roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ninthe heeft ook teva's! Kreeg er wel blaren van.. Dus vaak afwisselen. Ninthe heeft ze met een blauwig bandje!

Mn ma kwam net ff langs, kwam net terug van R. Vandaag een goede dag. Maar ze hadden vandaag gesprek gehad met kinderarts. Hij was heel eerlijk. Hij zei dat t niet de vraag is OF hij een terugval/infectie/virus krijgt maar WANNEER. Dus dat was even schrikken! Maar wel goed dat ze weer even op beide benen gezet werden. Hij poept nu goed en plast ook. Zuurstof is van 100% naar 50% gezet dus zover gaat t goed. Hopelijk lukt t me ok vrijdag oppas te regelen rond Ninthe dr slaaptijd, dan merkt ze niet dat ik weg ben. Is al een drukke week voor haar/ons.

2. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Heftig zeg, als het zo gezegd wordt. Het is de realiteit, maar na de afgelopen dagen dat het best wel goed gaat en er kleine vooruitgangen geboekt worden is dit wel een klap. Hij is tot nu toe erg sterk Hoop dat het zo blijft!
    Hoop dat het lukt met oppas vinden

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, jeetje dat zal idd wel even een klap zijn geweest... maar idd wel goed dat de arts eerlijk daarin is... zodat ze wel voorbereid zijn op wat nog kan gaan komen...
    Voor jou ook dikke knuff...bijna vakantie meid :D..
    @Ikke, wat een leuke zomerschoenen... echt super leuk!!! En wat grappig dat J ze ook helemaal niet meer uit wilde...
    @Sas, lekker aan het aftellen?
    @Pooh, zal zo even reageren in de club!
    @Mama, toch jammer van je nega test...
    @Twink, denkdenk...sorry weet het ff niet meer...knuff!!!

@hier alles goed, gister weer voor het eerst gesport na de vakantie...poeh wat een opgaven hahahahha... Vince gaat prima, vertikt alleen om zijn groenten te eten... zal wel weer over gaan (hoop ik!)
    Vanmiddag naar het CB, kijken of hij is aangekomen..

Vanavond bij de musical van mijn neefje kijken...

4. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Dat is hopelijk een fase. Anders misschien proberen om het anders aan te bieden aan hem. Dus geprakt, of juist ik stukken zodat hij het kan pakken. Of rauw (als de groente het toelaat) of juist gekookt/geroerbakt. Hoop dat hij het gauw weer oppakt. En anders proberen te "verstoppen".
    Veel plezier vanavond

Zo, middenslaper bed is besteld. Die heeft ze met haar verjaardag!
    Morgen mag ze proefdraaien op de basisschool. Pff heb het er soms wel een beetje moeilijk mee hoor. Nu stad en land afgeweest voor uitdeelkadootjes. Wilde vergeet-me-nietjes in zo'n cadeaudoosje uitdelen, daar zit al een terracottapotje in met aarde en zaadjes. Gewoon nergens te krijgen. Heb ik weer! Nu een plan B bedenken?

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke geen dank hoor;) via de telefoon gaat het ook niet makkelijk he:D nog even dan lekker vakantie meid:) hier gaat het goed hoor morgen weer controle bj de gyn weer even naar de kleine spieken zo leuk:)

@ sasje hoop dat je je pakketje niet hebt gemist vandaag;) bijna vakantie meid schiet nu echt op lekker genieten meid:D

@ mama es oke hoop dat het deze keer niet zolang gaat duren maar het is al een eind op weg:)

@ smyltje zo dat was dan wel een heftig gesprek zeg je word dan wel weer even met beide benen op de grong gezet:( maar gelukkig doet hij het tot nu toe super R is een echte vechter en we hopen en duimen allemaal dat hij dat blijft doen knuff:)

@ stampertje geeft niet hoor:D het is soms ook zoveel haha;) succes bij het cb vanmiddag en een hele fijne avond leuk musical kijken:)

@ poohbeer wat een leuk verjaars kado zeg kan me voorstellen dat ze nu al heel erg blij is en dan is hij er ook nog voor de verjaardag:D super

hier alles goed hoor heb alleen heel veel last van mijn heup zeg maar even goed in de gaten houden krijg ook wat meer last van mijn rug maar dat nemen we maar voor lief:) vanmiddag naar de tandarts en morgen weer op controle bj de gyn even naar ons wonder spieken zo leuk altijd weer ben helemaal verliefd:D net even de boodschappen gedaan zo even een broodje eten fijne dag allemaal

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; Ja je komt zo weer even goed met beide benen op de grond, maar denk wel dat elke dag die hij nu goed doorkomt er weer 1 is waar hij sterker van wordt en dus ook wat "beter" een eventueel virus aan kan. Knuff!

@ Pooh; Oh leuk dat ze het bed voor haar verjaardag heeft :D Ik heb de sandalen bij topshelf gekocht, maar als je teva intoets op google kun je ook online kopen.

@ Sas; En? heb je je paketje al gekregen?

@ Twinkle; Hou de pijn in je heup maar goed in de gaten, kan ook bi zijn... Veel plezier morgen bij het spieken :D en succes bij de tandarts!

@ Stamp; Vervelend dat Vince zijn groenten nog niet zo goed eet. Veel plezier bij de musical van je neefje!

Vanmorgen naar m'n zus geweest, nu ligt J. op bed en gaan we als ze wakker wordt even langs m'n moeder.

