roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje je bent maar druk zeg wat heerlijk zeg zuid-frankrijk genieten maar meid;)

@ sasje wat fijn dat je heerlijk hebt geslapen;) en wat leuk dat L. komt komt logeren

hier ga lekker afsluiten hou het voor gezien slecht geslapen vannacht dus duik straks even onder de douche en dan mijn bedje in een hele fijne avond dames

liefs twink

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Slaaplekker Twink...!!!

@ikke, nou normaal heb ik altijd wel eten in de vriezer wat hij lekker vindt..alleen was nu even helemaal op!! Alleen macaroni eet hij nu ook niet goed..want ja dat zelf eten gaat niet helemaal...:(

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha eigenwijs mannetje dus :p
    Hier hebben we ons meisje ook gewoon haar gang laten gaan met eten hoor en vaak gaat het met lepel en/of vork niet snel genoeg en gaat ze verder met haar handen, om die dan vervolgens op haar hoofd te leggen en in haar haar wrijven ;)

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sas: wat een leuk vooruitzicht, een logeetje het weekend. Gezellig!

Stampertje; Fijn dat ze nog wat "proberen"voor je neef. Hopelijk dat het aanslaat. Wat een enorme heftige tijd is dit voor zijn ouders en voor jullie als familie.
    Voor mijn meisje kookte en kook ik af en toe nog gewoon met de pot mee, maar voordat ik de kruiden erbij mik, houdt ik wat apart voor haar van de saus. Zo kunnen we toch allemaal hetzelfde eten.
    En lekker zelf laten eten. Open geknipte vuilniszak onder de stoel en zo'n plastic knutselschort aan. Lekker laten gaan!
    Hoe gaan jullie met de voorbereidingen voor de vakantie?

Smyltje: Hoe was je halve verjaardag? Heb je een leuke dag gehad?

Twinkle: Slaap lekker, hoop dat deze nacht beter is voor je.

Ikke: Heel herkenbaar! Eten in je haar!

Hier: Auto gewassen, ramen gelapt, wasjes gedraaid en nog wat spullen gekocht. Onder andere het autobahn-vignet, Ikke!
    Ben al failliet voordat we op vakantie gaan! Manlief liep nog even een bekeuring op, 98 euro. De dierenarts 200 euro armer, en dan nog alle spullen die nog even gekocht moesten worden: slaapzak, kleding, vignet, reisverzekering, anwb-europadekking. enz enz.
    Morgen nog even driftig wassen en een bikini zien te scoren. Dan kan ik vrijdag even het huishouden doen. En 's avonds rijden. We hebben er zin in!

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pooh; hoe gaat het nu met jullie poes? Ja wat een geld ben je dan altijd nog kwijt hè aan van die extra dingen die je nog nodig hebt!

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Met de poes lijkt het steeds wat beter te gaan. De zwelling is wat weggetrokken. Toch loopt hij er nog niet volledig op, maar gebruikt 'm wel veel meer bij het lopen.
    Volgens de dierenarts konden we het beter eerst zo even laten en dan na de vakantie weer bekijken of hij geopereerd moest worden. Door de zwelling konden ze sowieso niks doen.
    De buurvrouw gevraagd om ook een beetje op de kat te letten. en schoonzus en de meiden komen ook 2x per dag bij de katten. Dus oppas genoeg voor hen.

Zo, ik zal zo de eerste was van vandaag aan zetten. Het beloofd mooi weer te worden. kan het lekker buiten drogen!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik reageer straks op jullie maar zit niet helemaal oke in mijn vel!
    ik ben kapot moe....hoofdpijn en nog steeds geen ongi...hopelijk komt deze vandaag of morgen wel anders hebben we dat probleem er ook nog bij :(

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Pooh gelukkig doet poeshet wat beter

Shaun heeft een nieuwe tand nummer 3 nu en hij is schor sinds vandaag zo sneu

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje neem de tijd meid dat hebben we allemaal weleens soms is het allemaal even te veel:( ik hoop dat je ongi snel doorzet en dat niet voor problemen gaat zorgen een hele dikke knuffel

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hier lekker geslapen vannacht manlief was onverwachts vrij dus die belde op toen hij aan het werk was dat hij later op de avond naar huis zou komen:D vanmorgen lekker samen even de stad in geweest en zo gaan we ook nog even wat doen dus weet niet of ik nog online kom vandaag ik wens jullie allemaal een hele fijne dag vandaag;) liefs twink

@ poohbeer ik hoop dat het snel beter gaat meid;) ja je bent zo een hoop geld kwijt hoor en dan moet de vakantie nog beginnen maar laat de pret niet drukken ik weet dat jullie morgen weggaan en ik kom waarschijnlijk niet meer online vandaag dus ik wens jullie een hele fijne en mooie vakantie ga je missen hoor knuff

@ dolfijn nog een dagje dan is de vakantie weer voorbij wat gaat dat snel he hoop dat het erg leuk was knuff:) heb je gemist hoor

@ stampertje ook jullie een hele fijne en mooie vakantie gewenst ga er lekker van genieten ga je missen:) knuff

@ ikke mama smyltje sasje een dikke knuff;)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo!
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes!
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes!
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; Lieve Sas even een hele dikke knuffel voor jou!!! Wanneer heb je de laatste pil ingenomen? Hoop niet dat dit weer voor problemen gaat zorgen hoor :(. Ik ga duimen voor je!

