wij zeggen gewoon: ik ben niet lekker meiden, het huis 2 naast ons is binnen 2 weken verkocht hahaha!
als jullie je vervelen.. welke lijkt jullie mooier/beter? Huis te koop: Klipper 54 1625 EL Hoorn Nh [funda] of Huis te koop: Karveel 17 1625 EN Hoorn Nh [funda]
Hoi meiden, ben ik weer even.. @Smyltje; kon het niet laten even te vergelijken: maar ik zou voor Karveel gaan geloof ik.. is meer afgewerkt, handigere badkamer, alleen een mindere keuken (maar voor het prijsverschil kan je een leuke keuken laten plaatsen ) @Sasje; hoop dat je je toch snel weer beter mag voelen, het is allemaal niets zo.. bah! KNUFFEL! @Ikke; dat was wel ff doorpakken dan op je werk! waarom waren jullie maar met zo weinig? hopelijk kan je vanavond even rustig aan doen! @Twinkle; mis jullie ook, en lees regelmatig bij.. maar heb gewoon vaak geen tijd/energie/zin om te reageren.. Dikke knuffel meis en ben blij te lezen dat jij zo geniet! @Hier; nogsteeds niet helemaal van me misselijkheid af.. moet erg veel letten op wat ik eet en hoeveel ik eet.. Beau voeden blijft ook nog wel wat gevoelig, maar gelukkig gaat dat weer beter Buikje is blijkbaar wel zichtbaar, vandaag tot 2x toe de vraag of het zo was dus nu maar openbaar gezet.. dan hoeven we daar ook niet meer moeilijk om te doen Mis jullie meiden, blijf meelezen en reageer waar ik kan.. KNUFFELS! xx
lief dat je even gekeken had voor me! en zag inderdaad een hele lieve foto voorbijkomen op fb!! :-D dikke knuffel voor jullie!!
@ Smyl; he ben je incognito? en wij zeggen hetzelfde als jullie heb nog niet goed gekeken naar de huizen, zit via mobiel... @ Dolfijn; wie konden het zien aan je buik? Ben nu al helemaal benieuwd naar een buikfoto Tja weinig mensen op t werk, ziek, niet op komen dagen, slechte planning... En voor morgen verwacht ik het niet anders... Alleen draai ik dan leiding
twee goede kennissen, die me regelmatig zien.. dus ook heel goed wisten hoeveel ik was afgevallen en nu dus meteen zagen dat mijn figuur weer wat is veranderd.. dus meteen kwam de opmerking: zeker zwanger?! Ga zeker deze wk beginnen met buikfoto's te maken, dus hij komt eraan! @Smyltje; wel ff wennen hoor je nieuwe avatar! haha bedankt voor je opmerking bij foto Idd een brusje!!
Oh, en natuurlijk heel veel succes morgen Ikke! Geniet nu maar even van je toastjes met filet en Jilz
Ja ikke, voelde me toch een beetje te openlijk. Dus even wat foto's etc verwijderd. Ik moet ook wennen haha. Succes vandaag! Dolfijn. We wachten met smart op een buikfoto! :-D Ninthe niet helemaal fit al 3 dagen. Erg veel snot en eind vd dag 39 koorts. Ze lag er gister 19 uur stipt in ( en sliep al voordat ze dr bed raakte haha) en ze was pas om 8.45 wakker!! Heeft ze echtg nog nooit gehad. Ik schrok om half 9 wakker. Denk nog steeds als ze te lang slaapt dat ze dood is.. Hebben jullie dat ook?? Hopelijk gaat dat gevoel ooit nog eens weg.. Straks heel even naar familiedag van mn vriend. Maar t begint om 11 uur en Ninthe moet om 12 uur naar bed. Misschien redt ze t nu wel iets later.. Daarna naar mn pa en stiefma. Ze vieren hun verjaardagen/trouwdag/vaderdag/moederdag Kan Ninthe daar slapen. Ben er dus pas laat weer!
hey meiden, ja het was super gezellig......dat is het altijd hihi! waren om kwart voor 5 thuis pff half 9 vond de hond het mooi geweest en begon te spektakelen beneden. dus die ff laten plassen en mee naar boven genomen en toen nog lekker geslapen tot 12 uur toen ff naar mijn ouders fiets terug brengen en toen ben ik nog naaar bed gegaan van 2 uur tot 4 uur geslapen en ben nog kapot moe hihi! @smyltje lastige keuze mbt de huizen.... denk dat ik voor nr 2 zou gaan omdat deze meer af is.....zoals badkamer hoef je niks meer aan te doen....alleen is huis nr 1 wel groter geloof ik he? maar daar moet ook wel nog alles gebeuren...en dan de prijs zie....hebben jullie daar budget voor?
