nou genoeg ideeen pooh hier lekker geknuffeld met lukas wat een vrolijkerd is het toch!! maar lachen op de foto hihi dat wordt wat moeilijker want dan trek ik gauw mijn mond weer recht hihi!!
ja heel goed van hem genoten, ik kom wel echt tijd te kort voor allebei mijn peette kindjes...wil niemand voortrekken......
@ Pooh; Nou idd genoeg ideeen! Hoe gaat het met de vissen? En hoe staat het met de zolder? @ Sas; Ja lastig is dat he? Je tijd verdelen Maar de tijd is niet zo belangrijk hoor, het gaat om de kwaliteit van aandacht die je geeft en als ik jou zo hoor is die bij allebei je peettekindjes gelijk! Hoe gaat het nu met Lukas? Nou meisje heeft uiteindelijk van half 1 tot 4 uur geslapen! Ze ligt er nu sinds kwart voor 8 weer in.... Ben benieuwd of ik d'r morgen wakker moet maken omdat ik moet werken en zij weer naar oma moet .
ik doe mijn best om niemand voor te trekken meer kan ik niet doen. met L. gaat het redelijk goed. hij krijgt nog iedere week fysio en zo ook iedere week naar osteopaat en dit helpt beide wel. volgende week maandag naar de ka en dan ff afwachten of hij het ook nodig vind dat L. een helmpje zal moeten dus dan moeten ze ook naar maastricht...moesten al lachen nou hij gaat voor zijn hoofdje mooi te maken en zijn tante om zijn neefje te maken
Dat denk ik ook Sas Meiden ik ben zo weer werken! Vanmiddag tattoo zetten dus ben er pas vanavond! Fijne dag meiden!!!
Sasje: Hoe laat moet je vandaag naar het zkh? En je tijd exact verdelen gaat gewoon niet, je doet je best en hebt ook de beste bedoelingen, dat is het allerbelangrijkste! Ikke; De cursus hebben we volbracht. Vanaf vrijdag mogen we 2 weken voor de vissen zorgen. Werkse, en veel plezier bij de tattoo-shop! Ben heel benieuwd, dus wel gelijk een foto graag!!! De fiets die we van de buurvrouw hebben gekregen rijdt eindelijk. De buurman kwam met een enorme betonschaar en dacht je dat het wilde??? Kleine krasjes..... Dus toen de slijptol erop. Slot wel door, maar dat ding was niet van het frame af te krijgen. En dat moest wel omdat er een nieuw slot op moest. We eindigden gisteravond met 100 kleine stukjes van het slot, maar hij is er af!!! Ik heb mijn lach-uurtjes weer gehad gisteren. 2 mannen en een fietsslot! De wijze les van de dag: Probeer nooit een Axa-slot van een fiets af te halen, het wil gewoonweg haast niet. Vandaag komen de konijntjes van oma hier naar toe om 2 weekjes te logeren. Vrijdag gaan ze weg dus dan moeten we ook voor de vissen zorgen, de cursus was goed verlopen, dus het zou moeten lukken. En zaterdagnacht mag ik mijn schoonzus, zwager en de meiden naar Schiphol brengen en mogen we ook voor hun beestenboel zorgen, kat, hamster en gerbil. Ik kom mijn dagen dus wel door met van huis naar huis fietsen en verzorgen. En over twee weekjes mag ik schoonzus ook weer ophalen van schiphol, ook weer midden in de nacht. Maar dan hoor ik wel als eerste de vakantieverhalen en mag ik de meiden als eerste knuffelen! En daar doen we het uiteindelijk toch stiekem voor!
Sasje ik duim wweer voor je Pooh ik bedoelde dus dat afplakken met tape ja van het weekend naar action en hobbywinkel dus Vriendlief ging daarna stunten hij rende naar binnen auuuwwwwww en greep naar zijn borst 112 gebeld heeft ie een gekneusde middenrifspier door et tillen maar voelt als een hartaanval zeiden ze pfff kind huilend wakker natuurlijk. Sv ligt nu ook in het zh voor zijn hart krijgt om ambulatie (stilleggen en opnieuw opstarten van hart of een pacemaker) Shaun heeft daarna van 20.00 tot 05.00 - 05.30 tot 09.00 geslapen dus ben daar erg trots op. Ik heb me een pijn in mijn boobs bah bah maar alleen als de beha uit is of als ik Shaun draag
Succes vandaag sas! Hoe laat moet je? Pooh. Wat een beestenboel! En idd, die eerste verhalen en knuffels maken een nachtelijk ritje weer goed Mama. Wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig niets ernstigs! Ik ga vanmiddag lekker naar de kermis. Familiedag dus stuk goedkoper. Samen met collega en haar dochter. Zij is 2mnd ouder, gezellig!
Ik heb heel hard aan je gedacht en geduimt Sas! Net te laat om te reageren *internet lag er ineens uit * maar ik denk aan je! Hopelijk een mooie meting!
hopelijk lukt het sas snel om uitgebried verslag te doen. heb haar iig al ff via whatsapp gesproken, t was goed gegaan
yoehoe net terug van controle....... rechts zitten 5 follikels waarvan in ieder geval er al 2 rond de 12 mm waren ze verwacht dat de overige 3 ook nog gaan mee doen en links zitten er 4 waarvan er 2 waren rond de 11 mm en de overige 2 rond de 10 dus hopen nu op 9 follikels!!! zoals het er nu uit ziet dinsdag/woensdag de punctie in ieder geval vrijdag terug voor controle dus even afwachten hoe het er dan uitziet!! slijmvlies was idd ook al 6.8 mm dus ook al prima!!
Oh wat fijn Sasje! Dit klinkt veelbelovend Helemaal blij met je! Ben heel benieuwd vrijdag! Spannend!!
meiden is het een optie voor iedereen om een besloten groep te maken op fb? dan kan niemand niks lezen en kun je ook bijv fotos plaatsen die niemand anders mag zien want ik zit nu met 2 andere groepjes ook sinds 1 week erop en dat werkt eigenlijk veel fijner en ik zit veel meer op fb dan hierop...
Oh sas, wat een superfijn nieuws *snif, die hormonen ook*! Ben echt superblij voor je dat het zo goed groeit. Dit moet toch gaan lukken zou ik zeggen!! Ikke; succez zo! Wel gelijk een foto hoor. ( ben niet njeuwschierig hoor) Smyltje; veel plezier op de kermis Mamaes: oh wat zullen jullie geschrokken zijn met vriendlief. En dan ook nog je schoonvader in het zkh.... Hoop dat het lukt met het resetten van het hart. Boefje heeft wel supergoed geslapen zeg. Hier: de overkapping helemaal schoongemaakt, geveegd en stof gezogen. Onze Nijn maakt er zo'n bende van! De hoezen van de bank gewassen. Binnen stof gezogen, en boodschappen gehaald. Belde ineens oom op of hij nu de konijntjes kon brengen. Dus helpen hok sjouwen. Gauw even stro-korrels gehaald en meisje met een badje in de tuin gezet. Nu ben ik echt bekaf!!! En de hoezen moeten ook nog weer om het bankstel, 10 kussens!!! Ook nog zo'n rotklus. Ik verzamel wat moed en energie en dan zal ik maar weer... Vanavond ook nog een optreden van de muziek. Heb mezelf iets te druk gemaakt geloof ik. De baby heeft wel een naam gekregen: Stampertje! Kindje was gisteren weer zo hyper actief! Dit past echt bij m.