MamaEs en Sasje: Foei!!! Willen jullie niet over lekkere dingen praten hier! Krijg gewoon trek! Stampertje: Hebben je slippers het overleeft? Sasje: De komkommer nog gevonden? Ik vind nog wel eens wat terug op een plek waar het niet hoort. Dolfijn: Hoofdpijn van 0,0% Ehhhh..... Een kater kan het niet zijn, toch??? Is de doos van Etos leuk?? Twinkle: Vooral rustig aan doen met die heup hoor! Voor je het weet blijft het een zwakke plek na de bevalling. En die zuurbranden, rennies. Werkte prima en anders is er ook nog een vloeibaar drankje te krijgen bij de apotheek. Rennie in een drankje vorm. Fijn dat alles verder goed was. Smytje: Zo klein en zijn eerste medaille al binnen!!! Leuk om het zo te vieren. Jammer dat de beademingsbuis terug moest. Super dat jullie het zo heerlijk hebben gehad. Was ook wel even fijn om even te ontspannen na de drukke tijd met R. Ikke: Mag ik met je mee????? PLEASE!!!! Goed dat ze weer van de fles af is. Gisteren een dagje bij mijn nicht geweest. Ze moest naar het zkh dus ik mocht even op mijn neefje passen. Wat een lief kereltje!!! En hij is zo stapelgek op mijn meisje! Wil de hel tijd knuffelen en geeft haar zelfs een kusje, nou die heb ik niet gehad! Meisje is van dinsdag op woensdag nacht geprikt door waarschijnlijk een mug, tenminste ik heb er één doodgeslagen vol bloed. Maar die kuit werd toch dik! Dus even naar de HA geweest donderdag. 's avonds begon er allemaal vocht uit te lopen, toen de HAP maar gebeld wat te doen. Ze is allergisch voor muggen blijkbaar, (als het een mug was) maar haar huid mag niet gaan ontsteken. Dus af en toe koorts meten en de plek maar in de gaten houden. Tegen een allergische reactie kunnen ze weinig doen. Verder zal ik zo weer even schrijven in de clubs.
@Pooh, wat een lief neefje zeg... allemaal kusjes geven aan je meisje... super schattig!!! En oeh wel even schrikken van de allergisiche reactie...hoop dat de zwelling snel afneemt. @Smyl, wat super van Ninthe...heerlijk ff uitslapen....en wat lekker dat ze een broodje gegeten heeft... Vince krijgt nog een papfles en eet daarna ook nog een heel broodje weg!!!! Heb test gedaan, maar negatief... dus of toch een langere cyclus en te vroeg getest...of ik ga gewoon ongi worden... We wachten af... Heb al lekker een uur gesport..
hey meiden, @smyltje welcome back!!! fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! @stampertje balen van de test meid @pooh oh jeetje dat is schrikken, maar hopen niet voor muggen want dan krijgt ze nog vaak een reactie hiero zal zo ff in de club lezen...en nee geen komkommer gevonden
@ Smyl; Hihi wat kunnen die meiden van ons uitslapen he? Zelfde stoel als wij hebben gekocht? J zit er elke dag op, ze vind het heerlijk! @ Pooh; Tuurlijk mag je mee! Gezellig! Hoe is het nu met je meisje? Bah altijd naar die allergische reacties, ben je mooi klaar mee met een muggen-allergie . @ Stamp; He wat jammer meis! Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Las op fb dat je telefoon kapot is! Wat balen zeg! Je ouders nog gezien gister? Hoe is het met de rest??? Hier meisje werd pas om 08.45u wakker! Daarna rustig ontbeten en daarna naar de winkel gelopen. Daarna even langs de eendjes Vanmiddag met m'n moeder, oudste zus en aanhang en broer en s-zus naar de goffertwei en daar lekker eten met z'n allen! Zo even salade, wraps en knakworstjes in bladerdeeg maken.
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje 18 aug mmm: Sasje24:8 aug start decapeptyl en puregon 15 aug 1e fm Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 31/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/08 CB Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 16/8 prikjes Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB
hallo meiden... ik heb (iets) meer rust. Wij zijn druk bezig voor oma om een andere woonruimte te vinden voor haar, dichter bij ons in de buurt en kleiner. gisteren hebben we de kinderwagen vaarwel gezegd, het werd nu te gevaarlijk, meneer zit nu in de buggy! Maar vind hem er nog wel veel in hangen, naar de zijkant toe zeg maar. gisteren heeft manlief me meegenomen met de trein, lekker overal terrasjes gepakt, heerlijk wezen uit eten en naar de bios geweest, toen heerlijk een nachtje in hotel geslapen en lekker ontbeten! Leuke verassing zo! knuffels!
