Hey lieve meiden, @Dolfijn, las op fb dat je de kleine voelt... wat leuk Blijft bijzonder... Knuff... @Ikke, hahaha die J... ze heeft gelijk zo'n broodje is het lekkerste zonder worstje of is een worstje lekkerder zonder broodje hahaha.. @Smyl hoe was het bij R?? En hoe is het met Ninthe? Al een beetje weer gewend aan het huis ritme?? @Sas, hoe is het meid?? Alles overleeft?? @Mama van Shaun, wat een leuke foto's... wat een heerlijk ventje... en wat is hij verwent...en wat heb je onwijs mooi die taarten gemaakt... gaaf!!! Hier pccm hielp wel even een uurtje maar daarna zette het gewoon weer op...dus de hele dag door maar een pcm genomen... Wel een leuke werkdag gehad, we hadden maar 8kinderen op de groep met zijn 2tjes...dus we zijn lekker naar de kinderboerderij gewandeld...daar waren ze onwijs zoet...daarna lekker gepicknicked in het park...na het broodje lekker nog daar even gerend en toen weer terug...we gingen 10 uur weg en waren half 2 terug.... Vince weer huilen met afscheid... bij het kdv... verder ging het wel goed...en thuis bij papa weer helemaal gezellig... Liefs
Ikke. Ja had ik al een tijdje terug gedaan, maar toen was jij op vakantie denk ik! J lekker genoten van dr broodje dus Hopelijk word je donderdag wat wijzer bij de HA. Stamp. Klinkt als een leuke werkdag! Wanneer wil je weer gaan testen? Sas. Hahah ik kan niet tot half 11 uitslapen als Ninthe thuis is hoor Maandag is kdv dag, dus papa had haar weggebracht en ik kon lekker slapen! Hier. R weegt nu 880! Hij doet t weer erg goed. Het lijkt zo gewoon, maar als je hoort dat de proffessor van t vu nog nooit eerder zo'n klein kindje heeft gehad die het overleefd heeft.. (doet t werk al 30 jaar!!) besef je wel hoe bijzonder t is. Misschien is hij wel de kleinste van NL?! Hij begint nu echt een gezichtje te krijgen. Wangen, volle lippen en zn ogen zijn open. Krijgt ook steeds meer (hoogblond) haar. Echt lief!
@ Stamp; Lekker op tijd je bed in vandaag meis! @ Smyl; R doet het echt ontzettend goed!!! Je bent echt een super trotste tante! Denk dat je hem echt flink gaat verwennen als hij over een tijdje lekker thuis is Even 2 foto's van mijn meisjes benen Deze plekken heeft ze ook op haar armen zitten
Ei: mama es 9 aug NOD: Mama van Shaun 22 aug Stampertje 18 aug mmm: Sasje24:8 aug start decapeptyl en puregon 15 aug 1e fm Zwanger: Twinkestar: Uitgerekende datum: 19-11-2012 31/08 controle gyn Pooh: Uitgerekende datum: 16-12-2012 Dolfijn1982: Uitgerekende datum: 23-01-2013 20/08 afspraak gyn. + 21/08 controle vk + 10/09 20wk echo Bevallen: Ikke85; 25-02-2011 een dochter: J.enthe M.ilou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/08 CB Dolfijn; 26-03-2011 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 volgende afspraak bij 2 jr Smyltje; 16-04-2011 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 Stampertje; 09-06-2011 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 16/8 prikjes Mama van Shaun; 15-07-2011 een zoon: Shaun Raylen 3895 gram en 51 cm, 40+1 19/9 prikjes en arts Sepi; 02-01-2012 een zoon: P.im 4280 gr en 56 cm 23/08 CB
Owh jeetje dat zijn pittige plekken! Ziet er idd zo wel uit als eczeem.. ben benieuwd! En ik verwen 'm nu al Neem nu al 3x achter elkaar steeds cadeau's mee! En ook al 2x toen ze zwanger was. 1e cadeau was romper, 2e dat knuffeldoekje en vandaag een Texel's lammetje (knuffel) en een slab met de tekst 'ik lijk op mijn moeder, gelukkig!' (Zoiets...) Al denk ik dat hij veel op zn vader gaat lijken, onze genen zijn heel sterk aangezien Ninthe heeeel veel op mij en mn broertje lijkt! Terwijl dochter van vriend zn broer erg veel op haar vader lijkt.. Dus mijn genen overheersen vriendliefs genen Trusten meiden!
