hallo meiden vandaag weer controle gehad en alles zag er weer goed uit met de bloeddruk en het gewicht is ook alles super doe het heel goed mag weer trots op mezelf zijn nu wel even vier weekjes wachten gyn gaat op vakantie dus weekje later maar dat vind k niet zo erg alles gaat goed heup wel even in de gaten houden anders wel aangeven maar voor nu maakt hij zich geen zorgen @ stampertje en mama wat balen van jullie gebroken nacht hoop dat het vannavond beter gaat @ mama es veel plezier met bakken en de hapjes bijna is het zo ver @ stampertje veel plezier vanavond @ poohbeer hoop dat met jullie meisje alles goed is gegaan op school altijd erg spannend toch zo'n dag @ ikke wat fijn zo'n goede nacht en zeker fijn dat het nu al een tijdje goed gaat @ smyltje ik hoop dat het vandaag goed gaat met R knuff @ sasje hoe was het in het zh alles goed gegaan en veel oppas plezier
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
@ dolfijn knuffie voor jou was het gezellig duinrell woensdag zag op facebook dat het heel leuk was hoe voel jij je nu?
zo ik ben weer thuis hoor.....dadelijk werken bleh echt geen zin!! ben kapot moe! L. mee gewees naar het zh...hebben ze het slangetje weer eruit gehaald....dinsdag de uitslag ben benieuwd.
@Ikke, wat super gaaf idee trouwens van die tattoo samen met je zus!! En wat een mooie tekst!! @Sas, jeetje meid ook nog werken... werkse maar.. fijn dat het slangentje bij L er uit is... ben ook erg benieuwd wat er uit gaat komen! @Twink, fijn te lezen dat het zo goed met je gaat!!! Volgens mij zit jij op een enorme wolk??? .. @Mama, we hadden wel ff kunnen zp'en hahaha.. Succes met alle voorbereidingen! Ben niet meer te bed gegaan hoor, wel lekker nog even babyboom lui op de bank gekeken dat Vince vanmorgen op bed lag en hij ligt er nu weer in dus nog even tijd voor mezelf!! En ach mag niet klagen, hij slaapt altijd goed dus een keertje zo'n nacht vind ik niet heel erg als hij vanavond maar lekker slaapt!!! Liefs
ja mijn laatste dienst werken vandaag...tot morgenmiddag 13.00 uur en dan roep ik vakantie......alleen dan morgen 2 verjaardagen en tussendoor hond nog weg brengen naar pension en vroeg naar bed want om 03.00 uur richting vliegveld zaterdagnacht!
Ikke: Volgende week hebben ze hier vakantie. Dus nog 1 weekje naar school. Lekker zeg, die goede nachten! Je hebt weer een vol weekend voor de boeg Twinkle: Weer goed nieuws! Fijn dat alles zo voorspoedig gaat! 4 weken is dan wel lang hé?! Sasje: De laatste loodjes voor je vakantie! Fijn dat het goed ging met het uithalen van het slangetje. Spannend, dinsdag de uitslag. Meisje heeft het leuk gehad op school. Wel een volle klas nu met alle nieuwe kindjes. Maar na de vakantie is het weer wat rustiger, dan is een deel over naar groep 3. Net lekker met vriendin en de kids geluncht. Gezellig!
@Pooh, wat fijn dat je grote meid het zo naar haar zin heeft gehad! Lijkt me wel gek idee hoor... dan wordt ze echt zoooo groot!!! En daarna nog even gezellig gelunched... Gezellig Pooh! @Sas, dan heb je het nog even druk voordat je op vakantie gaat!!! Maar daarna kan je lekker lang uit met een cocktailtje op een ligbed liggen en genieten van de zon!!! .. Vince heeft net even lekker gevingerverfd... en daarna zijn we gelijk maar onder de douche gesprongen! Hij vond het ook even nodig om te proeven!!! hahhaha.. Hij gaat nu af en toe ook losstaan... ...
@ stampertje ja zit echt op een hele grote wolk geniet er zo van wat goed dat Vince los gaat staan super zeg @ sasje zo nog een lange dag zeg laatste dag en dan lekker vakantie alleen nog wel even druk ga lekker genieten meid @ poohbeer ja dat wel hoor maar gelukkig gaat alles goed dus dan maar een weekje langer ga in augustus ook nog even een 3d echo doen dus das ook weer extra fijn dat het meisje het leuk heeft gehad en dan ook nog lekker lunchen wat een gezelligheid
Getver ben ineens zo moe en moeten nog boodschappen doen en de taart halen bahhhh daarna maar op bedje tv kijken moeten wel uitrusten hihi Stamper leuk dat vince los gaat staan Shaun doet het ook en als hij het zelf doorheeft kijk hij in paniek van wat nu dan laat hij zich maar vallen
@Twink, kan het ook echt aan je merken aan je verhalen.. .. Echt zo leuk!!! Ben heeeel benieuwd wat jullie ukkie is en hoe het gaat heten ... @Mama, gek dat je in eens zoo moe bent.. ! Nu je het zegt weet ik het weer jaah...
@ stampertje we zijn allebei zo trots ik hoop dat sasje dat ook snel mag gaan ondervinden het is zo'n mooi gevoel er zijn wel eens momenten geweest waar op ik dacht dat het niet ging lukken maar nu het zo ver is geniet ik er heel erg van dat is voor ons ook een verrassing ben zelf ook wel heel benieuwd hoor de namen voor een jongen hebben we al maar meisje zijn we nog niet helemaal uit we denken door dat er allemaal jongens zijn het een jochie word maar we hebben echt geen idee @ mama es wat vervelend dat je ineens zo moe bent zo je toch nog last van het ontpillen hebben
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
Stampertje: Gaat hard met je kleine boef! Vingerverf eten? Geef hem eens wat meer boterhammen, hihi! Ja, mijn kleine meisje wordt nu echt groot, bijna 4, grote school en grote zus. Een hele dame dus al! MamaEs; Druk hé zo alles voor de verjaardag. Wij krijgen het volgende week. Wordt net zo hectisch! Twinkle: Vooral heel erg van genieten. Het is zo speciaal, en nog bijzonderder in jouw geval! Vooral het schoppen en de bewegingen zul je na de bevalling erg missen. Super dat jullie al 1 naam hebben, nu de andere nog... Manlief is aan het werk, moet koopavond draaien. Heb lekker met mijn meisje bij opa en oma gegeten. Heerlijk om af en toe zo verwend te worden! Een echte Jippiedag!
@ Twinkle; Fijn dat alles goed was bij de gyn! 4 weken wachten duurd wel lang! Leuk dat jullie al een jongensnaam hebben Wij vonden de jongensnaam juist het lastigst, nu ook nog hoor, meisjes naam hebben we wel al @ Smyl; Hoe was het bij R vandaag? Hopelijk is alles stabiel... @ Sas; Succes meis @ Pooh; Ohja jullie hebben als laatste vakantie he? Zijn jullie er eigenlijk al uit qua namen? @ Dolfijn; Hoe is het bij jullie meis? Zijn jullie al over namen aan het denken? @ Stamp; Je leest het vast niet meer, maar fijne avond Vandaag gewerkt, daarna nog even wat kleren (rompertjes met spaghetti bandjes, hempjes, rokjes, zwembroekjes) voor J gekocht. Daarna lekker MacDonalds gegeten Meisje ligt sinds 19.15u op bed.
@ ikke ja best wel hoor maar komt goed de volgende keer loopt het gewoon weer gelijk alleen nu gaat hij met vakantie lekker naar de mac geweest en J weer goed verwent lekker voor de vakantie