roze kletskoppen deel 6!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sasje24, 29 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Heb je lekker gewerkt, of schoot de tijd niet op?

Smyltje:Dat zijn weer lange dagen voor jou met die gesprekken.

Stampertje: Hoe is het nu met Vince? zijn jullie de nacht goed doorgekomen?

Zeepaardje: Wat een lekkere nacht hebben jullie gisteren gehad, vandaag weer zo?

Mariska: En nu nog maar 1 nachtje slapen... Lekker zo'n vrije dag, geniet ervan.

Hier: Weinig bijzonders te melden eigenlijk.

2. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Goeie morgen meiden,

@Ikke; graag gedaan meis, ik weet dat je de knuffels soms gewoon even nodig hebt ;)

@Smyltje; jammer dat je weer nieuwe collega naast je krijgt, ik hoop dat dit voor een langere periode mag wezen!

@Stampertje; hoe is de nacht gegaan met Vince? bel idd de HA als je het niet vertrouwd! knuffel voor jullie saampjes!

@Zeepaardje; wat een supernacht al! ik hoop dat het een beetje zo mag blijven! hoe voel je je verder nu?

@Mariska; geniet van je vrije dag!

@Sasje; denk aan je meis!

@Hier; Beau is ziek :( Hij heeft verhoging en spuugt sinds vannacht alles er weer uit.. zo moedeloos wordt je er van; heerlijk aan het drinken, je houdt hem rechtop en het komt er met golven weer uit :$ iets wat ik echt niet ken van hem..
    Neefje wat hier zondag was had het ook dus zal virus zijn.. hopelijk is het snel voorbij..
    CB net even gebeld hoe ik het het beste met voeden kan doen omdat hij natuurlijk wel iets binnen moet krijgen.. en het advies is heel veel kleine slokjes.. dus dat gaat mij ook nog wel even energie kosten..
    Zelf goed blijven kolven zodat de kans op borstontsteking minimaal blijft nu hij zo weinig per keer drinkt..

Hij ligt nu even te slapen na een heel klein slokje.. benieuwd voor hoelang..

xx

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Wat sneu voor Beau. En je voelt jezelf zo machteloos. Houdt ook goed zijn plasluiers in de gaten, om uitdroging te voorkomen. Zal het cb vast ook wel gezegd hebben. Denk ook goed om jezelf meid. Knuffel voor jou en Beau!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mariska nog 1 nachtje slapen meid :)
    en bedankt voor je lieve woorden.

@dolfijn oh een hele dikke knuffel voor beau hoor :( germ!

@hier gisteren goed gewerkt hoor, ff fijn om met iets anders bezig te zijn.
    vanmiddag dus naar maastricht bellen, ben benieuwd.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ik ben heel benieuwd Sasje!

6. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    goedemorgen iedereen!

@dolfijn.. Oh beterschap met Beau.. Sterkte ook met het kolven en zo..

@sas.. graag gedaan hoor! ;)
    Ben benieuwd ook

@hier.. volgt er iemand goede tijden?
    Heeft iemand nog net de preview gekeken.. Of kijken jullie vanaaf!

verder ben ik lekker al aan het inpakken... Wat een troep kan een mensen hebben. Ben blij dat ik nu al ben begonnen.. Want ik kan volgens mij ook een hoop weggooien..
    En een cd's pfff.. kan wel een eigen cd zaak beginnen.. hahaha.
    Echt oud ook! Singletje van de backstreet boys, aqua, Mr Vain!! helemaal oud..
    Wil het dan eigenlijk weer ff luisteren, maar het moet gewoon de verhuisdoos in, anders schiet het nog niet op!

Soms wil je niet dat de tijd zo snel voorbij gaat, maar nu wil ik gewoon dat het morgen is.. Lijk wel een klein kind die morgen jarig is.. en niet kan wachten. hahaha..

Het word ons eerste huisje dat we echt met ze tweeen gaan inrichten en zo. We wonen nu wel samen natuurlijk, maar hij woonde hier eerst alleen.. Nou eerst met ze ex.. Dus ja.
    Je begrijp het dan wel dat ik dan super blij ben dat we lekker nu naar een huisje gaan, wat we lekker met ze tweeen gaan inrichten..

Ik ga zo me meissie al een boterham geven. ze is kapot! ze was vanacht weer een uurtje wakker.. Droompje of zo.. Huilen.. zo hard.. breek je hart gewoon... en ze was lekker vroeg wakker ook...
    En ze wil alleen maar staan en lopen langs de tafel en zo. Dat kost natuurlijk ook een hoop energie..

Tot vanmiddag..
    Knuf voor iedereen..

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Spannend, ben benieuwd. Laat je het hier gelijk weten?!