@Ikke; wat vervelend de plekken bij je meisje Moet je helaas zeggen dat het idd op eczeem lijkt.. hopelijk is het nog goed te behandelen en kom je er achter waar het vandaan komt.. is het in de vakantie begonnen? en heeft ze er veel last van? Dikke knuffel voor haar! @Smyltje; wat doet R het goed oh, echt helemaal blij voor je! Vind het zo super! Het een is een Kanjer Heerlijk dat je zo hebt uit kunnen slapen! @Twinkle; fijn dat alles goed was bij de gyn, ben heel benieuwd naar jullie mooie beeb kamer is alles gelukt van het weekend? @Stampertje; ben heel benieuwd of je nog tot testen komt.. ik duim in elk geval nog even verder.. Ben heel benieuwd! Lekker je bedje opgezocht ondertussen? doe maar even rustig aan! @MamaS; foto's inderdaad op FB al gezien maar blijven mooie foto's van een heerlijk verwend jarige knul Genieten! @Sasje; hoe is het meis? bijna je eerste FM.. ik ben zo benieuwd! ik denk aan je en duim voor een mooie meting! @Pooh; hoe is het nu bij jou meis? beetje gewend aan het idee en alles op orde? hoop het wel! KNUF @Hier; even een rumoerige tijd gehad, maar wel met een positief einde (zoals het er nu uitziet ) Schoondochter en bonuszoon hebben woonruimte gevonden Morgen definitief bericht maar het lijkt er op dat dit het toch echt gaat worden!! Ik ben echt zo blij Eindelijk wat ruimte en bezig voor Beau zijn kamer zodat de babykamer weer babykamer kan zijn.. Het gaat wel ineens allemaal heel snel, waarschijnlijk 01 sept verhuizen.. dus moeten allemaal nog wat aan idee wennen, maar het voelt wel goed.. en hopelijk wat rust in huis na alles wat geweest is. Voel inderdaad sinds vandaag de kleine duidelijk bewegen eerder deze week al wel wat gevoeld waarvan ik niet helemaal zeker wist hoe of wat, maar nu toch echt duidelijke schopjes Het is echt zo bijzonder!
hey meiden wat doet R het goed smyltje...en verwen hem maar goed hoor mijn zus heeft me al de spaarpot gewezen van L. dus daar wil ik iedere week ook iets in doen morgen ga ik weer knuffelen met hem!! @ikke dat lijkt idd op eczeem...zielig!! ik zat als baby zijnde ook helemaal onder de eczeem...en die paraman waar ik nu ook ben geweest heeft dit toen weg gehaald heb het nu alleen nog in knie en arm holtes bij warm weer en zweten
Ikke: Morgen een gesprekje op het werk? Spannend, hoop dat het erg positief zal zijn. Eczeem, bah. Dat is niet fijn. Is het geen warmte-uitslag? Dat is meer rood en blaasjes. T, is wel warm geweest de afgelopen dagen en in Italië, of had ze het toen nog niet? Stampertje: Leuk, Ballorig! Enne... spannend, grote borsten. Kan idd ook van ongi komen, maar met de zwangerschap groeide ik wel ineens opvallend hard! Met ongi waren ze alleen opgezwollen, steviger. Dus niet echt maten groter. Ik duim voor je op volle toeren! En die vakanties heeft ook wel wat leuks, want zo kun je nog eens wat ondernemen met de kids! Smyltje: Jeetje, dat is een hoop kleding! Heerlijk! Scheelt een hoop kopen. En R is zeker een bijzonder mannetje. Zo klein en toch zo sterk! Maar kleding is voor hem toch nog veel te groot, of heb je gewoon maat 50 gegeven? MamaEs: Leuke foto's, had ze toen al gezien op Fb Dolfijn: Geniet van het heerlijke gevoel. Nu zijn het nog van die lieve kleine schopjes, maar straks..... Het gaat zo hard nu ineens. Fijn dat je bonuszoon gaat verhuizen, hoop dat het idd rust gaat geven. En dat hun het fijn vinden op hun eigen stekje. Sasje: Jij bent ook een goede tante, elke week zakgeld geven en hij is nog zo klein! Jochie is straks rijker dan jij, hihi.
Hier weinig te melden. Meisje had gisteren haar vriendinnetje te spelen. 's avonds eindelijk weer naar de muziek geweest. De vakantie is voorbij. Vrijdag het eerste optreden, bloemencorso. Waarschijnlijk gaan manlief en meisje lekker mee, ben benieuwd wat ze van de wagens vind.