Stampertje: Jammer van je negatieve test. Hoop dat het te vroeg geweest is. We wachten ongeduldig af Sepi: Wat verschrikkelijk lief van je man!!! Fijn dat de rust weer een beetje terug komt. Ikke: Wat lekker dat ze uitgeslapen heeft! Heb je een leuke middag gehad met de picknick? Sasje: Wees blij dat het een komkommer is. Ik ben al een week of twee mijn autosleutel kwijt. Manlief zijn sleutel is behoorlijk versleten en wekt daardoor alleen nog maar op de bestuurdersdeur. De andere deuren willen er niet mee open. Dus mijn sleutel was de beste van de twee. Heb het hele huis al op z'n kop gezet. Maar echt nergens te vinden..... Weer lekker aan het knutselen. De buurman had in het voorjaar zijn paasboom omgehakt, zo een waar die gekrulde paastakken vanaf komen. Heb toen een paar takken van hem bewaard en de bast eraf gehaald, worden ze prachtig wit! Nu allemaal houten figuurtjes aan het figuurzagen die mijn meisje leuk kan verven. Die kunnen dan aan de takken aan de schutting hangen. Tussendoor een fiets aan het opknappen, de buurvrouw wilde 'm naar de stort doen, maar hij is nog hartstikke goed. Op een axa-slot na waarvan de sleutel kwijt is. En hij staat op slot.... Dus ik hoop dat de buurman een slijptol heeft om het slot open te breken. Kan ik verder met oliën, banden nakijken en schoonpoetsen. Heeft manlief weer een mooie fiets!
@ Sepi; ohh wat super lief van je man! Kan die van mij nog wat van leren Was de begravenis mooi van opa? En hoe gaat het nu met oma? @ Pooh; jeetje je bent er maar druk mee zeg! Probeer je tussendoor ook te genieten van het kleine wondertje in je buik? Hier vanmiddag was erg gezellig! Waren pas half 9 thuis, J snel gewassen en naar bed gebracht. Nu even een drankje en kaas en worst en ook niet al te laat in bed... Morgen waarschijnlijk weer een eindje fietsen.
Goedemorgen! Half 9 werd ons mooie meisje weer wakker @ Dolfijn; hoe gaat het met je meis? @ Stamp; al tekens van een naderende ongie? @ Sas; werkse vandaag meis! @ Twinkle; en hoe gaat het met de babykamer? En met jou? @ Mamaes; hoe is het met jullie? @ Pooh; vandaag weer wat actiefs op de planning staan of ga je n keer rustig aan doen? @ Smyl; gister naar de kermis geweest zag ik, leuk! Geniet van het mooie weer meiden!
Ikke: Super dat jullie het zo leuk hebben gehad. T was ook mooi weer. Ik geniet ook volop hoor. Maar het is te leuk om af en toe lekker te knutselen met mijn meisje. We hebben een hart, ster en boem gezaagd. Meisje was helemaal zelf gaan verven, bordje omwikkeld met folie, zelf de verf erop gedaan en gemengd. Ja had hier de eettafel moeten zien.... Overal plakaatverf!! Op de vloer, haar stoel, tafel, in haar glas??? en op haar zelf, de flessen verf waren aan de buitenkant ook geschilderd. Wat een zooi, maar ze heeft het super gedaan! Misschien vandaag nog even verder. De buurman is nog niet geweest voor de fiets, hoop dat hij vandaag even tijd heeft (en zin). Vanmiddag naar oma, die gaat 2 weken op vakantie en wij zorgen voor hun zee-aquarium en de konijntjes. Die konijntjes gaat wel lukken, maar dat aquarium???? We krijgen vanmiddag een middagje cursus: "hoe laat je de vissen niet verzuipen". Vind het wel een beetje eng hoor, zulke dure vissen, zeepaardjes, zeesterren. Sommige zijn echt prachtig, zoals de Nemo-vis! Maar r hoeft maar iets niet goed te zijn aan het water en de hele beestenboel overleeft het niet 2 weken..... Gelukkig kunnen ze zelf via de computer het water ook in de gaten houden.... Vanmddag dus naar de cursus.
