roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Dolfijn, dat is echt raar dat een kdv dicht is in de zomer!!! Denk dat als wij dicht zouden gaan we een heleboel boze ouders zouden hebben... maar wel heel gezellig dat Spetter bij jullie een weekje logeert...en doe je goed even tegelijk op bed!! Veel plz..
    @Pooh, zal zo even in de club lezen... En ik doe rustig aan hoor... merk dat ik idd weinig binnen heb gekregen laatste dagen dus snel duizelig...maar vandaag voel ik me weer een stuk beter!!! :D
    @Smyl, je bent al vroeg in de weer geweest las ik op fb... :)
    @Twink, lekker geslapen meid???
    @Sas, heb je een gezellige dag gehad gister??? Ik las iets op fb met motoren???

Vince was 7uur wakker...ligt er net weer in... slaapt tegenwoordig echt 2x op een dag zo'n 2 uur of langer...!!!!

Gezellige dag allemaal...
    Liefs

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, zag de letterlijke bui al hangen stamp dus ging maar snel boodschappen doen!
    wat lekker dat Vince nog zoveel slaapt! hier nog maar 2 uurtjes onder de middag.

oooowh wordt er gek van dat Ninthe de laatste tijd niet meer alleen kan spelen als we samen thuis zijn. ze wil de HELE tijd met mij!!! nu zit ze jankend bij me omdat ze geen aandacht krijgt.. wat moet ik daar nou weer mee?!

3. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, het is idd wel lekker dat hij nog zoveel slaapt en als we weggaan of iets afspreek dan past hij zich gewoon aan...

En jaaah lastig meid!!! Ik denk het negeren, soms samen spelen en soms alleen... lijkt me idd erg lastig...hier namelijk ook een jongentje wat op het moment erg aanhankelijk is... maar er een balans in vinden... maar als je eraan toegeeft dan heeft ze "gewonnen"... succes want ik weet dat het echt lastig is..knuff

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden

@laurier...jammer dat ze de keuze heeft gemaakt om ook aan ons niks meer te laten horen...prima maar dan verwacht ik dat er ook niks over ons athans over mij dan aan haar wordt verteld.....

@smyltje ben benieuwd naar de bikini's!!

@stampertje hoe voel jij je?
    ook hier is het kdv 2 weken dicht....

@dolfijn drukke boel dus!! en wat jammer dat het nog niet lukt bij vrienden :( hopelijk is ze weer snel zwanger...

@hier gisteren was er inderdaad motortocht van kindervakantiewerk dan mogen de groepen 7 en 8 op motors en gaan ze 1.,5 uur toeren met de kids....altijd geweldig.....
    maar goed daar wordt ook weer het nodige gedronken dus gisteren avond voelde ik me echt al niet goed....maar nu gaat het wel.
    vanavond lekker uiteten met vriend en beste vriendin....

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ dolfijn we hebben altijd contact gehouden eerst was het zo af en toe maar nu spreken w elkaar echt dagelijks;) fijn dat je haar ook nog spreekt

@ stampertje ik heb heerlijk geslapen op de plaspauze's na dan:p maar dat vind ik nit erg hoor meestal val ik s' middags een poosje in slaap:D fijne dag meid hoe voel je je gaat de misselijkheid nu een beetje over of blijft het aanhouden

@ smyltje wat jammer dat ze op het moment niet alleen wil spelen:( misschien een fase ze is gewoon dol op haar mama:) fijne dag vandaag

@ sasje hoe gaat het met jou hou je het allemaal nog een beetje vol? bijna de echo om te kijken of alles stil ligt en dan beginnen met prikken ik samen met de andere meiden hopen dat poging 1 gaat slagen;) knuff

@ mama es dat word weer bijna aan de klus joh:D wat een mooi kereltje is Shaun

@ poohbeer kreeg de tip al ja dat ik hem beter een dicht kon laten:D bedankt ga zo even de club kijken meid;) knuff

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Wie was ook al weer diegene met een open trap in de huiskamer? Bij het winforum hebben ze nu een traphekje dat je als afscheiding kan gebruiken. Zo kun je de trap rondom afzetten. Is dat een idee? Ook handig bij een openhaard. Wist niet dat het bestond!

