Stampertje: Beterschap, hoe is het vandaag gegaan? Alles erin gebleven? Sasje: Je bent een supertante! Fijn dat je je liefde bij L kwijt kan, hij vind het vast niet erg om door jou plat geknuffeld te worden. Smyltje: Super dat je zo goed geslaagd bent! Ga zo even in je album kijken. Ik heb ook even geshopt. Manlief was vandaag vrij dus met z'n drietjes even Amersfoort ingeweest. Had echt positiekleding nodig. 2 broeken en 2 shirtjes gescoord. Helemaal blij! En ik kon het ook weer niet laten om daar de hobbywinkel te bezoeken. Nog even mooi papier gekocht, kan ik een canvasje opleuken voor meisje haar kamertje
@Smyltje; dat klinkt al heerlijk shoppen hihi fijn dat je zo goed geslaagd bent! En mooie foto's! wat een verschil al.. @Stampertje; vandaag iets beter gegaan? dikke knuffel en beterschap! Hoop dat je snel een mooie cyclus hebt! @Sasje; hoe is het nu meis? heerlijk om te lezen zoals je met L omgaat! wat een super peettante ben je! kids kunnen nooit teveel geknuffeld worden dus lekker mee doorgaan @Pooh; fijn dat je bent geslaagd voor wat kleding, ik vind het ook erg lastig momenteel.. Ben benieuwd naar je meisje haar kamer straks Wordt vast erg mooi met jullie creativiteit! @MamaShaun; mooie foto's van de fotoshoot, en hopelijk heb je deze ronde een mooiere cyclus! @Twinkle; heerlijk hé die schopjes kan niet wachten tot ik het weer mag voelen.. Geniet ervan! @Hier; het gaat weer beter, veel last gehad van uitslag maar ook dat is weer onder controle.. gelukkig wel want ik werd gek van de jeuk en de pijn (vooral in mijn gezicht ) Heel druk weekend gehad met zaterdag een dagje bij broer en schoonzus met 3neefjes echt genoten hoe die jongens met elkaar en ons genoten! Zondag verjaardag gevierd van onze spetter die alweer 2jaar mocht worden.. het gaat zo hard: ze wordt nu echt snel groot! Gisteren mijn mams onverwachts te eten dus Beau heeft nog even heerlijk kunnen knuffelen! Vandaag maar heel rustig aan gedaan, merk dat dit eigenlijk te veel was, maar goed het kwam zo uit. Morgen onze Spetter ophalen: ze komt 5 daagjes logeren Ben benieuwd wat die twee samen gaan uithalen allemaal Komende dagen dus even me handen vol, ik lees bij en reageer waar ik kan! Liefs en knuffels voor iedereen! xx
Dolfijn: fijn dat je de uitslag onder controle hebt. Nu hopen dat het niet weer oplaait. Je hebt een druk weekend achter de rug zeg! En komende week ook nog druk, maar vast we heel gezellig! Bij prenatal in a'foort was er flinke korting en daaroverheen nog eens 20& extra korting. Hing een hoop leuks tussen. Misschien kun je wat mee laten komen met Spetter, die wonen daar toch? Ook bij H&M goed kunnen slagen, ook niet zo duur
We gaan morgen even bij Prenatal kijken Pooh Bedankt voor de tip! We gaan haar namelijk ophalen dus zijn zelf in de buurt Misschien voor jou ook nog leuk.. www.happybellys.nl en natuurlijk ook voor de andere zwangeren! Heb nog extra code voor 50% extra korting op de uitverkoop, dan graag even PB Heb net een leuke bestelling geplaatst!
Fijn te horen dat je hebt genoten dolfijn! En dat de uitslag weg is. Doe je wel goed om jezelf denken?! Nu drukke dagen en dan Spetter 5 dagen te logeren.. (wel gezelllig!)
Mama. Hoop dat t gelukt is om je te accepteren. Zit nu op tel... Dolfijn en sas. Bedankt voor de reacties! Vooral bij de laatste foto dolfijn. Want idd, vergeet niet dat t niet alleen heftig is, maar ook erg mooi! Ik zie al die slangen, toeters en bellen niet. Alleen maar R die goed groeit! Rest. Hadden jullie al gekeken meiden?
Je reactie geeft me Kippevel Smyltje, je klinkt echt als een super trotse tante mooi om te lezen hoeveel je al om dit kleine vechtertje geeft! Dikke knuffel! en ik vind het zeker heel bijzonder om te zien.. Doe me best om goed om mezelf te denken
Smyltje: Heb net even de foto's bekeken. Pff, tranen, zie ze maar in bedwang te houden bij het zien van zo'n klein maar o zo sterk mannetje. Heel erg heftig zeg! Je bent een super tante, blijf hem helpen vechten! Dolfijn: Vergeet eventueel de H&M niet voor voordelige shirtjes en broeken. Ook daar hadden ze wel wat afgeprijsd. Moet alleen net je smaak zijn en je maat. Bij Miss Etam hadden ze weinig en (nog) geen afprijzingen.
