Even snel via mobiel; @ Pooh; welkom terug meis! Fijn dat jullie het lekker hebben gehad, balen van t vocht vasthouden hoop dat je je was weg hebt.... @ Stamp; jullie ook bijna terug? Hopelijk hebben jullie het ook fijn gehad! @ Dolfijn; hoe is het bij jullie? @ Twink; las dat je niet zo lekker bent heeft manlief je aangestoken? Hopelijk voel je je snel beter! Knuff! @ Sas; dikke knuffel! Hier net thuis en nu weekend! Pfff Leiding gaat goed, krijg steeds meer verantwoordelijkheid Meisje is niet helemaal ik d'r hum, weinig gegeten zei papa en soms ineens huilen. Misschien zitten er weer een paar tanden/kiezen te wroeten?? Fijne avond meiden!
Hey lieve meiden... Ben er weer ... Heb jullie gemist!!!!! Kom vanavond even uitgebreider verslag doen.. Liefs
Hey lieve meiden, Hoe is het met iedereen??? En de kids??? Willen jullie mij even bij kletsen of er nog nieuwtjes zijn??? Wij hebben het echt super gehad.... wij zijn vrijdag op zaterdagnacht gaan rijden... Vince 3 uur 's nachts klaar wakker... alleen maar kletsen dus erg gezellig... om 4uur is hij weer in slaap gevallen tot 7.30 uur..dus ging super... Af en toe even stoppen...we hadden speelkleed mee dus kon Vince ook lekker even zijn gang gaan.. Om 3uur 's middags hotel gezocht...de volgende dag moesten we nog maar 4uur rijden... Dus echt heel goed te doen... Vanaf dag 1 hebben we alleen maar mooi weer gehad...zo rond de 28 á 30 graden.. Op de camping hadden we een prima stacaravan en een hele ruime plek... De camping zelf was ook erg leuk...leuk zwembad en een leuke omgeving. Vince heeft zich vanaf dag 1 helemaal aangepast aan het warme weer... Deed het echt super goed en geen moeite gehad...ook niet met slapen... 1e week sliep hij overdag erg veel, 2x zo'n 1.5 á 2 uur. Ging 's avonds ook wel laat naar bed rond 21 á 21.30 uur, anders was het nog veels te warm in de caravan... Maar hij werd dan ook pas rond 9uur wakker!!! Hij heeft ook een enorme ontwikkeling doorgemaakt: Hij gaat nu zelf zitten, kan kruipen, gaat staan, los op zijn knieën zitten, schud nee, zegt kijk, kiekeboe met zijn handen voor zijn ogen, op je boze bolletje... Hij is onwijs gezellig geweest de hele vakantie lang... echt heel erg leuk!!! 2weken was eigenlijk veeeels te kort... Foto's komen nog...moeten nog even op de laptop!!! Liefs...
Pooh. Fijn dat julie genoten hebben! Wel balen van je voeten stamp. Klinkt als een heeeerlijke vakantie! Ikke. Zal ff in de club kijken
Stampertje: Voor mij waren twee weken ook te kort hoor, hoewel ik paps en mams toch wel erg gemist heb. Meisje is echt toe aan weer wat meer ritme, dus voor haar is het wel goed. Heb zo genoten van het met z'n drietjes zijn, dat zijn we normaal erg weinig omdat manlief ook in het weekend moet werken. Ikke; Hoop dat het tandjes zijn. Voor jou een erg kort weekendje! Wel heerlijk dat je met plezier naar je werk gaat
Ikke: Jij bent wel vrij, maar manlief vast niet. Dus tja, echt weekend is het dan nog niet Zo de foto's staan op FB
Oja, de helft nog maar hoor. Hadden 200 foto's op de digitale camera en 4 rolletjes volgeschoten met de analoge camers, die foto's volgen nog. Moeten eerst afgedrukt worden en op cd-rom gezet worden. Hopelijk volgen de mooiste nog, want op de rolletjes moeten nog meer prachtige foto's staan van de zonsondergang
@ Pooh; leuke foto's op fb!!! En we hebben al ruim 10 maanden geen vrije dag samen dus dat zijn we wel gewend
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 03/07 20-weken echo! 13/07 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 03/07 echo def.termijn Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
Zie nu op de lijst dat je vandaag naar de vk moet Pooh! Succes! Of als je inmiddels al geweest bent, hoe was het?
