Huh heeft Dolfijn een kater van de 0,0%??? hihiih sorry dolfijn... Hoop dat de hoofdpijn snel wegtrekt.. @Sas, baaleh meid... Knuff en sterkte met werken... @Ikke, zooooo jij bent al goed bezig geweest... fietse vanmiddag, het is er lekker weer voor.. Nee nog geen ongi te bekennen, wel wat misselijk nu... KNuff
thanks het gaat alweer...was ff een uurtje dat ik me niet goed voelde....stomme hormonen ook stampertje jij gaat het spannend maken hoor!
@Sas, fijn dat het weer beter gaat meid!!! Denk dat ik er morgen maar een testje tegen aan gooi... Heb via de site zwangerenkids.nl besteld... krijg ze morgen binnen als het goed is... Ga nergens vanuit hoor..maar zit dan op 30dg en als ik een langere cyclus heb dan is het toch fijn om te weten hoe of wat.. En ik vind het gewoon leuk ... Heb voor Vince net zo'n babywalker gekocht van Vtech... hij wilt namelijk veel lopen aan je handen... dus nu kan hij zelf oefenen.. Hij ligt net te bed dus ben benieuwd als hij uit bed komt wat hij ervan vindt...
@ Sas; oh fijn dat je je wel weer beter voelt meis! Hier staat de cake nu in de koelkast @ Stamp; oh leuk leuk leuk morgen testen! Ik hoop dat het gewoon raak is meis! En ik zou het ook weer leuk en spannend vinden om te testen hoor! Ben benieuwd wat Vince vind van de babywalker
@ stampertje geeft niks hoor ik vergis me ook wel eens wat leuk voor Vince die heeft weer wat te doen spannend morgen ben heel benieuwd @ sasje wat balen dat je er even doorheen zat gelukkig voel je je nu wat beter die hormonen maken het je niet makkelijk werkse meid @ dolfijn hebben jullie en gezellige avond gehad ik las tapas en malt bier @ ikke je bent erg druk geweest zeg veel gedaan en ben je nog een lekker stukje wezen fietsen @ smyltje vandaag weer terug van vankantie hoe was het lekker genoten @ mama es hoe voel jij je heb je het idee dat je je ei hebt gehad? @ poohbeer nog leuke plannen voor het weekend nu is het lekker weer hoef je niet binnen te blijven
Lieve Twinkle, helemaal vergeten dat je vandaag naar de gyn moest! Sorry Was alles goed? En hoe voel je je verder?
@ ikke geeft niet hoor kan gebeuren volgens mij had niemand eraan gedacht het gaat goed hoor de kleine doet het harstikke goed en ik ook dus mag heel tevreden zijn moet het rustiger aan gaan doen ivm de heup dus dat doen we dan ook ben wel weer wat vaker en sneller moe maar daar geef ik toe en heb vaker last van zuurbranden sinds een paar dagen maar ik neem het er allemaal bij
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje 18 aug mmm: Sasje24:8 aug start decapeptyl en puregon 15 aug 1e fm Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 31/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/08 CB Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 16/8 prikjes Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB
ben weer tereug! had in de vakantie wel bijgelezen tot blz 119. zal vanavond ff reageren! nu snel ff wassen (zie fb voor foto's) kusjes!
