Hey meiden, @ Sas; wat super goed meis!!! Zou echt super zijn als de andere ook nog mee gaan groeien! ( zijn al die hormonen toch ergens goed voor he? ) @ Mama; jeetje dat is schrikken geweest! Hoe gaat het nu? @ Stamp; hoe is het met jou meis? Al ongi of nog niet? @ Smyl; hoe was het op de kermis? @ Pooh; jeetje wat ben jij druk bezig elke keer zeg! Ennuh foto staat op fb... @ Twinkle; al even niks van je gehoord... Hoop dat alles goed gaat!!! Pff nou m'n best gedaan, hoop dat ik nergens vergeten ben op te reageren @ werk; ik ga nu voor vast de zondagen leiding draaien! @ Tattoo; jaaaa ik heb m foto staat op fb! Deed wel zeer, maar t was wel goed te doen. J gaat zo met papa douchen en dan naar bed, morgen om 9.50u bij de HA zijn.
Hey meiden, @Sas, heb ook aan je gedacht hoor..maar geen tijd gehad om te reageren...sorry Maar wat een super goed nieuws!! Klinkt idd veel belovend...ik duim gewoon heeeel hard door...wat spannend allemaal.... wordt er een beetje hyper van. hahahhaa @Dolfijn, hoe is het met jou meid??? En Beau??? @Pooh, ik voel me vereerd dat de kleine naar mijn zp naam is vernoemd... hahaha... Maar wat leuk dat het zo'n kleine druktemaker is... heeft je meisje hem al kunnen voelen?? @Mama, dat was even schrikken zeg!!! pfff...kan me voorstellen dat het ff een shock was...maar fijn dat het gelukkig niks ernstigs is...en jeetje wat s-pap heeft is ook niet niks zeg... Sterkte... Maar Shaun heeft wel heerlijk geslapen zeg... @Twink, ben ook wel heel erg benieuwd hoe het met je is?? En met je heup??? @Smyl, en hoe was het op de kermis??? @Ikke, hij is echt super gaaf zeg!!!! En wat super dat je op zondag altijd de leiding mag draaien!!! Super!!!! Hier alles goed, nog geen ongi te bekennen!!! Met Vince gaat het goed, hij heeft wel wat rode uitslag op mijn lichaam...maar denk van de warmte maar even goed in de gaten houden!!! Hij had dinsdag op het kdv ook 2waterdunne luiers..het liep er gewoon uit!! Hij doet sinds vandaag af en toe als een aapje lopen...op handen en voeten ziet er echt heel grappig uit... Liefs
Stamper: Diarree en warm weer gaan heel goed samen. Hier ook zo gauw het warm is. Gisteravond had ze nog waterdun en branderig aan de billen. Vooral genoeg laten drinken. Leuk dat hij zo raar loopt, zal een grappig gezicht zijn. Vervelend dat je nog niet echt weet of je cyclus gewoon wat lang is of dat het misschien toch raak is, spannend zo! Ikke: Prachtig!!! Mooi lettertype ook!
@ Stamp; hier toevalig van s-moeder ook een vies rompertje en vieze slaapzak terug kan idd goed met het weer te maken hebben! Ohh ik duim nog steeds ontzettend hard voor je hoor @ Pooh; dankje meis! Ben er ook echt blij mee Meiden, Twink is al een poosje niet geweest, heb haar straks een whats app gestuurd maar nog niks terug... Is er iemand die nog iets van haar heeft gehoord? Maak me een beetje zorgen...
@Ikke, nee helaas hier ook niks gehoord.... hoop ook dat alles goed gaat...!!! Owjah ga zaterdag trouwens weer testen, dan zit ik op 37dg... @Pooh, Vince drinkt gelukkig genoeg op een dag.. ... Maar thanks voor de tip!!! vooral dat lauwe water... Ben die film op rtl 4 aan het kijken... snifsnif....
Oh spannend meis, hopelijk zaterdag wél een positest! Die film ken ik al, er is echt geen bal op tv zeg dan maar zp-en fb-en en rondneuzen op internet Denk dat ik op tijd in bed lig....
oh wat vreemd van twinkle eigenlijk de hele week al niet toch? ik heb nog op maandag idd gepost hoe het er voor stond met kamertje... maar meiden is het een optie dat we dus gaan posten op fb? dat iedere ochtend daar onderwerp wordt gestart? @ikke wat een gave tattoo!! @pooh jij bent ook altijd zo druk he!!! ongelooflijk!!! @stampertje spannend ik duim nog verder!!
De tattoo is mooi geworden Ikke!! Ik heb twinkle ook niet gesproken. Was gister ook al een tijd niet online geweest.. Maak me ook zorgen! Mama. Hoe is t nu met vriend? Hier. Kermis was dus erg gezellig :-D Onder de middag lekker badje vullen voor Ninthe. Wie komt er badderen?! :-D
Ik heb de stoomreiniger van oma geleed om mijn bankstel verder schoon te maken, kan alleen de hoezen om de kussens wassen en de armleuningen zijn ook van stof, dus die kan ik nu even onder handen nemen. Wie van jullie heeft er ook een stoomreiniger en wat maken jullie allemaal schoon? Ze gaan nu toch op vakantie, dus kan ik 'm even uitvoerig proberen, heb er geweldige verhalen over gehoord in de Lounge. Begin straks in de badkamer en dan door naar de toiletten en de kookplaat wil ik ook nog even er mee doen. Anders nog iets???
Sorry geen idee Pooh... Had graag komen badderen Smyl.. maar Vince moet helaas voor zijn prikjes... om 14.45 uur..
even snel een dikke knuffel... erg veel zorgen om oma die niet alleen wil en kan zien...en opstandig dat ze is! dikke knuffels, van ons, en met de jongens gaat alles goed! volgende week naar school en naar cb xxx