Twinkle. Fijn dat jullie et zo lekker hebben gehad! Ikke. J lag lekker te tukken zie ik haha Sasje. Goed bezig! bijna vakantie!!! Stamp. He bah, weer aan t werk! Hier. Nog 5 werkdagen en dan vakantie! En R heeft vandaag voor t eerst gepoept!!! Wat kan je trots zijn he hahaha :-D
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
@Sasje; wat raken je woorden me Ik vind het knap zoals je je verwoord en ik kan het me slechts indenken wat het allemaal met je doet.. ik hoop dat IVF1 jullie een wondertje mag brengen maar ik vind het geweldig dat je zo kunt genieten van je petekindjes Blijf dat vooral doen meis! Hele dikke knuffel! @Smyltje; wat geweldig om te lezen dat R het zo geweldig doet! en zelfs al gepoept.. helemaal top! ik hoop dat dit kleine opdondertje het zo goed blijft doen @Ikke; weer druk met de was en schoonmaken las ik en mooie foto's op FB @Stampertje; bah, weer aan het werk.. dan is het wel heel definitief dat je vakantie er op zit.. hoop dat je de dag beetje bent doorgekomen! @Pooh; dikke knuf meis, ik hoop dat alles goed gaat met je en dat je er een beetje uitkomt met alles.. denk aan je! @MamaEs; ben benieuwd! en je mannetje al bijna een jaar! wat is het hard gegaan! @Hier; ik voel me gelukkig weer wat beter erg druk geweest met manliefs 50e verjaardag.. erg gezellig maar wel vermoeiend zo al met al.. nu even nodig om bij te komen, maar dat komt wel goed: we hebben erg genoten! Woensdag nog lekker een dagje naar Duinrell met het hele gezin zo'n zin in! Beau doet het echt super, geniet zo van hem! Zwanger zijn met zo'n kleintje erbij is echt heel anders, het is waar dat ze zeggen dat je er veel minder mee bezig bent Morgen afspraak maken voor 20wk echo: ben heel benieuwd! Knuffels meiden, ik probeer er vanaf nu echt weer wat meer te zijn.. xx
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
Hey lieve meiden, @Twink, wat fijn te horen dat je er weer bent en dat jullie zo genoten hebben!!! @Smyl, yeah... toppertje is het!! Hoe gaat het nu met jou?? En Ninthe???? @Dolfijn, wat fijn dat het zo geslaagd was...en dat je zooo geniet van Beau...kan ook niet anders met zo'n leuk ventje .. En rustig aan..denk vooral aan jezelf, Beau en de kleine..!!! @Mama van Shaun, vind het spannend hoor.. wat krijgt Shaun voor zijn verjaardag??? @Ikke, hoe is het meid?? en met J??? @Sas, owh wat zal jij toe zijn aan de vakantie...lekker de koffers naar beneden gehaald.. nu komt het echt dichtbij.. @Pooh, hoe is het??? Al even niks van je gehoord? En met je meid en de kleine zwemmer in je buik?? Meiden ben zooo blij.. ook manlief is toe aan een brusje!! Ik kreeg (zooo lief) een kadootje met daarin de mama vitaminepillen... Ik maak deze strip af en dan gaan we ervoor... owh zooo spannend.... @Lieve Sas, denk gelijk aan jouw...en hoop zooo dat we dan samen zwanger mogen zijn... Knuff...
Ohhhh wat leuk stamper Shaun krijgt van mij en papa woezel en pip knuffels en een speelkleed, een megabloks tafel en een megabloks uitbreiding brandweer en een vrachtwagen. Van opa en oma een fiets (3 in 1) en van overgroot oma volgens mij die garage van little people maar die weet ik niet zeker en verder geen idee haha
@Sas, jaah zeker spannend... volgens mij volgende week...maar neem altijd 's avonds mijn pil...ga zo naar bed dan zal ik even kijken... @Mama, jeetje hij zal zeker flink verwend worden.... ... Ik duik mijn bedje in..morgen 7uur beginnen... Liefs
Jaaaa maar als je 1 wordt mag dat ook wel he hihier komen 10 stellen met opa en oma erbij dus zal aardig wat worden zal foto's maken die dag ook van de taart weet zeker Shaun erin gaat doet hij nu al met alles
geweldig stampertje! wat fijn! en wat een leuke manier van je mannetje om het te laten weten Lief van hem!
