Ikke: Hoop dat jullie het leuk hebben gehad, ondanks de hitte. Stampertje: Werkse! Hier: Nou hier onweerde het gisteravond ook. En regenen, niet normaal. We waren even bij paps en mams. Toen het droog was gauw vertrokken, maar wat een water op de weg!! Was blij dat ik slippers aan had, broekspijpen omhoog en tot mijn enkels in het water. Bij de auto's stond het water ook tot aan de velgen, zo veel. Dat zijn we hier niet gewend.
hoi meiden, regen en onweer?? hier gelukkig niet gisterenavond heeft het wel even een tijdje geregend maar gelukkig niet nat geregend op festival. net mijn ouders naar het vliegveld gebracht, deze gaan 2 weken naar corfu op vakantie. verder gaat het met mij goed, heb het alleen de hele dag door erg warm. verder echt een top weekend gehad!!! morgen weer beginnen met werken @ikke welkom terug meid, ben benieuwd naar je verhaal!!
@ Sepi; Heel veel sterkte morgen! @ Sas; Meis, ik heb veel aan je gedacht tijdens de vakantie! Hoe gaat het met spuiten? Mijn zus was ook naar Solar en is daar ten huwelijk gevraagd door haar vriend!!! Hier heerlijk geslapen in ons eigen bed! Meisje werd pas om 9 uur wakker! We hebben het echt heerlijk gehad en ons meisje heeft het zo ontzettend goed gedaan daar! Heerlijk om lekker met z'n 3en te zijn en ons meisje heeft erg veel geleerd. Ze begint nu steeds meer zinnen te zeggen, van 3/4 woorden!!! Ze is blond geworden en een krullenbol Net wat foto's op fb gezet. Erg warm gehad, maar wel heel lekker! Ik haak nu weer in
oh wat gaaf dat ze ten huwelijk is gevraagd!!!! het spuiten gaat nu wel goed...morgen uitgangsecho ben benieuwd...
Sasje: Is die uitgangsecho om te kijken of alles idd stil ligt toch? Hoe laat moet je morgen? Ikke: Ik heb je foto's gelijk even bekeken, grappig. Lazise, zo herkenbaar! Mooie foto van je meisje bij zonsondergang! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. En feliciteer je zus! Sepi: heel veel sterkte morgen!
Ben benieuwd Sas! Vind je het spannend? Hier wachten tot ons meisje wakker wordt, ligt er al sinds 13u in en dan de hond ophalen Morgen naar de stad en kijken voor tattoo
ja vind het wel spannend...ben erg benieuwd of alles stil ligt en hoeveel eicellen er al te zien zijn
Hey meiden, @Sepi, heel veel sterkte morgen meid!! Knuff @Pooh, jeetje dat is idd een aardige lading water!!! @Sas, spannend meid.. veel succes morgen!!! @Ikke, fijn dat je er weer bent!!! En super leuke foto's op fb... zo krijg je echt een impressie... en wat een heerlijke meid is ze toch!! En wat leuk dat je zus ten huwelijk is gevraagd!!! Heb vanmorgen toch wat mee gemaakt!!! Rond half 8 vanmorgen op het werk is de bliksem bij ons ingeslagen... het was echt een klap en toen zo'n elektrischiteits (???) geluid en toen BAM!!! echt niet normaal die klap... was echt enorm hard...we schrokken ons de rambam.. licht viel uit en het alarm van school (waar we naast zitten) ging af... !!! Gelukkig viel het allemaal mee... maar de schrik was er!!! Vince heeft last van de eenkenningheidsfase...en heeft op het moment niet zoveel zin om naar het kdv te gaan... helemaal vast klampen aan papa... Hopen dat dit niet te lang duurt!!! Liefs
@ Sas; moet je eerst werken en dan naar t zh? Ben heel benieuwd! @ Stamp; oh bah wat eng zeg! Ik heb het al niet op onweer waren de kids erg geschrokken? Vervelend he die eenkennige fase! Hopelijk is Vince er snel vanaf! En trouwens mooie tattoo! Zelf wil ik hem echt veel kleiner en alleen de naam van mijn meisje maar hij is super gaaf ook met het kleurverschil! Hier meisje werd pas laat wakker! Net gegeten en dan zo eindelijk de hond ophalen!
ik moet morgenvroeg werken en vervolgens naar huis douchen en dan weer snel de auto in richting maastricht. vervolgens naar de verjaardag van kleine neefje die 4 wordt...dus weet niet of ik meteen tijd heb om te posten of vriendlief moet morgen mee gaan naar het zh dan heb ik tijd genoeg in de auto @stampertje oh wat akelig met die onweer zeg waren er al kids?? @ikke oh hihi dat was het eerste wat ik ging doen....hondje halen hihi!!! wat zal ie blij zijn!
