Ruim huis Smyl!! Moet wel nog veel aangebeuren! Vind hem aardig prijzig..als je nog zo moet klussen..maar wie weet in deze tijden valt er vast wel wat af te halen... Wel lekker een hoekwoning..ben benieuwd hoe die bevalt... @Ikke, die van mij wordt ook niet groot... Vince zijn hele naam komt erbij (gelukkig is het geen lange naam) want de tattoo is te klein om er alleen een voorletter in te zetten..dat kan een vlek worden dan... en lekker geshopt dus... durf je het al aan knikkers?? @Sasje, jaa met dat gefeest van jouw nog maar afwachten hoe brak je zondat bent, hihihi... 18 augustus wordt de tattoo gezet, is een shop aan huis...lekker intiem... zag er allemaal heel schoon en netjes uit en aardige meid! Nog even wachten dus. Vanmiddag op verjaardag bij mijn neefje... (nouwjah neefje, 22 jaar geworden en een kop groter dan ik..) Liefs
@ Smyl; Vind m idd ook aan de prijzige kant, maar idd wie weet krijg je er wel veel vanaf. Wanneer hebben jullie ook alweer gesprek bij de hypotheker? Veel plezier vanmiddag! @ Stamp; Spannend!!! Ben benieuwd naar het eindresultaat! MULA Knikkerbaan - IKEA en deze bedoel ik, snap ook niet echt waarom het 'knikker'baan heet hoor Pfff wat is het heeeeet! Hier net gezogen, gedweild, afgewassen en nu kun je me al uitwringen! Moet eigenlijk ook nog strijken maar dat gaat hem nu niet worden hoor
zo ff snel want moet gaan werken, net de boodschappen gehaald en de tickets zijn ze me komen brengen.....de tijden zijn niet veranderd gelukkig
Willen jullie op fb kijken wat shaun heeft? En wat ik eraan moet doen met zijn verjaardag volgende week
Die heeft Ninthe ook! Gek dat ie voor 18+ is.. Ninthe had m met Sinterklaas al! Helemaal leuk. Huis. Viel errug tegen. Moest giga veel aan gebeuren en dan is de priis idd erg hoog! Zaterdag andere huis maar had net wel een bericht op t antw.app. dus morgen maar ff bellen. Mamaes. Zal ff kijken
@ Smyl; jammer dat het tegen viel was de voorkeur van vriendlief toch? Hopelijk is die andere nog niet verkocht ofzo ivm het telefoontje! Vanavond om half 9 weer nieuwe babyboom!!! Had ik het gister over de fles... Vanavond wou ze hem niet! Ben benieuwd hoe ze slaapt vanacht dan! Vanmiddag de hele tijd druk aan het spelen geweest in het badje buiten Ohja ze heeft nu het liedje hoofd, schouders, knie en teen ontdenkt. Zelf zingt ze dan; teen, knie, oog, neusje ♥ zo lief!
@Smyl, baaleh dat het huis zo tegen viel!! En idd hopen dat hetniet al verkocht is en de bezichtiging gewoon door gkan gaan! @Ikke, jeetje wat gaat het nu snel met je knappe meid!!! En wat kan ze ook goed de woordjes... Hahahaha dat is idd niet een knikkerbaan die ik voor ogen had, hahahha... deze is erg leuk idd ... @Sas, joepie...vakantie is in aantocht...!!! @mama van Shaun, sorry meid heb je niet op fb dus kan niet oordelen... foto hier? Vince heeft het staan in bed ook ontdekt en dan speen en knuffel eruit gooien en staan mopperen..want dan komt mama wel boven... gelukkig duurde het niet lang en slaapt hij nu lekker.. Liefs
Haha slimme jongen die Vince Hier hoor ik de speen vallen en dan mama! Tut, daaaar Ja ze gaat echt hard,met kletsen, ze kan heel goed verwoorden wat ze wil of wat ze ziet! Ze praat beter dan de 2ling van vriendin van mij van 2,5.... Ook dan neefje van 2,5 trouwens
Goedemorgen! @Ikke, jeetje wat is J.enthe snel met praten zeg... leuk hoor! Ik/wij hebben ook babyboom gekeken...had het helemaal gevolgd dus wel leuk om te kijken hoe het nu gaat... @Dolfijn hoe is het meid??? @Twink, hoop dat jullie het lekker hebben samen.. Liefs
Als Ninthe slaapt ga ik bellen! Hier: Het hartfilmpje was net niet goed. Ze moet er nu een uur aan liggen. Of t is loos alarm, of hij wordt gehaald.. Mijn broertje is nu onderweg naar haar.. Wachten in spanning af! Ninthe zegt nog niet zoveel: bal, bah, beer, papa, kikker, die, aai. Ze begrijpt wel alles hoor!
@Smyl, owh nee... bahbah... hoop zo ontzettend dat het toch goed is en het kleintje nog wat langer mag/kan blijven zitten!!! Dikke knuff meid... En wat Ninthe betreft... zij was weer een hele snelle qua lopen... ... Zo zie je toch dat ieder kind anders ontwikkeld... blijf me daar toch over verbazen hahahha... Nogmaals hele dikke knuffel meid!!!
oh dan moet ik even herhaling kijken van babyboom @smyltje heftig!! hopelijk is het loos alarm hoor!!
Ohnee Smyl... Hoop dat het kindje sterk genoeg is en een enorme vechter.... duim heeeeeel hard!!! Denk aan je.. Knuff