Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
ff kopie... hier het gaat goed met me...volgende week heerlijk op vakantie.....en daarna starten we met ivf 1. ik zie er eigenlijk echt als een berg tegenop om weer het hele circus in te moeten stappen...gek he! mAar ook dat komt goed als ik er weer eenmaal in zit. ik blijf nu echt hopen dat ivf 1 gewoon meteen gaat lukken want weet niet hoe lang ik dit nog blijf volhouden want ergens vind ik het ook wel prima zo ik geniet zo erg van mijn 2 peettekindjes en vooral van L. en zo alle dingen die we in de weekenden gepland hebben staan...klinkt allemaal heel erg gek maar ik denk dat ik het ook allemaal een plekje probeer te gaan na 2.5 jaar..... en wat als dit inderdaad het einde zal zijn.....denk dat ik me daar onbewust wel op voorbereid....
Oh lieve Sas, het doet me heel veel dit zo te lezen. Ik hoop ook zó dat de eerst poging tot een mooi kindje voor jullie gaat leiden! Wel heel fijn te lezen dat je zo geniet van je petekindjes! Volgens mij ben jij een super peettante! Even een dikke knuffel voor jou!
ik vind het ook heel moeilijk om mijn gevoel uit te spreken omdat het nu eigenlijk heel dubbel is...hoe graag ik het ook wil...kan ik er ook ergens vrede mee hebben...op dit moment in ieder geval.....
Ja kan me voorstellen dat het heel dubbel is, jullie zijn nu al zo lang bezig en denk hoe langer het duurt hoe verder het weg lijkt te zijn. Toch hoop ik dat je op een dag ook mag genieten van jullie kindje...
Ook hier even een hele dikke knuff voor Sas... moeilijk meid... en knap verwoord... maar owh wat is het toch allemaal lastig!!! Hoop zo dat het jullie gegund is... En idd volgens mij ben je de beste tante die er is!!! @Smyl, hoop dat het met Ryan nog steeds de goede kant op gaat... Lieve meiden ik ga weer te werk, mijn vakantie zit er helaas op!!! Liefs...
Oh bah Stamp succes meid! Nou hier zijn we al 3 dagen van de fles af... Vandaag een schoonmaak dag hier in huis... Net gezogen en gedweild, eerste was is bijna klaar en daarna nog 4 te gaan! En dan ga ik nu maar vast beginnen met strijken.
Lieve sas knuffel @ ikke schoonmaakse Ik ga straks weer op zoek naar de boodschappen enzo voor Shaun zijn verjaardag vl is thuis vorige week 2 kiezen getrokken en vandaag nog last van dus die is weer naar de tandarts
goedemorgen meiden, @stampertje werk ze meid!!! @pooh leef je nog??? @mama niet meer getest? oh jeetje dat kan pijn doen idd als je er nog veel last van hebt in je mond!! @smyltje heb jij nu ook vakantie? of moet je nog 2 weken? @dolfijn hoe was het gisteren?? @ikke poets ze
zo heb eens ff alle papieren weer opgeruimd en in klappers gedaan...bleh altijd niet zon fijn werk maar goed het is weer opgeruimd en de la ook ook meteen de logeer kamer opgeruimd want daar wordt ook altijd alles neer gegooid hihi en meteen de koffers van de zolder gehaald....
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
Goed bezig Sas! Oh en lekker de koffers naar benenden, nog een paar daagjes meis! Heerlijk! @ Pooh; Hoe gaat het met je meis? Heb je even tijd voor jezelf nodig (nav je verhaal in de club) ? Dikke knuffel! @ Twinkle; Geen idee wanneer jullie weer terug komen maar hoop dat jullie het even lekker hebben gehad met z'n 2en! @ Dolfijn; Hebben jullie een fijne dag gehad gister? Hoe gaat het met het eten van Beau? @ Smyl; Hoe gaat het met je kleine neefje? @ Stamp; Hopelijk lukt het een beetje, je eerst dag weer werken @ MamaEs; Oeh, beterschap voor vriendlief! @ Mom; Hoe is het met jou? Lees op fb dat je je prima vermaakt met je 2 mannen Hoe is het met het huis? Al verkocht?
@ ikke hier ben ik weer we hebben heerlijke dagen met heel veel mooi maar ook erg warm weer gehad in plaatsje verderop was het noodweer en wij zaten buiten te eten hoe gaat het met jou? @ sasje een hele dikke knuffel voor jou je hebt mooi verwoord hoe het voelt ik hoop echt dat jullie droom uitmag komen meid we gunnen het je zo nu lekker eerst genieten van jullie vakantie en dan hoop ik dat het met de eerste poging iets heel moois gaat brengen @ mama es lange cyclus deze keer zeg ga je nog testen of kan je je inhouden @ smyltje ik had een hoop terug te lezen heb een hoop gemist gefeliciteerd met je neefje ryan wat super dat hij het zo goed doet ik hoop dat het zo blijft gaan want er is volgens mij nog een hele lange weg te gaan een dikke knuffel voor jou @ dolfijn een fijne verjaardag gevierd met manlief ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad en mooie echo meid zo leuk en mooi om iedere keer te zien @ poohbeer vakantie weer voorbij wat gaat het snel zeg ik las ook nog dat er ietsmet het bloed was volgens mij en dat je nog een keer moet prikken later in de zwangerschap ik hoop dat alles gewoon goed is meid knuff @ stampertje ja wat vliegt de tijd snel he als je vrij hebt hier is de pret ook weer voorbij manlief is alweer aan het werk en komt morgen ochtend pas thuis zo meiden jullie hebben niet stil gezeten wat een leeswerk zeg heb niet alles onthouden hoor zo veel maar heb mijn best gedaan
hey sasje ja we hebben een heerlijke vakantie gehad super weer maar wel erg warm hoor maar beter als regen we hebben alle avonden op een terras gegeten zo mooi was het we zijn een dagje wezen winkelen en we zijn in de dierentuin geweest we hebben gezwommen het was heerlij
@ ikke ja was heel gezellig jammer dat een weekje zo snel voorbij is @ mama es ja 1 jaar alweer wat is het snel gegaan