Wat goed pooh! Altijd fijn om te lezen he! Een hele fijne vakantier gewenst!! Ikke. Gaan julllie t huis zonder makelaar in de verkoop zetten?? Hier. Heb voor vriendlief voor vaderdag 2boxers gekocht van BjornBorg. Zit ie net op internet te kijken om nieuwe boxers te kopen!! Dus ik nog: ach joh, kijk nou gewoon in de winkel, is veel makkelijker! Maar ik kon m niet overhalen haha. Zal me niet verbazen als ie wt besteld heeft.. Nou ja, kan ie weer ff toe Trusten meiden!
@ Pooh; oh wat een heerlijk gevoel dat je meisje het zo goed doet! Nu echt met een goed gevoel op vakantie @ Smyl; ja wij gaan het te koop zetten zonder makelaar.
ikke. waarom gaan jullie t zonder makelaar te koop zetten? mama. gefeli! hier. JEEJ! afspraak hypotheekadviseur staat 19 juli, dus nog wel ff een maandje wachten, maar ze hadden niet eerder plek op een avond en tja, vriend werkt fulltime..
@ ikke ja was erg leuk even een extra dagje heerlijk is dat normaal ben ik door de weeks altijd alleen s' avonds wat sneu dat ze een periode heeft van eenkennigheid hopelijk is het snel voorbij knuff @ smyltje mannen wat spannend meid ik hoop dat als jullie het te koop gaan zetten snel verkocht zal zijn knuff @ poohbeer wat goed zeg van jullie meisje altijd fijn om te horen zulk nieuws succes met inpakken en nogmaals een hele fijne en mooie vakantie gewenst zal van de week even vragen of manlief een foto maakt plaats een album dus alleen dinnetjes kunnen die zien ga je missen @ stampertje bijna naar frankrijk een hele fijne vakantie en natuurlijk ook een mooie ga je missen hoor @ sasje gelukkig mag je af gaan tellen voor de vakantie na al die drukte ben je er ook echt aan toe knuff is je internet verbinding nu wel weer goed? @ mama es nog een maandje joh wat gaat de tijd snel zeg @ dolfijn hebben jullie een fijne vakantie gehad? en hoe gaat het nu met de misselijkheid hoop dat dat ook goed gaat knuff heb je wel gemist hoor
ooowh meiden.. heb net weer even naar 'ons' huis gekeken.. ik wil 'm ik wil'm ik wil 'm!! Huis te koop: Karveel 17 1625 EN Hoorn Nh [funda] ben helemaal in luvvvv *zucht* zal je net zien dat als wij ons huis echt in de verkoop gaan zetten, ie verkocht is
deze box hebben we gekocht alleen is de onze wit en dit badje Box Bebies First Bart Antraciet | Baby & Hoppop Bato+ Grey/White | Baby & Tiener Megastore Boxkleed Nijntje Wit | Baby & Tiener
zie alleen net dat we in de winkel meer hebben betaald voor het boxkleed als dat hij op de website staat dus net even gebeld krijg dat verschil gewoon terug netjes
Even snel ben op t werk, wij gaan zelf verkopen omdat het veel geld scheelt! En Pooh fijne vakantie meid!
Ei: NOD: mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo! Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
@Smyl, wat een ontzettend leuk huis!! Ruim en heel licht... en een ruime tuin op het zuid/westen... hoop voor jullie dat het dan ook nog te koop staat... Staat nu pas 2mnd in de verkoop dus wie weet.. @Twink, mooie box met de brede spijlen... En wij hebben hetzelfde badje... ideaal ding ..En super schattig boxkleed.... ik houd helemaal niet van Nijntje maar deze is lief! @Sas, meid als ik terug ben komt het voor jou helemaal snel dichtbij..en voor je het weet zijn Pooh en ik weer terug ... @Ikke, hoop dat het jullie gaat lukken zonder makelaar... @Dolfijn, hoop dat jullie het naar de zin hebben gehad... @Zo tassen zijn gepakt...alleen nog toilettassen en laatste shirtje (zit nog in de droger.. ) Vince ligt alweer ruim een uur te slapen... Vanmiddag nog even langs mijn ouders en als we terug zijn auto inladen...hopelijk beetje op tijd te bed..want vannacht om half 4 gaan we rijden... Liefs
hey meiden, @twinkle leuke spullen hoor @stampertje voor jullie ook alvast een fijne vakantie!! @pooh voor jullie ook een fijne vakantie, en wat super fijn dat je dochter lekker naar de school kan!!! @dolfijn jullie vandaag weer terug....leuk gehad?? @smyltje ziet er leuk uit het huis....hoop dat het dan ook nog te koop staat @ikke snap dat jullie het liever zelf in verkoop doen maar tja of het dan snel wordt verkocht...? ik zou persoonlijk liever via een makelaar een huisje kopen...maar goed proberen kun je altijd
@ stampertje ben zelf ook niet van de nijntje eigenlijk maar we wilden natuurlijk iets voor een jongen en meisje en dat is best moeilijk zeg pffffff het is veel roze of blauw vandaar deze keus verder is er niks van nijntje wat we hebben gekocht haha ja we vonden dit badje gewoon de mooiste en kregen een hoop korting want normaal betaal je geloof ik 45/50 euro en wij betaalde 15 euro dus koopje nogmaals een hele fijne vakantie meid ga er lekker van genieten knuff @ sasje dankje wel hoe gaat het met jou? voel je je weer wat beter knuff
met mij gaat het wel.....moet alleen nog zoveel doen en krijg me niet echt opgepakt om iets te gaan doen maar komt wel goed...
Ziet er leuk uit twinkle! Ikke. Ja dat scheelt wel geld. Maar idd wat sas al zei.. Of je t dan snel verkoopt? I zou ook liever via een akelaar kopen. Hebben jullie een site gemaakt ofzo? De huizen in die buurt gaan vaak snel! Dus ben bang dat t huis er straks iet meer is. Het is flink ONDER ons budget, dus dat is wel mooi meegenomen. Hebben we geld over voor een nieuwe keuken en dakkapel ofzo Stamp. Wat een geregel he. Hopelijk gaat t helemaal goed met de planning!
Wij wonen aan een drukke weg dus wordt veel gezien en we gaan t op marktplaats zetten en op nog wat andere sites, mocht het te lang duren gaan we kijken voor n mnakelaar, maar eerst zo proberen. Er staan er hier al zo veel met makelaar heeeel lang te koop dat ik denk dat t niet echt veel uitmaakt op dit moment.