roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Shaun

Mama van Shaun Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Ik heb echt geen idee denk ergens volgende week had vanmorgen erge steken dacht nou daar is de ongi maar nee hoor nog wel oog klachten

2. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Twinkel wij hadden bij Shaun ook 4d gedaan toen hij geboren was liet een vriendin die foto zien (hing in ons huis) en ze zei kijk nou hij lijkt zo erg hierop en dat was echt zo

3. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Voor het lijstje volgende cb afspraak via brief

4. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ook maar even hier iets posten :)

@ Twink; alweer bijna 28 weken zwanger! Wat gaat het toch snel! Ben benieuwd of ik gelijk ga krijgen :)

Hier gaat alles goed, meisje is sinds gisteravond verkouden dus een wat onrustige nacht gehad.
    Ze zit nu lekker aan een boterham en thee.
    Zo weer werken, morgen leiding en volgend weekend zaterdag en zondag leiding :D

5. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden gebruik geen fb dus dit is fijner, als ik dan ook kom;)

s vind het onwijs leuk op school als ik hem de klas in breng is het al doei mama, haha

p heeft nu 4 tandjes
    8230 gr en 71,5 cm!

volgende bezoek op 27sept ivm vervroegde bmr prik ivm vakantie oktober naar turkey:)

as dinsdag krijgt me oma de sleutel van der nieuw onderkomen. dus vanaf dan een paar weken klussen en wachten op dat zeil is gelegd en dan overhuizen. dus weer een drukke tijd voor de boeg!

Probeer als ik kan hier te komen, maar zou ook graag jullie nr willen voor een whatts appje tussen door, dan hou ik jullie beetje op de hoogte en jullie mij:p

Ik hoop dat met iedereen het goed gaat, heb wel bijgelezen maar heb me hoofd er niet bij...

knuffels voor jullie

6. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    Sepi als je je nummer naar uhhhhh smyl pb-t kan ze je in de groep toevoegen

7. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe bedoel je in de groep?
    snap hem ff niet...

8. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg keelpijn...bah

9. Mama van Shaun

17 okt 2011
    1.820
    0
    0
    Spijkcity
    We hebben op whatsapp een groep gemaakt

10. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha, kan dat ook...oké gezellig!

11. sepi

sepi Actief lid

26 jun 2012
    146
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zouden naar speelland beekse bergen gaan maar het regent hier zo...

Gaan denk ik maar ergens zwemmen...

Fijne dag allemaal

12. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    hallo lieve meiden hier ben ik ook weer een keer:) ik had ikke en sasje al laten weten dat we erg druk waren met de kamer en nog een hele boel andere dingen:$ maar vandaag lekker even een rustig dagje want morgen komt de kamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:D van het weekend veel verjaardagen gehad de wagen op gehaald en in elkaar gezet nog wat dingentjes wezen kopen die we nog niet hadden ow meiden het komt nu wel heel dicht bij hoor:p

ik heb veel aan jullie gedacht en heb sasje zeker niet vergeten heb je ge appt:D en zeker laten weten dat ik met je mee leef

@ ikke wij hebben ook regelmatig app kontakt en je hebt me op de hoogte gehouden van alle belangrijke dingen harstikke bedankt daarvoor;) knuff en trouwens ben ook heel benieuwd of je gelijk gaat krijgen hahaha nog even geduld het komt steeds dichterbij

@ sasje hoe gaat het nu meis hoe voel je je gaat het allemaal weer wat beter ik leef met alle andere meiden zo met je mee ik hoop dat er zometeen een heel mooi resultaat gaat zijn;) knuff

@ smyltje wat een kanjer is R toch een kanjer zeg las alleen iets over de longen ik hoop dat dat ook allemaal goed gaat komen ik zag de foto papa mama en tante smyltje zijn vast reuze trots;) knuff hoe gaat het verder met de huizen jacht

@ poohbeer wat gaat de tijd toch snel 24 weken alweer wat vliegt het voorbij ik was gisteren alweer 28 weken:D hoe gaat het verder met jou meis je moest toch ook nog een keer bloed prikken wanneer was dat ook alweer knuff