Nou, hier issie dan meiden een buikfoto bij ruim 9wk... moet nog even weer zoeken naar de juiste hoek en plaats om buikfoto's te maken.. maar volgens mij is het wel duidelijk wat de anderen hebben gezien
@ Dolfijn; nou ik vind het niet zo gek dat mensen het zien hoor je hebt echt al een zichtbaar buikje Mooi!!! @ Smyl; zoo dat is lang slapen! Ik heb dat ook hoor dat ik dan denk dat er iets niet goed is Hoop ook dat dat gevoel ooit weg gaat... Is het nog gelukt met het slapen vanmiddag? Hoop dat Ninthe snel weer beter is! @ Sas; Hihi ik kan dat echt niet meer zo laat naar bed Maar fijn dat jullie het leuk gehad hebben! Hier; Chaotisch op het werk, laat klaar en daarna gelijk door naar s-ouders omdat die vandaag 35 jaar getrouwd zijn, daar gegeten en toen snel naar huis om meisje op bed te leggen. Net zelf gedouched en nu met de voetjes omhoog! Ik ben op! Vanacht ook weinig geslapen omdat meisje bij ons (nouja bij mij) sliep. Hoop op een betere nacht vanacht
haha als ik er van te voren aan denk, denk ik ook altijd ik haal dat nooit zo lang hihi! maar als het eenmaal gezellig is vliegt te tijd....en je moet niet op je horloge kijken hihi! om 3 uur was ik er ook klaar mee hoor hihi maar duurde toen ook nog maar tot half 4...maar goed voordat we eens weg waren en op de fiets thuis waren met de nodige valpartijen onderweg van andere groepen en onze eigen groep ben je zo een uur verder hihi!
grappig dat jullie het ook meteen zien daarom nu maar verteld, dan kan ik ook gewoon lekker gaan pronken @Sasje en Ikke; knuffel meiden, allebei rustige avond gewenst!
Mooie foto dolfijn!! En geweldig filmpje op fb. Ikke. Ging wel goed vandaag met werk?? Hopelijk een goede nacht vannacht Sas. Oehh laat geworden. Was wel gezellig dus :-D Huizen. Ik vind Karveel leuker en vriend Klipper. Heb gister beide gemaild dat we ze willen bekijken, leuk!! Krijg steeds meer de verhuiskriebels. Net als toen de babykriebels Ninthe vandaag dus pas om 8.45 wakker. Toen van 12.45 tot 15.30(!) Geslapen. En om 20 uur lag ze er weer in. Ze was ontzettend lief vandaag! Echt een poepie. En geen 39 meer, maar 38. Dus gaat ook al beter. Nu naar bed, weer een drukke werkweek.
Owh en de klipper is idd iets groter. Vooral meer grond maar daar betaal je dan ook 20.000 meer voor... En de Klipper heeft een bad (maar een lelijke badkamer). Keuken willen we sowieso nieuw (wij willen een hoge ivm onze lengte) dus dat geeft niet. Maar 20.000 is best veel geld!! Nou, trusten meiden!
@ Sas; hihi ja herken heel veel in je verhaal, maar zo ging dat bij een paar jaartjes terug hihi nu echt niet meer! @ MamavanShaun; en?? Ben je al ongesteld? Waneer wil je eventueel gaan testen? (Moet er wel aan wennen hoor dat jullie bezig zijn ) Hier moe! M'n ogen willen niet... Meisje was vanmorgen weer belachelijk vroeg wakker (van n poepbroek). Vandaag veel strijken, wc even goed onder handen nemen en de douche...
goedemorgen meiden, @ikke hihi vroeger deed ik dat en nu ook nog steeds hihi! @smyltje ja lastige keuze hihi! hebben jullie wel al het gesprek gehad? en nieuwbouw dan? of is er verder geen nieuwbouw in die grote?
@ smyltje spannend de huisjes bekijken @ ikke ik had gister kunnen testen heb niks in huis dus ga vanmiddag denk ik een test halen en dan morgen testen. Heb helemaal nergens last van dus denk dat het gewoon weer een lange ronde gaat worden zoals bij Shaun toen.