roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Smyltje:Een hele fijne vakantie. Betekend dus wel dat we pas na je vakantie horen over de beademing? Geniet lekker, ik hoop dat je mooi weer krijgt! Ach, lekker samen zijn is al heel fijn!

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Goedemorgen,

@Smyl, wat leuk dat je R helemaal goed hebt kunnen bewonderen.. jammer dat het buidelen niet kon doorgaan... Hele fijne vakantie meid!!!
    @Pooh, snap helemaal wat je bedoelt, ben niet echt zwaar ofzo maar mijn lijf is niet meer zoals het was...had altijd een strakke platte buik... en zit ook onder de striae... van rug tot buik...dus ook ik heb een tankini en ben er super blij mee...:D;)
    En wat een super leuke canvas!!!

Hoe is het met de rest van de lieve meiden???

Heb mijn banner aangepast zodat jullie mijn cyclus kunnen zien... nou heb ik m op 40dg gezet.... dus we zullen zien..;)

Vince ligt alweer 3kwartier te bed, mijn tante en neefjes komen zo gezellig hier spelen en samen broodje eten...

Misselijkheid lijkt wat minder te worden, af en toe steekt het ff op..
    Maar gaat de goede kant op dus...

Liefs

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje een hele fjne vakantie meid lekker gaan genieten;) en wat fijn dat julie R in vol ornaat hebben kunnen zien jammer dat hij niet gebuideld kon worden:)

@ poohbeer mooi gedaan zeg weer lekker bezig geweest;) weer een kunstwerk erbij:D

@ stampertje ik ben heel benieuwd hoor:D we wachten de 40 dagen af;) veel plezier vandaag maar dat zit vast goed

@ dolfijn lekker aan het genieten van spetter en Beau geniet ervan meid;)

@ sasje lekker gegeten gisteren:) was vast gezellig;)

@ mama es hoe gaat het met jou en Shaun?

hier gaat het goed hoor van het weekend behangen het kamertje e we hopen dan na het weekend de vloer nog te leggen maar dat ligt aan manlief werktijden;) dus zal volgend weekend zijn denk dan alles even schoonmaken en dan kunnen de meubels erin:D:D:D:D de kinderwagen is binnen en eerder als verwacht moeten hem nog wel halen hoor maar hij is er:) verder merk ik wel dat ik weer wat sneller mo ben en val dan s' middag regelmatig op de bak in slaap mar daar geef ik ook aan toe he het gewoon nodig volgende week weer controle ben heel benieuwd want ben dan 4 weken niet geweest duurd deze keer wel lang hoor hahaha

nu ga ik een bakkie doen bij paps en mams die gaan maandag op vakantie ik wil mee hahaha allemaal een hele fijne dag

liefs twink

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    Ei:
    mama es 9 aug

NOD:
    Mama van Shaun 22 aug
    Stampertje

mmm:
    Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl
    7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten

Zwanger:
    Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn
    Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk
    Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo

Bevallen:
    Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief.
    Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr
    Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4
    Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check
    Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts
    Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB

Vakantie's
    Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland
    Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië
    Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk
    Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria
    Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië
    Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    @Smyltje; fijne vakantie meis! ga er lekker van genieten :)

@Stampertje; bedankt voor het aanpassen van banner.. hihi weet ik nog beter wanneer ik wat harder moet duimen :)

@Pooh; wat een mooi crea werk weer :) errug leuk!

@Twinkle; veel plezier bij paps en mams! waar gaan ze heen op vakantie dat je zo graag mee wilt? ;)

@Buik; hier van zwangerschap Beau voornamelijk strepen op mijn benen opgelopen ;) dus wel gewoon in bikini.. ook nu met groeiende buikkie.. hopelijk red ik het met mijn bikini tot einde van de zomer.. heb evt zwangerschapsbadpak liggen maar dat is echt niet mijn ding..

@Hier; geniet zeker van onze kanjers! het is wel vermoeiend en ben blij als ze even tegelijk liggen.. pfff.. even uitblazen en weer bijkomen.. hihihi komt wel goed!

6. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    @smyltje fijne vakantie have fun

@ stamper altijd makkelijk voor ons om het te zien ;)

@ pooh leuke canvas

@. Buik ik heb helemaal geen een streep ja een bruine streep maar die loopt van boven naar beneden van de hormonen toen

@ hier gister dikke doorzichtige slijm leek net lijm haha kan al een begin van mijn ei zijn ben benieuwd verder gaat alles goed Shaun kan los staan en zelf chipjes uit een zakje pakken uit een rietje drinken en zich heel goed alleen vermaken.
    Vanavond naar de bios voor het eerst in 5 jaar weer zin in (met vriendlief dan ga wel elke maand met vriendinnen)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoi meiden,

@Hier pff warm warm warm...ik zweet me echt werkelijk te pletter :(
    snachts wordt ik wakker omdat ik het zooooo warm heb en kom dan niet meer in slaap...en s morgens kom ik mijn bedje dus niet uit :(
    als ik rustig ergens zit heb ik het al warm maar breekt het zweet me nog niet..zodra ik opsta en vanalles ga doen loopt het overal getver!! dat wordt vaak douchen op een dag!!

het eten was gisteren erg lekker en gezellig....zeker voor herhaling vatbaar.
    nu vanmorgen de ramen boven gewassen en was draait.
    zometeen naar speelgoed winkel want kleine neefje wordt dinsdag 4 jaar dus op zoek naar een kado hihi!
    vanavond is afsluiting van kvw en dit weekend is weer Solar!!!!
    2 dagen volop feesten!!!!

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twink, doe je goed...gewoon lekker aan toegeven hoor...maar dat doe je dus al;)... en begint nu wel echt dichtbij te komen he... leuk!!! Straks alle kleertjes wassen, vond ik ook zo leuk.. :)
    @Dolfijn, wat leuk dat je zo geniet van de kanjers... zag echt super lieve/schattige foto's op fb voorbij komen...!!! En fijn dat je geen straie op je buik hebt, hopen dat het zo blijft... Geniet nog van deze gezellige (vermoeiende;))dagen...
    @Sas, het is ook niet niks in de overgang zijn...bah...heb het bij mijn moeder gezien en die had(heeft) er ook echt last van:(!!! Meid hoop echt voor je dat dit eenmalig was... maar je hebt wel 2 gezellige dagen voor de boeg...geniet daar maar extra van... dikke knuffel!!!
    @MAma, wat is Shaun een snelle zeg... hier begint het los staan net... wel lopen aan de handen...echt super schattig vind ik dat..:) En uit een zakje chipjes eeten weet ik niet want Vince eet/krijgt nog geen chips:):p Veel plz bij de bios vanavond.... naar welke film gaan jullie???

Zooo gezellige ochtend gehad.... Daarna even naar de winkel gewandeld, boodschappen gehaald en Vince ligt nu weer te bed...
    Dus ik lekker de OS kijken en met de voetjes op de bank...
    En ff zp'en..;)

Liefs

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Stamp hij krijgt die goodies chips wortel en paprika en kaas smaak ja aan handjes lopen is leuk he al advieseerde iemand mij om je kindje in zijn zij vast te houden met leren lopen dan hebben ze het sneller door

10. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Oh we gaan naar Abraham lincoln vampire hunter 3d

11. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Stampertje: Leuk hé die tijgerprint op je lijf! Tja, knapper zijn we er niet op geworden, maar het is het allemaal wel waard of niet soms?! Blij dat je langzaam weer opknapt.

Twinkle: Hoop dat manlief tijd heeft, zou wel leuk zijn als het ook af is. En goed van je dat je toegeeft aan de moeheid! Blijven doen hoor!

Dolfijn: Zijn je borsten niet gegroeid dan? Dat was bij mij het grootste probleem, groot, noem het maar enorm!!! Want dat zijn ze!
    Fijn dat de kinderen nog slapen hé, kun jij even bijkomen.

MamaEs: Klinkt als ei, wel benutten hoor!! Vast geen probleem voor je man. Shaun gaat echt wel snel! Fijne avond en veel plezier.

