Proberen kan altijd natuurlijk! Ninthe was vanmorgen moe, dus naar bed gedaan om half 10. Lag ze om half 11 nog te keuvelen en brabbelen. Nou ja, dan maar eruit. WEER gepoept.. Dus verschoont en naar beneden. Dus vandaag maar 1 slaapje! Ben benieuwd hoe ze t vol gaat houden..
@ smyltje dankje wel altiijd fijn als je nog dingen naar je zin kunt maken @ ikke heel veel succes meid het valt in deze tijd zo en zo al niet mee om je huis te verkopen hoop toch dat het snel lukt
Ei: NOD: mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 22/06 Gyn, 03/07 20-weken echo! Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 02/07 VK Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 26-01-2013 18/6 VK intake 19/6 echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Mariska; 27-02-2011 een dochter: Noëlle 3180 gr en 49 cm Biancje; 14-03-2011 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 18/06 CB prikjes! Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 14/06 CB Prikjes! 21/06 Kinderarts Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 18/06 Prikjes! Zeepaardje; 02-01-2012 een zoon: Pim 4280 gr en 56 cm 12/07 CB prikjes! Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
zo boven heb ik al gepoetst, kamertje voor L. is klaar. als vriendlief straks thuis komt moet hij ff het bedje op zetten!
Zo nu thuis legaal op zp @ Stamp; Meis jullie ook een hele fijne vakantie!!! @ Smyl; Leuk huis! Hoop dat het tegen die tijd gewoon jullie huis kan worden Wat zijn de slaaptijden van Ninthe nu dan? Hier wordt ze rond half 7 wakker en gaat dan rond half 1 slapen, meestal 2 uur, maar ook weleens 1,5 of zelfs 3 uur! Dan rond 19.15u weer naar bed. @ Sas; Ging het vanmorgen op je werk? Geniet ervan dat L komt slapen @ Twink: Leuke spullen meis! En idd leuk boxkleed! (het is wel handig om nog een extra te hebben, voor als ze een keer spugen ofzo) @ Dolfijn; Hoe was jullie midweekje weg? En hoe voel jij je? Ennuh wanneer krijgen we van jou een buikfoto? @ Te koop zetten; Ik heb gezien hoeveel geld mijn broer kwijt was bij een makelaar (ruim 2 jaar te koop gestaan) en ik wil gewoon eerst zelf proberen. Paar deuren verder hebben ze het ook zelf te koop staan en daar zijn al diverse kijkers geweest. Vandaag moet vriendlief overwerken, dus ik eet met mijn meisje alleen, ik verwacht hem pas rond 22u thuis. Morgen moeten we ook allebei werken en na het werk snel douchen, meisje ophalen bij s-ouders en weer naar verjaardag, hoop dat vriendlief ook mee kan.... Zondag waarschijnlijk vrij en ook weer verjaardag 's middags. Druk weekend dus en zal morgen ook bijna niet online zijn.
Wij hadden gewoon 1 boxkleed hoor. Als ze gespuugd had ging ie 's avonds in de wasmachine en 's morgens was ie droog. Ikke. 7 uur wakker, 9.30 slapen (1,5 a 2 uur), 15.30 slapen (1 a 1,5 uur). Nu dus alleen van 12.30 tot ehhh nu Kijken hoe lang ze t vanmiddag volhoudt. Twinkle. Thanx!
geen dank smyltje hey meiden ik ben aan het zoeken naar behang voor de babykamer maar zo moeilijk aangezien we het niet willen weten nu heb ik wel wat gezien zouden jullie ook even willen kijken manlief heeft het ook nog niet gezien hoor dus weet niet of het dat gaat worden zou dit behang kunnen voor een jongen en meisje
hier is een foto maar het is het tweede foto de rechtse kant kan hem niet uitvergroot krijgen 26 Onszelf My Dear OZ 7633 | Onszelf My Dear Meisjes | 123kinderbehang
hier is de andere foto het is het zelfde behang het is de rechtse kant 31 My Dear Zilveren Bloemetjes 7638 | Onszelf My Dear Meisjes | 123kinderbehang
hmm ik vind dit meer van een meiden kamer...het kan wel hoor voor beide maar ik vind een stoere kamer voor een jongen leuker daarom wil ik ook weten wat het zou worden hihi!
is ook zo sasje maar ja als je het niet wil weten dan word het een stuk moeilijker het is of roze of blauw vandaar en na een jaartje gaat het kinder behang er toch weer af want dan word het een echte meisjes/jongens kamer
Twinkle: Leuke spullen zeg!!! Wij hadden hier ook meerder boxkleden. 2 is echt wel handig, idd ivm spugen of een spuitluier. Maar met een flanellen luier onder het hoofdje vang je het ergste al op. Wijhebben hier beige boxkleden. Mooie neutraal. Voor het kamertje hadden wij alles Winnie the Pooh. Moet je wel van houden natuurlijk. Of gewoon effen verven en met een muursticker of schilderij opleuken als het kindje er is. Dan kan je het kleur geven dat past bij het geslacht. Sasje: Heel veel plezier met L. Ikke: Hoop dat het snel lukt! Misschien een mooie flyer maken van jullie huis en rond verspreiden bij de doelgroep. Dus bijv een flat als jullie eengezinswoning hebben. Hier: de tassen zijn grotendeels gepakt. Nu nog even de losse spulletjes (camera, boodschapjes, buitenspeelgoed enz enz). Net allebei even geslapen. Meisje is bij schoonzus, dus we halen haar nu op. Tot over twee weken!
nou ik ben aan het wachten tot L. komt....ben benieuwd hoe het gaat vanavond hihi! en hoe het ons afgaat hihi!