roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    fijn dat alles goed is gegaan Biancje! en fijn dat je er weer even was ;) leuk om even wat te lezen!

Goeie morgen allemaal :D

Hier weer een prima nacht gehad, maar zoals altijd momenteel: te kort ;) haha kan wel blijven slapen..
    maar heb elke ochtend echt honger ;) dus moet me bed dan wel uit.. en zometeen op pad voor kado van manlief: we willen heel graag een andere lounge set voor zijn verjaardag geven. Dus nu op zoek naar een leuk, betaalbare loungeset.. dus ben benieuwd of het gaat lukken..

Beau heeft weer veel moeite met eten momenteel, maar dit heeft met het weer te maken denk ik, en met het feit dat hij langzaam naar 1 slaapje aan het gaan is.. maar hij red dit eigenlijk nog niet helemaal: dus rond 12u (broodje) te moe om te eten, en 's avonds (avondeten) weer net zo :) dus het is even zoeken momenteel.. ach, komt vast wel weer goed!
    Wou alleen dat ik er wat geduldiger mee was.. maar hopelijk gaat dat ook snel weer beter..

Fijne dag allemaal! xx

2. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik hoop dat eten snel goed gaat Shaun slaapt al een poos een keer op de dag (of we gaan met de auto/kinderwagen weg)

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    STampertje: Ogen in je achterhoofd zou soms wel eens makkelijk zijn.

MamaEs: Ineens verhuisd, ik heb het gemist! Wat voor huis hebben jullie nu? Hoop dat dit huis snel als een thuis gaat voelen. AFtellen tot shaun's verjaardag, leuk!

Biancje: Geopereerd?? Heb ik ook gemist volgens mij. Waren z'n balletjes niet ingedaald? Wat een grote man al zeg!

Twinkle: Wat super dat alles goed was! Nu lekker genieten van je vakantie en zwangerschap!

Dolfijn: Zit er een maand tussen de drie zwangerschappen, we volgen elkaar netjes op zo! FIjn dat het allemaal goed was. Genieten meid! En wat vervelend dat Beau weer een terugval heeft. Geduld is soms lastig te hebben. Hij pakt het vast gauw weer op. Voor mij zijn die dipjes heel herkenbaar, meisje doet het precies zo en eet nu ook heel slecht, terwijl ze in de vakantie heel goed at.

Ikke: 3 weken lijken nog zo lang te duren, terwijl de vakantie altijd zo voorbij is. Kom op meid, nog eventjes volhouden!

Gisteren weer gewerkt. Even wennen hoor, een dagje zonder mijn meisje en mannetje na 2 weken samen te zijn geweest. Vandaag vrij, nog maar even verder met de laatste tassen uitpakken en de was strijken.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

oh heb jij maar 2 weken vakantie pooh? geen 3?

@biancje leuk iets van je te lezen!

@hier zo net terug van het werk....ga dadelijk maar eens ff kleurtje op doen anders verfik ik levend in gran canaria ;)

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    pff toch iets te warm zonder zwembad hihi!
    heb 20 min in zon gelegen

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Biancje; wat is Quint veranderd zeg!!! Fijn te lezen dat alles goed gaat bij jullie en dan de operatie goed is gegaan! Willen jullie zoiezo geen 2e meer?

@ Sas; pfff ja het is gewoon echt benauwd!

@ Pooh; ohh jij alweer aan het werk! Dat zal idd wel wennen zijn! Ik ben blij dat wij straks nog 1 week samen hebben als we terug zijn. Waren jullie ook via oostenrijk gereden?

@ Stamp; jullie nog een leuke dag in de planning?

Hier alweer lekker thuis van het werken! Als J. op tijd wakker wordt gaan we misschien even richting ikea. Vriendlief heeft tot aan onzer vakantie de woensdag en vrijdag vrij omdat s-ouders in Italië zijn.

7. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoihoi!!

@Dolfijn, wat lastig dat Beau weer minder eet..hier ook ups en downs... want meneertje wil alleen maar zelf eten... en gister met de spinazie...lukt dat niet echt... of als hij iets echt niet wilt dan eet hij het ook vast niet!! Ga hem dan niet iets anders geven... volgende week weer naar het cb voor zijn gewicht, ben benieuwd!
    @Mama, verhuisd?? Wat fijn.. gefeliciteerd! Spam van je huisje??
    @Pooh, wat zijn de meiden weer heerlijk aan het spelen :D..
    @Ikke, wat gezellig dat jullie nu wat meer tijd samen hebben.. nog naar de Ikea geweest???

@Vanmorgen even met Vince langs dokter geweest...zat regelmatig aan zijn oor en dan heel hard wrijven... hij is aardig geiïriteerd dus nu druppeltjes...

Net de box opgeruimd... :(... hij wordt nu echt groot... staat (zonder dat hij het door heeft) soms al los.. en gaat wat langs de bank lopen...

Heb ook voor morgenochtend een afspraak gemaakt, intake... voor een tattoo... wil dit al heeeeel lang en ben er nu over uit wat ik wil... spannend...

Liefs

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Dit symbool en dan Vince zijn naam erbij of alleen zijn voorletter:)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spannend stampertje, waar ga je hem laten zetten?
    oh moeielijk moment om de box op te ruimen?

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: wat leuk een tattoo! Waar wil je m hebben? En wat een ruimte zo in je kamer nu de box er niet meer staat.

