@ dolfijn dank je wel voor het melden hier ik had idd een berichtje van ikke gekregen lief dat je het hier toch nog even post zag dat je ook een berichtje had geplaatst op fb heel erg lief van je fijn dat je me hier op de hoogte wil houden heb smyltje gisteren een berichtje gestuurd er zijn geen woorden voor zo erg en ben zeker benieuwd hoe het met je gaat knuffel terug @ ikke we hebben elkaar gisteren al even gesproken via de whats app lief dat je me op de hoogte heb gebracht @ smyltje ook hier even een hele dikke knuffel al helpt dat niet bij het grote verdriet wat jullie nu hebben ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en weet dat ook ik aan je denk ook al is het op zp @ poohbeer kan gebeuren joh het is opgelost heb hem net ingevuld en hoe gaat het met jou hoe voel je je nu @ sasje naar omstandigheden redelijk hij voelt zich nu wel even goed maar dat kan met de dag veranderen gisteren het eerste onderzoek gehad nu maandag het tweede zou blij zijn als het de 19de is dan krijgen we de uitslag ja gaan vandaag beginnen maar eerst ligt mannetje op bed was vanmorgen niet vroeg we kijken hoe ver we komen vandaag en morgen de rest nog even geduld hahaha hoe gaat het met jou meis
oh jeetje die meid heeft ook al veel ellende gehad...ben benieuwd hoe sterk haar lichaam nog is twinkle ben erg benieuwd naar het eind resultaat...had je de uitnodiging nu gehad?
Ja ben ook benieuwd hoelang ze dit nog kan volhouden... Nu is ze doodziek door een simpele verkoudheid
das ook erg ik hoop dat ze nog genoeg vechtlust heeft hoevel kan het lichaampje nog verdragen zo oneerlijk @ sasje wij ook nog even de stickers bestellen en no wat kleine dingentjes het schiet u echt op even kijken hoe we het neer gaan zetten en ja de uitnodiging heb ik gehad en ingevuld dus as het goed is kan poohbeer aan de slag @ ikke zou het heel jammer vinden als je niet mee kan voor mij mag het ook op een doordeweekse dag @ smyltje ik moet heel veel aan jullie denken vind het zo oneerlijk een hele dikke knuffel meis hier gaat het wel goed hoor heb ups en dows nu merk dat ik erg veel met mijn vader bezig ben gelukkig hebben we van het weekend in het kamertje bezig geweest dat zorgt voor afleiding doe het rustig aan dan gaat het wel goed manlief is al vroeg begonnen vandaag dus kruip zo meteen lekker op de bank wat opgenomen serie's kijken
sasje zal van de week een foto plaatsen van buik en kamertje ga niet alles laten zien hoor hahaha naar omstandig heden goed hij is heel moe maar verder gaat het wel goed tot nu toe
@ sasje het is nog niet helemaal af vandaar dat ik nog niet alles laat zien @ trouwens mama's hier even een vraagje het is misschien een domme vraag maar wanneer zijn jullie begonnen met de babywasjes
Hey Twink, we hebben t er straks al even via de whats app over gehad, maar ik begon met wassen geloof ik rond de 30/32 weken. Maar je zou ook gewoon nu al kunnen beginnen hoor!
ja iedereen post iedere dag op fb...... echt geen optie voor je hihi?? dan zit je de app of je foon??
meiden...ik zit met kippenvel op me armen en tranen in me ogen... Is R. nu toch overleden, wat een verdriet... dit hoort niet! Smyl, dikke knuffel en heel veel sterkte! XXXX
meiden hoe is het met de zwangere buikjes en met alle kindjes? Hier best goed... S. vind het super op school, ga hem strakjes weer ophalen... P. doet het ook super...erg vrolijk ook en allemaal klanken haha vraagje wanneer zijn jullie kindjes begonnen met kruipen? ik pas nu op oma, alleen is ze zojuist weg gelopen, P ligt op bed dus kan er ook niet achteraan... pff liefs en knuffel van mij
Shaun tijgerde met 7 maanden Ik wasde met 30 weken vond dat zo leuk he en daarna keek ik elke dag naar de kleertjes, bedje en kinderwagen