Ohja na de vakantie toch kijken voor een tattoo van mijn meisje d'r naam :D
    En met zuslief ga ik ook op m'n voet een keer een tattoo laten zetten met de tekst; A sister is a friend given by nature.
    We hebben zo'n speciale band en ben haar al een paar keer bijna kwijtgeraakt dus we willen iets speciaals doen :).

8. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Leuk die tattoo's ikke Shaun staat al een paar maanden op mijn arm

Net is mijn kitten meisje gehaald :( gaat in zuid limburg wonen

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh meiden sorry maar ff geen tijd om te reageren druk druk druk.

pakketje helaas gemist.
    dus morgen weer overnieuw, nu hang ik briefje op dat ze het maar achterom neer leggen want moet morgenvroeg oppassen op lukas en daarna naar het zh want heeft vandaag al het slangetje geplaatst gekregen en deze moet 24 uur blijven zitten dus morgen wordt ie weer eruit gehaald....ben erg benieuwd!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zooooo rust!!!

alleen morgen nog stofzuigen en dweilen en dan ben ik helemaal klaar ;)

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke ik hou het zeker goed in de gaten hoor was er zelf ook al aan het denken namelijk;) mooi die tattoo's heel speciaal zo'n band met je zus knuff

@ sasje balen zeg weer gemist je bent erg druk geweest zeg:$

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 13/07 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?

13. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel ff snel, ben bekaf! Net terug van teamuitje (ik was met 2 anderen de organisatie). Nu snel slapen. Morgen om 10 uur naar mn dinnetje op vjd en als Ninthe slaapt, komt mn moeder en gaan we samen naar R. Souders blijven thuis bij haar. Hopelijk slaapt ze og voor wij terug zijn! (Slaapt wel 2,5 uur).

Ikke. Bijzonder hoor! Ben zelf niet zo van de tattoos.
    Sasje. Spannend! En hopelijk willen ze t pakketje neerleggen.
    Twink. Altijd leuk! :-D
    Mamaes. Ach, weer een een kleintje weg :(
    Pooh. Heb ook ff geen inspiratie!

Trusten!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden

ik ben er straks want ga nu eerst oppassen op L, e ndaarna mee naar het zh!

15. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Veel plz en succes Sas!!!

@Smyl, had je knutsel op fb gezien... zag er leuk uit!!! Fijn dat het geslaagd was.

Hier een hel van een nacht gehad...pfff!!! Om half 11 begon meneer met spoken... wakker en huilen en staan in zijn bed.. dit is doorgegaan tot zo'n 3 uur... en in die tussentijd alleen even weg zakken en met een half uur begon het weer...
    Moeheid valt nu nog mee maar zal wel komen in de loop van de dag...

Maar ga vanavond uit eten met collega's dus hoop voor manlief dat hij dan beter slaapt...

Ga hem nu even in bed leggen...
    LIefs

16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Stamper hier ook om 24 werd hij wakker spoken en in slaap vallen elke keer tot de wekker ging om 4.30 toen tot 7 geslapen

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Bleh balen van jullie nacht zeg...Dan terug het bed in als de kleintjes ook gaan slapen!!
    L. Ligt ook in bedje te slapen was erg moe...

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Vandaag te druk voor hihi straks recepten zoeken en dan lijstjes maken en boodschappen doen morgen alles bakken en doen zodat het zondag een rustig dagje is (qua hapjes dan)

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Wat rot van je rug en heup. Houdt je het goed in de gaten en geef het ook aan bij de gynacoloog.
    Veel plezier vandaag bij baby-kijken.

Ikke: Leuk vooruitzicht. Weet je al wat je wilt met de tattoo van je meisje? Die met je zus is wel heel mooi en bijzonder!

MamaEs:Hoop dat de kitten daar een goed thuis heeft. Wel rot om haar zo weg te zien gaan. Knuf! En jullie ook al zo'n rotnacht!
    Jij bent vandaag nog wel flink bezig, wat energie had fijn geweest!

Sasje: Balen van je pakket! Hoop dat je het nu wel ontvangt.
    Hoe gaat het met L vandaag? Veel plezier saampjes.

SMyltje: Leuk gehad met teamuitje? Fijn dat je weer even naar R kan. Even kijken hoe het vandaag met hem is.

Stampertje: Dat was een slopende nacht! Enige idee wat de reden was? Veel plezier vanavond

Hier: Dametje mag vandaag proefdraaien op de basisschool. Heb haar weggebracht en ben nog even gebleven in de klas. Maar toen vond ze ook wel dat ik naar huis kon. Gelukkig mag ik haar zo weer ophalen. Ben heel benieuwd hoe het gegaan is.
    Heb toch nog, na een hoop gebel, de vergeet-me-nietjes gevonden. Nu nog even bedenken wat ik er verder nog aan ga doen. Er moet we een label aan met haar naam erop ofzo.

20. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even snel ben op t werk;

@ Sas; veel plezier met oppassen!
    @ Smyl; ben benieuwd hoe het met R gaat!
    @ Stamp; oh wat een rot nacht zeg :( hopelijk kun je vandaag een beetje bijtanken!
    @ Pooh; ben benieuwd hoe je meisje het vond op school! Is bij jullie de vakantie al voorbij? Leuk dat je de vergeet me nietjes toch hebt gevonden!
    @ Twinkle; veel succes bij de gyn en geef t aan van je heup he meis!

Hier een goede nacht zoals gewoonlijk de laatste tijd :) om half 8 lag ze erin tot 7 u vanmorgen!
    Nu op t werk, morgen werken en zondag werken tot 2u en dan door naar verjaardag...

Deel Deze Pagina