roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Zo schrok me dood bij de kassa 197 euro aan boodschappen:$ heb trouwens weer een bh en zit u gewoon in F had een C/D voor shaun :$

2. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ zo das een berg zeg:p maar het word vast erg gezellig;) zo das een heel verschil zeg

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm
    Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes!

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?

4. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja maar ik wil alle hapjes zelf maken dus ja dan tikt het wel aan he de taart is ook bezorgd

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje hoe ging het vandaag met R:)

6. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ff snel ladies. Heb wel bijgelezen.

R doet t ge-wel-dig!! Voeding weer verhoogd, zuurstof verlaagd, stikstof verlaagd, ennnnnn hij is 100(!!!!) gram gegroeid in 1 week!!! Zoooo trots! En hij zag er heel tevreden uit. Ze hadden t nu ook al over buidelen!! Zal geweldig zijn als dat lukt.
    Sorry, meiden, ff een ego berichtje!

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    ja dan gaat het hard mama es wat ga je allemaal maken? ben benieuwd naar de taart;)

8. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    geeft niks joh wat een goed nieuws zeg:D ga zo door kleine man;)

9. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: jeetje, die laatste loodjes vallen niet mee zeg! Je gaat straks doodmoe op vakantie. Succes nog met de andere helft van je dienst

Ikke: Nee, voor de namen zijn we er nog lang niet uit. Heb gisteren toevallig wat namen opgezocht en opgeschreven. Maar "de naam" zat er nog niet bij. Nog een weekje en dan gaan jullie! Heb je alles gekocht voor de vakantie?

MamaEs: Dat waren een hoop boodschappen zeg! En wow wat een maat zeg. En je bent al niet echt heel erg groot, zal een hoop gewicht zijn.

Smyltje: Wat een nieuws!!! Jeetje ik sta versteld van de kracht van het kleine mannetje! Wat gaat hij hard vooruit! Jij mag je een trotse tante noemen van zo'n bink!

10. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    meiden ik ga afsluiten ik wens jullie allemaal een hele fijne avond:)

@ sasje ik wil je vast een hele fijne vakantie wensen:D ik weet namelijk niet zeker of we elkaar nog spreken op het forum dit weekend dus bij deze ga er lekker van genieten maak er een feestje van;)

@ mama es ik wil jullie vast een hele fijne dag wensen zondag 1 jaar jullie mannetje:D maak er een hele moo dag van ben benieuwd naar de foto's;)

@ ikke werkse voor het weekend meid;)

voor allemaal een hele dikke knuff en een fijn weekend:)

xx

11. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ga voornamelijk tapas en hartige hapjes maken en dan een taart en chips

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@smyl tje wat doet hij het goed zeg!! Wat ontzettend goed!!

Mama zo dat is veel geld!! En wat zijn je boobs gegroeid zeg...hogelijk krijg ik dat ook..1 maat groter is prima ;)

Hier nog werken tot 13.00 daarna gauw langs zus de Nintendo ds halen en dan fff knuffelen met hondje en snel naar verjaardag. Daarna hond weg brengen en nog even terug naar verjaardag...druk dagje dus..heb nu al hoofdpijn

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Wat super Smyltje! geweldig dat R het zo geweldig doet! echt blij om te lezen!

@Sasje; succes vandaag, hopelijk lukt het allemaal een beetje en zakt je hoofdpijn nog wat.. knuf!

@MamaS.; wat een geld zeg! maar waarschijnlijk kan jij je gasten nu wel heerlijk verwennen! doe je goed :)

@Hier; goede nacht gehad, maar nogsteeds niet helemaal bij getankt van de drukte rondom manliefs verjaardag..
    Merk dat het eigenlijk even teveel is geweest.. dus even nodig.
    Beau heeft zich zo super gedragen in Duinrell! het was echt gezellig!
    We zijn van 11 - 18u in het park bezig geweest, toen van 18 - 20u gezwommen in het Tikibad: Beau vond het echt geweldig en is wel 100x van de glijbaan geweest (erg vermoeiend voor mama :p) hij is alleen nergens bang van dus dat was soms wel ff schrikken!
    Daarna nog uit eten gegaan en ook dat deed hij nog super: en dat allemaal op een uurtje slapen in de wagen :D

Hij at een halve grote pannekoek en nog wat patatjes, en ging toen heerlijk slapen in de auto.. Zo trots op mijn Boefje!

Ik ga hier ff broodjes maken, wordt misselijk als ik niet snel ga eten :p

Dikke knuffel voor jullie allemaal! xx

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sasje: Oh bah, al opgestaan met hoofdpijn? Je bent ook zo druk geweest. Fijne dag vandaag met de verjaardag. En werkse voor nu.

Dolfijn: Klinkt idd als een superleuke dag! En wat heeft Beau goed gegeten daar, die had natuurlijk flinke trek van al dat bewegen! Hoe ga je met de zwangerschap op de ochtendmisselijkheid na?

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben zeker een trotse tante!!
    Dolfijn. Klinkt als een geweldige dag!

16. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; zo'n egoïstisch berichtje vinden wij helemaal niet erg hoor ;) wat doet ie het super zeg! Hopelijk blijft hij het zo goed volhouden!

@ Dolfijn; fijn dat het zo'n fijne dag was in duinrell! En wat heeft Beau het super gedaan!

@ Sas; oh bah, hoop dat je hoofdpijn snel weggaat... Veel plezier op de verjaardagen en veel succes met je hondje wegbrengen :(

@ Mama; jeetje wat een geld zeg! Alvast een hele fijne dag morgen!!!

@ Twinkle; fijn weekend meis! Hoe gaat het met de babykamer? Wanneer krijgen jullie alles geleverd?

@ Stamp; hopelijk een beter nacht gehad! Hoe was het gister met je collega's?

Ik ben zo werken, als ik mag gaan van mijn meisje :) ze is erg aan me aan het hangen vanmorgen..

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

zo ff rust, toch nu niet naar verjaardag maar alleen straks dus nu ff zen ;)

heb nog snel wasmachine aangezet en me alvast gedoucht en koffer ingepakt met de laatste dingen...volgens mij heb ik nu alles wel...al heb ik het idee dat ik iets vergeet....hoofdpijn nog steeds niet gezakt dus zometeen maar nog een ubo innemen.

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Hoelaat vertrekken jullie morgen Sas?
    Alvast een heeele fijne vakantie meis, je hebt het verdiend!
    Tot euhm??? Jeetje ik ga weg als jij terugkomt, misschien tot na mijn vakantie dan!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    lichte vakantie stress...pff volgens mij deja vu van vorig jaar...we hebben nog een uur de tijd en vriendlief moet nog koffer inpakken, zijn ouders komen zo nog en moet nog douchen...en meneer zal niet eens tempo maken...ligt al de hele dag lekker op de bank te hangen :(
    kan hem wel onder zijn reet schoppen!!!

we vertrekken vannacht om 3 uur naar het vliegveld en vliegen morgen vroeg om 6 uur.

dus mamaes voor jou alvast een fijne dag morgen!!!

meiden tot over 1 week!!

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hele fijne vakantie Sasje! Ga lekker genieten: je hebt het verdiend!

Enne.. die vriend van je gewoon flink schoppen: op naar de zon!!

Hele dikke knuffel meis! xx

Deel Deze Pagina