Sasje: Waardeloos die opvliegers, het hoort bij de medicijnen, maar op dat kwaaltje zit je niet te wachten. Ik vind het ook vies voelen, zweet, dat geplak aan je lijf. Je bent ook nog eens flink druk geweest zeg! Hoop dat je kan slagen voor een leuk kado, gaat je vast wel lukken denk ik. Veel plezier dit weekend!!!

Wij zijn even de stad in geweest, met de kinderwagen en baby born. Wil voor mijn neefje net zon canvas maken. Kon alleen geen leuke spulletjes vinden voor rond de letter. Nu had ik bloemetjes, maar dat is niet zo geschikt voor een jongen. Straks nog even naar de hobbyzaak aan de andere kant van de stad. Dus wij hebben een flinke wandeling erop zitten. Echt snel ging het niet, maar wel een leuke ochtend. Nu even wat aanrommelen en dan gaat mijn meisje zo naar opa en oma. Ze eet daar altijd op vrijdag, dus ook vandaag. Vast ritueel zowel voor haar als voor haar nichtjes.

12. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Pooh, het is het dubbel en dwars waard geweest...en als ik van te voren had geweten hoe ik er nu had uitgezien..(niet dat het zoooooo erg is hoor :D)...had ik het zeker weten gewoon gedaan... Ons schatje :D..
    Wat een gezellige ochtend..en echt super leuk dat alle kids op vrijdag bij opa en oma eten... succes met de knutsel voor neefje..

@Mama... geen idee ken die film niet..maar veel plz!!! Okeey..is dat wat die chipies? Is dat gezond??

13. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Heb gister geklust ja en nee is hier geen probleem haha

14. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wij willen morgen trouwens wat leuks doen met zijn 3tjes en zitten enorm te twijfelen...eigenlijk is Vince nog net te klein voor speeltuinen etc...

Nu denken we aan dolfinarium, holle bolle boom binnen (soort van ballorig) of een dierentuin.. of gewoon naar een andere stad en daar lekker rondneuzen en hapje eten ofzo...

Wat vinden jullie of nog andere suggesties???

15. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
  16. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik zou naar de dierentuin gaan zie het aan Shaun hij vind dieren geweldig om te zien

17. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Okeey...ga eens kijken... thanks!
    Ja vind ik ook...maar dan is dolfinarium ook leuk :D..

18. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ja dolfijntjes zal ook leuk zijn ja de goodies zijn hier favoriet niet alle alleen de koekjes en chipjes die repen vind hij niet zo

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik zeg dolfinarium hoor stampertje ;)

20. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ mama es fijn dat het allemaal zo goed gaat en wat word Shaun toch een grote kerel zeg los staan:D straks ren je er achter aan;) veel plezier vanavond

@ stampertje dolfinarium is leuk hoor vind hij vast erg leuk en jullie ook:D ja ik weet echt tot hoe ver ik moet gaan en niet verder want dan speelt de heup wel op dus echt alles op zijn gemakkie;)

@ poohbeer dat heeft manlief nu heel erg met de vakantie periode maar het komt wel goed hoor het is op tijd af:D lekker even de stad in geweest het was ook wel lekker weer hoor

@ sasje wat vervelend zeg dat je er zoveel last van hebt zeg een dikke knuff voor jou:) fijn dat je het gisteren wel heel gezellig hebt gehad en er staan nog leuke dingen op de planning van het weekend zo te lezen ga er lekker van genieten;)

@ dolfijn goed dat je ook even je rust pak want ja het is nu wel een stuk drukker in huis:D fijn dat je zo geniet meid knuff

@ ikke je komt alweer bijna terug wat vliegen de dagen toch voorbij heb je wel gemist hoor:)

@ jahhhhhhhhhhhhh de eerste wand behang zit er op manlief werd vroeg wakker en hoeft niet zo vroeg te beginnen dus maar even een wand geplakt morgen gaan we weer verder:D het begin is er

Deel Deze Pagina