Sasje: Oh lekker, naar wat voor restaurant gaan jullie?

Smyltje: hoop dat het een fase is. Sterkte

Stampertje: Ben blij dat je je weer wat beter voelt.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik ben er nog nooit geweest maar ligt pal aan de maas en zit je echt heel fijn...en je krijgt er gewoon normaal eten....spare ribs, schnitzels enz dus geen speciaal diner ofzo hoor ;)

8. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Oh lekker om er even uit te zijn. Helemaal als het zo mooi gelegen is. Eet smakelijk vanavond!

9. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat was ik pooh! Maar ons huis is al zo klein.. Als ik dat ding neer ga zetten hebben we nog minder ruimte! Maar lief dat je meedenkt!

10. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Ik zag het toevallig en moest gelijk aan diegene denken die dat toen eens gevraagd had, aan jou dus :p Wist jij dat het bestond? Op zich wel een oplossing voor een open trap, mits je een grotere kamer hebt dus....

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hier de bikini's!

ja pooh, wist wel dat het bestond!

Bijgevoegde bestanden:

12. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Dat zijn wel hele leuke zeg! Ik had helaas geen keus dit jaar, door de belachelijk grote cupmaat die ik nodig had. Daar is gewoon niks in te krijgen, of onwijs duur. En dat voor die 9 maanden... moest het dus gewoon doen met een simpele zwarte bikini....De jouw zijn veel leuker!!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    erg leuke bikini's smyltje!!

ik wil jou ook alvast een hele fijne vakantie wensen meid!!!
    geniet en heel veel plezier!!

14. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanx! Owh en pooh, de leuke bikii's komen snel weer voor jou hoor! Eerst maar lekker genieten van je kleintje!

Dank je sas!

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje een gezellige avond eetsmakklelijk het klinkt lekker;)

@ smyltje wat een leuke bikini's laat de vakantie maar beginnen:D alvast een hele fijne vakantie ga er lekker van genieten

16. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Smyl, leuke bikini's!!! Veel plz bij R!!!
    @Sas, hoop dat jullie lekker gegeten hebben...
    @Pooh, voor je het weer kan je ook weer een bikini aan :D.. Maar eerst een lekkere buik kweken :D...

17. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Nou, had na de zwangerschap van mijn meisje een flink buikje overgehouden. En een hele hoop striemen. Vanaf mijn navel tot m'n bovenbenen. Dus als de tijgerprint ooit in de mode komt dan ga ik weer in bikini. Voor mij speciaal hebben ze normaal gesproken de tankini uitgevonden. Echt ideaal!
    Maar nu met die groeiende buik vond ik het zonde om een positie-tankini te kopen. In juni had ik nog niet genoeg buik daarvoor, maar wel iets anders nodig omdat de (.)(.) flink gegroeid waren.

18. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Zijn op de terugweg van R. Hebben hem in vol ornaat kunnen zien! Hij moest verschoond en een schoon bedje. Mn broertje ging m vor t eerst optillen. Hij was wel wat aan de koude kant dus ze konden niet buidelen. Beademing enzo horen ze morgen pas meer over, hebben ze gesprek kinderarts.
    Het was iig erg leuk om hem zo te mogen zien! En ze vonden het kado erg leuk!!

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje: Jammer dat er niet gebuideld kon worden. Lijkt me heel bijzonder om het echt te zien. Was het niet erg dat zijn temp niet helemaal goed was? Voor zo'n klein kindje zal het wel lastig zijn om de lichaamstemperatuur op peil te houden. Ben benieuwd wat er besloten wordt over de beademing. En een leuk kado, had je anders verwacht???

Gisteravond weer even aan het knutselen geslagen, een canvas voor op mijn meisje haar kamertje:

Bijgevoegde bestanden:

20. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, het was gewoon het bedje even wat warmer zetten en extra toedekken. Heeft ie wel vaker.
    Leuk!! Crea weer hoor :)

Nou ik ga eruit. Laatste dingen poakken enzo. Tot over een week!! (Weet niet of ik tussendoor nog kom..)

Deel Deze Pagina