Hey meiden, Hier ben ik weer Gyn was duidelijk: de herhaling is zeker aanwezig van hoge bloeddruk/ Hellp, maar omdat het zo laat in de zwangerschap pas verkeerd is gegaan mag ik wel bij VK onder behandeling blijven.. Zij gaan de bloeddruk goed in de gaten houden en bij afwijkingen wordt ik direct over gedragen naar gyn. Moet in het zh gaan bevallen, als bloeddruk goed blijft met eigen VK anders met gyn. Als alles goed blijft gaan mag ik meteen weer naar huis, anders natuurlijk niet. Ook gaan ze groei echo's maken met 28, 32 en 36 weken omdat Beau zo klein was.. mocht de groei stagneren dan zullen ze redelijk snel tot inleiden overgaan. Het blijft dus allemaal afwachten hoe het gaat lopen.. maar wel enige duidelijkheid gekregen... Ook over het geslacht (mooie echo gehad, kindje lag nu goed op groei): Beau krijgt een broertje!! ♥ (80% zeker, 20-wk echo moet 100% gaan geven)
Oh wat fijn dat je nu meer weet. Tja een zwangerschap is altijd afwachten hoe het gaat lopen maar nu weet je wel een beetje wat je kunt verwachten! En wat leuk weer een jongetje! Scheelt wel flink in de kosten, nu kun je Beau zijn dingen gaan hergebruiken!
maakt mij niet uit wat we doen. maar graag wel 1van2! niet beide. FB zit ik meer op, maar zp ook wel zo'n beetje dagelijks
Het enige wat ik mis op fb zijn de banners, de kleuren en de smileys maar verder vind ik het wel fijn, ik kijk er sneller op en reageer ook makkelijker even snel. Maar mocht er iemand zijn die het hier echt veel fijner vind is het voor mij ook geen probleem om hier verder te gaan. Wel raar hoor om dan op fb verder te gaan, we hebben hier zó veel meegemaakt samen!
hallo lieve dames het is al even geleden maar ikke heeft jullie gelukkig laten weten dat ik even weg was we zijn erg druk geweest de afgelopen dagen met het kamertje de muren zijn gedaan en de vloer ligt erin ik vind het fb niet zo fijn als ik heel eerlijk mag zeggen krijg wel heel veel mails per dag van wat er gepost is hahaha al ben ik er nog niet geweest ik vind dit gewoon overzichtelijker maar dat is mijn mening voel gewoon anders als zp ik hoor wel wat de keuze is ik trek naar zp kom er al zolang en heb er nog andere meiden waar ik mee klets dus vind het wel zo fijn ik heb een boel gemist maar ikke heeft me op de hoogte gehouden dat vind ik erg fijn er zijn een heleboel dingen die ik heb gemist dus haak hier weer in @ sasje een hele dikke knuff heb je net al een whats app gestuurd ik denk aan je en ik hoop dat het allemaal meevalt en het geen invloed heeft op de terugplaatsing sterkte knuff @ dolfijn een jongen zat ik er even goed naast wat leuk zeg moet wel een opluchtingzijn dat je voor nu gewoon lekker naar de vk kan zolang de bloeddruk goed blijft knuff @ stampertje voor jou kleine man ook een knuff die was even goed ziek ik hoop dat hij snel weer opknapt @ ikke nogmaal heel erg bedankt voor het op de hoogte houden van de belangrijke zaken ik was erg druk maar dat wist je al hahaha @ smyltje volgens mij had je wat in d elcub geplaatst dus ga daar nog even spieken en zag r een kilowat super zeg @poohbeer volgens mij had je ook wat in de club geplaatst dus ga daar ook even naar kijken verder weet ik het niet meer sorry heb mijn best gedaan
Fijn dat je er weer bent twinkle! Lekker genoten? De mails kan je uitzetten. Ik krijg namelijk helemaal geen mail. Alleen als ik naar fb ga, zie ik bovenin staan dat er een bericht geplaatst is. Ik kom ook evengoed nog naar zp hoor, ondanks dat wij nu op fb kletsen. Ik vind t wel makkelijker, maar wel iets minder overzichtelijk..
Ik krijg ook geen mails meer, kun je idd uitzetten. Wij moesten ook erg wennen hoor aan fb, maar vind het nu wel heel fijn. En heel fijn dat niemand mee kan lezen Maaruh Twink, hoe was je echo gister???
@ smyltje wat fijn dat je fb makkelijker vind ik heb dat dus niet hahaha kom ook niet iedere dag op fb eigenlijk wel zp al hebik het nu wel erg druk gehad en weinig tijd @ ikke het was heel bijzonder je kon het gezichtje van de baby zien en nog veel meer natuurlijk we hebben echt genoten heel mooi kan het ook iedereen aanraden ik blijf zelf liever zp volgen dus hoop ook dat jullie dat niet erg vinden liefs
@Twink, uiteraard alle respect meid... en ik snap je wel hoor...vind zp ook overzichtelijker...alleen ik zit dus wel dagelijks op fb..(meerder malen, staat eigenlijk altijd open)en op zp dus niet...hahaha... Wat leuk dat de echo zo leuk was... en aan het gezichtje al een beetje kunnen opmaken of het een jongentje of meisje is??? en op wie het lijkt???
@ mama es 4d hoe gaat het met jou? @ stampertje nee dat niet maar zo mooi om te zien nog steeds geen idee een jongen of meisje ikke denkt meisje sasje neigde naar een meid en jij jongen dus tot nu toe twee tegen 1 hier denken de meeste ook meisje ben heel benieuwd nog een aantal weken volhouden hahaha las dat je ongi was geworden succes deze ronde sasje en jij samen met mama gelijk op roze @ sasje go girl wat spannend @ smyltje ja wat leuk he allemaal 1
Hihi dat had ik nog niet eens gezien wel leuk allemaal 1tjes Twinkel heb nog geen posi test wel erg last van mijn ogen maar ook buikpijn dus geen idee