Stamper: Niks kapot? Door de electriciteits piek kan er te veel stroom op apparaten komen te staan en doorbranden. Zal best eng geweest zijn zeg! Ikke: Fijn zeg om jullie hond weer op te mogen halen. Hoe gaat het met wassen en opruimen/uitpakken? Altijd een ellende na zo'n topvakantie
Even snel: @Ikke; fijn dat je er weer bent meis! en heerlijke vakantie gehad zo te zien @Sasje; heel veel succes morgen in ZH, ik denk aan je! en hoop dat je even kan posten hoe het gegaan is.. Succes met werken ook weer morgen! KNUF! @All; nog erg moe en druk na de dagen met Spetter, heb de was een beetje laten liggen door de drukte dus moet nog wat inhalen daarnaast kost het gewoon even energie om weer in eigen ritme te komen.. Lees wel mee en probeer er zo snel mogelijk weer te zijn.. Dikke knuffel meiden xx
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje mmm: Sasje24: 26 juli start spuiten decapeptyl 7 aug uitgangsecho, start puregon spuiten Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 10/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/08 CB Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB Vakantie's Dolfijn1982 11 t/m 15 juni Nederland Poohbeer2 15 juni t/m 30 juni Italië Stampertje 16 juni t/m 2 juli Frankrijk Sasje24 15 t/m 22 Juli Gran Canaria Ikke 22 juli t/m 6 augustus Italië Smyltje 3 t/m 10 augustus Texel
@ Sas; Ja we wilden ook wel eerder maar s-zus was ook weg vanmorgen en vanmiddag lag ons meisje te slapen dus het kon niet eerder ben wel heeeel blij dat ze er weer is, nu zijn we weer compleet @ Pooh; Pff hou op over de was, heb nu bijna alles weg, alleen morgen strijken . Heb daar gelukkig ook gewassen dus anders was het nog meer geweest . @ Dolfijn; Doe rustig aan meis! Pff we zijn weer in Nederland hoor stomme regen! Ik wil weer terug!!! Meisje ligt net in bed, langzaam weer naar d'r eigen ritme
@ ikke heb je gemist hoor haak weer lekker in wat fijn om te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad en dat jullie meisje het zo goed heeft gedaan @ stampertje dat zal schrikken geweest zijn zeg het is al een paar dagen iedere keer van dat rare weer hier gelukkig weinig last van wel regen maar geen echte stevige buien @ sasje heel veel succes morgen hoop dat alles er goed uit ziet en je mag beginnen met puregon fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad @ smyltje ze vonden het allemaal erg fijn die update geniet lekker van je vakantie @ dolfijn doe maar lekker rustig aan hoor na die drukke dagen even bijtanken na de drukke dagen @ mama es hoe gaat het? @ sepi heel veel sterkte morgen en de komende tijd knuff
@ pooh lang leven de slippers en de broek die broekspijpen die omhoog kennen dan valt het hier tot nu toe mee hier balen vandaag hadden we al het behang gekocht en nu wilde we vandaag de laatste wand doen en dan zitten er op alle rollen behang strepen in niet goed bedrukt dus geld terug gekregen en nu op zoek naar ander behang dus tegenvaller nu zaterdag de rest behangen en dan zondag of maandag de vloer als het gaat lukken anders gaat het toch het weekend erop worden dan de meubels erin en dan kunnen we straks met de baby was beginnen vrijdag controle wel weer leuk onze kleine weer te zien
Ikke: Fijn dat alles bijna weg is, qua was. Succes nog met strijken... Dolfijn: Neem je tijd. Het was een zware week. Twinkle: moeten jullie u ook echt kijken voor totaal ander behang, of kunnen ze uit een ander filiaal nieuwe rollen sturen? Bah, flinke tegenvaller! Waardeloos. Vooral nu je graag wil dat het af is.
Succes Sasje denk aan je Leuk wassen na de vakanie gelukkig ben je al bijna klaar Ikke Hier gaat alles goed hoor slijm is weg dus afwachten nu maar