roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Dat hoort met kinderdisco heb die opleiding gedaan in toerisme kon al die liedjes in verschillende talen.

Wel mooi dat je het zo lekker heb gehad

Gister trouwens wat druppels bruin nu niks ja hoofdpijn maar dat heb ik nu al een week

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hey meiden,

Wat een rust hier!
    Heb ons maar van pagina 3 geplukt...:)...

@Sas, wat super dat je het zo naar je zin hebt gehad... wat is die week voorbij gevlogen he??
    @Mama, je cyclus duurt wel weer erg lang zeg... En leuk hoor weer een fotoshoot...
    @Twink, hoe is het???
    @Pooh, hoe is het vandaag?? En met je grote meid???
    @Smyl, lekker aan het genieten van de vakantie???

Schrok me net rot, Vince is van zo'n kleine stoel gevallen zo'n 40cm hoog... plat achter over... dus een bult op zijn hoofd... :(
    Na het douchen met aankleden moest hij spugen, dus toch maar de ha post gebeld en nu een wekadvies gekregen...

Hoop dat het verder mee valt...

Liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke heel veel plezier je bent onderweg dus je leest het niet meer maar ik had je gelukkig al een whatss app gestuurd;)

@ sepi wat heftig allemaal heel veel sterkte dikke knuffel:)

@ poohbeer wat fijn dat het zo'n mooie dag is geweest en jullie allemaal hebben genoten:)

@ stampertje lief dat je aan me denkt ik neem zeker me rust en doe ook echt rustig aan hoor;) heup blijft het zelfde word ook niet erger tot nu toe:) fijn dat je een goede nacht hebt gehad

@ smyltje wat lekker vakantie:D geniet lekker meid

@ sasje wat fjn dat jullie hebben genoten van de vakantie:D ben je wel weer wat opgeknapt want las dat je niet zo lekker was knuff

@ dolfijn hoe gaat het met jou hoe ging het gesprek met de vk dat was toch vandaag:)

@ mama es hoop dat je ongi snel gaat doorzetten en dan door kan;)

4. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    jeetje dat zal schrikken geweest zijn! hopelijk zal hij er niks geks van overhouden.

sasje. klinkt als een heerlijke vakantie!
    pooh. je meisje is lekker verwend dus! en een heerlijke zonnige dag gehad natuurlijk, geweldig!

hier. vandaag de hele dag op t werk geweest. hoef ik voorlopig even niet :) morgen naar de Efteling! wordt een heeeeete dag!

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje lees net je berichtje wat schrikken zeg:$ waarschijnlijk een hersenschudding:( hou je kleine man maar goed in de gaten dikke knuffel

6. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje een hele warme dag heel veel plezier morgen;)

7. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk + 10/08 20wk echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Twink, fijn te lezen dat het goed met JULLIE :D... gaat .... en doe je heel goed je rust pakken...!!! En als je heup maar niet erger wordt..

Smyl, wat leuk meid morgen naar de Efteling... gaan jullie met 3tjes??

Denk idd hersenschudding, dus we houden hem goed in de gaten...

Liefs

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje dat hoop ik ook niet nee moest het van de gyn goed in de gaten houden dus doe ik ook;) nogmaals knuff voor Vince

10. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!!!

HIer gaat alles goed.
    Vince op 21.30, 23.00 en 2.30 uur wakker gemaakt... (hoefde er nu maar 1x uit vannacht dus viel mee) en het ging allemaal prima...
    Hij heeft ook niet meer gespuugd...

Ik ga zo weer te werk, ben helaas sinds gisteren snotverkouden en niet helemaal fit..blegh..

Maar een dagje buitenspelen dat red ik wel :D..

Fijne dag allemaal!!1
    Liefs

11. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Stampertje; fijn dat de nacht goed is gegaan: vast even flink schrikken! pff.. gelukkig wel ok nu.. Jij succes met werken met je verkoudheid, hopelijk red je een dagje buitenspelen wel ;)

@Smyltje; heel veel plezier in de efeling vandaag! Geniet ervan! en natuurlijk ook van je vakantie :) Eindelijk........ hihih

@Twinkle; fijn dat ales goed gaat meis, altijd fijn om te horen :) en hou jezelf idd goed in de gaten en voldoende rust: je kan het goed gebruiken!

@Sepi; heeft HA nog wat over oma gezegd? heftig allemaal meis! knuffels!

@Pooh; dat klinkt al heerlijk verwend :D en een hele mooie dag! Fijn dat jullie je zo hebben vermaakt en dat je meisje zo heeft genoten!

@Sasje; dat klinkt als echt genieten :) Fijn dat het zo goed bevallen is!