@ Twinkle; Veel plezier met manlief!!! Lekker dat hij naar huis kon gisteravond :D

@ Pooh; Oh fijn dat het beter lijkt te gaan met poes, gelukkig niet veel gedoe mee voor je vakantie dus!

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    He sas wat balen :( Hoop dat je ongi snel doorzet hoor!!

Mama. Wat vervelend dat Shaun niet lekker is.

Pooh. Lekkere vakantiestress?! ;) Gelukkig gaat t met poes wat beter!

Hier. Ninthe heeft sinds gister oorbellen :) Vandaag CB geweest. 9690 gram en 78cm.
    Gister verjaardag was gezellig!! Erg verwend!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Owh en t huis van 3 verder is verkocht, na 7 weken te koop te hebben gestaan. Staat er vanmorgen een tekoopbord in de tuin bij 2 huizen verder! (Huis daarnaast dus..). Daarna wij!! ;-D

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hopen dat het bij jullie dan ook zo snel gaat! Hier ben ik er bang voor :(

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hebben jullie het wel al te koop staan ikke?
    Heb maandag laatste pil ingenomen heb alleen wat krimpen naar voor de rest nog niks.
    Dacht morgen uit te kunnen slapen...helaas mirgrnvroeg toch weer gaan werken.
    Er is ook iets mis met de internet verbinding dus zit nu via gsm..

17. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Sas; ohh dan duurt het idd wel lang ja :( moet je extra werken morgen? Let je wel een beetje op dat je het allemaal wel trekt?
    Wij hebben het nog niet te koop staan, borden zijn bijna klaar, waarschijnlijk gaan ze het weekend erop....

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Wat een rust hier!

Pooh, voor het geval ik morgen niet online kan komen; een hele fijne vakantie meis! Hopelijk hebben jullie een goede reis! Ben benieuwd hoe je het vind daar :)

@ Smyl; Nu groeit Ninthe wel weer goed hé? Bijna naar de KA, ben benieuwd wat daar uitkomt!

@ Stamp; En jullie ook druk bezig met de vakantie-voorpret? :p
    Is Vince weer helemaal opgeknapt?

Hier; meisje is onwijs eenkennig. Als ik wegga huilt ze tranen met tuiten :( Pff hoop dat dit snel voorbij is... Is niks als ik moet werken en ze moet bij s-moeder blijven.
    Zaterdag moet ze daar al extra heen omdat vriendlief ook moet werken, volgende week ook.....

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Idd rUstig. Moet morgen inderdaad extra gaan werken.overleeft gat wel...tel af tot mijn vakantie :)

Pooh fijne vakantie meid!!

20. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Je hebt drukke dagen gehad op je werk. En dan die ongi die maar niet komen wil... het wordt soms allemaal even te veel. Als ik iets voor je kan doen?? Van mij in elk geval een hele dikke knuffel!

Twinkle: Wat een leuke verrassing! Hebben jullie het leuk gehad vandaag? Ben zo benieuwd naar je buikje!

MamaEs: Knuffel van Shaun!

Ikke: Wat vervelend dat ze zo eenkennig is. Dat maakt het weggaan nog moeilijker!

Smyltje: Leuk, zo verwend worden! Zag de foto's al van de oorbelletjes. En dat al de huizen zo snel verkocht worden biedt goede hoop voor die van jullie.

Zo, alle was is gedaan, alles gestreken. Morgen alles inpakken. En vanochtend nog even een bikini gescoord. Mooie zwarte met een boxershort-broekje! Wel een gewone bikini, dus geen positie.
    Meisje kreeg vandaag haar overgangs-"rapport" mee. Een beschrijving van haar ontwikkeling voor als ze zo naar de basisschool gaat. Nou, die was niet mis! Ze ontwikkeld zich supergoed en is erg goed met haar fijne motoriek. Kan zich ook goed verwoorden, soms met een omweggetje als het echte woord niet helemaal lukt of niet begrepen wordt. Fijn om te weten dat ze geen bagage mee neemt naar de basisschool, maar daar gewoon lekker kan instromen.

Deel Deze Pagina