Sasje we willen in het najaar nog een weekje weg . Hier is het wel warm, maar geen zon:|

Voel de hele tijd schopjes. Wat een heerlijk geruststellend gevoel! Wel een klein druktemakertje hoor, hij is nu al een half uur constant aan het bewegen. Wat heb ik dit gevoel gemist!
    Vriendinnetje van meisje is hier al de hele middag. Gezellige boel. Straks even bloedprikken en langs de husarts voor een potje, kan ik morgen mn urine inleveren.

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: wij zijn idd over oostenrijk gereden. Via de Fernerpass en de brennerpass wat een prachtige route!!!

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Sas, hij komt op de binnenkant van mijn pols! Vond het niet heel moeilijk eerlijk gezegd...geniet zo van alle fases.. dus ook nu weer van het groter worden.. :D.. Maar wel gek dat het zo snel gaat allemaal!
    @Pooh, wat een gezellige boel met de meiden thuis! Bloedprikken en alles nog gelukt?
    @Biancje..jeetje wat is Quint een grote vent...fijn dat alles zo goed gaat...en dat de operatie ook goed gegaan is.. Knuff meid..

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo vanavond op tijd naar bed, ben moe.

morgen ff oppassen op 2 kindjes van vriendin en daarna snel naar huis want dan komen ze de tickets brengen van de vakantie....boodschappen doen en dan weer late dienst op het werk.
    zaterdag hebben we groot feest; schoonvader wordt 65...planning is om zondag naar een buiten festival te gaan maar of we dat redden ;)

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Biancje. Fijn wat te lezen!
    Stamp. Spannend hoor! Ben benieuwd hoe de tattoo wordt. Owh en hier staat de box nog, maar ook meer uit praktisch oogpunt.. hebben nergens anders plaats voor! :)
    Sas. Weet niet hoe de weersverwachtingen zijn?
    Pooh. Je moet ff een banner maken, kan ik zien hoe ver je bent :) Wat leuk he die schopjes!
    Hier. Moeeee wat een rot laatste dagen altijd :( Kids erg druk de laatste dagen, is t zo warm ook nog dus geen lekkere combi!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Drukke dagen dus weer ;) Veel plezier!

@ Stamp; Leuk een tattoo! Ik wil er ook graag 1 met mijn meisje naam maar wacht nog even tot er eventueel een 2e is :).

Vanmiddag nog lekker met 'n 3en naar de ikea geweest, nieuwe stoel voor J. gekocht (foto staat op fb) en nog wat dingen!

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, baaleh dat de kids zo druk zijn...ook toe aan vakantie! Succes nog even met de laatste weekjes...
    @Ikke, jaaah super leuke stoel!! En J zit er als een prinsesje op :D... verder nog wat gekocht?
    @Sas, wat een druk weekend heb je weer voor de boeg, maar wel allemaal leuke dingen!

@Vince was er vroeg bij vanmorgen, 6.20 uur... pfff hem laten liggen tot 6.45uur... toen maar eruit gegaan...na zijn papfles op was hij nog chaggie dus volgens mij gewoon trek dus nog maar een broodje erbij gegeven, nou die ging ook bijna helemaal op!!! Nutrilon is bijna op, denk dat we dan helemaal van de fles afgaan...

Zooo lief, Vince is mijn zijn auto's aan het spelen en rijd met ze door de kamer met een soort broem geluid... zooo leuk :D..

Straks de intake.. :D

Owjah Ikke, ik wil dan een eventueel 2de naam gewoon erbij laten zetten... dus probleem opgelost, hahahha..

Liefs

17. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben met Ninthe sinds een week overgestapt naar ontbijen, maar echt veel gaat er nog niet in 's morgens. Ja mandarijn haha. Die is in 2 min weg :)

Straks worden de hara spullen gebracht. Dan boodschappren doen. Vanmiddag ff langs schoonouders (zijn net terug van vakantie) en dan huisje 1 kijken! Zou zaterdag zijn, maar dat is verzet. Als Ninthe slaapt ff wat aan mnwerk doen. Morgen naar mn schoonzusje!

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Pooh; ohh ja leuk die beginnende schopjes :D dat gevoel herken je volgens mij meteen weer!

@ Smyl; ohh dus vanmiddag al een huisje kijken! Welke? Ben benieuwd!

@ Stamp; ja dat kan natuurlijk ook, maar ik wil geen grote dus wacht liever nog even ;) hier hebben we eers na de ochtendfles brood gegeven, toen ze het brood niet meer op ging eten hebben we de fles eraf gehaald.
    Bij de ikea hebben we nog opbergbakjes gekocht (altijd handig) en een pop voor J een een kralenknikkerbaan en een koeltas. :)

@ Fles; hier krijgt J. nog steeds een avond fles. Als we die niet geven slaapt ze slecht, ze gaat zelf wel aangeven wanneer ze hem niet meer wil en ik vind het nog wel even lekker, knuffelen voordat ze naar bed gaat :)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@mirellaw ik zie dat je vaker mee leest, je mag best mee kletsen als je dat leuk vind hoor!

@smyltje o spannend, welke gaan jullie kijken?
    en ik bedoelde me kijken of wat dat redden of we de zaterdag het feest overleven ;)

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ja ik heb een tijdje terug ook al gezegt dat Mirellaw wel wat mag zeggen maar geen reactie... Wel nog steeds meelezen....

Deel Deze Pagina