Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 30/07 's ochtends 20 weken echo + 's middags controle vk Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 Volgende afspraak via brief. Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 12/07 CB gewicht check Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
Ben ook benieuwd Twinkel!!! Okeey sorry we gaan tegen jullie adviezen in, we gaan naar burgers zoo... als hij net wat groter is zijn de shows bij dolfinarium ook erg leuk denk ik... Maar we hebben er zin in, gaan morgen optijd weg dus denk niet online!!! Sas have fun...
@ sasje wij zelf ook @ stampertje leuk dierentien ga er lekker van genieten een hele fijne dag ik ga afsluiten lekker even tv kijken straks manlief roepen die gaat aan het werk en ik ga dan mijn bedje in morgen als manlief wakker is verder behangen ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend liefs
Twinkle: Ik ben ook heel benieuwd!! Mogen we het al zien als het af is, of wil je dat bewaren voor na de geboorte? Veel plezier Stampertje!
goedemorgen meiden zo ikke komt vndaag ook weer terug van vakantie of niet?? wij gaan straks naar solar festival!!! echt zin in!!!! heerlijk dansen hihi!!!
Meiden even snel weer bericht van mij. Na een moeilijke week is afgelopen donderdag toen p 7 mnd is me opa overleden. Xxx
@ sepi gecondoleerd meid heel veel sterjte in deze moeilijke tijd een hele dikke knuffel @ poohbeer als het klaar is met behangen en de vloer zal ik een foto plaatsen maar laat nog niet alles zien hahaha @ sasje heel veel plezier @ ikke ik hoop dat jullie een hele fijne vakantie hebben met veel lekker weer @ dolfijn ze gaan gewoon naar centerparcs in drente maar wij gaan normaal ook altijd alleen nu zo druk dus dat ging niet door maar goed nieuws ik ga er lekker een paar dagen naar toe lekker even genieten manlief moet toch werken meiden ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend ik ga straks weer aan het behangen en morgen zijn we ook weer bezig dus ik ben er na het weekend weer
hier even een update over het gesprek met R smyltje heeft gevraagd om dit voor jullie te plaatsen dus bij deze R zijn dag was goed! Gesprek met de kinderarts gehad. Kort samengevat is zij gewoon heel erg tevreden en doet R het eigenlijk gewoon erg goed. Volgende week of de week ernaar komt de oogarts om te kijken of dat er goed uit ziet. Er is wel op de hersenecho te zien dat de hersens onrijp zijn en er is iets op gezien. Het is nu nog niet duidelijk of en wat dit betekend. Dit kan nog worden ingelopen, verdwijnen of groter worden. Dit is nog afwachten. Voeding wordt weer iets sneller opgehoogd. Elke dag 1 stapje omhoog. Vandaag gaat hij naar 12 x 7 ml. Verder is hij weer wat aangekomen. 720! Op naar de kilo
@Smyltje; bedankt voor je update wat goed om te horen! fijn dat hij goed groeit en het zo super doet! De hersenen kunnen inderdaad nog alle kanten op, ik duim dat het mag verminderen/ verdwijnen.. Twinkle; bedankt voor het plaatsen! @Twinkle; lekker van genieten meis! heerlijk een paar daagjes naar hen toe doe je goed! succes met klussen weer! @Sasje; fijne dag gewenst! geniet ervan! en hoe voel je je verder? is het vandaag een beetje te doen? ik hoop het wel! knuf! @Ikke; hoe was je vakantie meis? lekker genoten? Ik hoop het wel! @Hier; beetje moe.. onze spetter heeft er duidelijk wat meer moeite mee als vorige jaar, ze mist haar papa en mama en ik ben de enige die goed is op dit moment.. en dat is best zwaar als je ook nog een zoontje hebt dit mama-aanhankelijk is maar goed, nog een dagje en dan ziet ze haar papa en mama weer.. dus komt wel goed! Probeer er na het weekend weer wat regelmatiger te zijn.. KNUF voor allemaal!
Sasje: Volgens mij maandag pas, dan is het 6 augustus... Hoe was het gister op Solar. Las iets over piepende oren op fb. Slaap eerst lekker uit. Hoor het straks vast allemaal wel. Twinkle: Je hoeft ook nog niet alles prijs te geven. Het is leuk om nog wat achterwege te houden. Succes met behangen! Smyltje: Wat heerlijk om te horen dat de arts zo tevreden is! Hij groeit ook goed. Hoop dat het in zijn hersentjes niks is, gewoon iets dat er hoort. Elke keer toch weer een beetje schrikken... Sep: gecondoleerd. Veel sterkte met afscheid nemen en de begrafenis. Ook voor je gezin en je oma. Dolfijn: Logisch dat ze haar papa en mama mist, maar fijn dat ze zich zo op haar gemak voelt bij jou. Wel zwaar, twee van die kindjes die je aandacht opeisen. Doe rustig aan en laad zelf ook weer even op.
@ sepi gecondoleerd meis sterkte @ smyltje / twinkel dank je voor de update ik blijf duimen @ hier niet iets bijzonders eigenlijk blijf veel lijm slijm houden maar geen ei pijn (slijm al 3 dagen)
goedemorgen meiden, @sepi gecondoleerd meid en heel veel sterkte. @dolfijn vandaag gaat spetter alweer naar huis, rust in huis @smyltje ik duim dat het met de hersentjes goed komt en dat het niks bijzonders is wat ze hebben gezien!! @twinkle heerlijk paar daagjes weg...geniet er van! @hier het was gisteren echt super vet!!! vandaag wel helemaal ko en kan echt niet meer.....ben zooo moe!! maar goed vandaag nog 1 dag en dan is het alweer klaar...hihi om 10 voor 1 nemen we de trein!
Sasje: Geniet er nog even van! MamaEs: Gebruik je ook ovulatietesten of temperatuur methode? Hoop dat je ei snel komt
@Lieve Sepi, gecondeleerd meid!! En heel veel sterkte de komende tijd... dikke knuffel!! @Smyl, thanks voor de update...en Twink lief dat je het plaatste... @Dolfijn, ze heeft er natuurlijk nu ook echt wel de leeftijd voor!!! Maar idd wel heel fijn dat ze zich zo op haar gemak voelt bij jou!!! Maar zal idd best heel vermoeiend zijn zo @Sas, nog veel plz vandaag!!! Knuff
MamaEs: Goed idee hoor. Is ook ontspannender. Met tempen en die testen ben je er toch steeds mee bezig.
Hey meiden, wij zijn weer thuis van 2 heerlijke weken Italië! Ik probeer morgen bij te lezen maar las wel even snel dat de opa van Sepi is overleden? Heel veel sterkte meis en gecondoleerd! Tot morgen meiden, nu snel douchen en ons meisje naar bed brengen en zelf ook slapen!
Goedemorgen! Welkom thuis weer Ikke, wat is dat voorbij gevlogen zeg!!! Ben benieuwd naar je verhaal ... Heerlijk geslapen alleen btje kort, ging veels te laat te bed... Nog ff OS gekeken... Wat een onweer zeg.... en echt super dichtbij...!!! Ik ga zo te werk, deze week een dag extra werken (Donderdag) ivm vakanties... Liefs