zo wij hebben vandaag een heerlijke dag gehad. al iedere dag lekker naar het zwembad geweest en s avonds gebbqt!! morgen nog zwemmen en dan gaat het weer weer af helaas......zaterdag gaan we naar eindhoven naar een buiten festival dus hopelijk is het weer dan redelijk...
geen duidelijkheid, alleen maar dat het soort eczeem is 2 nieuwe zalfjes gehad en nu maar hopen dat het iets gaat doen.. het is na 1x smeren in elk geval wat minder vurig, hopelijk na vanavond nog weer wat beter.. 2x per dag 5 dagen achter elkaar, dan afwachten of het wat weg blijft.. en over 14 dagen telefonisch consult. Dan ook uitslag van bloedonderzoek (meteen afgenomen) om verder te kijken.. Zo maar naar bed, ben kei kapot van deze jeuk en pijn echt even heel vervelend! maar ach, ik weet waar ik het voor doe komt wel goed! @Sasje; duidelijk uitgelegd hoor meis! knap dat je het elke keer weer wilt blijven uitleggen aan deze en gene.. Ik denk aan je! xx
Dolfijn: hoop heel erg dat die zalfjes werken. Pas je op met hormoonzalf, bij langdurig gebruik kan dat je huid juist dunner maken. Manlief heeft er ervaring mee.... Lees wel dat jij maar 5 dagen hoeft te smeren voor nu. Slaap lekker! Sasje: Geloof dat het zaterdag gaat regenen, maar hoop op droog weer. Wel zo fijn bij een buitenfestival
Goedemorgen! @Sas, succes vandaag weer met prikken! @Dolfijn, hoop dat de zalfjes zijn werk doen dit is ook niks bah.. Hoe is het vandaag??? @Twink, leukleuk van het weekend het kamertje afmaken... wel foto's spammen he??? ... Manlief is vannacht hartstikke ziek geworden, buikgriep spugen en kwam maar niet van de wc af... ... Dus vanaf 2 uur vannacht veel wakker geweest... Hoop dat hij in de loop van de dag een beetje opknapt! Heb mijn afspraak voor tattoeage zetten (hier in de buurt) afgezegd omdat iemand mij dat sterk aanraadde... mijn oude buurman... dus gisteren naar Alkmaar geweest een bekende tattooshop en nu ga ik vandaag om 16 uur al mijn tattoeage laten zetten... .. spannend.. Alleen manlief zou dus mee gaan maar dat wordt hem niet... hoop dat mijn broertje met me mee wilt
Hey meiden!!!! Tijd geleden dat ik hier geweest ben. In de tussentijd heb ik wel alles bijgelezen en gevolgd hoor Sasje; Ik wil je even heel veel succes wensen in dit traject. Ik hoop zo dat hier iets moois uit voortkomt voor jullie. Dat verdienen jullie wel na zo'n lange tijd!!! Stampertje: Succes met tattoo zetten. Ik wil ook zoo graag, maar durf niet hahahah @ Dolfijn: Wat vervelend zeg die eczeem. Hoop dat de zalfjes werken en dat het snel weggaat en dan ook wegblijft. @Smyltje: beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje. Wat een kanjer dat hij het zo goed doet zeg. Snap dat je trots bent. @ de zwangere dames; Heerlijk aan het genieten van de zwangerschap? Groeien de buiken al goed? Op FB zie ik natuurlijk heel wat foto's voorbij komen van de kindjes. Wat worden ze groot!! @ Hier: Net 2 weken vankantie gehad samen met mijn vriend en ook die kleine was ruim 2 weken bij ons. Dat was genieten. We zijn een weekend naar de efteling geweest, naar ponypark slagharen, de Apenheul, kermis, en een dagje wezen varen Verder zijn vriendlief en ik nog naar Valkenburg geweest voor een overnachting. Heerlijk. Eerst even in Maastricht wezen shoppen en daarna naar Valkenburg. Was erg gezellig zo samen. Kleine was bij mijn ouders en heeft zich uiteraard super vermaakt met opa en oma Nu weer lekker aan het werk. Bijna weekend. Nieuwe werk bevalt super!! Het huis is helaas nog niet verkocht. pfffffffffff. Wel kijkers maar nog niks concreets. Zo dit was weer even een update.. Zal proberen weer iets vaker te reageren
goedemorgen meiden @stampertje oh jeetje spannend!!! vriendlief moet ook nog min 3 keer terug om hem af te maken maar die heeft een supergrote tattoo laten zetten....spannend!! waar ging je hem ook alweer zetten?? ik heb er 1 op mijn enkel... @mom fijn iets van je te lezen.....echt genieten dus!!! jullie nog niet samen 1 kindje?? of eerst ff lekker genieten en elkaar beter leren kennen??? @dolfijn hopelijk gaat de zalf snel helpen meid!!
@sasje: tjah weet het eigenlijk niet. Zoiezo moeten we dan een ander huis en dat kan nu nog niet, omdat mijn huis nog niet verkocht is. Maar miss dat het er wel een x van gaat komen ja. We zullen zien
Ja in oktober is het huis helemaal opgeknapt. We hebben alweer ruim een jaar een relatie. dus is erg hard gegaan
Sasje. Fijn weer even voor de uitleg! Heel duidelijk. Hoop zo dat er maart 1 poging nodig is!! Dolfijn. Hoe is je uitslag nu? Pooh. Spannend meis! Hopelijk is er snel meer duidelijkheid. Mom. Fijn weer wat van je te horen! Lekker aan t genieten lees ik al Stamp. Spannend! Hoop dat het wordt wat je ervan verwacht. Twinkle. Hoe gaat t? Ikke. Lekker aan t genieten?? Hier. Gister een gezelliuge middag gehad met mn vrieninnetje. Ineens ws het al 22.30! Time flies! Ninthe te slapen bij opa en oma. Kan elk moment thuiskomen. Zijn net naar sprookjeswonderland geweest. Neef en nicht waren ook te slapen. Ben benieuwd naar de foto's en verhalen! En lekker mn meisje weer knuffelen
@ sasje wat vervelend dat het prikken niet zo makkelijk gaat vanwege de naald hoop dat het wel beter zal gaan zo wat fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad gisteren en vandaag weer lekker het water in veel plezier heel veel respect voor jou het is een zware weg knuff @ dolfijn wat vervelend zeg ik hoop dat de zalfjes gaan helpen want heel vervelend zo knuff voor jou hoop dat je een goede nacht hebt gehad @ stampertje nee toch het heerst ook zo erg he ik hoop dat je man snel opknapt beterschap knuff leuk een tattoo @ smyltje fijn om te horen dat je zo'n gezellige dag hebt gehad lekker aan het genieten van de vakantie hoor @ mom wat fijn weer iets van je te lezen en wat fijn dat alles zo lekker gaat tussen jullie een jaar alweer wat gaat de tijd toch snel geniet lekker van de mannen @ pooh een dikke knuffel voor jou spannend hoor @ mama es hoe gaat het met jou? en de kleine grote man
Ei: NOD: Mama van Shaun Stampertje mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
lieve meiden even van mij een berichtje... het is veel te warm en heb veel zorgen om opa en oma. ze hebben nu 24pd hulp en zorg nodig en dat betekend dat ik er momenteel erg veel ben en 's avonds ben ik gebroken... Meiden ik denk aan jullie en bij belangrijk/leuk of verdrietig nieuws graag een pb! Liefs sepi