Twinkel heb gelezen op fb over de gyn doe dan ook rustigaan he hihi Ja ik weet niet of ik mijnei heb gehad ik denk het wel ook omdat het slijm weg is en ik gister een buikpijn had Smyl hoe was je vakantie
Zo, ben ik ff. Ga niet meer op alles reageren hoor! Jullie heben zoveel gekletst. @sepi. Nog gecondoleerd. Hoe gaat t nu met je? En met oma? @sas. Hoe gaat t met je prikplekken? En hoe voel je je? @ikke. Heerlike foto's van de vak op fb! @twinkle. Fijn dat alles goed was! Hopelijk blijf je niet last houden van zuurbranden @stamp. Spannend hoor! Morgen testen dus?! @mamaes. Wel je ei goed benutten he @dolfijn. Hoe gaat t met jou kwaaltjes? @pooh. Zag een erg mooie kijkdoos voorbij komen. Leuk hoor!! Hier. Heerlijke week gehad! Bijna alleen maar mooi weer gehad, allemaal leuke dingen gedaan en gewoon geweldig genoten van het een weg zijn. Ninthe was ook erg zoet, dus supertrots!! Verer heeft R zijn eerste medaille! De verpleging had bedacht dat hij bronz zou krijgen bij 750 gram, zilver bij 1 kilo en goud bij 1,5kilo. Hij was woensdag 800 dus brons is binnen! Zn beademingsbuis is er uitgeweest, maar hij redde het nog iet. Dus weer een nieuwe (grotere) erin gedaan.. En toen we thuiskwamen lag zijn geboortekaartje er!! En grappig.. Zelfde kaartje als ons! Alleen andere print natuurlijk. Had mn S-zus ge-appt en zei dat t niet bewust was gedaan, grappig toch! Hebben we iig dezelfde (goeie) smaak
Hey Smyl, Fijn dat je er weer bent meid!! Zag al super leuke foto's op fb!!! Wat een heerlijke meid is het toch... En volgens mij vollop genoten!!! En wat super te horen dat R het zo goed doet, en zo blijft aankomen...Hopen dat de beademing niet al te lang meer hoeft....Maar wat een knap ventje!!! @MAma, lastig he... ik heb ook geen idee hoe of wat, wel of geen ei die al gesprongen is.... Maarjah we zullen het zien.. Maar wat extra klussen kan geen kwaad @Twink, sorry meid dat ik er zelf niet naar had gevraagd... was even kwijt dat het vandaag al vrijdag is..omdat ik gister extra gewerkt heb, heb ik het idee dat het vandaag pas donderdag is. Maar wat fijn te horen dat alles goed is met jullie ukkie!!! En doe maar rustig aan met je heup...maar dat deed je al ... Vince lag er lekker om 19uur in...
@ mama es ik doe al zo rustig mogelijk maar nu dus nog meer ben heel benieuwd rustig afwachten maar @ smyltje wat fijn om te lezen dat je vakantie heerlijk was en wat goed brons voor R dat is toch heel fijn om te horen als ouders maar ook als tante @ stampertje net wat ik tegen ikke zei het geeft niet meid we vergeten allemaal wel eens wat er word soms ook zoveel achter elkaar geschreven je zal wel moe zijn van de drukke week of valt het mee ga je nog een test doen morgen of wacht je toch nog even af
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje 18 aug mmm: Sasje24:8 aug start decapeptyl en puregon 15 aug 1e fm Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 31/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/08 CB Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 16/8 prikjes Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB
@ Smyl; Welkom terug meis! Leuke foto's op fb! En wat doet R het goed zeg!!! Wauw wat een sterk mannetje! Wat toevallig van het kaartje! @ Stamp; Jaaa morgen testen! @ Pooh; Hoe is het met jou meis? Wanneer moet jij weer naar de vk? Even een dikke knuffel voor jou! Hier; meisje lag er om kwart voor 8 in. Heeft me een berg pannekoeken op zeg! We zijn sinds we terug zijn weer mooi van de fles af Ohh en ik heb me toch heimwee naar Italie Pff mis het lekker buiten zijn en het lekkere weer, de stadjes, de sfeer, de ijsjes, de pizza's en pasta's..... ZUCHT ik wil terug naar onze caravan
@ikke, ken het gevoel...zou oook zoo weer terug gaan naar Frankrijk... lekker weer ... gezelligheid, gewoon lekker relaxed!!! En wil wel testen morgen maar heb de testen nog niet binnen, komen morgen waarschijnlijk..... Nog even geduld dus...
@ ikke wat heeft jullie meisje goed gegeten zeg en van de fles af super wat gaat het snel he de vakantie gaat eigenlijk heel snel voorbij @ stampertje heel veel succes met testen morgen als ze er zijn meestal gaat het daar heel snel als je ze besteld ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en slaaplekker voor straks liefs
Goedemorgen allen! Ninthe eindelijk weer eens ontbeten! Ze kreeg steeds alleen de fles omdat ik dik een half uur bezig was met 2 hapjes ofzo.. Daarna zeker 10 min zelf gespeeld! Ook al weer een record voor de laatste tijd.. Owh en ze werd pas half 9 wakker! Ze lag er kwart voor 7 in. Was een beetje moe hahaha. We hebben hier ook ein-de-lijk het traphekje boven geplaatst en we hebben zo'n klein Ikeastoeltjes voor Ninthe gekocht. Überschattig! Vanmiddag begint hier de grote kermis dus daar gaan we even heen. Ga jij daar wel eens heen stamp? Fijne zaterdag allemaal!