Oeh klinkt idd erg spannend met de vissen Pooh Hopelijk is de cursus duidelijk en gaat alles goed de komende 2 weken! Ben benieuwd naar de figuur gezaagde, geverfde figuurtjes! Vanmorgen gaat m'n mobiel.... Belt m'n leidinggevende gewoon met de vraag of ik kon komen werken! Ja sorry hoor maar dit is de laatste vakantiedag als gezinnetje samen aangezien vriendlief morgen weer moet beginnen! Wel vertelde ze nog even snel dat ze woensdag even n gesprekje met me wou T was niks geks, maar wel positief voor mij.... Ben erg benieuwd!
stamp. balen van je nega test! maar niet geheel onverwacht natuurlijk. zolang er nog geen rood is, duim ik nog even door hoor! ikke. ja gister heerlijk naar de kermis geweest. Ninthe hield het weer erg goed vol. pas om kwart voor 7 eten en ze lag om half 9 in bed. knappe meid! ik zou ook nee zeggen hoor, maar kan het je eidinggevende niet kwalijk nemen. nee heb je, ja kun je krijgen ben benieuwd wat er uit het gesprekje komt! pooh. spannend met de vissen! en ben benieuwd naar jullie crea bezigheid hier. Nin the ligt in bed. ga straks naar oudklasgenoot van de PABO omdat zij op FB had staan dat zij kleding weg gaat doen van haar dochter. voordat ze t aan een 2ehands winkel geeft, vroeg ze of er iemand nog interesse had.. uhhh JA! ben net bezig met wat wintekrleren kopen voor Ninthe dus dit komt mooi uit. dus zodra ze wakker is, gaan we lekker op t fietsie kleren inslaan haha. vriend gaat weer naar Ajax, dus heb t rijk alleen. alleen hebben mn ouders de nav mee, dus hoop dat ik t kan vinden (ik verdwaal nog in onze eigen woonwijk ghehe) dan morgen UITSLAPEN!!. 's middags naar R toe, bij s-ouders eten want mn s-moeder wordt dinsdag geopereerd aan galstenen. dus dan mag ze Ninthe een tijd niet knuffelen. woensdag met mn meisje en collega met haar dochter naar de kermis, weer bij s-ouders eten en dan gaat ze daar een nachtje logeren. kan ik naar vrouwenavond!! :-D weer een paar leuke dagen voor de boeg. en als het zulk mooi weer blijft... heerlijk!!!
HOIHOI!!! @Pooh, wat ben je weer onwijs leuk bezig met je meisje... uiteraard willen we wel weer even spam als het af is.. En Buurman nog zin/tijd gehad voor de fiets??? @Sepi, Wat een onwijs lieve actie van je mannetje....echt wat romantisch en wat heb je dat verdient... je bent zo'n schat en zo lief voor oma...!!! Fijn dat de dienst zo mooi was en je op een goede manier afscheid hebt kunnen nemen... HOe gaat het met P???? Dikke knuff meid.. @Dolfijn, hoe is het?? En met je boefje??? @Sas, hoe gaat het met jou??? @Ikke, en lekker aan het fietsen geweest??? @Smyl, klinkt idd als alleen maar hele gezellige dagen... heel veel plz bij R... en idd was wel verwacht van de test...maar toch.. @hier nog geen spoor van ongi... Ik mocht vanmorgen lekker uitslapen... daarna zijn we een stuk gaan fietsen...en toen bedachten we om even te gaan kijken bij ballorig..nog nooit geweest...en het was er heerlijk rustig...dus Vince kon mooi zijn gang gaan en wat vond hij het leuk.... Lekker klimmen en klauteren...en heel stoer met losse handen staan...en zich dan op de grond laten vallen... Hij ligt er nu een klein half uurtje in en als hij wakker wordt dan op verjaardag bij mijn tante... Liefs
Leuk stamp! Ikke. Ook leen lekkere middag gehad?! Hier. Net terug van oudklasgenoot. Heb 2 boodschappen tassen vol met kleding gratis gekregen! Veel van Noppies, Hema en H&M. Echt superleuk! Vanavond lekker alles wassen en misschien kan ze morgen dan al wat aan. Bijna net zo leuk als voor mezelf shoppen
@ Stamp; Klinkt als een gezellige dag! Ben benieuwd óf je ongi snel komt... @ Smyl; Zo dat is nog eens leuk shoppen Ik welke maat zit Ninthe nou? Hier ook een leuke middag gehad, een flink eind wezen fietsen en even bij de boten gekeken, bij de hertjes gestopt, bij de bokjes gestopt en bij de paarden! Net eten besteld bij de indaan (zeg je dat zo???) dus vriendlief gaat het nu halen jammie!!!
hey meiden @smyltje wat fijn dat je zoveel kleren hebt mee kunnen nemen en je hebt nog leuke dagen voor de boeg @ikke indiaan...wat krijg je daar voor eten??? smakelijk in iedergeval....nog geen kijkers voor het huisje? @stampertje spannend hoor!! @Hier net terug van het werk, en gaan dadelijk bbqen als ajax klaar is ben wel kapot want heb maar 5 uurtjes geslapen afgelopen nacht was errug gezellig gisteren