roze kletskoppen deel 7

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door twinklestar, 11 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    stampertje jij alweer aan de klus???

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Heey Sas,
    Hoe gaat het met jou vandaag???

En nee pas sinds vandaag niet meer ongi...ben echt 7dagen ongi geweest... :(...

Dus vanaf vandaag maar aan de klus.... :D

3. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Pfff vervelend is dat he als je zo lang ongi bent :(

Ik zal de volgende keer ook wel langer zijn aangezien ik afgelopen keer niet ongi ben geworden :cool:

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    of het is raak ikke ;)

met mij gaat het redelijk.
    knap langzaam op.....moet wel nog gewoon heel rustig aan doen want merk dat het toch allemaal nog niet gaat zoals het moet gaan helaas.
    straks blokje om gelopen met de hond maar dan ben ik ook blij dat ik weer kan zitten....en ook ff auto gereden maar ook dat lukte niet echt...ik kan nog niet alles handelen....is te veel info die ik moet verwerken om te kunnen autorijden..je moet zo goed opletten en voorruit kijken ik was bekaf toen ik thuis kwam...

5. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Is wel een heeeele kleine kans Sas ;)

Hoe jij het omschrijft hoe je je voelt, is net zoals ik me voelde toen met die hoge bloeddruk!
    Echt naar je lichaam luisteren hoor, hopelijk gaat het snel weer helemaal goed!

6. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat baaleh Sas, dat je je zo beroerd blijft voelen...maar wat ikke al zei idd...goed naar je lichaam luisteren..en wanneer je het niet vertrouwd aan de bel trekken hoor..

@Ikke, jaah vind dat echt vervelend hoor... maarjah...kan er niks anders van maken!!! En bij jou schiet het ookniet op zo met je ongi... :(...

Hopen dat je cyclus het nu weer gewoon oppakt...

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja doe rustig aan ik hoef pas woensdag weer te gaan werken...of ja werken er is me de opdracht gegeven om te komen wanneer ik wil zodat ik gewoon ff mee kan draaien en kan ervaren of het me gaat lukken om te draaien....erg fijn eigenlijk ;)
    pff wordt ook wel tijd zeg want dit is al mijn 2e week thuis :(

8. Stampertje23

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Wat fijn dat ze zo rekening met je houden op het werk!!!
    Hoop dat je, je snel weer fit genoeg voelt om te doen...wat je normaal doet.... Knuff

9. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ poohbeer had een whats app van sasje gehad met de vraag naar email die heeft ze doorgegeven;) zou het wel leuk vinden om mee te gaan maar dan wel september want oktober is voor mij te kort dag aangezien ik met de trein kom wil ik dan liever niet meer zo ver alleen reizen:p bedankt voor je lieve woordjes het word zeker heel spannend ik hoop dat alles goed komt morgen eerste onderzoek:( knuff

@ stampertje jij bent ook lief hoor jullie allemaal trouwens:) ja het kamertje is er maar staat nog niet in elkaar ivm de drukte dinsdag en woensdag de hele dag geregel geweest dus van het weekend zetten we hem in elkaar;) ik pak mijn rust als dat nodig is en geniet zoveel het nu mogelijk is van mijn nog steeds groeiende buik zal snel eens een foto plaatsen maar is er echt bij in geschoten na al die drukte:) knuff en trouwens veel klus plezier

@ sasje doe heel rustig aan gelukkig luister je heel goed naar je lichaam;) bedankt voor je lieve whats app gisteren vind het fijn dat ondanks ik er nu niet zo vaak ben toch heel veel aan me gedacht word:) ik denk ook aan jou dat weet je hele dikke knuffel voor jou en hoop dat je je snel wat beter gaat voelen knuff

@ ikke bedankt voor het op de hoogte brengen van de meiden ook hier wil ik je even bedanken voor de lieve reactie en geduld:) ik had echt even een slecht moment vandaag gaat het een stuk beter ben alleen wel heel moe merk dat de spanning van de afgelopen dagen me toch heeft uitgeput morgen mogen we gelukkig weer even naar onze kleine uk spieken dat is toch weer een fijn gevoel maar ook weer heel dubbel als ik naar de gyn ga moet mijn paps voor de echo maar het komt vast goed;) jij bent toch niet gestopt met de pil:( of heb ik iets gemist knuff:)

@ dolfijn hoe was het met poohbeer en de kids was vast erg gezellig of is dat niet doorgegaan:) hoe gaat het met jou hoe voel je je;) je hebt het altijd best wel druk denk ook aan jezelf en neem je rust als dat nodig is dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen hahaha want dat weet je al:p knuff

@ mama hoe gaat het met jou ongi geworden wel netjes succes straks met klussen;) hoe gaat het verder met jou en de kleine man zag pas hele leuke foto's op fb wat een heerlijk mannetje is het toch en dan straks een broertje of zusje wat spannend:D

@ sorry als ik iemand vergeten ben maar heb mijn best gedaan;) morgen weer naar de gyn spannend hoor mogen we lekker weer even naar ons kleine uk spieken:) merk wel dat de spanning van de afgelopen dagen me gesloopt heeft dus doe het nu rustig aan en lig veel op de bank en vroeg op bed mijn heup blijft een zwak punt maar word niet erger ben benieuwd hoe het morgen met de bloed druk is en hoe het met het gewicht gaat tot nu toe mocht ik trots zijn op mezelf maar heb geen idee hoe het nu gaat zijn:p ik denk aan jullie ook al ben ik er nu niet zo vaak

Liefs twink

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    niet verontschuldigen twinkle!!!!
    alles komt goed!!!
    ben erg benieuwd naar het eind resultaat ;)

uhm alleen jij moet het lijstje nog invullen en mom geloof ik voor datumprikker....

11. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    dankje sasje lief van je;) ik heb al in de mail gekeken maar geen mail gehad dus als hij nog een keer verstuurd kan worden:( dan zal ik hem invullen:p

12. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Haha Twinkle, je hebt wel iets gemist maar niet wat je nu denkt hoor ;) zal het zo even uitleggen in de club want niet iedereen hoeft het te weten (meelezers ofzo)

Veel plezier met kijken naar jullie ukkie morgen! Zal even een lekker rust momentje voor je zijn! Dikke knuffel!

13. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    @ ikke dan ga ik gelijk even kijken haha;) ben benieuwd:p ja zeker even een rust moment na alle drukte mag dat ook wel even:) bedankt voor je steun voor jullie allemaal xxx

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Staat hij niet in de ongewenste mail?

15. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    nee sasje ook niet in ongewenste mail:) heb net nog even gekeken zal best goed komen toch hahaha

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja heb ff overnieuw je mail doorgegeven.....

17. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Update voor Twinkle:

Ryan is vandaag overleden :'(
    Zo'n verdriet, zo'n plotseling verlies..

Wou het je even laten weten..

@en even vanaf mij: dikke knuffel voor jou! ga hier ook weer snel even reageren.. dan ben je ook weer op de hoogte van mij ;)

18. ikke85

ikke85 Fanatiek lid

2 apr 2010
    3.734
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb d'r straks al even een what's app gestuurd met het slechte nieuws :(

19. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Twinkle: Ik heb je opnieuw een uitnodiging gestuurd. Lag aan ons, het was.com in plaats van .nl. Duhh, had het zelf ook wel kunnen bedenken, maar gewoon overheen gelezen.

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@twinkle hoe gaat het nu met je vader??
    vandaag gaan jullie beginnen om het kamertje op te zetten of niet? ben benieuwd naar het resulaat!

Deel Deze Pagina