Hoi lieve meiden! @Smyl, jaaah had gekeken en wat gaat hij vooruit en wat een prachtig mannetje!!! Zoveel liefde om hem heen maakt hem steeds sterker!!! Knuff @Pooh, Wow wat een buik meid!!! Echt leuk @Dolfijn, goed te horen dat het beter met je gaat! En wat gaat het snel met jullie spetter!!! Heel veel plz met haar!!! Gaat wel weer wat beter, alles was er gister in gebleven, noujah niiet meer gespuugt maar nog wel veel op de wc gezeten Vanmorgen ook nog wat misselijk, maar koppie thee op en 2 crackers en het gaat wel okeey nu! Wel nog steeds heel snel moe... als ik de trap oploop moet ik echt ff bijkomen, lijk wel een oud wijf
Smyl nee doet het nog niet Dolfijn leuk 2 kleintjes over de vloer Pooh lekker geshopt hoop ook snel te mogen hihi Hier straks gaat Shaun naar 2 meisjes die jonger zijn dan hij (ook al wel 1) van een ander forum de juli mama's hebben e zin in
@ poohbeer lekker aan het shoppen geweest goed geslaagd zo te horen leuk hoor knuff @ dolfijn wat fijn dat de uitslag onder controle is een druk maar gezellig weekend en dan vandaag spetter halen dat word een dolle boel veel plezier met shoppen bij prenetal maar dat komt vast goed knuff @ smyltje zo mooi om te lezen dat je een hele trotse tante bent van R het is een bikkel en echt vechtertje kreeg traantjes in mijn ogen terwijl ik naar de foto keek zo klein maar wat een kracht knuff @ mama es veel plezier vandaag leuk en het is mooi dat word dikke pret @ sasje hoe voel jij je nog steeds slecht slapen of word dat nu wel wat minder volgende week de echo hoop dat alles er rustig uit ziet en je mag beginnen met overdoseren knuff @ stampertje wat fijn dat het nu weer beter gaat en je niet meer hoeft te spugen hoop dat het wc zitten nu ook over is en je weer lekker kan gaan genieten knuff @ ikke ik mis je wel hoor wat is het stil zo lekker genieten van de vakantie meid wat voor je het weet is het weer voorbij @ sepi hoe gaat het met jou kun je het allemaal nog een beetje volhouden in deze zware tijd knuff @ hier net even een kraampakket aan gevraagd kan het binnen twee weken verwachten als manlief wakker is even een afspraak maken voor de 3/4d echo en volgende week weer controle bij de gyn het duurd nu wel lang hoor anders had ik vrijdag alweer mogen spieken maar helaas een weekje geduld nog verder gaat het wel goed hoor we zijn druk bezig met het kamertje het gaat niet zo snel want we doen het in de vrije tijd van manlief en die heeft nu weinig vrije tijd want de vakantie tijd is er dus weinig thuis veel onderweg dus maar het komt goed mt de heup blijft het hetzelfde dus maak me er tot nu toe niet zo druk om blijf het goed in de gaten houden ben gelukkig ook niet zoveel aan gekomen dus dat scheelt een hoop ik ga nu lekker even een bakkie doen bij paps en mams dan even gauw de stad in en dan lekker genieten van het mooie weer allemaal een hele fijne dag liefs twink
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
twink. leuk, kraampakket! en hopelijk lukt t snel om t kamertje af te maken. mom en mam (haha) heb jullie nu geaccepteerd! vanmorgen gezellig op visite gweest, telefoon naar vriend gebracht (was ie vergeten) en toen boodschappen gedaan. alles lekker op t fietsie! nu mn nieuwe bikini en nieuwe korte broek aan en ik ga lekker zonnebaden in de tuin!
@ smyltje komt goed hoor het is af als het af moet zijn we hadden alleen gehoopt dat het allemaal klaar zou zijn maar ja het is niet anders nog ven geduld hebben heerlijk weer weer he geniet ermaar lekker van
@Twink, fijn te horen dat het zo goed met je gaat...en je vollop aan het genieten bent... arm mannetje van je... zo hard werken Veel plz en geniet lekker van het zonnetje...denk je wel om de zon.. ivm zwangerschapmasker @Sas, hoe is het meid??? Hoe gaat het met de nachten??? @Smyl, geniet lekker van de zon!!! spam van bikini??? Het lijkt nu allemaal wel rustig, maar blijf misselijk... zal ik dan al.... neeeh daar ga ik niet vannuit en ga ermaar vanuit dat ik een lange cyclus heb en dan kan het helemaal niet...(als ik een "normale" cyclus zou hebben wel)
Lieve foto haha! Wie weet!! Zou kunnen natuurlijk. De kans is niet zo groot, maar toch! Kan hier geen foto's plaatsen via mn tel en heb daar een foto mee gemaakt van mn bikibi's. Niet aan hoor! Datr doe ik jullie niet aan