwartiertje gehad, en nu is het weer klaar ik weet wel niet hoe lang ik dit hele gedoe nog ga trekken iedere maand op nieuw die teleurstelling...begin me steeds meer af te vragen of het dit allemaal wel waard is
Sas: huil lekker even van je af, dat lucht op. ik snao dat je af en toe je afvraagt of dit het allemaal wel waard is. Je bent altijd positief, hoop dat je dat weer snel terug vindt. Dikke knuffel van mij, wou dat ik je even kon troosten.
jaja had ff een goed baal momentje, maar goed ik zal toch verder moeten dus dat is weer zo goed als voorbij
dikke knuffel Sasje! ik begrijp heel goed dat je je afvraagd waar je het allemaal voor doet en of het het waard is.. en dan dat gedoe met vergoedingen maakt het niet echt gemakkelijker.. pff.. wat een geld! nogmaals dikke knuffel meis! enne.. wordt tel zonder whats app.. want internet neem ik niet op me tel wordt weer prepaid daar ik zo weinig bel en sms maar je mag altijd sms-en of bellen hoor meis! xx
@Stampertje; ik hoop dat vince snel weer opknapt! hou het wel goed in de gaten meis, want het speelt nu al een langere tijd.. @Pooh; FF weet het ook niet geloof ik wat balen dat je geen duidelijkheid krijgt met tempen.. ik hoop dat jullie toch nog een wondertje gegunt is.. knuffel meis!
Even n dikke knuffel voor Sas! Tjee wat n kosten zeg!!! En dat allemaal omdat een kindje krijgen bij jullie niet zo makkelijk gaat, vind t erg dat je daar zoveel voor zou moeten betalen En tja of het het waard is... Ik kan natuurlijk niks zeggen over wat jij nu allemaal moet doorstaan, maar ik kan je wel zeggen dat je heel erg veel van je kindje terug krijgt. Ik hoop zo dat je dat snel kunt gaan merken...
@Sasje; dat zou nog wel optie zijn, thuis via Wifi.. hmm.. denk er nog wel even over wat ik wil en hoe.. Werkze meis! @Ikke; jij ook even knuffel xx
Sasje. Wat een rotdag vandaag En wat een geld zeg! Is toch dubbel oneerlijk dan he Dikke knuffel! Pooh. Dat zou zeker een laat ei zijn... Hmmmm Hier. Ontzwangerd.. Tja dat voelde ik me al wel een langere tijd Vandaag de 1e gesprekken gehad. Morgenavond de rest. En ik krijg weer een nieuwe collega naast me De invalster die ik nu heb is zwanger (wist ze al toen ze deze baan aanam...) Straks weer zumba!
hoi meiden sasje; meid wat een ellende zeg:x knuffel smyl veel plezier met zumba... rest sorry niet bijgelezen, knuffels all; nou wonder boven wonder toch een goede nacht gehad 21.00uur fles toen 6.15uur! xxx
Hey meiden, @Sasje, jeetje wat een geld zeg!! En ben het helemaal met Ikke eens!! Absurt dat je zoveel geld moet betalen voor een kinderwens!! Hele dikke knuffel meid!!! Sorry meiden, reageer van de week weer mat meer!! Ben gesloopt!! Vince nog steeds erg benauwd en verkouden!! Ook verhoging!!! 38gr. Als het vannacht weer "zo'n" nacht wordt gaan we morgen gewoon weer de dokter bellen!!! ga zo gtst kijken, dan ff douchen en te bed!! Liefs
Hoi iedereen.. pffff had het vandaag weer zo druk druk.. Wel een hoop reisjes verkocht! @sas.. Meis hele dikke knuf van mij.... @ de rest.. Ik weet de rest niet meer.. sorry.. :x Manlief zou eigenlijk gaan sporten, maar die belde net op.. Ik kom weer naar huis.. niemand gaat.. Ja en hij gaat natuurlijk niet gezelli alleen sporten.. Dus we gaan lekker met ze tweeen las vegas kijken.. Kleine meid lig lekker te slapen.. Nog 2 nachten en dan de sleutel van het huis.. Dan zal ik er wel minder zijn.. Niet dat ik er nu veel ben.. Maar lees overdag wel veel mee hoor.. Maar geen tijd om te tikken.. Nou chickies ik ga lekker met me mannetje op de bank liggen.. Tot morgen.. Knuf voor iedereen...
Ben ik weer ff. Lig lekker op bed met de tab.. @zeepaardje.. heerlijk he... lekker een lange nacht.. @smyl... ben echt een doos hoor.. maar hoe voelt ontzwangerd? Lekker gezumba't..? @stamp.. hoop dan vince snel beter wordt... das niks he.. je coelt je ook zo machteloos.. @sas. Gewoon nog een knuffel van mij.. moet de hele tijd aan jullie denken.. Komt ook dat ik 3 stellen ken.. goede vrienden van ons ook al een tijd bezig zijn.. 1stel die gaan nu ivf doen, hopelijk lukt dit! Ze zouden dit jaar ook gaan trouwen.. maar kunnen nog niks plannen ivm als ze toch zwanger raken.. Vind het erg moeilijk om er over te praten met ze.. komt ook omdat ik best snel zwanger ben geraakt.. had het er erg moeilijk mee, omdat ik wist dat het bij hun niet lukte.. Weet je, zo iets plan je ook niet. Ik dacht, duurt bij mij ook wel lang. Bijna 13 de pil geslikt.. lekker roken.. wijntje in het weekend.. je kent het wel.. maar dat zegt echt niks.. Ik hoopte zo iets te kunnen doen.. Maar denk veel aan de mensen waarbij het niet lukt en hoop dat ze snel het wonder kunnen voelen in de buik! Wat een verhaal weer he... Soms is dat gewoon heerlijk als je ff je verhaal kwijt kan toch.. En dan kan niet altijd maar bij iedereen.. Ik zeg trusten en tot morgen.. ben ik lekker vrij!