Wat leuk Stamp! Idd een erg leuke manier van hem om het jou te laten weten Dolfijn; fijn dat alles goed gaat meis! Alvast veel plezier morgen!
Zooo heb gister mijn bh laten opmeten kwam uit op 70 D :8 niet daar gepast Shaun was erbij en thuis was die nog te klein mmmmm wat is er gebeurt na de bevalling haha
@ dolfijn wat fijn om te horen dat het allemaal wat beter gaat en dat de verjaardag erg gezellig waswe vinden het allemaal fijn als je er weer vaker gaat zijn hoor @ sasje bijna vakantie het aftellen is nu echt begonnen nog een paar dagen en dan lekker naar de zon ga er lekker van genieten meid en hoe gaat het nu met L? @ ikke heb je al eens wat gehoord van de gene die intresse had in het huis of heeft hij het af laten weten? voor jullie ook bijna vakantie zeg het gaat nu wel snel lekker ook genieten van de zon @ stampertje wat een leuk nieuws en zeker een heel leuk idee van manlief om dit kado te geven spannend weer hoor vind het super lief van je dat je ook gelijk even aan sasje denkt en zegt dat je hoopt dat jullie samen zwanger mogen zijn ik hoop het ook op een hoop zwangere kletskoppen dit jaar @ smyltje hoe gaat het vandaag met R of heb je nog niks gehoord het is echt een vechtertje dikke knuff voor jou @ poohbeer weer druk aan het werk? dat valt altijd even tegen na zo heerlijke vakantie ga morgen nog even de echo's plaatsen voor jou want die had je gemist zet morgen ook even de 20 weken echo erop ga ook nog een 3d echo laten doen maar dat doe ik pas in augustus vind het leuk om daar nog even mee te wachten ga zo even een bakkie doen bij paps en mams maar zit op manlief te wachten die heeft er een hele lange dag opzitten ben heel benieuwd hoelaat hij thuis komt en hoelaat hij straks weer moet beginnen het word elkaar weinig zien vandaag vakantie tijd he
Hey meiden, Dank jullie wel ...Vond het ook super lief van hem... @Twink, fijn dat het goed gaat...wel jammer dat ml het zo ontzettend druk heeft!! Wat leuk een 3D echo... spannend hoor.. al gepland?? @Dolfijn, lief van je .. en hoe is het met jou?? En met Beau?? @Sas, vindt het heel lief dat je enthousiast voor me bent... maar denk ook echt aan jouw meid.. Knuff @Smyl, hoe gaat het?? En met R??? @Ikke, met jullie alles goed?? @Mama, je bent lekker gegroeid qua boobbies >.. of het is al van een "nieuwe" zwangerschap... al getest??? @NOg 1 dagje werken en dan alweer weekend!! Met Vince gaat het super... wordt steeds sneller met kruipen en staan.. maar valt dus ook wat meer... verder een blij en gezellig kind .. Liefs
@ stampertje nog geen afspraak gemaakt ga ik nog doen ben nu aan het kijken waar wat fijn dat Vince zo gezellig mannetje is geniet ervan meiden ik ga afsluiten ik wens jullie allemaal een hele fijne avond knuff
Zo stamper zo heb ik helemaal nog niet gedacht haha nee ga zondag pas testen vinden we leuker om te doen op die dag
@ Twinkle; Nee niks meer gehoord @ Stamp; Denk je nog aan je handdoekhaakjes? Hier gaat het wel, ben zo super moe! Laat die vakantie maar komen .