roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk + 10/08 20wk echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

2. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve meiden
    sorry heel de dag bij opa en oma gezeten
    en ik ben gebroken...
    huisarts komt 2a3x per week.
    thuiszorg elke dag
    Morfine pleister wordt as dinsdag verhoogd...
    opa komt de trap niet meer op, en oma wil niet alleen boven slapen, dus een bed bij opa in de woonkamer gezet...
    zodat ze wel samen zijn met slapen
    oma heeft heel de dag gehuild en geschreeuwt... ze hadden van iemand een rouwkaart gekregen en ze wou dat daar de naam van haar en opa op had gestaan, ben toen ze dat zei even naar de keuken gelopen, kon het niet aan...
    echt heel de dag door is het brullen en als er visite komt zegt ze dat het een grote troep is zo, en dat der hele huis op zijn kop staat...
    zeg ik dat het niet uit maakt dat we alles doen voor opa zo goed mogelijk zegt oma ja jullie hoeven er niet te wonen, ik wel! zo lastig...
    opa is zo sterk, oh tis een schat van een man....
    als opa er straks niet meer is, krijgen we nog veel te doen met oma... *zucht*

sorry meiden maar mijn hoofd loopt momenteel over...
    dikke knuffel en weet dat ik aan jullie denk!

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ben je de dag een beetje doorgekomen met je bengeltje? Spannend, ben benieuwd hoe het gaat en hoe ze het vindt. Lijkt me toch ook wel weer heel eng, zo voor het eerst.

Ikke: Jij ook al wat te stellen! Probeer consequent te blijven, ook alis dat soms nog al erg lastig:) zegt de mist consequente persoon ter aarde

Ik heb werkelijk geen voorkeur. Een meisje zou makkelijk zijn omdat we alles in huis hebben voor een meisje en ik dat gewend ben. Maar een jongetje zou ik net zo leuk vinden, hebben we van alle soorten wat

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha Pooh we hebben hier duidelijke regels wat wel en wat niet mag en ze weet het ook donders goed hoor, alleen af en toe weer testen of de regels nog steeds bestaan ;)
    We zijn redelijk streng maar als ik dan generatie 2010 kijk, dan zijn wij echt heeel makelijk, jeetje wat kunnen sommige mensen toch vaak nee zeggen en blijven zeggen zeg ;)

Nou meiden slaap lekker, mijn laatste nacht in mijn eigen bedje :)

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik ga straks heen, dus dan kan ik verslag horen hoe het gegan weas. had wel al even een trotse foto op de whatsapp gezien, geweldig! Ninthe gelukkig wat beter geslapen. maar gister was een laaaaange dag ;)

Sepi. jeetje moeilijk hoor :(
    Ikke. jaaaa bijna weg!! heeeele fijne vakantie alvast!
    pooh. heb je zelf al een idee of het een jongen of meisje is?

6. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; ben benieuwd hoe het is gegaan! Lijkt me zo lekker om na een lange tijd je kindje zo lekker tegen je aan te voelen!

@ Sepi; jeetje wat een gedoe bij je opa en oma :( sterkte meis, klinkt niet makkelijk allemaal!

Hier druk aant inpakken, laatste wassen aan het draaien en ondertussen ook ons meisje tevreden houden :D
    Vanmiddag tegelijk met ons meisje even slapen en vanavond rond 7u half 8 willen we gaan rijden.

7. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Sepi, wat is het allemaal moeilijk nu oma zo reageert. Hoop dat je er een beetje een weg in kan vinden hoe je met haar om moet gaan. Ze bedoeld het allemaal vast niet zo. Sterkte meid!

Ikke: Ik zeg meestal nee, en kom later nog tot een compromis. Bijvoorbeeld met naar bed gaan. En ze wil nog even iets afkijken of spelen: Nou, nog eventjes dan, maar dan ga je echt gauw naar bed hoor! Ze weet ook precies wat je aan papa moet vragen en wat aan mama.

Smyltje: Ik denk dat ik namens ons allen mag spreken, als ik zeg, we zijn heel benieuwd hoe ze het gevonden heeft. Heel veel plezier vanmiddag.
    En nee, ik heb dit keer werkelijk geen idee. De vorige keer wist ik zeker dat ze een jongetje was. echt voor 105% zeker! Nu heb ik geen idee. Ik neig naar een jongetje.

Kleine druktemaker is echt af en toe heel goed voelbaar. Zo fijn, ook manlief heeft hem/haar al heel vaak gevoeld. Zo fijn die duwtjes. Vorige week was het nog meer voelbaar als een soort veeg aan de binnenkant van mijn buik, maar nu zijn he al echt een beetje duwtjes. Erg gezellig, en geeft mij een gerustgesteld gevoel.

8. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Meiden weet niet of ik verder nog tijd heb, maar alvast tot over 2 weken!!!

Smyl jullie ook alvast een hele fijne vakantie meid!

Bij bijzonderheden graag een smsje :) (appen lukt niet want gaat bij mij alleen via wifi en dat is daar betaald dus zal niet vaak wifi aan hebben)

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze vond het GE-WEL-DIG! Was vcol lof. Ze weten nog niet wanneer t weer kan, maar dan gaat mn broertje natuurlijk. Gek hoor, voor t eerst dan je kindje écht vasthouden! Verder is zn insulinelijn eruit gaan ze een deze dagen proberen of hij van de bedaming afkan (zn buis moet er sowieso uit omdat ie te klein wordt). Alleen zn handje was nu erg opgezwollen. Nu de lijn eruit is, trekt dat hopelijk snel weg. Ninthe heeft 30min in de auto geslapen en daarna niet meer.. Probeerde t net nog, maar ze wilde niet.. Dat wordt nog wat straks! Ben alleen thuis, vriend is naar de bios.