Dolfijn lekker zo weer een eigen plekje en jullie een plekje voor je grote en kleine kanjer Sasje leuk en lief dat je spaart voor hem hier gaat al het losgeld in Shaun zijn spaarpot Pooh toch ook wel weer fijn dat alles weer in een normaal ritme zit Hier Shaun heeft zo een last van de 13 maanden sprong driftig niet eten (ja koekjes of alles wat ik eet) niet willen slapen gister was het om 4.00 uur dag voor hem en vandaag om 3.00 uur mama is kapot. Wel last van mijn boobs zonder beha ze zijn zo zwaar dan en me een steken in mijn buik net niet waar mijn ei zit echt de buik (5 min toen was het weer weg)
@ Dolfijn; oh meid wat fijn voor jullie dat ze waarschijnlijk een eigen plekje hebben gevonden!!! En wat fijn dat je de kleine voelt! @ Sas; jij bent ook echt een super lieve tante! Hopelijk kun je ook snel voor jullie eigen kindje gaat zorgen en die lekker gaan verwennen! Hoelaat moet je morgen voor je FM? @ Pooh; hoe voel jij je verder? Wanneer moet je weer naar de vk? @ Mama; pff hoop dat Shaun snel weer in z'n eigen ritme komt! J heeft ook wel last gehad van die sprong maar lang niet zo erg als Shaun nu heeft... @ Stamp; hoe is het vandaag? Geen hoofdpijn meer? En nog geen ongi hoop ik @ Smyl; wanneer moet jij weer beginnen met werken? En ging je nou andere dagen werken?? @ Uitslag; ze heeft denk een week of 5 een paar kleine plekjes, maar die gingen weg als ik goed smeerde met sudocreme. In de vakantie zijn we een keer naar de dokter geweest omdat ze warmte bultjes had en zo'n eczeem plekje in de vouw van haar elleboog. Daar hebben we toen zalf voor gekregen en het ging gelukkig snel weg (het leek net een brandplek). Nu heeft ze sinds een paar dagen weer een paar kleine plekjes gehad, maar sinds gister ochtend zag het er dus zo uit! Hier laatste dagje vrij meisje werd om kwart voor 8 wakker. Morgen weer werken en 's middags tattoo zetten Ik ben er morgenavond denk ik pas...
MamaEs: Probeer er niet te veel aan toe te geven aan zijn slaap/waak ritme. 3 uur is toch geen tijd. Misschien toe stoppen en weer weg gaan, zonder het licht aan te doen. Zelf houdt je dit niet vol. Hoop dat hij gauw het ritme weer oppakt. Sasje: gewoon flink verwennen hoor, daar heeft hij zo'n lieve tante voor! En vooral heel veel liefde geven, daar groeien kinderen het beste van! Ikke: spannend, die tattoo. En fijn dat de ha even kijkt naar de plekjes.
Dolfijn. Heerlijk die plopjes!! En wat fijn dat ze een eigen plekje hebben. Wat rust in de tent Mama. Ik zou er dus echt niet uitgaan om 3 uur hoor!! Gewoon op zn kamer laten. Is toch geen tijd haha Ikke. Ben benieuwd wat de ha zegt. Ik moet 5sept weer beginnen en idd andere dagen. Ga nu wo-do-vrij werken. Zal wennen zijn! Op woensdag dus geen vaste groep maar veel IB en RT werk. Do+vrij groep 5. Heb er zin in! Net bijna alle kleren in de kast gelegs. Moest helemaal herinrichten omdat t niet paste hahaha. Nu nog mijn kast uitzoeken en wat dingen op MP zetten.
Pooh jij gaf toen een tip om op canvas te verven dat er een vlak wit blijft voor een handje of voetje kan je die nog een keer geven ga ik verven met shaun zijn opa ligt in het zk voor zijn hart en is bijna jarig dus is wel leuk dan
Wat een rust hier! Twink, hoe gaat het met je meis? Meisje ligt er al sinds half 1 in... Ik heb de strijk weer weggewerkt, bed weer opgemaakt en de afwas gedaan. Zo vast aardappels schillen voor vanavond!
zo, dat is ene flinke tuk! ik ben net ff naar mn werk geweest om wat te kopieëren. wat is het warm en benauwd!! bleghh. warm is lekker, maar er is niet eens een zonnetje te bekennen!
MamaEs: Ik zoek me rot op Pinterest.com Kan het zo gauw even niet vinden, zul je net zien. Maar daar haal ik al mijn knutsel ideeën af. Tenminste, het grootste gros wel en dan kom ik nog tijd te kort. Ik zoek nog even verder voor je!
http://projectbalancingact.smugmug.com/Children/Project-Balancing-Act-on/fpaint1/970442751_FGzr6-S.jpg Bedoelde je zo iets, kan je ook doen met een handje en daar iets van "maken" Of bedoelde je een canvas aftapen met een vorm die je leuk vind of letter "OPA" en Shaun lekker laten kliederen, als je de tape eraf haalt staat er dus opa.
MamaEs: Ken je aslan? Dat is een dubbelzijdig plakband en koop je per meter van de rol (net als tafelzeil) bij de hobbywinkel. Daarmee kun je goed een mooie vorm knippen (hartje ofzo, noem maar wat) en die op het canvas plakken. Lekker eromheen laten kliederen (en eroverheen, maakt nu niet meer uit) en dan het dubbelzijdig plakband eraf halen, heb je een wit hartje middenin je kleuren zee van vingerverf.