Mariska: Heel herkenbaar. Hier ook bergen met oude cd's en casettebandjes. En je wilt niet weten wat er op staat... Had echt geen smaak vroeger!
    Wat leuk, jullie eerste echte huisje van jullie samen. Veel succes met puinruimen.

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje even een knuffel voor jou heel veel succes met bellen vanmiddag en met de uitgangs echo en instructies voor het prikken ik weet dat je er erg tegen op ziet:( maar het komt goed meiss en is er al wat meer bekend over de baan van je vriend hoop dat er snel duidelijkheid komt

@ dolfijn wat sneu voor Beau:( hoop dat hij snel opknapt knuffel voor jou en Beau en wat een kado's heb je gehad meiss je bent goed verwent

@ mariska succes met inpakken je hebt altijd zoveel:$ morgen de sleutel van jullie nieuwe huis:D

@ ikke hoe gaat het met jou en Jenthe? en met je zus gaat het daar ook weer beter mee:) knuff

@ smyltje wat heeft een schooljuf een druk leven zeg:$ gelukkig heb je nog wel tijd om te genieten van jullie kleine meiss:D balen dat manlief de nieuwe baan niet heeft gekregen:( hoe gaat het verder zit je al weer wat lekkerder in je vel knuff

@ poohbeer van die temp kaarten snap ik helemaal niks ik heb ook nooit getemt hoop dat je ei gewoon is geweest;)

@ mama es hoe gaat het met jou en Shaun?

@ zeepaardje fijn dat Pim het weer wat beter doet;) geniet ervan meiss mooie foto's in je album:D

@ stampertje hoe gaat het met jou? wat sneu dat Vince niet lekker is zeg beterschap voor je kleine man knuff hoe gaat het met je neefje?

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ja een mens bewaart heel erg veel :)
    oke wat leuk dan nu een huisje van jullie saampjes!!

ja hoor meiden zodra ik iets weet horen jullie van me!!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Dolfijn: Lees net dat het vandaag de geboortedag van je broertje is. Heel veel sterkte vandaag, meid. Ook al is hij al een tijdje niet meer bij jullie, het gemis zal altijd blijven.

11. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Ik vind de muziek van vroeger toch wel erg leuk. Van het weekend had je op fresh fm , de jaren 90..
    Dat vond ik toch wel erg leuk!
    Captain Jack, backstreet boys, thake that..
    Oh helemaal gek van Peter Andre...
    Zijn clips op een video band opgenomen.. Ja een videoband.. hahaha..

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh ik vind die muziek ook helemaal geweldig hoor ;) dat is mijn jeugd hehehehe!!

@dolfijn ik zag het idd ook meid, heel veel sterkte vandaag!!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn heel veel sterkte vandaag zie het ook staan een hele dikke knuffel voor jou:)

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik vind oude Housemuziek nog wel erg leuk., maar het zijn meer de herinneringen die het leuk maken.
    Maar spice-girls en boyzone enzo, oh verschrikkelijk!

Ben draadjesvlees aan het sudderen, maak er witlof met ham en kaas uit de oven bij. Koken zoals mijn omaatje dat deed, alleen dan met een teentje knoflook:p

15. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Mariska: videobanden, wat zijn dat????

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo net gebeld naar ivf centrum.
    mijn gyn moet mijn gegevens gaan doorsturen naar maastricht zodat er een 1e afspraak gaat komen voor de intake.
    vanuit hier zal de gyn in maastricht gaan bekijken of we in aanmerking gaan komen voor ivf.
    en na deze afspraak is er een wachtlijst van 3 maanden :(
    dus al met al hoop ik dat mijn gyn dadelijk akkoord gaat, en vandaag nog alles gaat door faxen.

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Waarom zou jouw gynaecoloog niet akkoord gaan met maastricht? Ik duim in elk geval dat alles zo snel mogelijk rond komt, zodat die 3 maanden ook snel ingaan.

18. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    @pooh. Hahaha... idd wat zijn dat voor dingen ook alweer..

@sas.. je gyn gaat toch wel akkord. Dit is toch julie beslissing!
    En die drie maanden zijn zo voofbij! Duim voor je!

@dolfijn. Had het al op fb gezet.. maar ook nog een dikke knuf..

19. Mariska

Mariska Bekend lid

28 mei 2010
    646
    0
    0
    Reizen
    Zuid Holland
    Is het bij jullie ook zo koud?......

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou ja omdat bij iui4 toen ik hierna vroeg, hij meteen zo iets had van nee dat moet je niet doen enz enz enz hij stond er toen niet achter.....dus ben benieuwd nu....

koud ja hier is het ook heel koud

Deel Deze Pagina