Hey meiden, @Pooh, wat fijn dat jullie ook heerlijk genoten hebben... wel onwijs baaleh van het vocht vasthouden, hoe is het nu??? En jaah vond het echt genieten met zijn 3tjes... jammer dat het alweer over is....nu nog lekker een weekje vrij en maandag pas weer beginnen .. HOe was het bij de vk? En hoe is het met iedereen?? @Twink, hoevoel jij je??? @Dolfijn, hoe gaat het met de misselijkheid?? @Sas, bijna op vakantie meid!!! @Smyl, hoe gaat het?? Jij ook bijna vakantie van het werk zeker??? 22 juli hebben de scholen vakantie toch??? Zo wij hebben heerlijk geslapen... vannacht wel even eruit voor Vince...maar even speen en hij ging weer lekker slapen.. wel vroeg wakker half 7..maar om 8 uur was hij weer moe dus hij te bed en ik ook nog even..toen werden we allemaal lekker om 10uur wakker dus we zijn weer helemaal bijgetankt... Vince ligt er net weer in...en als hij wakker is even op visite bij s-ouders... Liefs
Ik mag om 5 uur bij de babydokter terecht. Het vocht is nu een stuk minder, mijn eigen bed deed wonderen. 2 kilo afgevallen in een nachtje! Alleen maar vocht in mijn voeten. Do I need to say more??? Zet ook even een berichtje in clubs
@ stampertje en poohbeer welkom terug hebben jullie ook gemist hoor maar zo fijn om te horen dat jullie een top vakantie hebben gehad @ stampertje wat heeft jullie mannetje ineens een sprong gemaakt joh het word echt al een hele grote vent ben benieuwd naar de foto's @ poohbeer wat balen dat je zoveel vocht vast hield gelukkig gaat het nu weer beter je leest het niet meer want je bent er nu al maar heel veel succes ga straks je foto's even kijken buikfoto en echo's heb ik geplaatst weet alleen niet meer op welke pagina ga het even voor je terug zoeken nog @ ikke ja manlief heeft me zeker aangestoken had al een koortslip maar nu ook nog eens snot verkouden bah maar ja laten de pret niet drukken we gaan lekker een paar dagen weg morgen eerst nog even de 20 weken echo en dan vakantie wat fijn dat het leiding geven zo goed gaat en je steeds meer verandwoordelijkheid krijgt super hoop dat jullie snel een vrije dag samen hebben knuff @ dolfijn jij ook morgen echo spannend wij mogen morgen lekker vroeg vind het wel spannend hoor succes morgen en knuff @ sasje hoe gaat het met jou? gefeliciteeerd met vriendlief was vrijdag te vroeg hoe ging het in het zh of heb je dat in de club geplaats @ smyltje bijna huizen kijken joh spannend ben heel benieuwd welke het gaat worden en of het 1 van de 2 gaat worden @ mama es verhuisd alles goed gegaan nog even dan is jullie mannetje jarig @ mom heb je al wat van het huis gehoord? hier nog steeds niet erg lekker zoals ik al naar ikke schreef manlief heeft me aangestoken en ben echt goed verkouden geworden maar dat mag de de pret niet drukken we gaan lekker een paar dagen weg lekker even genieten we zijn vandaag een nieuw vloertje uitwezen zoeken en behang is uitgezocht dus manlief kan aan de slag als we terug zijn de eerste/tweede week van augustus komen de meeste spullen dus dan is het de bedoeling dat we dan alleen nog hoeven in te richten is alles mooi en ruim op tijd klaar morgen de 20 weken echo vinden het wel heel spannend maar we kijken er ook erg naar uit we zijn heel benieuwd of alles helemaal goed gaat met ons wonder ik laat jullie nog wel even weten hoe het is gegaan maar daarna gaan manlief en ik van ons welverdiende weekje vakantie genieten
@ Stamp; Lekker dat jullie weer zijn bijgeslapen! En heerlijk dat je nog even vrij bent voordat je moet werken, heb ik straks ook, lekker nog 1 weekje thuis @ Twinkle; Heel veel succes morgen! Hoop dat alles goed is met jullie wondertje! Hoelaat moeten jullie? @ Pooh; Weer door de keuring heen gekomen? @ Dolfijn; Hoe gaat het bij jullie? Hoelaat heb jij morgen de echo? ben benieuwd wat nu de definitieve datum gaat worden . @ Sas; Ohh sorry helemaal vergeten, maar gefeliciteerd met vriendlief! @ Hier; Ik had zaterdag de laatste pil ingenomen en zondag ochtend vroeg alweer ongesteld! (als ik de pil door had willen slikken had ik dat niet eens gered ) Meisje ligt net op bed, is even stil geweest en nu ligt ze te kletsen en zegt ze tussendoor, "klaar" haha zo maar even kijken naar mijn gekke meid
Pooh, ben benieuwd hoe het bij de vk was! En dan heb je idd wel heel veel vocht vast gehouden... dat had je bij je meisje toch ook??? @Twink, baaleh dat je je niet echt fit voelt... en spannend de 20weken echo... hopelijk is alles goed met jullie ukkie... alvast veel succes en heeeel veel plezier!!! En daarna lekker even weg.... @Ikke, jaa echt lekker hoor nog even vrij... hoop dat je meisje lekker is gaan slapen!
Pooh. Haha 2 kilo lichter?! Doe je goed Sas. Gefeli! Twinkle. Ben benieuwd! Ikke. En? Is je meisje lekker gaan slapen? Rest. Ff vergeten, sorry! Hier. Kdv is soms echt dom hoor.. Ninthe slaapt al weken nog maar 1x overdag, hebben ze dr weer 2x laten slapen vandaag! Grrr.. 'Het stond niet op dr lijstje'.. Verder heeft ze welgeteld 3 dagen drollen gehad (is een unicum) en nu weer prrrrrt heeeeele luier overvol en overstroomt. Lang leve de tandenpoep. Janken met verschonen Zo sneu! Hoop dat ze er snel weer vanaf is. Morgen maar weer pampers meegeven. Morgenavond HARA party bij mij! Leukleuk