roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    @Twink, ik vind het ook meer een meiden behang!! Wij wisten ook niet wat het zou worden en hebben zijn kamertje bruin en gebroken wit behangen... verder met leuke knuffels aangekleed en nu hangt er een onwijs leuke slinger met zijn naam op de bruine muur...
    @Ikke, zou het ook zelf eens eerst proberen...je zal maar net de goede kijker hebben...

Meiden ik ga de kadetten smeren, daarna even douchen en alles weer glad scheren... :D.

Liefs

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    owjah Sas, veel succes en plezier met L...

Tot over 2weken...

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Stamp; Heel veel plezier meis!!! Tot over 2 weken :)

@ Sas; En? issie er al? :) Jullie gaan het vast heel goed doen!!!

@ Twink; ook ik vind het meer meiden behang, wij wisten ook niet wat het werd, hebben 1 muur licht grijs geverft en de andere muren gebroken wit. Nu veel roze accenten :D.

Hier; vriendlief is al thuis! Het ging niet door en morgen hoeft hij ook niet. Kan ons meisje lekker thuis blijven ;)

Heb me toch last van m'n pols ;) geen idee wat ik heb gedaan maar het voelt niet fijn :cool:

4. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    bedankt meiden;) we kijken gewoon nog even verder

5. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    allemaal een heel fijn weekend ik ben niet aanwezig erg druk:) ga nu even lekker voor de buis hangen

@ ikke wat fijn dat meisje thuis kan blijven en vriendlief vroeg thuis was;)

@ stampertje hele fijne vakantie met veel mooi weer;)

@ sasje veel plezier met L;)

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    weer terug, maar erg moe.. reageer morgen meiden..

jammer dat ik je gemist heb Pooh, maar een hele fijne vakantie meis!
    en jij natuurlijk ook Stampertje!

Slaap lekker allemaal, ik duik zo lekker me eigen bedje in!

xx

7. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Dolfijn; welkom terug meis :D heb je lekker geslapen? Hoe is het verder met je? Leuke dingen gedaan?

@ Sas; En?? Hoe heb je geslapen vanacht?

@ Pooh & Stamp; hoop dat jullie een goede reis hebben!

8. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    pooh en stamp. goede reis en veel plezier!

sas. hoe is je nacht gegaan?

dolfijn. we willen alle vakantieverhalen horen :D word eens wakkerrrrr :D

hier. ik slaap altijd op zondag uit en vriend op zateredag. nou ha dik gevraagd om t om te draaien ivm vaderdag.. wil ie t niet! nou dan toch lekker niet! dan geen ontbijt op bed enzo. ik ga wel gewoon uitslapen. stommerd.. :(

Ninthe vandaag 14 maanden alweer!

Bijgevoegde bestanden:

9. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Huh waarom wil ie dat niet dan?!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

hier is alles prima gegaan ;) L. om half 10 laatste flesje gegeven en toen naar bed gebracht. heeft toen geslapen tot half 2. maar nog te vroeg om te voeden. dus paar keer getroost en toen heeft hij geslapen tot kwart over 6 ;)
    toen flesje gemaakt en weer terug in bedje gelegd en om half 9 vond ie het prima geweest :) nu wachten tot mijn zus komt

11. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Ikke. Als hij op zondag uitslaapt, kan ie 's avonds niet in slaap komen.. Nou, graag of traag hoor!

Sas. Fijn dat de nacht goed gegaan is!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo l is net opgehaald door mams hihi!
    ik heb gauw de hond uitgelaten en wasje draait al.....en nu ff wat eten en denk straks nog ff terug mijn bedje in hoor hihi
    niet gewend dat s nachts opstaan :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou eindelijk ben ik ook een klein beetje ongi....nog niet echt veel maar tja...in ieder geval iets...:(

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    waar hangt iedereen uit?
    bah bah wat een *** weer zeg!!
    het regent hier al vanaf gisterenavond!! bleh!
    vanavond lekker niks doen....vriendlief en ik hebben beide geen zin om iets te gaan doen...morgen moet ik ook weer naar de crisisgroep 1 op 1 gaan werken om 12 uur....weet nog niet tot hoe lang ik werk...denk tot uurtje of 2 ofzo...daarna naar vader vriendlief en dan s avonds naar de kroeg hopen dat oranje toch nog door mag!

15. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik kom vanavond reageren, eerst gewerkt en nu net terug van verjaardag. Nu eerst eten.

16. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Hier is al 2 dagen zon shaun is alleen doodziek (zwaar verkouden en verhoging) ben benieuwd of de prik maandag doorgaat

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh vervelend dat shaun ziek is, denk dat dat de prik dan doorgaat...dacht dat dat dan niet mocht als kleintjes ziek zijn?

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    @ Smyl; hm nouja dan idd maar geen lekker ontbijtje enzo!

@ MamavanShaun; hihi moest wel lachen met je "doodziek" denk er is heel wat aan de hand, issie verkouden ;) maarja als een man verkouden is is hij idd doodziek :p
    Hoop dat hij snel weer beter is, denk dat als hij nog koorts heeft hij geen prikjes krijgt nee.

@ Sas; fijn dat het zo goed is gegaan met L! En is idd wennen hoor die nachten, maar het is ook anders als het je eigen kindje is. Hoop toch dat je snel meer gebroken nachten zult hebben ;)
    Hoop ook dat je ongie nu echt ff doorzet hoor!

@ Dolfijn; thuis druk aan de was enzo? Ben erg benieuwd hoe het allemaal was en hoe het gaat met jullie!

@ Weer; hier de hele dag zonnig/bewolkt, paar drupjes regen gehad maar stelde niks voor!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh nou hebben wij dan in limburg pech gehad met het weer??
    hier heeft het non stop geregend!
    nu is het ff droog....

20. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Sorry, sorry, sorry meiden..

Sorry dat ik er nu pas ben.. vandaag erg druk geweest, met boodschappen, huis opruimen, wassen etc etc.. maar goed, nu even rustig op de bank.

We hebben heerlijke dagen gehad, en zijn super verwend! we hebben echt heel veel gekregen.
    Dit was georganiseerd door Happy Kidzz, een organisatie die hele leuke dingen doet voor gezinnen die het niet zo breed hebben.
    Er waren wel 60!! sponsors, en die hebben allemaal iets geschonken :D
    De mensen die allemaal mee waren waren ook erg gezellig, dit is natuurlijk wel altijd afwachten.. maar wel een eigen huisje enzo.

Het weer was redelijk en we zijn veel buiten geweest: heerlijk!

Beau heeft super genoten, vooral de huifkarrentocht vond hij geweldig!
    Hij loopt nu echt heel erg goed :) Ben zo trots op hem!

Zelf niet zo misselijk meer geweest, wel bij vlagen maar niet de hele dag door.. Ben blij als ik maandag intake heb gehad bij VK en dinsdag weer even in me buikkie mag spieken :D

Deel Deze Pagina