Oh bah wat naar van R Smyl! hopelijk slaat de ab snel aan! Succes op school vamiddag en ook veel succes vanavond met hypotheek gesprek! Hoop dat het is waar jullie op rekenen...
@ smyltje wat naar van R zeg het ging eigenlijk best goed nar omstandigheden en dan dit het is een echte vechter hoop dat het snel goed komt veel plezier vanmiddag met de nieuwe kids en heel veel succes met het gesprek vannavond @ ikke hoe voel jij je gaat het weer wat beter want je voelde je zo beroerd? knuff nog even en dan vakantie
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk + 10/08 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Biancje 31 aug t/m/ 13 september Italie Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
dat hoop ik ook voor je dan lekker van de vakantie genieten hier gaat het wel goed hoor op me heup na maar het word gelukkig nog steeds niet erger kan het nu ook echt goed voelen zelfs manlief voelt het zo leuk we genieten er echt van
lieve meiden ga zo even bijlezen... beetje narigheid bij opa en oma, dus erg druk denk aan jullie! xxx
@ Twinkle; jaaa leuk is dat hé als manlief het ook kan voelen dan deel je het écht samen! @ Sepi; ohjee dat klinkt niet erg fijn bij opa en oma sterkte! @ Stamp; Hoe is het met jou meis? Kunnen jullie al aan de klus voor een brusje? Morgen laatste dagje werken, als t n beetje goed weer is gaan we daarna even naar de intocht kijken
smyl; welke musical ben je geweest? sterkte met R! dolfijn; wat ellendig een woordenwisseling ben je paps... en in in dip, dikke knuffel meid en trek op tijd aan de bel, sterkte! sasje; meid geniet lekker van je verdiende vakantie! stamp; zie dat jullie voor de 2de gaan, succes meid! pooh; oh maandag dacht ik nog A. is bijna jarig, vergeet ik het nog, alsnog van harte meid!!! 4 jaar een mijlpaal bereikt! ikke; balen dat je niet lekker bent! twinkle; mij gaat wel goed hoor, druk druk druk all; tja klinkt naar, maar opa is dus elke keer te laat bij de wc, oma kan dan opa uitkleden en alles schoonboenen zo vermoeiend en zwaar voor oma... morgen komt de huisarts weer praten... knuffels meiden
@ ikke ja manlief is dan helemaal in de wolken ja ja het schiet nu echt op lekker de zon opzoeken @ sepi sterkte meid knuff
Ei: NOD: Mama van Shaun 24 juni mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk + 10/08 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel Biancje 31 aug t/m/ 13 september Italie Wil iedereen weer even de lijst aanvullen?
zooo ben ik weer! erg drukke dag gehad en dat was wel te merken aan Ninthe.. ze heeft bij mn moeder ern stiefvader de hele boel bij elkaar gekrijst! morgen lekker een rustdagje ingelast! hebben geen enkele dag gewoon thuis gehad sinds bijna 2 weken school was leuk! nieuwe kids is altijd weer even wennen natuurlijk. toen 's middags vriendin op bezoek gehad met zoontje (met hun gaan we op vakantie) was wel even gezellig. even wat dingen voor de vakantie besproken. toen dus hypotheekgesprek. was positief! het bedrag wat we konden lenen was ook wat we ingeschat hadden, dus dat klopte wel. wat een positieve verrassing was... we hebben helemaal geen intentieverklaring nodig van vriend's werk!!! GRRRR zaten we ons daar zo druk om te maken.. ze kijken dan naar het gem van de afgelopen 3 jaar, dus dat kan prima. konden nu iets van 230 lenen maar willen toch eigenlijk niet meer dan 200. je maandlasten worden ook steeds hoger natuurlijk.. nu dus wat gerichter naar huizen kijken! spannend hoor! nou, ik ben erg moe, dus ga snel slapen. trusten meiden!
Hey meiden @ ikke je laatste dagje werken meid...en ook voor jullie alvast een super fijne vakantie!! Geniet er van. @smyltje fijn dat het gesprek positief was nu dus goed op zoek. @hier bij l. Is eruit gekomen dat hij inderdaad veel maagzuur heeft en krijgt nu toch weer andere medicijnen 3x per dag. Hoe dit gaat weet ik niet heb niks meer gehoord.
@Pooh, hoe was het afscheid op de psz??? En nog van harte meid!!! Of had ik je nu al gefeliciteerd??!!! Weet het af en toe niet meer (schaam).. @Twink, wat leuk he die schopjes... wacht maar ze worden steeds harder hahaha .. Wel baaleh dat je zo'n last van je heup blijft houden... @Ikke, lekker meid bijna vakantie... heerlijk vooruitzicht...HOe gaat het nu met J?? @Sas, hoop voor L dat die medicijnen nu wel gaan aanslaan dan..! Geniet nog lekker van je vakantie meid... heerlijk toch even niks doen... heb je verdient!! @Smyl, lekker een dagje met Ninthe vandaag... slaat de ab al aan??? @Sepi, thanks ... sterkte met opa en oma meid!!! Ongi is voorbij, we kunnen aan de klus ... Liefs
Teinkle: Wat leuk dat je man het nu ook kan voelen! Kunnen jullie nu samen genieten van jullie wondertje! Smytje: FIjn dat het hypotheek gesprek is verlopen zoals jullie hadden gedacht. Hoe gaat het nu met R? Sasje: hoop dat de medicijnen goed doen voor L! Genieten jullie nog eventjes? Ikke: Hoe is het bij jou thuis? Sepi: Sterkte met opa en oma. Hier: Mnalief heeft gisteren voor het eerst een plopje gevoeld. Dus ook hier kunnen we samen genieten van ons kindje op komst. Meisje slaapt heerlijk in haar nieuwe bed. Het in- en uit bed stappen gaat ook heel goed. Daar was ik nog wel een beetje bang voor, omdat het een middenslaper is. (iets lager dan een hoogslaper). Gisteren afscheid genomen van de psz. De vergeet-mij-nietjes werden super leuk gevonden. Zondag het grote feest, duimen jullie mee voor mooi weer?