Ikke. Heel veel plezier!

10. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Ikke, hele fijne vakantie meid!! Geniet er lekker van!!!

@Smyl, lijkt me idd zooo gek dat je dan pas voor het eerst je kleintje vast mag houden...maar wat zal het bijzonder zijn geweest... Hoop dat het goed gaat en dat hij zonder beademing verder kan..

@Pooh, wat leuk dat getrappel... ben ook heel benieuwd wat je grote meid erbij krijgt een broertje of een zusje :D...

Wij zijn weer terug van het strand, daar lekker gelunched en Vince ook lekker een frikandelletje gegeten..
    Daarna heerlijk in het zand gespeeld en met zijn voetjes in de zee... hij ligt er nu ff in was erg rozig...

Vanavond eten we pannekoeken dus we hebben een slechte dag.... maar ach wat hebben we het gezellig :D...

Liefs

11. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Even eten, douchen, broodjes smeren, meisje de fles en dan..... :D
    Tot over 2 weken meiden!

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Have fun!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik haak vanaf hier weer in.
    zijn net terug van vakantie....3e wasmachine draait en hondje is weer gehaald.
    ik zelf voel me niet helemaal top dus ben er morgen weer...ben erg duizelig.

ikke voor jullie een hele fijne vakantie meid!!

14. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Fijne vakantie Ikke

Welkom terug sas en dank je wel dat je de zon mee genomen hebt

All knuffels ben zo moe pfff vandaag fotoshoot gehad van Shaun hij heeft het goed gedaan. Verder zaterdag nega test gehad had vandaag bruin slijm dus hoop dat de ongi gaat komen nu

15. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff
    Meiden reageer snel weer op jullie!

Oma is waarschijnlijk overspannen, morgen weer huisarts bellen iets van medicijnen vragen...

Opa vind het nu erg moeilijk, en steeds meer pijn.

Dikke knuffels

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ikke: Wens jullie een heerlijke vakantie. Rij voorzichtig! Geniet vooral van de tijd met elkaar, vooral in jullie geval waarin jullie zo veel langs elkaar werken. Laad op en kom uitgerust weer terug. Geef je meisje nog een dikke knuffel!

Stampertje: Heerlijk, zo'n dagje aan zee. Lekker moe worden van het geluid van het ruizen van de zee, de wind en de zon. Hoop dat hij heerlijk slaapt en droomt zo.

Smyltje:Wat een bijzonder moment zal dat geweest zijn. Wat heerlijk om je eigen kindje zo dicht tegen je aan te houden. Hoop dat het snel weer kan en dat je broertje er dan van mag genieten.

Sasje: Welkom terug. Ook ik ben erg blij geweest met de zon vandaag, zo lief van je! Balen dat je je niet lekker voelt. Knap gauw weer op meid. Ben benieuwd naar je verhalen

MamaEs: Oh leuk, een fotoshoot. En laat die ongi nu maar komen, je hebt er lang genoeg op gewacht.

Sepi: hoop dat de ha iets voor je oma kan doen.

Hier; Superdrukker dag gehad, met heel veel visite, kado's maar vooral gezelligheid. Paar mensen zijn blijven eten. Morgen fijn met alle nieuwe kado's spelen. We waren blij met de zon want zo veel mensen in huis was echt niet handig geweest. Nu kon iedereen buiten zitten. We hebben een geweldige dag gehad. Wel allemaal erg moe nu.

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat jullie een super dag hebben gehad en je meisje goed verwent is!!

18. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

@Ikke, owh wat een lekker vooruitzicht... lekker op vakantie... hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en daar heerlijk gaan genieten...
    @Sas, gezellig dat je erweer bent meid :D>.. Heb je het lekker gehad??? Al wat foto's gezien op fb, zag er goed uit!!!
    @Pooh, wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad... is idd altijd erg vermoeiend zo'n verjaardag... wat heeft je meisje gehad???
    @Smyl, jouw eerste vakantie dag... yeah...lekker hoor!! GEniet ervan...
    @Sepi, wat heftig en moeilijk zeg... lijkt me voor oma ook erg moeilijk... dikke knuffel...
    @Mama, schiet niet echt op zo je cyclus... bah!!! Alweer fotoshoot?? Hadden jullie toch al een keer gedaan? Blijft altijd leuk foto's van je kleintje zijn toch de mooiste foto's die er bestaan hahahaha..

Goede nacht gehad..btje te laat naar bed 23 uur...
    Ga zo te werk...

Doeiiiii

Liefs

19. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ pooh mooi dat jullie een super dag hebben gehad

@ stamper ja toen Shaun 3 maanden was hebben we het laten doen maar zo is hij niet meer hihi dus wat mooie nieuwe gemaakt

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

ja de vakantie was super!!!
    ik denk niet dat we er nog een keertje naar toe zullen gaan...of hoogstens met een kleintje erbij. de stad daar vonden we wat tegenvallen. er was wel vanalles te doen maar lag allemaal erg ver uitelkaar...je had eigenlijk verschillende gedeeltes.
    gelukkig hadden wij toch voor allin gekozen en het hotel was echt geweldig.
    iedere dag zoveel lekkers te eten!! ongelooflijk...daar kon je niet met honger van tafel gaan hoor!!
    2 x een thema buffet gehad van eten in onze week ( canarisch en mexicaans) beide erg lekker.
    er was ook iedere avond entertainment met om half 9 start kinderdisco.....lees iedere avond dezelfde liedjes voor de kinderen maar niet erg eigenlijk hihi want je kon daarna mee zingen hihi!en daarna kwam dan programma voor ons....live muziek of shows met dieren....erg leuk!!
    dus kortom voor het hotel zouden we zo weer terug gaan!

Deel Deze Pagina