@ dolfijn buikkie groeid aardig he hier groeid die ook aardig door:D hoe voel je je verder las dat je het weer erg druk had en er nog een aantal drukke dagen aan zitten te komen;) doe rustig aan en probeer wel tijd voor je zelf te nemen hoor meis knuff:)

@ mama es hoe gaat he tmet de kleine man las dat het niet helemaal goed ging je was naar de dokter ik hoop dat alles goed is met jullie kleine man een knuffel voor jou en je mannetje;)trouwens lief dat je kleine man me belde hahaha nam alleen niet op

@ stampertje hoe gaat het met jou ronde 2 voor een brusje spannend hoor:D las dat je een nieuwe foon had ik ook wat is dat altijd zoeken he kan nog steeds nieuwe dingen ontdekken:p hoe gaat het met de kleine man knuff

@ mom knuffel voor jou ik hoop dat alles snel weer goed komt en jullie gewoon weer kunnen genieten van elkaar:)

@ sepi erg druk dus succes met alle klus werk;)

@ zo volgens mij ben ik niemand vergeten anders spijt me dat ik denk aan jullie allemaal ik weet dat ik er nu niet zo vaak ben maar er is nog zoveel te doen en ik mag al niet te veel doen dus alles gaat in kleinere stapjes alleen daardoor wel minder tijd over:(:) ik leef met jullie allemaal mee en denk ook aan jullie

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Hey twinkle ben erg benieuwd naar het resultaat!!

Met mij gaat het vandaag eindelijk een stuk beter!!

14. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    wij ook hoor sasje je hebt het in je hoofd maar toch altijd spannend:D fijn om te horen dat het vandaag eindelijk een stuk beter gaat je hebt echt slechte dagen gehad hoop dat er zo na alle pech een mooie test te voorschijn komt meis mijn duimen draaien:) knuff

15. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    Twinkle. Ik vind het jammer dat we jou nu bijna niet spreken. De rest vd meiden zit dagelijks meerdere malen op fb.. is er geen oplossing??

16. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ smyltje vind het ook erg jammer maar kom niet iedere dag op fb:) sorry hyves kwam ik ook niet dagelijks ik begrijp jullie keuze voor fb hoor hier heb ik een banner vind het veel leuker maar begrijp heel goed dat jullie naar fb zijn verhuisd;) fb kan niemand meelezen hier wel dat begrijp ik alleen hier weet ook niemand wie ik ben behalve jullie

Liefs

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh jeetje meiden....hihi ik weet ook niet wat te doen...de banners enz is natuurlijk wel veel fijner volgen idd.

twinkl vandaag is kamertje gekomen toch??

18. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ sasje gisteren is het kamertje gekomen;)

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Allereerst een hele dikke knuffel. Hoorde van Ikke over je vader. Pff heftig tijd zullen jullie doorgaan met afwachten op de uitslagen. Probeer tussentijds zoveel mogelijk je rust te pakken en te blijven genieten van het enorme wonder in je buik.

Tussendoor zijn wij bezig met het plannen van een meeting, tenminste een poging doen tot. Zou jij ons ook willen ontmoeten en zo ja, dan zou ik graag je email adres willen zodat we via datumprikker.nl een datum kunnen plannen.

Hele dikke knuffel van mij en van alle andere roze kletskoppen. Liefs

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heeeey lieve Twinkel!!!!

Wat leuk het kamertje is er :D...
    En staat het al in mekaar???? spamspamspam....:)...
    Komt nu wel dicht bij hoor.... wat spannend allemaal....

Probeer ook nog regelmatig hier even te komen kijken.... want wil wel met jou ook blijven kletsen..
    En snap je punt wel van de banners etc...ik vind zp ook nog steeds overzichtelijker..omdat je alles in 1 hebt...op fb worden steeds nieuwe kopjes geopend....

Hier kan je ook wat langere antwoorden geven :D...hahahaha.

Maar goed, op fb zit ik wel vaker.... dus reageer je weer sneller..najah...blijft lastig...

Nog steeds lekker aan het genieten????
    En heel veel sterkte met je vader is niet niks!!

Hele dikke knuffel...

Hier is alles goed...Vince wordt echt groot...en wijs... en een draakje...:D>.. maar wel heel gezellig!!!

Liefs

Deel Deze Pagina