@MamaS; hopelijk zet het snel door!

@Hier; gisteren inderdaad controle bij VK gehad (lief dat je er aan dacht Twinkle!) alles goed, bloeddruk was nog prima!
    Ook gemeld over mijn mega dip van de week, ze vond het herkenbaar en niet vreemd.. het lijken dus idd horrormoontjes :( wel goed in de gaten houden natuurlijk!
    Moet afspraak bij gyn maken om protecol te bespreken... ben benieuwd!
    Hartje klopte super mooi, beau vond het net een trein.. tjoekke, tjoekke... hihihi

fijne dag allemaal! xx

12. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen! Wij zijn onderweg naar de Efteling! Komen er om 10 uur aan als t goed is. We gaan met mn broer en zn gezin en mn vader en stiefmoeder. Mn broertje en schoonzusje unnen dus niet mee.. Hadden expres juli gekozen zodat ze nnog niet heeeel zwanger zou zijn. Is toch iets anders uitgepakt ;)

Stamp. Gelukkig dat de nacht goed is gegaan!
    Dolfijn. Gelukkig dat de vk zich nu nog niet z'n zorgen maakt. Hopelijk zijn t idd de horrormoontjes! En fijn dat alles weer goed was!
    Twinkle. Super dat je je lekker voelt! :-D

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ stampertje fijn dat alles goed gaat met Vince en hij er geen last meer van lijkt te hebben ook niet meer gespuugt:) werkse meid vandaag en hier ook snotverkouden:p

@ dolfijn dankje wel:) jij bent ook lief;) wat fijn om te horen dat alles goed was en dat het toch waarschijnlijk de hormonen zijn die de dip hebben veroorzaakt net wat je zelf al zegt goed in de gaten houden ben ook benieuwd naar het gesprek met de gyn:) ik let er goed op hoor dolfijn pak echt mijn rust en met mijn heup doe ik ook zeker voorzichtig knuff

nou meiden ik ga vandaag lekker van het mooie weer genieten manlief heeft er helaas weinig aan:( die is net thuis en wat is het dan ook een schat die staat nu gewoon nog even te verven in de nieuwe babykamer:D zodat zaterdag de laatste laag verf erop kan en dan zondag het behang volgende week de nieuwe vloer en dan laat de spullen maar komen ow ben zo benieuwd hoe het straks word je hebt het in je hoofd maar toch moet je het zien heb gewoon kriebels in mijn buik:p

allemaal een hele fijne dag knuff

liefs

14. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ stamper hopelijk voelt je man zich weer goed na die val

@ smyl veel plezier bij de efteling het is er goed weer voor

@ dolfijn gelukkig was alles goed bij de vk

Hier is zoals jullie aan mijn ticker kunnen zien de ongi doorgebroken EINDELIJK en even lang als bij Shaun dus ook maar de 2e aan hem aangehouden was toen 30 dagen

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje heel veel plezier met jullie dagje efteling het is in ieder geval droog:p lekker bruin worden hahaha:D soms lopen dingen heel erg anders als gepland he hoe gaat het nu met de kleine R

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mama es wat fijn dat de ongi is doorgebroken na lang wachten wat apart hetzelfde aantal dagen:D was je met Shaun nou zwanger na die lange cyclus of de derde weet het niet meer:)

17. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:

NOD:
    Mama van Shaun 24 juni

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 25-01-2013 23/07 controle vk + 10/08 20wk echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer hoe gaat het met jou? ook druk bezig met het kamertje of dat nog niet:)

@ sasje hoe voel jij je al een beetje opgeknapt je was net zo lekker he knuff:)

19. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @ twinkel de 3e ronde was ik met shaun zwanger

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@ stampertje oh jeetje dat was schrikken met de kleine man zeg!!! gelukkig geen hersenschudding!!
    wil je misschien een banner maken die telt vanuit je cyclis want ik heb geen idee waar je ergens zit???
    werk ze!!

@ dolfijn fijn dat het toch door de hormonen lijkt te komen!!
    en gelukkig weer alles goed!!

@smyltje veel plezier in de efteling meid!!

@mama fijn dat je dan eindelijk ongi bent geworden!! hopelijk deze cyclus wat korter!!

@hier gisteren nog erg duizelg en vanmorgen erge maagpijn maar net gegeten en nu is het weg.
    wel ben ik moe moe moe en nog eens moe!
    vanmiddag gaan we lekker zwemmen en verder zonnen en vanavond moet vriendlief zijn tattoo gaan laten inkleuren ben erg benieuwd hoe het er dan uitziet hihi!
    vanaf donderdag moet ik beginnen met spuiten....dus we gaan het circus weer in!!

Deel Deze Pagina