Smyltje hopelijk slaat de ab snel aan bij dat kleine mannetje Pooh wat een super kamertje met tijger zo in het beeld hihi is het kamertje al helemaal klaar? Twinkel hoe is jullie kamertje nu dit weekend gingen jullie er toch tegen aan. Dolfijn hoe gaat het met de uitslag Hier ongi is klaar (duurde lang dit keer) dus we gaan er nu echt voor spannend hihi
Nee meiden, het kamertje was de oude babykamer van ons meisje. Ze slaapt daar nu nog steeds. Wij zijn druk bezig om de zolder om te toveren naar een grote slaapkamer voor onszelf, ons meisje gaat dan naar onze oude slaapkamer en de babykamer, die blijft gewoon zo. Wiegje erin en klaar zijn we
Mamaes. Spannend hoor! Pooh. Ben wel benieuwd naar jullie kamer straks en de kamer voor A! Hier. De ab slaat goed aan!! Supertrots weer. Heb m net weer zien bewegen en heb zn ogen gezien! Zo schattig. Hij heeft al aardig wat vetjes gekregen (haha op een kindje van 600 gram) dus weer zeer tevreden
goedemorgen meiden, zo vandaag een rustig dagje....vriendlief is mee werken met goede vriend die eigen bedrijfje heeft....dus mijn dag bestaat vandaag uit poetsen ook hard nodig!!
Wij hebben vanochtend de 20 weken echo gehad. Kindje ligt nog erg verstopt in mijn bekken. Heeft ruimte zat, maar vind het blijkbaar heerlijk om lekker op gekruld te liggen. Een beweeglijk kindje, maar dat wisten we al. Alles zag er goed uit. Mams was mee, die heeft genoten! De placenta ligt aan de achterkant, dus dat zorgt er ook voor dat we het al heel goed voelen bewegen. De schopjes voelen als echte schopjes, en niet als plopjes zoals je zou verwachten. Dat echo-ding vond ie maar niks, die heeft een paar rake klappen gekregen. Af en toe even speuren naar armen en benen want in een fractie had ie zich weer compleet omgedraaid. De foto's volgen vanmiddag. Aan het eind van de middag weer naar de vk, maar dan voor de gewone controles. Bloeddruk, hartje luisteren enz. Benieuwd hoe het met mij gaat, want aankomen doe ik nog steeds niet. Verwacht dus ook niet zo dik te worden als bij ons meisje Dolfijn.
pff zal nooit meer 'gewoon' naar een echo kunnen kijken denk ik!! het enige wat ik nu denk is: zo groot was R ongeveer toen hij geboren werd.. en het is niet eens mijn eigen kind! zo gek..
Smyltje: Logisch, het is ook zo'n raar idee! R was nog zo ontzettend klein, maar zo mooi van de natuur dat eigenlijk alles er al op en aan zit. In 20 weken tijd is het kindje echt helemaal compleet. Blijf het een wonder vinden. De foto's van het ruggetje zijn heel duidelijk, toen sliep ie nog. Maar die van het aangezicht is wat minder, maar zie maar eens een bewegend kindje duidelijk op de foto te krijgen.... Het gezichtje hebben we wel heel duidelijk in beeld gehad. Zo'n mooi kindje, nu al! Klein wipneusje, happend met het mondje, zwaaiend met z'n handje. Fijn om het zo te zien
pfff volgens mij doet die decapeptyl me geen goed....ben moe moe moe...wilde zoveel doen vandaag....en heb eigenlijk alleen maar beneden gepoetst en boodschappen gehaald wilde nog strijken, boven poetsen en ramen wassen...liefste zou ik naar bed gaan slapen bleh!
Sasje: Geef je er gewoon aan toe. Morgen is er weer een dag. En vieze ramen, so what! En de strijk, nou die kan ook wel wachten hoor. Lekker even een middagdutje doen.
nee niet gedaan hoor...want dan kan ik vanavond weer niet slapen..en zal er toch doorheen moeten als het van de hormonen komt...kan slechts iedere dag naar bed gaan s middags hihi!!
@ mama es ja manlief is flink aan het verven geweest behang zijn we aan begonnen morgen weer verder manlief moest vandaag vroeg beginnen dus konden we vandaag helaas niks doen fijn dat je ongi weer voorbij is aan de klus dan maar @ stampertje is manlief weer helemaal opgeknapt die had het goed te pakken hoop niet dat hij jullie heeft aangestoken @ smyltje wat balen dat het even minder ging met R gelukkkig slaat de ab aan een ging het weer een stuk beter hoop dat het vandaag weer zo goed gaat @ poohbeer ga zo in je album spieken ben benieuwd fijn dat alles goed was de controle bij de vk ook goed ook succes met klussen aan jullie eigen kamer lekker genieten hoor meid het gaat echt wel snel @ sasje jammer dat het in het water is gevallen zeg en daarvoor was het zulk lekker weer. net wat pooh zeg geef toe aan de moeiheid meid niet meer doen dan je lichaam aan kan knuff @ dolfijn hoe gaat het met de uitslag helpen de zalfjes of wil het nog niet echt over gaan @ sepi knuffel voor jou
Ei: NOD: Mama van Shaun Stampertje mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
@ poohbeer mooie echo's joh dus het geslacht blijft bij jullie ook een verrassing spannend hoor ik denk dat jullie een jongen krijgen hoor maar zit er vaak naast heb je er zelf een gevoel over @ sasje gaat het prikken nu wel makkelijker of nog steeds niet de naald wilde niet zo erg he ik ga de hondjes even uitlaten die willen naar buiten